Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • realist

    őstag

    Idén májusban vettem egy ASUS mobiltelefont (asus hivatalos weboldalán, de az eladó papíron nem a magyar asus, hanem egy külföldre bejegyzett cég volt aki EU-n belül értékesíti a mobilokat). Munkahelyi változások kapcsán viszont kaptam egy normális mobilt, ezért úgy döntöttem eladóm az ASUS-t. Mivel párszor váratlanul újraindult ezért nem akartam így eladni, gondoltam elküldöm garanciális javításra nézzék meg mi lehet az oka és majd utána adom el.
    Elvitte a futár, összesen 2 napi nézték nem tudták előidézni a problémát, minden teszten rendben volt és visszaküldték. Idáig rendben is lenne. Viszont:
    - nem küldték vissza a garancia papírját
    - a leírást, hogy mit is csináltak a telefonnal angol nyelven küldte a cseh szerviz, ami nekem nem probléma, de nem tudom ez így rendben van-e
    - amikor én feladtam sérülésmentes volt. A normál dobozán kívül becsomagoltam egy kartondobozba amit jól kitömtem újságpapírral is. A leírásuk szerint hozzájuk már úgy érkezett meg, hogy az üveghátlap sérült volt (egy apró repedéssel a hátlap alján kaptam vissza)... :(((

    Mivel az életemben nem garanciáztattam úgy hogy nem személyesen adtam le a terméket, sajnos nem készítettem a becsomagolásról videót vagy az elküldés előtti állapotról fényképet.
    Mit tudok ilyen esetben tenni? Az ASUS cseh szervize vajon készít a kicsomagolásról és az átvételkori állapotról videót? Ezt én kitudom tőlük kérni? A garancia papírt utólag vissza tudom szerezni? A reklamációmat az ASUS felé hogyan intézzem, hívjam az ügyfélszolgálatot előbb telefonon vagy írjam le ezt egy kisregényben?

    kösz!

Új hozzászólás Aktív témák