- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
realist
őstag
Idén májusban vettem egy ASUS mobiltelefont (asus hivatalos weboldalán, de az eladó papíron nem a magyar asus, hanem egy külföldre bejegyzett cég volt aki EU-n belül értékesíti a mobilokat). Munkahelyi változások kapcsán viszont kaptam egy normális mobilt, ezért úgy döntöttem eladóm az ASUS-t. Mivel párszor váratlanul újraindult ezért nem akartam így eladni, gondoltam elküldöm garanciális javításra nézzék meg mi lehet az oka és majd utána adom el.
Elvitte a futár, összesen 2 napi nézték nem tudták előidézni a problémát, minden teszten rendben volt és visszaküldték. Idáig rendben is lenne. Viszont:
- nem küldték vissza a garancia papírját
- a leírást, hogy mit is csináltak a telefonnal angol nyelven küldte a cseh szerviz, ami nekem nem probléma, de nem tudom ez így rendben van-e
- amikor én feladtam sérülésmentes volt. A normál dobozán kívül becsomagoltam egy kartondobozba amit jól kitömtem újságpapírral is. A leírásuk szerint hozzájuk már úgy érkezett meg, hogy az üveghátlap sérült volt (egy apró repedéssel a hátlap alján kaptam vissza)...Mivel az életemben nem garanciáztattam úgy hogy nem személyesen adtam le a terméket, sajnos nem készítettem a becsomagolásról videót vagy az elküldés előtti állapotról fényképet.
Mit tudok ilyen esetben tenni? Az ASUS cseh szervize vajon készít a kicsomagolásról és az átvételkori állapotról videót? Ezt én kitudom tőlük kérni? A garancia papírt utólag vissza tudom szerezni? A reklamációmat az ASUS felé hogyan intézzem, hívjam az ügyfélszolgálatot előbb telefonon vagy írjam le ezt egy kisregényben?kösz!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Horgász topik
- További aktív témák...