Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bucihost

    senior tag

    Sziasztok!

    Egy kis EDIGITAL:

    03.03 - Felhívtam őket, van e márkaszerviz vagy nekik kell küldeni. a válasz az volt, hogy nincs Nekik küldjem. megrendeltem a garancia futárt.
    03.07 - jött a futár
    03.27 - Garanciális ügyintézésre átvéve/Szervizbe szállítás alatt (hol volt 20 napig a telefon??!!)
    04.04 - szervizelés alatt
    04.05 - eltűnt a szervizelés alatt bejegyzés, újra szervizbe szálítás alatt.
    04.06 - felhívtam őket, hogy ez most mi??? közölték alkatrészre várnak....
    04.13 - Márkaszervizben (ügyintézés folyamatban)
    04.14 - felhívtam őket, hogy akkor cska van márkaszerviz???és mikor lesz kész a telefon.... a válasz az volt, hogy van de nem tudják!
    ezzel egyidejűleg fogyasztóvédelem / békéltető testületet is felkerestem. Kérnek minden dukumentumot, rögzített hívást stb.
    04.14 - vissza hívtam őket, hogy kérek minden hangfelvételt emailben, mert kérik a megfelelő szervek.

    (közben elutaztam üdülni, de előtte felhívtam őket, hogy ha ne adj isten kész lenne a telefon akkor hívjanak,hogy hova küldjék mert ingázok 3 cím között ....)

    04.18. Kaptam egy emailt, kész a telefon... küldik vissza.... oké de hova????
    Hívtam őket ismét h mi a f.... van, hát ők elküldték a telefont ide meg oda... de nem is az én nevemre.
    (apámék címe, öcsém nevére....)

    Megjött a telefon, öcsémnak mondtam bontsa ki , nézze át.

    Na ami kiderült!:

    04.04-én nem alkatrészre vártak, hanem ROSSZ szerviznek adták le a telefont (Bravophone), akik vissza dobták, hogy nem tőlük származik a készülék! (benne maradt a telefon dobozában a jegyzőkönyv)
    Szóval vissza edigital, akik küldték tovább a TMX-nek!
    A TMX átvette kijelző hibával, majd kicserélte az alaplapot....
    És jön a csattanó: A garanciajegy nincs kitöltve, a garancia idő nincs meghosszabbítva. TMX nek nincs telefonos ügyfél szolgálata... Az Edigitalnal meg csak hülyék vannak (tisztelet a kivételnek). A csóka 23 perc alatt megtalálta a kávé főzőmet (telefont adtam le... :D ), majd közölte újabb 5 perc után hogy meg van, de nem érti mi a gond, hisz már átvettem a telefont..... mire újra elmondtam, hogy GARANCIA JEGY!!!! újabb 5 perc után kiderült, hogy jaaa majd ők írtak a szerviznek, aki ha válaszol nekik akkor irnak nekem emailt....

    Sebaj, kértem ha már ír a szerviznek, akkor kérjen tőlük egy eredetiséget igazoló dokumentumot, valamint egy igazolást, hogy nem használt / felújított alkatrészt raktak bele a telefonba...
    Nah egyenlőre itt tartunk, várok türelmesen... :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák