- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
turorudi
aktív tag
Köszönöm. És még egy hasonló kérdés.
Telekomos internet előfizetés mellé rendeltem notebookot, majd az előfizetés meghosszabbításkor egy másikat. Mindkettő elromlott garanciális időn belül. Az első egy Acer volt, azt az Acer support hozta vitte egy héten belül (pedig Csehországban szervizelték) úgy, hogy napi jelentést küldtek arról, hogy mi a helyzet a géppel és földrajzilag hol tart.
A HP-val ez sajnos nem működik, nekem kell elvinnem egy szervizbe és a garanciát ott érvényesíthetem. A Telekom ügyfélszolgálat elutasítja, hogy náluk adjam le, pedig nekem az megfelelőbb lenne. Miért nem adhatom le egy T-ponton, mikor tőlük vásároltam?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen