Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laca500

    aktív tag

    Üdv mindenkinek.
    Egy kis felvilágosítást szeretnék kérni egy alaplappal kapcsolatban. Fentebb már olvastam a problémámról, csak szeretném ha valaki hozzá értő még egyszer megerősítene a dolgokban.
    Szóval. Lenne egy ASUS A7V8X-X alaplap, amit 2005 júliusában vásároltam 3 év garanciával.
    Kb. 3 hete megadta magát. Se kép-se hang, ahogy mondani szokták. Még csak a venti sem pörgött fel. Irány egy ismerős szerelő, aki bevizsgálta, és mondta, hogy ez az alaplap halott. Na innen irány az emberkéhez akitől a lapot vettem. Ő ránézett és egyből mondta, hogy az ASUS lapokra mindig csak 1 év gari volt. Mutatom neki a papírokat, illetve felhívtam a figyelmét, egy ő általa felragasztott matricára, amin a C 26 írás szerepelt ami tudtommal náluk a 3 év gari kódja. Hümmögve, de azért átvette tőlem a lapot, mondván, hogy 2 hét múlva érdeklődjek. Tegnap lejárt a 2 hét. Irány az emberünk. Közli velem, hogy az alaplap rossz, és van egy kis gond. Ezt az alaplapot nem lehet kapni és nem is gyártják már. Mondtam neki, hogy nem ragaszkodom az ASUS-hoz, megfelel nekem egy MSI, vagy ABIT is. Erre ő. Ezzel csak az a gond, hogy ezeket sem forgalmazzák, mert ezek a lapok már elavúltak és a kutya sem keresi őket. Hát akkor mi a megoldás, kérdem én. A válasz, vásároljam le az értékét. Levegőt nem kapva kérdeztem, hogy ha bármit vásárolnék az összegen, attól még nem lenne alaplapom, és ha még valami újjabb alaplapot is vennék rajta, akkor sem tudnám a 2500-s Barton procimat és a 400Mhz-s memóriámat, illetve az AGP-s VGA-t beletenni. Erre ő. Ez nem ő az gondja, sajnos ilyen a Pc piac, ezek az alkatrészek is elavúltak, szerinte megérné cserélni őket. Aztán még eszembe jutott, és megkérdeztem, hogy még is mennyit kellene levásárolnom. Na itt dobtam egy hátast. Bruttó kemény 5000 Ft-t ajánlott fel, amikor én 14000 Ft-t vettem. Egy kis vita után azt az igéretet kaptam, hogy mára megpróbál valamit szerezni. Persze, hogy nem ő hívott, hogy mehetek a dologért. Sőt, amikor felhívtam, közölte, hogy elfelejtette a dolgot, de azonnal intézkedik. Láss csodát kb. 3 óra múlva felhívott, de nem lettünk okosabbak, mert, ugyan oda jutottunk, mint ahol elkezdtük, vagyis még oda sem, mert közölte velem, hogy sehonnan nem tud alaplapot szerezni, és ő ezzel lezártnak tekinti a dolgot. Ha gondolom menjek be, és vásároljam le az összeget.
    Felhívtam egy nagykert, hogy megérdeklődjem, náluk hogyan működik ez a dolog. Az elkeserítő az volt, hogy itt is hasonló választ kaptam. Mármint, hogy náluk is az a szokás ilyen esetekben, hogy ha nincs már ugyan az a termék, akkor megállapítanak egy árat és azt az illető levásárolhatja. És hozzá tette, hogyan gondolom azt, hogy 2 éve az általam említett alaplap 14000 Ft volt, akkor ha most is ezt az árat adnák vissza, tudnák venni rajta egy ma korszerűnek mondott lapot is, mert az alkatrész árak nagyon leestek. Na itt tartunk most és nem tudom mi tévő legyek. Ha megszakadok sem fogja a pénzemet vissza adni, már csak azért sem, mert közben sikerült azt is kiderítenem, hogy csak szerencsém volt, mert akitől vásároltam ugyan ott dolgozik, de a cég már megszünt és nem is létezik.
    Hát ez lenne az én kis problémám, amivel kapcsolatban várnám a lelkesítő válaszokat.
    Mit tegyek? Mutogassam a fentebb említett paragrafusokat én is? Ez esetben is lehet hatással a dolgokra?

    Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802

Új hozzászólás Aktív témák