- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Új HMD modell bukant fel
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #8664 üzenetére
Egy percig nem mondom hogy ok nélkül csak úgy árakta, és innen kezdve lobogó gumikkal futnak a Red Bull-k
Biztos hogy van oka, futottak is vele tudják mit csinálnak. -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #8791 üzenetére
Én a magam részéről üdvözlöm a döntést, gondolom nem meglepő.
Szvsz semmi szükség egy valamilyen autóra, ...én vártam ezt a bemutatót is, de gondolom most már nincs aktualitása (pedig már biztos le volt beszélve valahol).
Gyorsabb reagálással valszeg több eséllyel lenne miről beszélni.
Meg kell mondjam hogy a Hispania->HRT döntés is tök jó szvsz...olyan ésszerű valahogy. -
#70869248
törölt tag
válasz SzalaiG #8799 üzenetére
érdekes hogy egy hozszólásban említed őket..
Ahogy homologizálták a Dallara kasztniját:
Stefan GP most egyszerűen felvásárolta azt az autót, amit a Dallara a Campos számára tervezett, de az nem tudott kifizetni....A Dallarát tehát nem maguknak vásárolták meg, hanem csak azért, hogy a Camposnak ne legyen mivel indulnia, s így felszabaduljon egy hely a telített mezőnyben.
2010.febr.04.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #8824 üzenetére
Bizony nem, mert szerződése volt a Campos-nak, ahogy a Cosworth-l is...csak valahonnan mégis efféle hírek jöttek.
"Ezek a hírek azonban egyre valószínűbb, hogy a Campos ellen irányuló lejárató rémhírek. A szerb csapat semmiféle üzletet nem kötött a Dallarával, csupán rémhírekkel akarja elhessegetni a szponzorokat és a befektetőket a spanyol csapattól.A Nemzetközi Automobil Szövetség nem tud róla, hogy a Dallara felbontotta volna a Camposszal a szerződést, mi több információik szerint a Campos valamennyi számláját kiegyenlítette a Dallara és a Cosworth felé.
A svájci Speedweek információ szerint a spanyol csapat csupán összeesküvés áldozata. A Campos ugyan valóban financiális problémáktól szenved, de tartozása nincs és hamarosan szerződést kötnek az A1 GP vezetőjével, Tony Teixeirával, így a megállapodásbeli 15 millió eurós összeg kisegíti őket a nehézségekből.
"Nekem 8, már vitázni sincs min (bemutató meg mint szőr a virslin)...én csupán arra regaáltam, hogy egyszerre lett sajnálva a Stefan GP és Bruno Senna.
Mert ha az egyiken múlik akkor most nincs itt a másik.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #8826 üzenetére
Igen, sejtettem hogy a -Story magazin- bent lesz a kedvenceid között
Szal sztem egy késedelmes fizetés sok más helyen is előfordult, teszem azt a FoM pénzeknél a csapatok felé...
Ez egy dolog, erre vannak megoldások.
de, azért ez se legyen biztos:
-"A hírekben mégis azt állították, hogy a Campos elmaradt a fizetésekkel, és több millióval tartozik a kasztnigyártó Dallarának. A Dallara vezetői ezt több alkalommal is cáfolták, még a BBC kamerái előtt is."
ugyan innen:
-A Nemzetközi Automobil Szövetség soha nem kapta meg a Dallara Camposnak címzett levelét sem, amelyben felbontják a korábbi megállapodást. "A Campos valóban valamennyi számláját kiegyenlítette a Dallara és a Cosworth felé is." -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #8828 üzenetére
A www.motorsport.com sem veszi le, vagy rákereshetsz a www.autoevolution.com-n is
ott van..és még sok más helyen. -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #8829 üzenetére
Várj, én is úgy láttam hogy ott vannak a kasztnik a Campos bemutatóján?
Akkor várj, hol is nem láttam kasztnit? ..Akkor lehetséges hogy az autóját bemutatott Campos, már HRT, kifizette a kasztniját?
Hol a probléma,...voltak gondjaik, ahogy a többinek is, de itt vannak bemutatták az autójukat.
...pedig a gondjaik nem csökkentek azáltal hogy volt egy másik pályázó a helyükre..
De idetették ezt az autót Bruno Senna-val.
Ez az ami számítszerk: egyébként muszáj hozzátennem hogy igen, cáfolni könnyű, de ha az cáfol akinek tartoznak (elvileg) az már valami
Mert ugye itt arról van szó, hogy a Dallara cáfol..[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #8834 üzenetére
..hát ezzel sokat nem segítettél...bár persze elértettem hogy inkább a gúnyon volt a lényeg
szal:
Nincs itt semmi gubanc.
Itt van a HRT, megmutatta az autóját és ott ült mellette Bruno Senna...ez sokaknak sokat jelent. Nem volt könnyű de megcsinálták.
Pont elég lesz hogy ők kénytelenek lesznek teszt nélkül pályára lépni. -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #8836 üzenetére
Nincs mire várni. Ezt már akkor eldöntötte amikor elígérkezett...rögös lett a vége, igen.
...de az összes többi csapat akit megkérdezett, úgy nyitott felé hogy pénzt ide..de sokat.
Itt van a Dallara ami oké hogy újonc csapat, de azért csak neves sasszé. Alakul a szakembergárda..pl. az az arc is idetart akinek múlkor a jegyzetfűzetéről dumáltatok.
Ő meg megjárta a Williams-Bar-Red Bull...még régebben meg a March-nál dolgozott.Nem lehet várni nagy dolgokat (bár azokat kell mondani), de ha nem lehet másként akkor így kell megpróbálni...a Le Mans sorozatba később is elmehet.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #8839 üzenetére
Nézd Wild ez szvsz (!) egy elég szövevényes dolog, ahol végül is a Stefan Gp azt csinálta amit kellett.
Furta az USF1-t és furta a Campos-t, egy valamit nem csinált amit pedig szintén kellett volna.
Nem produkált egy bemutatkozást....és azt is el mondom hogy miért, legalábbis szerintem persze , amilyen szerződése volt Villeneuve-vel, kb. olyan szerződése volt mással is.
Gondolj bele: nincs indulási joga....ahoz hogy euromilliókat valaki kifizessen, ténylegesen, ahoz ezt meg kell szereznie. A Toyota-nál sem várnak örökké.
Majd most meglátjuk hogy valóban versenyzőket fognak-e tesztelgetni ahogy azt nyilatkozták,...mert én a magam részéről ezt is kétlem, de ez legyen az én problémám.Ott van Petrov és a Campos. 3 éve nyomják együtt a GP2-ben, és...a Campos meg is nyeri az F1-s indulást, de Petrov meg elpályázik a pénzével (16milla) a sokkal jobb lehetőségű Renault-hoz, ahol akkor szintén kell a pénz, hisz a szintén GP2-s illetőségű DAMS bevásárolta magát.
..ez is megér egy misét de most mindegy.
Szal ott marad a Campos hirtelen Lukoil meg Petrov egyéb pénze nélkül, gondban vannak nyílvánvaló.Adva van a lehetőség hogy megszerezzék az indulási jogot a Stefan-k...
..és még egy vélemény, ezek profik...nyílvánvalóan azért (is) sikeresek, semmi mást nem csináltak csak amit kellett, de azt profin.
Csak mutatni nem mutattak semmit.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #8844 üzenetére
Hunny, milyen ülés szabva,..amit kiöntenek fél nap alatt? (amit most dobhatnak is ki..)
Egyébként meg egy valamilyen autó van ott, + a Toyota szellemi termékei 2010-re.Ezek az autók felmosnák az autót....ha meglennének. Az FIA meg biztos nem véletlenül lépte meg azt hogy nem ad nekik lehetőséget.
Ezt megtették a saját indokaik alapján, nem kell a szájukba adni semmit. Oka volt hogy így döntöttek.Te azt mondod én vagyok a naív, de mire mondod? Mert ha elképzeléseim nekem is vannak, de nem az a célja hogy azon másokat bántsak (ahogy nem is teszem)...és azt mondom neked, hogy soha ne is legyen olyan fontos számodra a saját elképzelésed hogy azon keresztül elfogadhatónak lásd hogy másokat minősítesz...akár naívnak.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #8851 üzenetére
Annyira ragaszkodsz ehhez a Tom és Jerry-hez ..nem zavar félre ne érts.
Sztem nincs itt semmi baj, majd az idő igazolja mi lesz...ha Stefan Gp. kifizeti a Toyota-t, szerez gumikat, és tényleg versenyzőket fog pályára vinni tesztelésből...ahogy a B tervük szólt, úgy 2011-re egész jó esélyük lesz (elbírálásig max fél év).
Igaz ez az USF1-re is.Adva van az FIA elbírálása...megvizsgálták a Stefan Gp esélyeit, és úgy döntöttek hogy nem.
..én pedig értem hogy mindenkinek megvan a maga elgondolása hogy az FIA miért döntött így.
De
Azért kell hagyni arra is esélyt, hogy az FIA nem bosszúvágyból, 'égőségből', illetve a keleteurópaiak iránti ellenérzésből gátolta őket, hanem mert nem feleltek meg.
Nem tudunk mindent, nem látunk bele milyen felkészültségben voltak.szerk
OFF:
Kimi kiállt a rally-ból ahogy nézem.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #8861 üzenetére
Én komolyan mondom senki nem mondta nekik hogy a raktárban őrizgessék. Eleve tudták mit vállalnak, nincs indulási engedélyük.
..és mint írtam adni kell egy esélyt az FIA döntésnek, egyáltalán nem biztos, sőt csak feltételezés, hogy nem alapos indok miatt utasították el a Stefan GP-t.Azok az autók meg...hát a Toyota már 2009-ben félseggel ült a sorozatban, eleve úgy indultak hogy futamgyőzelem kell, aztán egyre csak elment a kedvük, míg nyílt titokká vált hogy el fognak menni.
Nem tudom mennyi energiát fektettek a 2010-s autóba....de így hogy egy kört sem kellett tenniük a pályán így aztán persze versenyképesek.
Én még mindig azt mondom, hogy ha egy jól festett kocsival, és médiával beharangozott pályán 30 kört Villeneuve-vel a volánnál letekernek, na és pár kerékcsere...
...akkor övék az USF1 helye...még Coughlan-nel is.Nekem nyolc, mindenki abban hisz amiben akar.
Én azért igen drukkolok a kis csapatoknak, nem azért mert nem fognak szétesni néha, vagy mert nem lesznek lassúak...nem.
Azért mert megcsinálták... -
#70869248
törölt tag
Nemá Kimi most nem F1-s versenyző, de évekig meghatározó alakja volt az F1-nek, és egyenlőre nagy a sansz rá hogy jövőre visszatér.
Szigorúan véve igazad van persze, de nem egy idegenről van szó...sokszor átpörgettek 20<soros vitákat itt is.
2 hetente 2-3 hozszólás nem lehet nagy ár a 2007-s F1-s világbajnokért, nem? -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #8883 üzenetére
Ebben igazad van...én azért gondoltam a mellette lévő dragpályára, mert a Rockingham-i ovál elég kicsi, sztem elég erősen módosított futómű kell ahoz hogy ne üssön le az ívbelső alja megfelelő sebeségnél, illetve nem tudom hogy a szabályok mennyire teszik lehetővé az -ovál mint végtelenített egyenes- használatát.
-
#70869248
törölt tag
Tisztelem a te véleményedet is, a lényegével nem is vitáznék mivel okafogyott.
Viszont ha nem tudod hogy vizsgálódott-e az FIA...teszem azt egy telefonnal a Toyota-nál.
Akkor miért hozol le máris eredményt, mint ha mégis tudnád?A Ferrari Enzo vs. Volkswagen Polo szíven ütött,
-
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #8923 üzenetére
Ja, Semmi gubanc nincs, az hogy Bruno most a mezőnyben van az a csapatának köszönhető, Grosjean pl. nincs itt.
Amennyiben megússzák az első pár futamot műszaki gondok nélkül, erre kicsi az esély, úgy valóban erősek lehetnek az újoncok között.A Cosworth..bármennyire kényszermegoldás, azt jelenti hogy lesz aki figyeli és kézben tartja az erőforrást, a csapat pedig sikeresen kipróbált csapat a GP2-ben, Dallara pedig végzi majd a fejlesztéseket.
Persze teszt nélkül ez azt jelenti hogy az első futamok nagyon esetlegesek, de simán lehet hogy Senna annak ellenére bevállik a mezőnyben, hogy eddig semmi extra eredmény nem jött tőle.
A Lotus-t Kova' rosszabbnak érzi mint a 2003-s Minardi-t amit tesztelt, Virgin-nek sincs egyenlőre meg az a gyorsasága amivel szembeállítva egy GP2-s köridő az akkora gáz lenne.
Szal lehet mondani egyenlőre mind elég alacsonyról rugaszkodik neki, és sztem mindenki úgy is sejti hogy a verseny köztük egyfajta különverseny.Ez a név pedig fizetni fog úgy érzem.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #8926 üzenetére
Ez majd akkor lesz korrekt ha mind mennek, hosszabb távon pedig mindnek van hátránya és előnye is.
A Virgin-nek a háttere, a Lotus-nak a tapasztalt versenyzőpárosa, a HRT-nek meg a Dallara F1-s ambíciója.3-4 futam és letisztulnak majd.
-
#70869248
törölt tag
Webber-t én nem mondanám agresszívnek, ő nem annyira a támadásban jeleskedik, inkább a védekezésben.
Mondjuk én őt mint Mercis arcot ismertem meg még a HunRing-s GT-R futamról, meg persze a röpködő CLK-k Le Mans-ról, az egyik pont vele repült elPault Stoddart-t azért nem kedvelem, mert hihetetlen milyen kőkemény szerződést íratott alá Baumgartner-rel...az most mindegy, hogy kinek mi a véleménye Zsoltról, valami brutális terhet rakott a versenyzőre és anyagilag leszedte ahogy lehet.
A kis Piquet-t is hasonlóra panaszkodott Briatore kapcsán....és nekem ez nem jön be. -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #8940 üzenetére
hááát én jóval többről tudok, és még elég hajmeresztő részletekről, mint pl. a full anyagi felelőségvállalás, de ebben semmilyen vita nem lesz a részemről mert ez sehol nincs leírva.
Akkoriban az az autó szvsz reklámfelületként és megszerezhető ülésként volt inkább néven nevezhető mint versenyautóként. Élt szebb napokat is a csapat.
Petrov milliói pedig őt elvileg egy középmezőnybe kategórizálható kocsiba jutatták.
De azért nagy különbség nincs a két dolog között nálam, cáfoljanak rám Petrov-k és a Reanult. -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #8961 üzenetére
köszi, az idő igazol majd úgy is mindent. Én meg azt kívánom hogy rendezzék a Toyota-val amit kell, legyen gumijuk, és tudjanak tesztelni ahogy a -B- tervükben jelezték.
Ezeket csak meg kell valósítani,...ha meg ez nem történik meg, az egyértelműsíti majd a helyzetet.Ismersz azért, engem még dumával egyszer nem fizettek ki ..pedig aztán 12 évet levállalkoztam a mi szép építőiparunkban.
szerk: Annyit azért, hogy:..talán romantikusan hangzik ez a -balkáni betyárkodás, meg a szürkebiznic-, de ezek mögött kutya kemény dolgok vannak...ezekkel a dolgokkal részemről semmi összekacsintási lehetőség nincs, és én jó messze el is határolódok az ilyen stílustól.
Ezt nem feltétlen a szóban forgó arcra értem, de rá vonatkozólag hozta fel Hunny'...csöppet sem könnyed tartalommal bír egy ilyen mondat.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #9048 üzenetére
ja, tényleg érdem alapján is járhat...gondolom ezeknek a költségét az FIA állja, esetleg ha FIA-n kivüli sorozat akkor a adott sorozatot rendező szerv.
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #9051 üzenetére
útkarbantartás-súlyadó-teljesítményadó-általánosadó-fejlesztési hozzájárulás-arculatépítés-kenőpézalap....
szal mittomén, de ha nem kell akkor minden pénz felesleges.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #9225 üzenetére
Engedélyt fognak kapni hogy hozzányúljanak a motorhoz, ami sztem nagyon nem oké...ez az egész motorbefagyasztós elképzelés is egy nagy bukta így.
Elég nehezen ellenőrízhető hogy egy motor teljesítménygörbéje és a csúcsteljesítménye hogyan aránylik majd a többi erőforráshoz képest, a Renault-nál másodszor fognak teljesítménynövelő szándékkal a motorhoz nyúlni, ami nem ugyanaz mint a szabályok által korlátozott területen kivűl megtalálni a teljesítménynövelés lehetőségét.
Nem is ugyan azt a hatást érik el vele....
Nem tartom korrektnek.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Sztem ez egyenesre vonatkozik, és a vezetett légáramnak csak terelő hatása létezik, azaz a célterületen, nagy sebességnél kialakult hullámokat manipulálják vele valamilyen szinten.
Egyenesben nincs különösebb dolga, se nagy 'géje' a versenyzőnek...ez elvileg egy apró adalék a jobb sebesség eléréséhez. -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #9265 üzenetére
Nézd, ha valóban arról van szó amiről cikkeznek(!), akkor a szellőzőnyílás szabályos..mindenkinek van, amikor a versenyző ezt szabályozza a testével akkor gyakorlatilag nem csinál mást mint ha vezetés közben az egyenesben fákkokat mutogatna a kezével a pályamunkásoknak és ezzel befolyásolná/manipulálná az autót körülölelő légáramlatokat...
Majd, ha sokat takargatja Lewis, akkor elég sz@rul fog kinézni a sajtótájékoztatón
vagy gyors leszek az egyenesben és tökig izzadt, vagy emberi kinézetű a médiaszobában és 3.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #9372 üzenetére
A MoTec az MoTeC...viszont a beérkező adat az teljesen más...illetve persze nem teljesen más, de az összefüggései más olvasatban értelmezhetőek.
Sok adatot simán megadhatnak, mert azok önmagukban semmit nem érnek, hasznosan összevethető adatokat meg nyílván nem fognak nyílvánossá tenni
-
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #9387 üzenetére
képileg érted a különbséget?
Mert teszem azt amit a GTR-be betöltöttél MoTeC-t az a hivatalos FIA-GT versenysorozat MoTeC-ja volt, nulla különbséggel.
...persze lehet hogy más hátteret alkalmaztak a mérnökök...de a progi egységes.A beérkező adatok sokkal fontosabbak, azok sokszínűsége, és legfőképpen összefüggései...amikor a valóságot használja a MoTeC addig nincs baj, de amikor a valóságot csak szimuláló az adatszolgáltató, akkor csak addig a mélységig lehet összefüggéseket alkalmazni amennyire tökéletes a szimuláció.
...és nem fokozatosan romlik vagy ilyesmi...összeomlik, pl. ha a játékot felfüggesztése kamu, azaz a rázókő nem 'rázza' meg a kereket csak küld egy jelet az FFB felé, akkor a MoTeC-d használhatatlan lesz a rázókövek értelmezéseire, és azokkal összefüggésben lévő összes más számolásra. -
#70869248
törölt tag
Jó kérdések.
Sztem az elsőre igen a válasz...én úgy gondolom hogy két keverék van, és ezt a tavalyi szabályt azért hozták hogy kicsit megkavarják vele a dolgokat...ez nem hinném hogy változott volna idénre.
és
a másodikra is igent mondanék...pusztán logikából, mert ellenkező esetben előfordulhatna több érdekes helyzet...utolsó pillanatban 0 méteres gumikat raknának fel a PF-be gurulva..stb.
Szvsz azzal kell befejezni amivel elkezdték..mármint nem pont azzal a gumival de azzal a tipussal (lágy /kemény) -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #9633 üzenetére
Szvsz ez nagy homály...csak gondolj bele full tankon egy rajt utáni blokkolás vagy több túl szűk fék....gyakorlatilag ezzel a súlytöbblettel adott esetben az első két kör alatt leharmadolhatják az első kiállásig tervezett körszámot.
szerk:
Sutil helyzete is érdekes...az első 10 'gyengébb' (hosszabb távon) autóira veszélyes lehet Liuzzi is, vagy akár a Rubens..hisz ők szabadon választott gumival mennek.
és ha a puha nagyon lefogy akkor nem tudják kiautózni a szükséges távolságot vele.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
én még nem tudom hogy vélekedjek erről a szabályról...de hajlok arra hogy nem igazán jó, jó az elejének mondjuk az első 5-nek.
De a 10-s csoport hátsó felének már nem igazán előnyös, mert valaki a 11. helyről..azaz a Q2 első harmadából már veszélyes lehet rá az ideálisabb gumija miatt...megspékelve azzal hogy full súllyal a qual gumin kell pozíciót fogni az elején....persze tiszta körön a qual gumi kifizeti az 5 rajthely különbséget is, de ezekkel a kondíciókkal már kétséges.
...valahogy enyhén, de jutalmazni kellene a Q1-t..nem nagy dologra gondolok, olyasmire ami az első felének amugy is jár...pl. nagyobb nyílvánosság, 10 szereplős tévés nyilatkozat..én pl. szivesen hallgatnám Sutil véleményét is hisz szeretem a sportot.
...szal most egy kicsit mostohának érzem a Q1 második felének a helyzetét a Q2 első harmadával szemben ez a lényeg. -
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #9639 üzenetére
Ez a szemcsésedés nem biztos hogy átöröklődik..ez elég hangsúlyos lett ahoz hogy foglalkozzanak a témával, igazából sztem már év közben mérséklődőtt (köridőket nézve), csak rögzült.
Tankolás az egyéni szocproblem ...a többiek meg tudták oldani, akkor nem lehet teljesíthetetlen feladat
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #9877 üzenetére
Inkább a második...a gumi hűtése se a kasztnis Le Mans-ban, se a vonatozó IRL-ben nem okoz problémákat, utóbbiak akár ma este is köröket töltenek el draftban, hisz nélküle jóval lassabbak lennének.
A második viszont bőven jó és elég, ha nem megfelelő a leszorítóerő elől akkor lecsúszkálnak az ívekről, és ez akár a túlcsúszás, akár a korrigálás koptatja/hevíti a gumit. -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #9806 üzenetére
Ezt én is néztem....tök lemaradtunk róla,..Hamilton bepróbálkozott Massa-nak, méghozzá elég erősen hisz mellément...kép el->néztünk valami mást, kép vissza-> Hamilton Rosberg mögött...csak néztem hogy most mi is történt?
Onnan kezdve meg a bré...a pálya közepén az időmérőn sem teljesítettek jól a McLaren-nek, és az egyenesekre meg nem volt elég közel..egyszer sem.Számomra az a kellemetlen hogy most az autók sem vadultak, mivel vigyáztak a gumikra (ekkora qva nagy különbséget a qual kör és a verseny kör között...pff), eddig ha eseménytelen volt a futam akkor néztem az autók mozgását...de ez a jelenlegi futam arra emlékeztet amikor még kipörgésgátlóval futottak, és ez szomorú
-
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #9920 üzenetére
Nem hinném hogy müködne...igazából egy olyan sorozat létezik aminek a presztizse alacsonyan van tartva, de megvan benne az a történelmiség amit nehéz jogi papirokkal legyőzni.
Az egész nagyon hasonlatos ahoz ami Amerikában zajlik már tiz éve a Nascar és formula sorozatok között.
Amikor az F1 megtisztul a gyártók erejétől akkor könnyen irányíthatóvá vállik, 40 millás csapatok soha nem fogják elvállalni egy önálló sorozat beindítását, nincs elég erejük egy milliárdos gépezet megakasztásához...és nem is hinne bennük senki.Egy olyan sorozat létezik, amiben a gyártók érdeke komolyan, a legfelsőbb szinten azaz a prototipusok szintjén részt vesz, ez pedig a Le Mans.
Innen lenne a legkönnyebb építkezni...van történelem, van erős érdek a gyártóknak, és nincs 'szivar' hagyomány. -
#70869248
törölt tag
válasz 7Heads Drago #9936 üzenetére
Igazából kicsit korainak érzem, ők sokkal több adatból tudnak dolgozni tehát valszeg jól látja...de valahogy furcsán egybeesett a kiállás azzal hogy Kubica megfutotta a lecserélt gumiján az addigi leggyorsabb kört.
Mondják hogy akár még 10 kört simán lefutottak volna...de kit érdekel, nem ez a lényeg...az a lényeg hogy eljön az a kör amikor már a kemény keverékkel jobbak a köridők.
Jelenleg ez volt a helyzet...tök mindegy hogy lerövidítik az élettartamát a puha keveréknek, felölem megtehetik.
Kubica kijött lecserélte, következő körben egyből a legjobb kört futotta-> már jött is ki Hamilton és Schumacher is...és ez a lényeg, nem az élettartam, elég a köridő. -
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #9966 üzenetére
Kiváncsi leszek mi lesz a Ferrari-n belül
Nekem két dolog tünt fel...aztán lehet hogy rosszul olvastam.
Az egyik amit ha jól emlékszem Aesir írt, hogy Massa összedolgozott a rajtnál Alonso-val,..igazából Alonso sem hibáztatható, mert ő meg kihasználta ezt a saját hasznára.
Massa megfogta a támadóívet Hamilton előtt, és ezért tudta Alonso mélyre beengedni az autóját és kedvező helyzetbe kerülni a következő balosra.
Amennyiben nem ezt teszi Massa, akkor valószínüleg védi Alonso-tól a pozícióját, és ő is mélyre fékez-öblösebben fordul, Hamilton megtámadja őket->itt vagy összeérnek, vagy Massa a balosra megvédi a pozícióját Hamilton-tól, viszont ALonso ebből semmiképpen sem jött volna ki jól, sztem akár több pozíciót is bukhatott volna, mivel öblösen fordul és Massa útban lett volna neki, így a balos utáni egyenesen többen is megtámadhatták volna.
Így most az történt, hogy Massa védte a támadóívet, figyelte Hamilton-t, Alonso elment a mélyebb fékjének köszönhetően, és Massa mögé került ráadásul Hamilton még a balos utáni egyenesben megtámadta Massa-t így Massa bukott még pár tizedet, Hamilton elcseszte és Rosberg meg lecsapott az ideálisabb kigyorsával Hamilton-ra.
Na ez sztem legközelebb nem lesz így...azt kell mondjam hogy Alonso nagyon összeszedettnek tünik, és bár Kimi is megnyerte az első Ferrari-s versenyét, ez nekem most sokkal veszélyesebb párosítás.
Ezt látnia kell Massa-nak is, túl sok a pontkülönbség az első két hely között, nem hiszem hogy mégegyszer feláldozza a jobb qual-ját.Valamint a pódiumon volt egy olyan halvány érzésem hogy Alonso az autóval nagyon egyben van, de pl. Domenicali-val nem....volt hátpaskolás, de valahogy zavart éreztem az erőben amikor Alonso megakarta locsolni Stefano-t.
Szvsz lesz itt perpatvar,...érdekes lesz, nem mintha vágynék a cirkuszra de most úgy gondolom hogy szinte elkerülhetetlen.
Button részéről egyenlőre ilyen veszély nem fenyegeti a McLaren-t. Egy kicsit csalódás volt...de inkább ALonso teljesítménye mellett, hisz mindketten új autóba ültek be, és Button sokkal kevésbé, látványosan kevésbé volt eredményes...egyenlőre.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #9976 üzenetére
próbáld ki nagyon jó, de értelmezni tudni kell, azaz tanulni kell...és persze amit írtam, bizonyos dolgokra használhatatlan a szimuláció okán.
Az én hozzáállásom az már évek óta hogy nagy katyvasz az ami a szimek setup részén tapasztalható, sokkal egyszerűbb és mégis képzettebb beállrész kellene.
Danica egyik interjúrészlete ugrik be, amikor a formula autókhoz visszatért...fingja nem volt a Nascar autók beállítási visszajelzéseihez....nem tud segíteni a szerelőknek.
Szvsz az autók beállítási logikáját és a telemetrie értelmezését kellene beleverni a szimes fejébe, nem azt hogy most a kirugózáson egy százas értéket tekerek akkor az mi is, hisz más moddokban ezres értékű ugrások vannak, vagy 250-s..stb.
A visszajelzések pontosságát kellene hegyezni inkább, mintha valóban egy mérnökkel beszélnél...
-figy. a 3 kombinációban elcsúszkál a segge.
-aha de féken stabil?
-ja ott nincs baj, jó a féktáv pontos és kontroll alatt tartható.
-a 6-s rázókövén milyen, tekeredik?
-dob egy kicsit, de nem vészes, stabil.
-...jó akkor puhítunk a ki és berugózáson, menj pár kört, váltó?
- jó...qual-ra lehet hegyesebb hogy kiforogja a tartalékot is.
ok.
pl...
ehelyett, láttam már olyan tök logikátlanul beállított setup-t ami mégis gyors volt, nem teljes a szimuláció..illetve pl. egy mérnök nem is engedné hogy bizonyos dolgokat egymásnak ellen állítsál, ..el is engedi a füle mellett, mert kioltják egymást, vagy elmosnak más, hasznosabb visszajelzéseket. -
#70869248
törölt tag
válasz gorogdinnye3 #10044 üzenetére
-A motorbefagyasztás az elég nagy répaság..most mondjuk jól jön az érkező csapatok miatt, de sztem kukázzák majd.
- A Bridgestone nem tud jobb gumit gyártani mint amit előírányoznak neki...most pl. túl tartós, néha túl puha..általában egyébként mindig jó, de nem ők felelősek azért ha alszik a mezőny....százszor jobb gumit tudnának gyártani...amíg szabad kezük volt pusztán a gumik miatt minden évben fél mp-t gyorsultak a köridők..
..de ez sem volt jó, hisz egy időben lassítani akarták az autókat.
-A többféle gumikeverékkel az a baj, hogy a végén amúgy is mindenki egyfélét használna, ezért hozták a kötelezően kétfélét...de ebben azért lehet ráció.
-A tankolásban nagyon hasonlóan gondolkodunk,...képtelenség ekkora köridőkülönbség a qual és a verseny között.
...sz@rul mozogtak az autók szvsz...jó ott ahol dobálta őket az aszfalt ott még rendben, de egyébként tök látványos volt az az 5 mp-s visszaesés...5mp az qva sok!Sztem is fel kellene szabadítani a motorokat, legyen olyan erős, hogy ne legyen teligázas minden 45°-nál laposabb szögű kanyar, és vissza a KERS-t.
A gumi jó, a diffúzornak álcázott alsó szárnyakat kihajítani mert egy röhej, egy hülye húzással sikerül két évre aládurrantani a randa hátsó szárnyak indokainak...csak mert volt aki már tavaly idény felétől fejlesztette az idei diffúzorát..ehh. -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #10128 üzenetére
Nincs már olyan sok elektromos kütyü...ez jó.
Már tavaly is nyilatkozott olyant Heidfeld hogy a diffúzor vágja haza az egészet...leszabályozták a hátsó szárnyat->jó ronda lett, de a célját nem éri el mert a diffúzorról lelépő levegő zavarja meg a hátulról érkezőt...
Tehát ki kell vágni a fenébe ezekkel a méretekkel....diffúzor már ezer éve létezik a technikai sportban, és soha, soha nem szólt bele ilyen mértékben....
itt van pl. a 2010-s IndyCar megoldása...nulla túlnyúlás, nulla csatornák...és
akár két sorban is vonatoznak mint malac körökön keresztül.Az összes csak utána következzen, elég nagy hülyeség volt bent hagyni, most meg majd mindenféle tűzoltó megoldással semlegesíteni.
...semmi flancos diffúzor, jó volt egyszer-egynek, de most komolyan ha az IRL-ben ezzel kűzdöttek volna hogy nem tudnak egymás mögött menni, hát nézhetetlen lenne az egész Indy500 mondjuk..mindenki lecsúszkál, meg lemarad??!...mi ez a répaság már vazz nem?[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #10140 üzenetére
Jaja, azt olvastam..igazából most annak nem néztem még utána hogy kivel. Rossiter volt szóba hozva, meg mostanában Sato.
...bár most hogy ütközött...Az acél féktárcsákkal kicsit izé vagyok, már akkor is az voltam amikor behozták a MotoGp-be, de végül is rosszabb nem lesz
-
#70869248
törölt tag
Amennyiben valaki szeretne ezen kicsit szöszölni:
F1/előzések 1983-2010 -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #10153 üzenetére
olyan már soha nem lesz..nincs értelme kuplungos botváltót használni, az gyakorlatilag a világ röheje lenne
Norbi a WTCC-ben pillangón vált, az Indy autók detto, szvsz a fejekben lévő káosz totális beismerése lenne, ha az F1-ben most kuplungos botváltóval próbálkoznának.
Meg azért álljon meg a menet, igazából nekem valahol hasonló a problémám mint az acél féktárcsákkal...nem véletlenül kerültek oda ahova, technikailag ez az előrehaladás.
De amíg az acél féktárcsáknál el tudom fogadni, hogy az elsődleges cél az utcai autók...márpedig utcai autóba carbon meg kerámia cuccokat nem költséghatékony beépíteni, és igazából az autók 90%-nak semmi szüksége rá.
Tehát ez elfogadható...motoroknál is hasonló volt az indok.
De a kuplungos botváltónak semmi jövője nincs a prototipusok formula királykategóriájában, hisz ezek már simán gyűrűznek a szériagyártásba...mármint a kormányról elektromosan kapcsolható váltó.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen