Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #10153 üzenetére
olyan már soha nem lesz..nincs értelme kuplungos botváltót használni, az gyakorlatilag a világ röheje lenne
Norbi a WTCC-ben pillangón vált, az Indy autók detto, szvsz a fejekben lévő káosz totális beismerése lenne, ha az F1-ben most kuplungos botváltóval próbálkoznának.
Meg azért álljon meg a menet, igazából nekem valahol hasonló a problémám mint az acél féktárcsákkal...nem véletlenül kerültek oda ahova, technikailag ez az előrehaladás.
De amíg az acél féktárcsáknál el tudom fogadni, hogy az elsődleges cél az utcai autók...márpedig utcai autóba carbon meg kerámia cuccokat nem költséghatékony beépíteni, és igazából az autók 90%-nak semmi szüksége rá.
Tehát ez elfogadható...motoroknál is hasonló volt az indok.
De a kuplungos botváltónak semmi jövője nincs a prototipusok formula királykategóriájában, hisz ezek már simán gyűrűznek a szériagyártásba...mármint a kormányról elektromosan kapcsolható váltó.