- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Nem nehéz, elég kézenfekvő a Mercedes várakozásából kiindulva.
De ugye most a visszatérést számolgattam, azaz Kimi nem ül bele a Mercedes-be.
Én Rosberg pozícióját erősebbnek érzem egyenlőre mint aki mellé fog szerződni, így ha az a valaki...legyen az Kubica, esetleg gyengén fog szerepelni akkor elmozdítható.
A Mercedes kiváló tárgyalási pozícióban van, lévén övék a legjobb ülés a piacon, simán elképzelhető hogy Rosberg mellé 1+1opciós évre szerződtetnek valakit...és ebben az esetben mire Kimi érkezik (ha), akkor felszabadítható a hely. -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #4784 üzenetére
Az 1. pontot nem vágom, vagy félreérthető voltam. Nem veséztem hogy Vettel vagy Newey, annyit írtam hogy ha a Red Bull gyenge lesz a Cosworth miatt, akkor Vettel el fog menni.
Sztem az borítékolható hogy Vettel és a Mercedes találkozni fognak, vagy a Ferrari is elviheti...de a Mercedes sanszosabb. Jövőre kiderül milyen lesz Rosberg.
-
#70869248
törölt tag
válasz tibi666 #4808 üzenetére
??
Ez valami szörnyen rossz útra tereli a sportot,..mármint ez a "tolják, csaljon" felfogás.Briatore olyan szinten ellehetetlenítette Piquet a szerződésével hogy csak néztem. ...és nem csak ezt az egy esetet vizsgálták...felmerült MS utolsó braziliai futama is, ahol ugye Fisichella szárnya bökött defektet MS kerekébe. Csak piszok gyorsan ki lett rúgva mindkét arc, így nem kellett a vallomásuk. Fisichella sem a Reanult-nak dolgozott már.
Ez kell??! Ez a show, amikor x idő múlva kiderül(het) hogy te néző, ja azt hitted?..ahah-ahah na azt az SC-t szándékosan pl. csináltuk csak nem jöttek rá..
..és te meg csak nézel és arra gondolsz mit is dumáltatok futam után...vajon mennyire csináltál magadból hülyét.Piquet mint versenyző megérdemel még egy esélyt, mint ember nem.
Briatore meg beszennyeződött, és talán azt hiszi hogy ez része a száguldó cirkusznak, pedig csak becstelen,...csak szégyenkezik miatta egy gyártó, elmegy egy főszponzor,megbélyegez embereket, és olyan gyárak mint a Bmw csak néz ki a fejéből. -
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #4829 üzenetére
Márpedig most Button-t oda kell sorolni...és azt nehezen képzelem el, hogy Button kiszáll a világbajnoki autójából és átszerződik a McLaren-hez jóval kevesebb pénzért hogy hátvéd legyen.
-
#70869248
törölt tag
válasz hejesírásó #4885 üzenetére
Motorszállítók kellenek, és sztem a Lambo' valamint a Bugatti kicsit lóg a levegőben a VW-n belül, a Lambo' sztem is esélyesebb, de ki tudja.
Szívesen venném bármelyik jönne és legalább két csapatot ellátna erőforrással. -
#70869248
törölt tag
A McLaren előnynek tartja versenyzői eltérő stílusát
Kiváncsi leszek rá, nekem nézőnek, teljesen más a véleményem erről..remélem hogy igazuk lesz.
Szvsz a legerősebb felállásuk Alonso-Hamilton volt, .. és azzal hogy megpróbálják semlegesre fejleszteni az autót azzal pusztán mindkét versenyző veszít.
Amit eddig láttam abból nem gondolnám hogy Button sikeresen, és gyorsan, meg tudja határozni az autó gyengeségeit és képes előnyre változtatni, illetve ha kell, tud változtatni a saját vezetési stílusán.
Hamilton tudott gyorsan menni két különböző tengelytávú autóval, bár az egyik nem tetszett neki, ezért feltételezhetően nem őt fogja hátrányosan érinteni.
De Button sztem ebben a felfogásban nem lesz olyan gyors mint lehetne. -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4962 üzenetére
Én inkább az A5-re szavazok
A semleges autó egy dolog, erről szól a középmotor...de két versenyző vezetési stílusának a középútja az más dolog..
Teszem azt -A- versenyző keményen támadja a kerékvetőket, -B- versenyző nem használja...beállítod az autót középre, a versenyzők stílusát tekintve semlegesre, és mindkettő veszít.
..és még számtalan példa, a semleges autót én úgy értem hogy nem kedveznek egyik irányba sem,...tehát a versenyzőket tekintve semleges, nem menettulajdonságát nézve. -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4973 üzenetére
?
Miért állítanák középre?...hát pont azért amit leírtam, de akkor leírom még egyszer: mert akkor kedveznének az egyik versenyző irányába.
Leírom nagyon aprólékosan:
-amikor egy versenyző, Hamilton, átdobálja a kerékvetőkön az autóját akkor gyors..ehhez olyan autó kell ami elviseli azt hogy átdobálják, arra kell hangolni a futóművet.
-amikor egy versenyző, Button, nem használja a kerékvetőket, akkor neki ez nem szükséges.Amennyiben Hamilton irányába mennek el, úgy Button hátrányára lesz, hisz ő nem profitál a kerékvetőből, ellenben a beállított futómű minden hátrányát viseli a teljes körön.
Amennyiben Button irányába mennek el, úgy Hamilton lepattog a rázókőről.Ez egy dolog...vagy ha egy versenyző 'teszi' az autója hátulját..ez Hamilton, az olyan felfüggesztést, és olyan gumit fog választani.
Button megint nem biztos hogy felfogja tudni melegíteni azokat a gumikat úgy mint Hamilton, és mint Kimi..vagy Heidfeld,..vagy Button maga, szenvedni fog bizonyos helyzetekben és pályákon.
Míg Button-ra hallgatva Hamilton nem tudja kiautózni a benne lévő sebességet.Itt vagy a versenyzőnek kell változtatnia (Heidfeld pl. sikeresen), vagy két eltérő alapbeállítású autót kell a pályára vinni...ez pedig lévén hogy pénteken új alkatrészeket tesztelnek, és egy-egy fél szabadedzés van beállítani qual-ra, komoly nehézség a csapatnak.
A két világbajnok el is várja hogy ez így történjen, nincs mese...többet kell dolgozni.
Egy vezetési stílusban közelebb álló versenyzői párossal hatékonyabban dolgoznának, többet hasznosíthatnának egymás tapasztalatából.Az hogy egy autó meghatározó menettulajdonsága nem alul vagy túlkormányozott, hanem lehetőleg semleges ez alap, különben túl hirtelen reagál a gumikopásra és/vagy üzemanyagfogyásra.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4980 üzenetére
Mi van, tesód írkál a reged alatt?
Tök az jön le hogy feleslegesen írok bármit is.
Persze..semleges autót tök eltérően is be lehet állítani, meg lehet csinálni azt is, hogy ez a 'cseszett semleges autó átdobálódjon a kerékvetőkön, meg egy másik autót a másik versenyzőnek meglehet csinálni hogy teljesen más futómű beállítással fusson így az is gyors legyen aki messze elkerüli a rázóköveket.
Nem lehetetlen...ahogy az sem hogy kisebb mértékben akár utasokat szállítson.Csak baromi nehéz dolguk lesz ez két szabadedzésen elvégezni, nem-nem úgy mint a bányában, hanem mint ahhoz az esethez képest amikor megközelítőleg egy irányba állítják az autót..és az mégsem kedvez a másik kárára...mert egy irányba tartanak tök jó hatásfokkal..ehhez képest itt két irányba uannyi idő alatt mindkettőnek uannyi odafigyeléssel.
...nehezen fog sikerülni...több benne a hibalehetőség. -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #5008 üzenetére
Bezony senki sem tévedhetetlen.. de senkiről nem a végzettsége alapján nyilatkozom, teszem azt én is írtam cikket az FIA-GT-ről és senkije nem vagyok a sorozatnak.
Sőt merem mondani hogy a MotoGp-ről könyvet is írhatnék..legalábbis 90'-s évektől felfele...mert több olyan könyvet is olvastam már ami felszínes volt. ..és csak egy egyszerű néző vagyok, vagy ismerek valkit az A5-ről aki szintén egyszerű srác, de megszállottan foglalkozik a témával és fotóz.
Egy véleményt a megalapozottsága alapján bírálok el, nem a véleményalkotó végzettsége alapján.
Egy szakember sem tévedhetetlen....láttam már rá számtalan példát, akár versenyzői páros összeállításában, akár a technika összeállításában...de még RD is bukott bele jónak tartott döntésébe.
Nem fogok betojni azért mert valaki szakember, pláne hogy nem szóltam le a döntését, hanem egy másvéleményt fogalmaztam meg:
"Kiváncsi leszek rá, nekem nézőnek, teljesen más a véleményem erről..remélem hogy igazuk lesz." -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #5020 üzenetére
már akartam neked írni, hogy hogy viseled Kimi dolgait...úgy általában hogy gondolkodsz erről?Ez a dolog a versenyzők hasonló stílusáról az én elgondolásomban egyszerű, Rubinho és Button is tudott profitálni egymás beállításaiból több pályán is, volt ahol az húzta ki a másikat a gödörböl.
Button-t az egyik leg'lágyabban' vezető versenyzőnek mondják, míg Hamilton nem az. Az látható hogy Hamilton tud vezetni finoman..illetve finomabban. De ezt az idei év alapján nem merném teljes mellel kijelenteni, hisz ez az autó nem szolgálta ki sok esetben. Amikor nem tapad be az autója, vagy hátulról kénytelen elrajtolni akkor egyszerűen nem az agresszív stratégia a jellemző.Visszatérve Button-ra, sztem kemény döntést hozott...és a csapat is, Button nem Kovalainen, hazai pályán van világbajnokként...bizonyos dolgok elvárhatóak voltak, talán, Kovalainen-től de azokat nem fogják megkapni Button-tól. Úgy gondolom Button-nak kell az az 1-2 tized is, amit talán Kovalainen-nél feláldoztak a csapatért, Hamilton-ért.
...bármi is volt ez, már feláldozták azzal hogy világbajnokot hoztak. Mellé még hozzátevődik hogy Button Kovalainen túloldalán van, míg Hamilton innen ha a stílust nézzük, azaz távolodtak.
Sztem a csapat szempontjából most a kevesebb több lett volna. -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #5029 üzenetére
Sztem is ki akar szakadni ebből a közegből, én is sokat gondolkoztam mi lehet az oka ennek a huzavonának.
- A pénzt én is elvetem...a pénz szükséges, de ha a part szélére csúszok miatta akkor nem az, azaz nem engedem hogy a pénz hátráltasson.
Amennyiben nincs a pénz ott, úgy a vezetési tudás ami a sajátja az elég kell hogy legyen.
-Talán kézenfekvő arra gondolni hogy olyan szerepbe kényszerítik amit nem vállal fel, teszem azt ez az a bizonyos 2. versenyzői poszt. De ezt megint el kell hogy vessem, mert Button nem írna alá egy ilyen szerződést, nem jönne el a világbajnoki kocsijából, kevesebb pénzért más szekerét tolni.
- éves rally szereplést kérni F1 mellett, azért nehéz hiszen a Mercedes-nek (McLaren-exBrawn) nincs érdekeltsége a rally-ban, ne mhinném hogy elnéznék a pénzükért ahogy Fiat-ban, Peugeot-ban, Ford-ban..stb szerepeljen egy nemzetközi versenyen.
Tehát tudnia kellett hogy ehhez sem igen érdemes ragaszkodnia.Az hogy aláírta a Ferrari szerződését azokkal a kitételekkel...hiszen elvileg nyeregben volt az aláírás pillanatában, a Ferrari akarta elmozdítani...kérhetett volna más feltételeket.
Szal mindezek nekem is azt vetítik le hogy Kimi ki akar ugrani az F1-ből, ha pedig így van akkor ki is kell, ez igaz.
1 év múlva sokkal erősebben térhet vissza ha akar. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #5087 üzenetére
nem az a gubanc, ...hanem az a logika amely szerint Kimi elszenvedője az F1-ben eluralkodó szponzorok és üzleti érdekek akaratának...lásd a Santander miatt kell távoznia Kimi-nek gondolkodás.
Majd egy lélegzettel kétszeres fizetést teljesen rendben lévőnek találni Loeb-bel szemben..mert hogy üzletileg érthető......Ez ami zavaró.
-
#70869248
törölt tag
válasz tibi666 #5150 üzenetére
Az előzés témája jóval összetettebb (szvsz) annál, hogy az autó külsejét változtatva megoldódjon.
Segít valamit valszeg...és sok változtatás jó irányba mozdította el ezt a problémát.
De sztem most egy ideig jó irányba fog változni ez a versenyág....bár nyugodtan visszatérhetnének a 'klasszikusabb' kinézethez.
slick, nincs tankolás->qual, alacsonyabb költségvetés..sok elektronika kihajítása.
Már csak a televíziós pénzek osztásának kellene megváltoznia..de ezt sajnos jó alaposan elqrták.
..na meg persze a pontozást is át kellene gyúrni..meg van pár dolog, de semmi nincs annyira végletesen elcseszve mint a tvpénzek.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #5174 üzenetére
A jelenlegi pontrendszer nem jó...eddig sem volt az, de most pláne nem illeszkedik be az FIA által kijelölt irányba.
Itt most volt egy elnökváltás, de ez nem személytől függ szvsz, a 'kiscsapatok' bejövetele jó, és nem mellesleg szükséges is.
De semmi használható rangsorolásra nem számíthatnak, ha a Mercedes-McLaren-Ferrari versenyzőpárosait nézzük, és nem megfeledkezve a Red Bull-ról (valszeg marad a Reanult motor), valamint a várhatóan legerősebb Cosworth-s Williams-ről..Kell versengést és sikerélményeket vinni a (várhatóan) hátrébb szoruló, de fontos érkezők közé, kellenének a pontok.
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #5184 üzenetére
Nem erről van szó, amúgy sem hiszem hogy végletekben kellene keresni a megoldást.
A -csak az élmezőny kap- és a -mindenki kap- között van még más megoldás is...A Force India..idén sem szerzett volna pontot erőből, nem ők jöttek feljebb, hanem a McLaren-Ferrari kettőse esett vissza.
Márpedig azt mondani hogy a Force India jobban dolgozott mint a McLaren vagy a Ferrari elég nagy hülyeség, ...jövőre meg amikor a két világbajnoki csapat megint jó lesz akkor meg majd megint nem dolgozott jól a Force India??! -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #5187 üzenetére
Pedig ez a helyzet....és majd jövőre megbeszélhetjük hogy mennyire jól dolgozik a Force India a McLaren-nel és a Ferrari-val szemben.
Ez az év egy különleges év volt, több dolog összjátéka...aminek az egyik főszereplője a tesztilalom és a kiindulási helyzet...a többi részlet most felesleges....és ezzel nem a Force India-t akarom kicsinyíteni...mert remek munkát végeztek.
De a McLaren-Ferrari tapasztalataival, szakember és tudás hátterével, a világbajnok versenyzőivel..stb jobb munkára képes...ezt a McLaren, aki fektetett energiát az idei évbe, be is bizonyította. -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #5194 üzenetére
Persze-persze
a konkurencia elkezd "balf@szkodni"..
mint a mesében...az összes világbajnoki csapat "balf@szkodni" a mesebeli kislegény meg pont jobban dolgozik.
Nem számít a felhalmozott tapasztalat és tudás, elég jobban dolgozni és máris meg van az ami senkinek nem sikerült egy évtizede, azaz megverni az elmúlt évtized világbajnoki csapatait. -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #5200 üzenetére
Pedig olyan egyszerű
állandó szabályok mellett a kemény munka megtérül..lehet építkezni futamról futamra, jól építeni-jól dolgozni-jól szerződni...és akkor ki lehet építeni azt az előnyt amit csak akkor lehet megdönteni, ha valaki ezen folyamatok valamelyikében hasonló vagy még jobb munkát végez.
Egyre jobb és jobb adatok gyűlnek különféle időjárási körülmények között, egyre jobb célpont lesz a szakemberek számára és a tehetséges versenyzők számára a csapat.
Ez az a folyamat amit kemény és jó munka támaszt alá.
Normális esetben ezt a teljesítést nem lehet megdönteni egy év alatt, de a hosszabb távú lehetőség minden csapat előtt nyitva áll...felfedezni egy jó versenyzőt, szerezni egy nagyon jó szponzort..és megszerezni jó szakembereket akik jól tudnak együtt dolgozni.
2 ilyen kiforrottan jól dolgozó csapat van a mezőnyben, a McLaren és a Ferrari, de term. a Renault is erősebb mint amire az idei év mutat.
Nem kerülnek a mezőny hátsó harmadába egy pillanat alatt, egy csapat még mellényúlhat, de kettő már valószínűtlen...megvan mindennek az oka, nincs benne semmi mesebeli.A Renault anyagi problémái jó ideje ismertek, Briatore közvetve erre ment rá...és most végül ott tartanak ahol.
Nem kell ebben is szélsőségekben gondolkodni mint tetted azt a pontrendszer esetén.A Ferrari, McLaren idei kiindulási helyzete elkeserítő volt, és a teszttilalomnak köszönhetően nehezen is kapaszkodtak fel....de teszem azt a McLaren felkapaszkodott az idény végére.
Azaz ők továbbra is jól dolgoztak, a Ferrari helyzete Massa kiesésével pedig arra ösztönözte a csapatot hogy jövőre dolgozzanak.
Megítélésüket továbbra is jó szerződések jellemzik, jó versenyzők-erős szponzorok állnak melléjük.
Azt írtad hogy a Force India idén jobban dolgozott mint tavaly és lám pontot tudtak szerezni, és ez szvsz igazságtalan velük szemben...mert tavaly sem dolgoztak rosszabbul, meggyőződésem hogy tavaly is kőkeményen dolgoztak, de idén kedveztek a körülmények is.
szerk:leléptem kiscsillag koncertre, majd holnap visszanézek.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #5203 üzenetére
2007-ben nem voltak versenyben az utcsó helyszínig?? ja de
.. akkor ez ugye semmi, érvnek felejtős.a másikhoz detto csak ennyi:
2007:
Ferrari:205
McLaren: (kizárták..legyen 200)2008:
Ferrari:175
McLaren:1512009:
McLaren:71
Ferrari:70Tényleg feleslegesen írtam annyit...mármint neked. De hát ez van, nem kell őszülni rajta.
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #5239 üzenetére
Térjen vissza, nem rossz az...bár ezzel Heidfeld kiszorul a Mergából.
De MS egyértelműen az a kaliber akit be kell ültetni az autóba ha ő azt akarja. Ezt Brawn is tudja....sok-sok beszélgetés mehet erről köztük, de annak nem hinném hogy sok köze van a pénzhez, vagy egyéb olyan dolgokhoz ami más versenyzőnél alap.
Sztem itt arról lehet szó hogy felmérjék mibe kerül ez az egész. Mibe kerül ez MS-nek..és ha ezt megoldják akkor meg kell lépni, egy évre meg pláne.
Mint néző nem fogok azon aggódni hogy mit veszíthet MS...ezen aggódjon ő ha akar, én egyszerűen látni akarom mire képes. -
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #5244 üzenetére
Sztem semmit nem akar nevesítve egyik versenyzőtől sem, egyszerűen versenyezni akar.
Mosley elment, Todt ült a helyére, így Brawn csapatában egész jól élvezheti az életet.Adva lenne minden, jó motor-jó kocsi-jó csapatvezető és MS...Rosberg-re viszont veszélyes, mert bár MS mindenképpen jót tesz a csapatnak, de szvsz inkább Vettel-t vetíti előre mint Roberg-t.
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #5250 üzenetére
Sztem hiányzik neki...márpedig ha így van, akkor hiba lenne a róla kialakított kép 'hatalma' miatt ezt elfélni.
Sztem tök egyszerű a kérdés:
-akarok vezetni?
Mint az állat.
..
Innen kezdve már tényleg csak a család az amivel egyeztetni kell. -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #5283 üzenetére
Erre céloztam,...nem hinném hogy olyan ostoba lenne MS, hogy azért nem teszi amit szeret, nehogy leromboljon valamit a nimbuszából.
Azért jutott oda ahol, mert meri és tudja azt csinálni amit szeret, ...ha van benne még lendület akkor azt ki kell hogy fussa.
A DTM nem pálya szvsz...lehet hogy beleülne mert német, de az nem világbajnokság, a Le Mans már más kérdés..az simán elképzelhető, de az eddig Ferrari-val nem működhetett..mármint a legfelső, prototípus kategóriákban.Én azt gondolom hogy MS azt fogja csinálni amit akar
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #5299 üzenetére
Mint írtam a DTM nem világbajnokság, sok pénz van benne, és kőkemény technika...de nem világsorozat...minek menne oda ha kap versenyképes autót a Formula One-ban?!
..és MS bárhova megy 4 kerékre mindenhol a győzelmet fogják tőle várni..ezzel sztem már rég megbirkózott.
Én nem vagyok elkötelezett MS drukker, de nem tudom összeegyeztetni vele azt hogy majd 'hírnévféltésből' nem fogja azt csinálni amihez kedve van.
MS elmegy gokartversenyre, elmegy a RoC-ra..simán megméreti magát bárkivel,..ahogy pl. Mansell is elmegy egy Formula Masters sorozatba, vagy éppen ALMS versenyre.
Aki legenda az nem véletlenül lett azzá...nem feltételezem róluk hogy gúzsba kötik ennyire földhözragadt félelmek. -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #5307 üzenetére
Nem hinném hogy tudsz mondani olyan bajnokot, aki tojt a küzdelemre, én azt látom, hogy MS elmegy ezekre a versenyekre...elmegy akkor is ha Ekstrom vagy Loeb legyőzi.
...elmegy gokartversenyre, megpróbálhatja legyőzni bárki...van amikor sikerül is.
Az F1-ben sem verhetetlen..2 év után beült volna Massa helyére, és ne mond nekem hogy a győzelemre sok sansza nem lett volna.De tudod 2006 Interlagos....mi volt az ha nem a küzdeni akarásnak a veleje? ...MS-re sok mindent lehet mondani (megfelelő tisztelet mellett), de ő a közel tökéletes versenyző.
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #5314 üzenetére
Bizony..bárhova mehetne, mindenhol az van amit írsz....és nem véletlenül, 15 év van benne.
Sztem érthető ha besokallt, és két évig csak család.Mansell-l való párhuzam milyensége az egyéni nézőpont kérdése, itt nem is kell egyezzen a véleményünk.
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #5328 üzenetére
A média lehet kikezdené...miért pont őt tartanák tiszteletben?
De az csak egy laza szél, amit MS letett az asztalra azt már nem fújja el semmi, az F1 történelmének legeredményesebb versenyzője..és 7 VB címet még senkinek nem fújt össze a szél, ahogy elsöpörni sem tudja egy esetleges eredménytelen év.
...de ráadásul nem lesz eredménytelen.
Én nem ismerem MS-t ilyen jól mint te, nem tudom milyen képzetei voltak...de ha jönni akar akkor jönni fog, és gyors lesz.
Erre utal minden amit eddig letett az asztalra. -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #5337 üzenetére
Ezt így könnyű kivágni, de még ha akart jönni is, hova? Mindkét Ferrari versenyzőnek szerződése volt..és ő pedig a Ferrari alkalmazásában állt.
..nem tudom most akar-e jönni, vagy csak a Mercedes szeretné, de az hogy Massa helyére beült volna, az azt feltételezi hogy lenne kedve vezetni.
Sajnálnám Heidfeld-t, de csöppet sem csodálkozom hogy Heidfeld neve mellett MS neve jóval nagyobb erőt képvisel...lényegében minden szempontból jobb választás. -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #5383 üzenetére
Én azt remélem hogy egy olyan MS-t látunk jövőre, mint aki a RoC-n szerepelt...vigyorgott mint a tejbetök.
Ez egy új autó, új pályák...de Ross Brawn a régi....nagyon jó alap egy visszatérésre, és nem az eredményesség szempontjából, hanem egy igazán jó autózáshoz.
Remek alkalom, és az F1 rajongók nagy többsége is örülne.....és a mezőny fiataljainak is szüksége lenne arra hogy egy ekkora bajnokkal mehessenek. -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #5383 üzenetére
most így a Pontiac és a Saab megszűnése után
Egy pocsék Top Gear adás után azon filóztam hogy a legjobb angol autónak kihozott Noble egy kisszériás sportkocsi...egyébként tényleg jó.
De ahol ilyen nevek voltak.. a Lotus, Jaguar, Triumph, Bentley, Rolls Royce, Aston Martin, Austin Healey ( valmint Jensen és a többi 'kisebb' nevek)..és ezek mind kivásárolták az amerikai, német, vagy épen kínai cégek..pfff, és most amikor legjobb angol autót kell szavaztatniuk akkor már csak kisszériás autójuk van...sajnálom a Saab-t ....ahogy sajnáltam a Pontiac-t is, és előtte az Oldsmobile-t, két márka amihez lehet kötni az amerikai izomautók születését, az első egy Olds' volt, a Pontiac GTO pedig egy ikon.
kár
-
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #5451 üzenetére
Sztem nem szabad ennyire készpénznek venni amit olvasol. Nem hinném hogy 'hajtogatta' volna MS hogy ott akarja befejezni a karrierjét,..ő ezt mondta ha kérdezték.
Montezemolo-nak sem kellett 'hajtogatni', mert MS ikonikus figura a Ferrari-nál, és az is marad...gondolom ezért akarták a 3 autót is, mert lejött hogy MS visszalinkelne még egy évre.
Az a mi nyelvünk sajátja, hogy az -állandóan hajtogatta- kifejezés már negatív.
Nem életszerű hogy MS bármit is hajtogatott volna, nyílvánvaló ha megkérdezték akkor válaszolt rá.Ez olyan mintha tőlem kérdeznék, hogy kérek-e egy Ferrari-t. Minden alkalommal mikor megkérdezik igent fogok mondani, és mégsem egyenértékű azzal mintha én azt hajtogatnám hogy kérek egy Ferrari-t.
-
#70869248
törölt tag
Sztem Alonso pont letojja az elvárásokat, lehúzott két évet egy a mezőnyben nem a legmagasabb műszaki szintet képviselő autóban, egy McLaren-s évet követően...ahol talán (szvsz) nem 100%-ban az autó volt a legfontosabb amikor megérkezett.
Ez itt most egy olyan lehetőség amit meg kellett ragadjon, és nem hinném hogy hagyja magát befolyásolni. Legfontosabb összekalapálni a jövő évi autót, ezt az egyenlőre csak szóban meglévő bizalmat valójában is elültetni a csapatban a tesztek alkalmával.
...majd azt csinálni amit a legjobban tud, versenyezni...megverni Massa-t, és mindenki mást.
Monte' bármit mond, bármit hord össze...nem ő az aki Alonso számára meg tudja szerezni a csapatot, az az ember Alonso.
..és persze meg kell vernie Massa-t is, aki nem fogja könnyen adni....Massa az a típus sztem aki 'meghal' a pályán, ha az kell. -
#70869248
törölt tag
válasz madstunt #5506 üzenetére
Azért sztem messze a McLaren által használt KERS rendszer működött a legjobban, nagy kár érte.
Fisichella is panaszkodott a megváltozott féktávra amikor átült a Ferrari-ba, és féktávos előzés is Hamilton-nál volt leginkább KERS-s autók közül.
Kobayashi meg amit művelt Button-nal az apám...hát rendesen megcibálta a bajszát, aztán végül megetette ahogy kell.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Ezt így gondolom én is.
..annyi az eltérés hogy sztem a lökést a Honda-Brawn csapat hozta, ez egész egyszerűen kihagyhatatlan lehetőség volt a Mercedes-nek.
Annyira jó elrugaszkodási lehetőséget kaptak a pénzükért, amit csak sokkal több pénzért szerezhettek volna meg egyébként.
A McLaren-ben nem tudtak többségi tulajdont szerzni, ... Toyota, Renault...és a Bmw meg pláne nem adták volna el a csapatukat egy másik gyártónak, viszont így egy világbajnoki címet szerző F1-s csapatot tudtak felvásárolni szerződtethető versenyzőkkel (Rubinho és Button is opciós állapotban).
Nincsenek szponzori kötelezettségek se...gyakorlatilag annyira tiszta az autó mintha az idény elejétől erre készült volna a Brawn és a Mercedes.
...ami sztem nagyon is valószínű, sokáig nem értettem miért nem szereztek nagy szponzorokat, miért kötöttek a Virgin-nel is csak rövid távú szerződést...hiszen az első 7 futamon a legtöbbet képernyőn szereplő, leginkább hírezett csapatról van szó....hát nagyon is kézenfekvőnek tűnik, hogy a Mercedes már akkor bejelentkezett a csapatért..
-
#70869248
törölt tag
válasz macikos #5552 üzenetére
Ezek a srácok megfelelő előélettel rendelkeznek, a fietős versenyzők a kiscsapatokkal jöhetnek (de ők is csak ideig-óráig maradnak meg).
Itt van Hamilton: driver database
De keress rá bármelyikre név szerint.Ezeknek a teljesített sorozatoknak többségében kiegyenlített technikai viszonyok vannak, mivel pont a tehetségek kiemelése a lényege....nem pedig a balfékek a hátsó ajtón keresztül az F1-be.
Az utcsó mondat akkora répaság amit ritkán lehet olvasni..
Van egy szimulátor program, iRacing...itt a világ legjobb szimesei gyülekeznek, de a legjobbak, és keményen szűr a program.
Na itt össze lehet futni versenyzőkkel, élő valódi versenyzőkkel...pl:itt egy kis videó
Egyre gyorsabbak lettek a szimben is, és piszok stabilak...a legjobb szimesek tudják csak tartani velük a lépést. -
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #5648 üzenetére
Sztem Brawn kevés ahhoz hogy a Honda kivonuljon, de két Brawn is.
Ms meg keményen motorozott, benne van egy esés, ahogy el is esett....és innen meg már nehéz azt feltételezni hogy nem is sérült meg.
-RTLklub/MS -
#70869248
törölt tag
válasz grabber #5660 üzenetére
Jó akkor a kézenfekvőt:
Button-t bekínálták szerződéssel. Azt meg azért ne feltételezzük már hogy Button MS és Brawn kedvéért azt hazudja, hogy bekínálták de valójában mégsem.
Az mellett hogy nincs kézzelfogható alapja erre, mégiscsak egy világbajnok...A motoron esésről meg annyit, amit Mick Doohan mondott, és teljesen felsorakozom a véleménye mögé, Schumacher-nek azért nem jó ötlet, mert amíg az ember megtanul jól motorozni addig perecelni fog jópárat.
Egy motorosnak ez azért nem akkora gubanc, mert minimotoroktól elkezdve, betartva a fokozatosságot esik-kell, nincs akkora tempó, nincs elvárás.
MS ráül egy 600-800-100cc motorra megspékelve a médiával...rossz kezdés.
...és hogy miért valószínű hogy megsérült,..miért valószínűbb mint hogy nem?
Mert nem tud esni, Schumacher nem tanult meg esni motoron, ami pedig minden szamárlétrát megjárt motoros sajátja.
ilyen egyszerű..nehéz úgy gyorsnak lenni, hogy nem eshet el valaki, és ha elesik nehéz nem mgsérülni.
Egy motoros tudja mi az ha elindul a motor hátulja...az aki nem esett még így annak fogalma sincs...a motoros sen fogja meg mindig, bár nagy százalékban igen, de ott már a reakció sebességén múlik.
Ezeket elmondani lehet, de nem válik vérré....nem tudja a térdéről felállítani a motort mint Edwards vagy Rossi, nem tud visszaugrani a motorra mint Mamola, nem tud a motoron akkorát driftelni mint McCoy pl...hogy csak pár látványosat mondjak.
Schumacher mindezekben a helyzetekben elesik, mert azok a meglévő fantasztikus érzékek nem két kerékre csiszolódtak....látszik ahogy ül rajta, ahogy megy a kanyarban.szerk: Szal ha MS ekkorát esik, akkor nagy eséllyel megsérül.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz zoltanz #5682 üzenetére
Egy 37 fős mezőnyben, 190 lóerős Honda 1000RR, versenyben, nem árt ha több van 'pici' vezetési tapasztalatnál.
De nem a gyorsaságon van a lényeg, hanem amikor elesik, ..az összes profi motoros kell tudja meddig érdemes kapaszkodni a kormányba, és mikor jobb ha elfekteti...nem mindegy milyen helyzetet akar még megmenteni, mert úgy odacsaphatja a kézfejét hogy csontok törnek, vagy ha fekvő motorba kapaszkodik akkor ujjak tekerednek ki, alákerülhet a motornak.. stb.
Biaggi teszem azt 325km/h-val esett egy régi auszi teszten...nem vicc ha valaki ilyen tempónál elveszti a kontrollt a helyzet felett. Lehet hogy hideg feje van, de nincs rutinja.Szerk. lehet olvasni hogy teszem azt a 21. helyről bukott meg ilyen, de sztem mind tudjuk hogy hosszú az út a 16. helytől a top 5-be. Lehet sikeres qualt futni (bár nem minden mezőnyben garantált), és aztán előrejönni, ...még az utolsó másodpercet is meg lehet találni.
De azt a 2-3 tizedet ami eldönti az elejét azt piszok nehéz. Talán esés nélkül meg lehet úszni az egy másodpercen belül kerülést, de a végéhez már neccesen kell menni..azaz a határon, az meg kemény.
Autón én nagyon bízom benne. Nem féltem csöppet sem.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest