- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Ismét egyedit alkotott a Sharp
ma Minimalista dizájn és komoly felső kategóriás specifikáció jellemzi az Aquos R9-et, az Aquos wish4 pedig belépő szinten hozza a stílust. Ráadásul mindkét modell strapaminősítésű.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
AI jelzést kapnak az új Ryzenek
ph Az AMD gondoskodik róla, hogy véletlenül se kerülje el a figyelmünket ez a két betű.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz DeFranco #8936 üzenetére
Inkább V-power nitróval vágd tele a kocsit 2x és akkor írd meg a véleményedet! Nekem pozítív nagyon!
Küld meg rendesen, rá sem fogsz ismerni a kocsira."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #8936 üzenetére
Gondot nem jelent, nekem is az a kedvencem. Ugyan a magasabb oktánszámból nem fogsz profitálni, de az adalékolását érezni fogod. Itt Pesten ráadásul az Osztrák verzió kapható.
AMD Power: nem lesz rossz, de pörgetni kell, én az 1.6-osat javaslom, ami ugyan ritkább, de az már tényleg szedi a kis lábait.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
szilchi
őstag
válasz DeFranco #8998 üzenetére
Köszi.Akkor valahova úgy állok be hogy alul tiszta beton legyen vagy valami ilyesmi,aztán figyelem van e valahol folt.Szelepfedél tömítés cserélve volt tavasszal szervizkor .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
félisten
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #9164 üzenetére
Ha már konteó, akkor szőjük tovább a mesét..
Minden piacon, minden termékre igaz, hogy ahogy mész egyre lentebb a kategóriák és az árak szépen összecsúsznak, és jellemző, hogy egy alacsonyabb szint valamiért értéknövelt darabjai akár két kategóriát is tudnak ugrani árban. A mostani magyar használt autó piacon ez másfél milliónál kezdődik, tehát azalatt csúsznak össze a dolgok.
Ugyanakkor mindenki maga dönti el, hogy milyen terméket szeretne venni, és mennyit hajlandó kockáztatni vagy áldozni az alacsonyabb árfekvés oltárán.
Saját példámból kiindulva, én kb 840-ért vettem egy 2005-ös Fiestát. Többen is hülyének néztek, mondván, már vannak 5 kilóért is, annál többet ez a típus nem ér. Ugyanakkor mióta megvettem, azóta nem állt meg, nem hagyott cserben, lényegében csak a kötelezőket költöttem rá. Mindezt úgy, hogy a nagy motor miatt állandóan ott a vigyor a képemen ha vezetem, ha beszáll valaki, akkor dagad a mellem, mert a beltér állapota állítólag egy 5-7 éves autóéval vetekszik, és a megjelenése is maghazudtolja a korát. Bejött a drágábban jót elv? Igen, és eztán is ennek megfelelően fogok autót keresni, ha szükség lesz rá.
Amit írsz, abban van igazság, ugyanakkor azt is megnézhetjük, hogy ha csak az autó mivoltát nézzük, akkor egy mk1 vagy pláne mk2-es Fóka minden igényt ki tud elégíteni, mint közepes családi autó. Sokan már csak a magyar használtautó piac sajátságai miatt sem szívesen cserélnek, mert látják, olvassák a sok átverést, ugyanakkor egy kipróbált, ismert autót megtartani sokkal kisebb kockázatot jelent, mint belevágni egy újba. Több ismerősöm is jár hasonló cipőben.Plazmacucci: én nem mondtam neked ellent, csupán vázoltam a lehetőségeidet. Ugyanakkor van egy harmadik is, ezek alapján az való neked: vegyél autót abban az árkategóriában, ahol szerinted megérik az árukat.
De ha már itt tartunk, hogy mi éri meg és mi nem, akkor az nem szúrja a szemedet, hogy 5 milla alatt nem kapni középkategóriás autót, és akkor is csak a belépő szintet? Vagy az, hogy anno a Fiesta ST150 ára cca. 4,3 milló volt, a mostanié pedig 6,7 körül van? Az én véleményem meg az, hogy az új autók ára pofátlanul magas, ami viszi el felfelé a használt piacot is, miközben egyre csak drágul a fenttartásuk is.[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #9168 üzenetére
A lényeg az, hogy műszakilag jó jegyen. Nem baj ha van rajta pár kisebb horpadás, karc ilyesmi. Általában a magukat többnek mutató autók szoktak hamar elmenni, mert a magyar vásárlási szokások jellemzően a "megnézem, ha beindul a motor és hűt a légkondi, akkor ha szép, akkor megveszem" elvet követi, így egy puccos de széteső félben lévő autó hamarabb és drágábban megy el, mint egy átlagok küllemű, de kifogástalan darab. Sajnos ez is tapasztalat az ismerősi körben.
Ez igazából nem igény kérdése, hanem a biztonságé. Az autó veszélyes üzem, és én csak megfelelő műszaki állapotú autóval merek felülni a hullámvasútra. Ide tartozik az is, hogy a kezelőszervek jól működjenek. Mondom ez azután, hogy vezettem olyan autót, ahol a váltót nem mindig lehetett kivenni egyes, vagy kettes fokozatból, de olyat is, ahol hajlamos volt leragadni a kuplung. Mindkét esetben a többi alkatrész alapvetően rendben volt, de az érzés felejthetetlen, amikor kikanyarodsz valahová és nem tudsz felváltani a forgalom kellős közepén..
DZs: azt nem tudom, hogy mennyire mesterséges a folyamat, de az biztos hogy a típusok nőnek és drágulnak, és mivel az új ár merőben meghatározza a használtat, így ez kihat ránk, használtautó vásárlókra is. A másik oldala viszont, hogy cserébe viszonylag jól tartják az áraikat az ilyen modellek.
Plazmacucci: nem mondtam, hogy nem lehet jót találni 1 misi környékén (de vélhetően nem mk2 Fóka lesz, bár még az sem lehetetlen), pont az ellenkezőjét mondom, hogy lehet, csak nagyon körül kell nézni, rá kell szánni az időt, nem szabad kapkodni, és a legfontosabb, a szerelő.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
AMD Power
titán
válasz DeFranco #9214 üzenetére
Ez Rengeteg cucc! Nagyon sok. Jó viszonyítási alap a babakocsi.
Hála Istennek nálunk már semmi ilyesmi nem kell. A gyereknek a kis ruhái meg a fontosabb gyógyszerei beleférnek egy kisebb bőröndbe.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Real_Necro
veterán
válasz DeFranco #9476 üzenetére
Kerepesi uton (Ors mellett dolgozom, ez volt legkozelebb, meg itt vizsgaltattam anno vasarlaskor es a hatuljat is itt fenyeztek). Most vittek be par perce.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
AMD Power
titán
válasz DeFranco #9482 üzenetére
Ez baromi jó volt!!
Ettől függetlenül én évente kb 2x teletankolnom ezzel a kocsit a hosszú utak előtt. Nem kerül sok + pénzbe. És a lelkem is nyugodtabb!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #9482 üzenetére
A cikk hangvétele is elég hirdetés szagú, ahogy az is, hogy semmilyen tényszerű adatot nem közöl, de azt is csak a Sheltől.
Ugyanakkor én szubjektíven érzek némi különbséget a prémium és nem prémium benya között. Nem, nem fogyaszt kevesebbet (mondjuk nem is mértem), és nem, nem megy jobban sem, viszont valóban más a motor járása hidegindítás után, és alacsony fordulaton. Olyan dolog ez, mint hogy valamiért tankolás után is jobb/jobbnak érződik a autó, mintha valahogy jobban menne.darvinya: ezek az infók honnan származnak? Vagy csak városi legenda?
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #9489 üzenetére
A szűrők olajak cserét csak akkor érzed meg, ha a cserélt már nagyon tré volt. Nálam is így volt, miután megvettem a Suzukit, de azóta soha nem érzek ilyen változást egyetlen csere után sem, mert nálam nem fáradnak el annyira ezek az alkatrészek.
darvinya: tehát városi legenda.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
darvinya
titán
válasz DeFranco #9614 üzenetére
Persze, s itthonra külföldről hozzák alapanyagot újhoz és használt gumit meg erdő helyére gumihegyet emelnek.
S pár ismerős aki ott dolgozik, az is hülyeséget mond.
Nem azzal van gond, hogy újra futózzák, hanem azzal, hogy nem törödnek alap melyik fajta volt(nyári/téli).
Emiatt néha nyári alapra kerül téli.De sebaj, higgyetek azt amit akartok, csak ne csodálkozatok.
Villamososként csak röhögtem, mikor Ah többlet élettartamot jelent, mikor semmi köze nincs hozzá.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Bazsee71
őstag
válasz DeFranco #9684 üzenetére
Kicsit olyannak érzem ezt a területet, mint anno a biztonsági övet. Ott is évek (évtizedek) kellettek hozzá, mire kikopott az a rettenetesen téves hozzáállás, hogy a biztonsági öv öl. Mert Pista bácsinak mesélt a Jóska, hogy hallott valakiről, hogy annak köszönhetően menekült meg, hogy nem volt bekötve. Így is volt. 10000 másik meg ezért halt meg, de arról már nem szólt a sztori...
-
-
Bazsee71
őstag
válasz DeFranco #9716 üzenetére
Ugyanez, adott idő után elhallgat, nyáron ha a napon áll, akkor már induláskor sem észrevehető. Egyébként szerelőm is azt mondta, hogy ne piszkáljuk inkább, csak ősszel lesz egy 2 hetes olasz út, annak kapcsán gondolkodtam el. Aztán lehet jobb előtte nem szétkapni a váltót.
-
bajnokpityu
félisten
válasz DeFranco #9714 üzenetére
nem tudom, milyen kialakítású ez fordoknál, de pl az 1.3as stifteknek (1990-2016ig) szinte mindnek kijött a nyelestengely hangja 100e körül. és senki se csinált vele semmit, és nem hallottam egyről se, ami emiatt megállt volna
mondi ma is jól vizsgázott, megint kirándultunk a vackokkal. 3 kölök, mózeskosár,babakocsi, megatököm.
Vettem hozzá szép felnit, eredetileg fel is akartam rakni új gumikkal, de augusztusban nem érdemes nyárigumit venni, eleve egy év hátránnyal indul (én nem szeretek 2-3évnél tovább tartani gumit).
Így viszont elkezdett érdekelni, német autópályán 110-160között darál, remélem csak centirozási probléma. 160fölött sincs gond, 110alatt se venni észre, valamint érdekes módon nem minden felületen darál.csapágy kis sebességnél se hagyná abba, ezért gumira tippelek, de az meg mindig csinálná, gondolom, nem lenne néhány útfelület, ahol meg nem csinálja.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #9757 üzenetére
Hát igen, de ahogy írtad is, pont erre nincsenek tesztek. Szerintem túl van lihegve ezeknek a teszteknek a jelentősége, annyi a lényeg, a jobbik feléből vegyen az ember valami értelmes márkájút, aztán jóvan ... gőzünk sincs melyik hogy öregszik, ahogy fogy a minta hogy romlanak a tulajdonságok stb.
Az is lehet átlagban kijön bizonságosabbra, ha csak barum, de 4 évente cseréled, mintha valaki a tesztgyőztest veszi, de 7 évig hajtja .. ennyire nem kell szerintem túlspilázni. -
Dorien
veterán
válasz DeFranco #7669 üzenetére
Nem tudom, hogy erre válaszoltam-e. Mindenesetre tapasztalatnak leírom:
Minden tiszteletem az ESS szervizé, de a benzinszűrőt bizony cserélni kell. Nekem ettől múlt el a meleg alapjárati kopogás, fulladozás, amivel megvétel óta küzdöttem az Mk1 Focusnál (és érdekes módon egy szerelőnek sem jutott eszébe, hogy ezt cserélni kéne). Tele volt dzsuvával + még rozsdás is volt.
Mostanában nagyon nehezen indult az autó reggelente (pedig nyár van) és meleg motornál is elinduláskor lassú gázreakció, gyorsításkor torpanás jelentkezett. Gyertya csere és fojtószelep tisztítás teljesen rendbe tette.
2003 Focus 1.4 benzin
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeFranco #9904 üzenetére
Összességében pozitív a véleményem róluk. Kicsit szoknom kell még, hogy nem gyári alkatrészekkel dolgoznak (olajszűrőből is majdnem fele akkora feketét kaptam), cserébe olyan dolog is cserélve lett amit halogattam a gyári alkatrész drágasága miatt.
Éves szerviz mellett befigyelt egy jobb első kerékcsapágy csere, alsó (talán erőátvitel) gumibak csere, hátsó stabilizátor rúdnál a gumik cseréje. 70k lett a vége.A kopogó témára azt mondták hogy ez a hengerekből jön csak becsapós a hangja mert fémes kopogásnak hallatszik. Valójában ez kopogásos égés jelensége. 200k motorfelújítás oldja meg azt mondták ESS-nél.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
-
nagyúr
válasz DeFranco #10223 üzenetére
Mikor voltam pesten a Fordnál a srác 2 szűrő közül engedte a választást. Annyi különbséggel, hogy az egyik kissebb a másik nagyobb volt... Mindkettő jó volt az mk1-hez...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Gombinyó
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen