Hirdetés
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bull84ghia
őstag
válasz DeFranco #6698 üzenetére
Csak egy ötlet. Ha jól emlékszem a zár 3 vagy 4 torx csavarral van rögzítve a zárhídhoz. Ezek a csavarok a motor fele néznek ha minden igaz. Kiveszed a az alsó rácsot ott nem tudsz felnyúlni kicsavarozni? Mk1-em volt úgy emlékszem ott fel fér a kezed ha elég vékony.
Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :
-
SzlobiG
félisten
válasz DeFranco #6859 üzenetére
Ez így van többnyire a cégeket húzzák le mert tudják, hogy nem számít a pénz pl nálunk is letolja a cég mennyibe kerül a javítás. Szoktam nézni a munkalapot milye összegeket kérnek csak pislogok. A legutóbbi fényezés olyan kontár munka volt, hogy még ilyet nem láttam kicsit ködöltek, políroztak 140k-ért,de olyan minőségben, hogy foltos "narancsos" lett az ajtó. Ja és dunaauto pug szerviz, de a skoda szervizek is ilyenek voltak.
Fordokat nem ismerem.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeFranco #7025 üzenetére
A hiba az, hogy összenézted. Szemre.
Tolómérővel mérd meg, tuti hogy a pótkulcs nincs annyira kopva. Nekem a pótkulcs szinte nem is lötyög a zárban, ellenben a főkulccsal amit minden nap használok.Továbbá simán lehet hogy a zárszerkezet kopott el jobban és azért nem nyitja rendesen a kulcs, mert nem egyszerre koptak.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Sethdobaloah
senior tag
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #7037 üzenetére
Pont olyat vegyél, amilyen volt benne. A kisebb az értelemszerűen nem elég, a nagyobb meg jobban terheli a generátort. Arra figyelj, hogy 175mm magas legyen, mert csak akkor tudod rátenni az akkufedelet. (Egészen pontosan 207x175x175mm a mérete, jobbos.) Egyébként én ilyet vettem bele, három év alatt nem volt gond vele.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DZs
senior tag
válasz DeFranco #7043 üzenetére
Egy teljesen rossz akku egyik napról a másikra döglik meg. Az új akku bekötésekor mérjél egy terheletlen áramfelvételt, utána pedig járó motornál töltési feszültséget. Letapadt zárrelé gyorsan leszívja az akkut.
A zárban lévő relé fémvázhoz ér (testet kap).
Ha akkushoz mész akkut venni, neki van műszere és segít.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeFranco #7047 üzenetére
Ez a hibajelenség nálam is fennáll. De ez nem hiba, hanem az alapjáratot beállító villanymotor így működik. Ha egy forgó tárgyat megrántasz (fékezés, megállás), akkor változik a fordulatszáma. Ez önmagában nem akku hiba.
Az már annál inkább, ha 2 órányi rádió hallgatás után nem tudod beindítani az autót úgy hogy előtte használtad aznap.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeFranco #7052 üzenetére
Miért fizetsz annyit egy átlagos minőségű akkuért?
Vegyél pl Exide Premium-ot. Ezzel nem lőhetsz mellé.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeFranco #7060 üzenetére
Igen, az sokkal jobb, mint bármelyik Bosch.
Azért megrendelés előtt kérdezz rá náluk hogy az a modell passzol-e a Fókába. Magasabb az akku, mint a gyári de pont bele fér a rögzítő szíj nélkül (azt leszedtem a csavarról és beraktam az akku mögé).[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeFranco #7062 üzenetére
Pedig elég sok helyen árulják azt a 47Ah-st.
Én ilyet vettem. Erre mondtam, hogy még épp bele fért.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
LamaCube
addikt
válasz DeFranco #7047 üzenetére
Szia!
Nekem is ilyen, DE!!! ennek nem ilyennek kellene lennie. 3 hónapja ultrahangos fojtószelep tisztításon voltam /"ragadt a gázpedál"/.
1.5 hónapig olyan volt /az összes fogyasztót a klímán kívül rákapcsoltam/, mint az álom. kb. 1 hónapja a nagy mínuszokban 2x úgy indult reggel, hogy egyből le is állt és csak gázadással indult. Na mondom, alapjárati motor tisztítás. /1 éves az alapjárati/ Ki is takarítottam és azóta jól indul, DE!!! visszajött az alacsony fordulatszámra visszaesés. Azóta, ha a világítás rajta van és pl. a ventilátor 1-2-es fokozatban, akkor van, hogy leesik a fordulat 630-650 -re is. Fogyasztók nélkül rendesen lassítok és benyomom a kuplungot, akkor szépen megemeli a fordulatot és mikor megállok, akkor engedi vissza kb. 800-ra. Fogyasztóval beesik és beremeg az egész autó.
1 éve voltam vele márkaszervizben, kapott szoftverfrissítést, de nem segített. A szerelőm, aki intézte az ultrahangos tisztítást /3 hónapja/ azt mondta, hogy azon kívül semmit nem csinált. Feltette, majd elvégezte az adaptálást /jelentsen ez bármit is/. Amit eddig ez ügyben cseréltem. Alapjárati motor, pcv szelep, vákum csövek, fojtószelep tisztítás, fojtószelep potméter kipucolása /most rendeltem egy újat, mert nem adta stabilan a megadott értékeket /de szerintem jó/, szoftverfrissítés.
A Ford focus fórumon sokunknak van ilyen problémája. Valaki a fojtószelepnél található ütköző menetes szárra tett egy anyát és nyitott a fojtószelepen 3 éve így jár vele és azóta is jó. Egy másik fórumozó / és ezért is írtam neked/ szerint 55 ah-ás akkuja volt és mióta kicserélte Motorcraft 44-esre /gyárilag ilyen/ , azóta megszűntek ezek az anomáliák. Nekem is 55Ah-ás akksim van a poén kedvéért. Ha netalán 44-est vennél bele kíváncsi vagyok rá, hogy megoldódna-e ez a probléma.
Állítólag nem árt elvégezni az ecu újratanítását a linken le van írva, hogy miként kell.
[link]
2003. 1.4 Focus Sedan
Torqe és Forscannel néztem az adatokat, hibakódot nem dob semmi.[ Szerkesztve ]
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #7079 üzenetére
ma reggel is egyből indult, minden különösebb nyöszörgés nélkül.
nem tudom mi volt vele tegnap. gyújtáskapcsoló szokott ezekben szórakozni? az csinálhat olyat, hogy két ütem tekerésig adja az indító jelet aztán eldobja?
áramkör volt, önindító tekert. ezt látjuk. üzemanyagrendszert kizárnám mert feladta hamar el is ment a "villany", az nem ilyen.
-
szilchi
őstag
válasz DeFranco #7098 üzenetére
Rendesen világít a lámpa.Akkor nézek bele valami jobb fajta olajat me akkor gyári gyertyákat és a szűrőket.Sikerült neten találni egy kézikönyvet pdf-ben. Azt is átnézem.Köszönöm a tippeket.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
senior tag
válasz DeFranco #7168 üzenetére
Köszönöm. Azt írják, hogy az új motorok olajfogyasztása körülbelül 5.000 km megtétele után áll be a normális szintre. 5400 km van most benne. Gondoltam rákérdezek erre, mert csak baszta a csőröm, hogy a max felett van. de lehet nem teljesen sík volt a talaj, majd megmérem pontosabban is, valamint megmérem hideg meg meleg állapotban is a szintet.
Your car, your life ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Yettel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S8 és S8+ duplateszt
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Gray Zone Warfare
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest