- Mobil flották
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- iPhone topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- iPhone-szerű belépő Realme készül
- Több Redmi, mint kolbász
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
válasz
Pepeninho #19684 üzenetére
Szedd ki a rádiót a helyéről, van a burkolatán egy sorozatszám. Az alapján ki lehet számolni a kódját valamilyen progival, itt nézz szét.
Szerk.: jól mondja ReFleXx, kiszedés nélkül is elő lehet valahogy varázsolni a szériaszámot.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Jenne
senior tag
válasz
Pepeninho #19693 üzenetére
Szia!
Sajnos nekem a Ford-FX Pécs 5.330 Ft-ért kódolta vissza a rádiót. Alvázszám alapján lekérdezik. Mikor megkérdeztem, hogy mitől ilyen drága egy mindössze talán fél perces munka, válasz:- 20 perc a legkevesebb normaidő amivel tudnak számolni. 15.990 Ft/óradíjuk van.
De ezt előtte nem mondták, csak annyit mondtak, hogy vigyem be, nem is kell időpontot kérnem, csak szóljak a munkafelvételnél.
Sikerült megtudnom (megkérdeztem) a négy számjegyű kódomat, el is mentettem. Legközelebb majd magamnak fizetek egy sört, vagy kettőt a munkadíjért.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
A Zéé
addikt
válasz
Pepeninho #19777 üzenetére
Hát lehet ez ékszíj, generátor, fesszabályzó is, sajnos mehet vissza a szerelőhöz.
Kollégám járt úgy a Mitsubishijával, hogy a cserélt generátor valamiért sehogy sem akart rendesen együtt dolgozni az amúgy hibátlan feszültség szabályozóval, és neki is voltak mindenféle random elektronikai anomáliák.Just a simple Lineman...
-
Jenne
senior tag
válasz
Pepeninho #19777 üzenetére
Szia!
Ford specifikus generátor lett belerakva? Nem akarom osztani az észt, de nekem tavaly volt egy kis gondom. Generátor felől jött egy morgó/enyhén fütyülő hang. nem volt még vészes de bántotta a fülemet. Független szervizebe járok, aki azt vezeti előtte a pécsi Ford Kálmándy-nál volt autóvillamosságis részen közel 20 évig, szóval van tapasztalata ezen a téren. Elsőre mondta, hogy vezető görgő csere, generátornak semmi baja. Ha generátor cserés lett volna, mondta nekem, akkor csak a Fordhoz előírt generátort lehetne beletenni, az intelligens töltésfeszültség szabályozása miatt, nem lehet bármelyiket betenni. Mondta az is, hogy gyakorlott autó villamosságisok is beleesnek abban a hibába (amíg nem tudnak róla), hogy amikor rámérnek a generátorra és az mondjuk csak 13,4 V-ot ad le vagy éppen 15,2 V-ot, akkor azonnal minimum diódahíd csere mert nem jó a töltés szabályozás, nem a klasszikus 14,4 V az ami kijön. Tudni kell hogy a fordhoz az intelligens töltés szabályozás miatt kicsit más generátor kell. Nem a méretére értem. A maisterteile generátora nem tudom mennyire tudja ezt...?
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
darvinya
titán
válasz
Pepeninho #19777 üzenetére
Csak tipp, mert nem vagyok ott hiba kereséshez.
1. Kicsi teljesítményű a generátor, emiatt lekapcsol amikor túl terhelnék
2. Menet szigetelés hibás, s mikor nagyobb teljesítményt adna le, akkor felmelegedés következtében rövidzárba fordul.
Mindkét eset teljes rendszer leállás okoz.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz
Pepeninho #19791 üzenetére
Teljes elektronikai lekapcsolás / leállás, egy sima légáramlás hiba nem okoz.
Ha turbó beszívócső kilapul szívó hatás miatt, akkor motor fulladó hangot produkál, s egyből visszaesik fordulatszám/leáll a motor, de az elektronika nem kapcsol le.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz
Pepeninho #19796 üzenetére
Ne keverd össze Áramot (A) a Feszültséggel (V).
Mint fórumtárs írta, hogy Ford SmartChip-pel feszültség tud szabályozni.
Tehát pl: alapjáraton 14V kell a rendszernek, de nagyobb fordulatnál már 20V kell a rendszernek
Ezt egy normál fix feszültség stabilizátoro segyenirányítós generátor nem tudja.
Ráadásul SmartChip jelre zárlat, vagy polaritás fordulás jön létre.Eredeti Ford generátor komplex kapcsoló üzemű egyenirányító van, amivel lehet kommunikálni és tud több feszülséget leadni.
Ilyen elven működik QC töltők is telefonoknál.Ellentétben fix feszültség stabilizátoros generátorok csak az adott feszültséget biztosítják.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
kelly416
veterán
válasz
Pepeninho #19813 üzenetére
Nincs más opcióm kihasználni az állami támogatást, és 2,5 misiért nincs opcióm új, 3 évig garis autót venni. Valamit valamiért. A 2.0TDCi-t kissé nehezen fogja helyettesíteni, de ez van. 3 gyerekkel nem is rohanni kell.
Most csak egy '96-os 1.9D Clio maradt itthon, szóval nem AMG Mergákhoz meg ilyenekhez vagyunk szokva egyébként sem.