- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #32934 üzenetére
Kiváncsi vagyok, nálam milyen lesz az olaj. Gyanus hogy még nem volt cserélve..
Az átmosás lehet hogy csak placebo, nem számít semmit. Nemrég hallottam arról a módszerről, hogy motorolaj cserénél a régi olaj leeresztése után az esetleg meglévő ugyanolyan tartalék olajat is beleöntik és hagyják hogy átcsorogjon az üzemmeleg blokkon. A régi, használt olaj egy részét is ki lehet így öblíteni az olajjáratokból, ami egyébként benne maradna, és arra töltenéd rá az új olajat. Persze úgy sem lesz tökéletes, de kevesebb régi olajjal szennyezed az újat.
Elvileg, ha nem eszi a motor az olajat, akkor mk1 Focusban 4.4 liter olaj van. Vagyis ha ötliteres kannával vettél előzőleg, akkor van az öblítéshez 6 deci azonos motorolaj, amit másra már úgysem használnál. Ezt lehet még azzal fokozni, hogy szabaddá teszed a főtengely végén a csavarfejet és a megfelelő dugókulccsal lassan, kézzel átforgatod a motort, úgy még több régi olaj tud kifolyni. De ez már a maniac level. -
flymi
addikt
válasz subaruwrc #32936 üzenetére
Ha már olaj a téma...
Az idén szerintem ma pattintottam fel először a gépháztetőt és néztem meg az olajszintet. Meglepődve láttam, h félig van. Tavaly szeptember végén vagy október elején volt cserélve, akkor maximumig lett felöntve. A kocsi alatt nincs olajfolt azt szoktam nézni, szelepfedél tömítés ugye tavaly volt, ahogy belenéztem most a motortérbe nincs friss olajfolyásnak nyoma.
(Költői) Kérdés hova tűnt az olaj és mennyiségileg mennyi lehet ez?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
válasz subaruwrc #33017 üzenetére
Kösz.
Kellett, mert sok a cucc, mikor mindannyian beülünk.(én, feleség+2 kamasz fiú).
Van még rajta szépíteni, de addig is már meg van.Összehasonlítást nem írok, mert megköveznek.
Röviden, Mondeo nem olyan kezes és közvetlen, mint az Escort.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #33081 üzenetére
Nem tudom.. én azt a tárcsát vissza vinném. Valaki szándékosan kifurkálta, szerintem gyári hibás lehet. Nem ment át a MEO-n és rádsózták?
Nálam most kezdődik ahaddelhadd.
-
-
flymi
addikt
válasz subaruwrc #34146 üzenetére
Mondjuk előbb volt gyertya csere mint burkolat és spricni csere, ez igaz. Kíváncsi leszek újabb 2-2,5 év múlva milyenek lesznek ezek a gyertyák. Elvileg most már sehogy nem juthat be kívülről víz.
Szélvédő ragasztóval tegyem vissza a menetet a helyére? Mennyi idő amíg az megszárad?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #34301 üzenetére
Olyan 1.8 Zetec blokkal amit most is hajtok és a gyári futóművével.
Nagyon sokáig elvolnék egy ilyen új turnierrel. Megvigyázott autó lenne.szerk: #troll81 a tuning az már egyéni izlés kérdése. De azt érdemes tuningolni miben az alap is rendben van. Itt pedig szerintem jól eltalálták a figurát. A tuning már csak hab lenne a tortán.
[ Szerkesztve ]
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz subaruwrc #34440 üzenetére
Semmi gond, legalább bevallottad.
Én ma gyújtókábelt cseréltem és jobb lett gyorsításnál a teljesítmény. Egyelőre még egyszer sem dadogott be, korábban azért naponta többször sikerült neki.
Csörgő katalizátor már sajna nem jön helyre ettől.Ja meg átléptem a sötét oldalra Michelin Cross Climate 4 évszakossal:
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz subaruwrc #34454 üzenetére
Ford alkatrészessel beszéltem, mikor rákérdeztem csak annyit mondott nem akarok én olyat mert darabja annyi mint egy készlet másból.
Ja most látom eltérő áron van hengerenként. Most nem kattogtatom végig de szerintem minimum 30k a Fordos "készlet".
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz subaruwrc #34457 üzenetére
Azt is lehet, de ha nem akarod hogy nyest lasszóként legyen a motortérben a gyújtókábel, akkor jobban jársz ha minden hengerhez saját hosszúságú kábelt veszel.
1. henger: 12 929 Ft
2. henger: 6 629 Ft
3. henger: 12 567 Ft
4. henger: 12 691 Ft
--------------------------------
Gyáriból összesen: 44 816 FtValeo 4 hengeres készlet: 12 338 Ft
1.6-ost néztem, 1.8-asból most nézem csak az egyiket árulják a négyből. Szóval ez a megoldás neked nem járható.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
-
darvinya
titán
válasz subaruwrc #34505 üzenetére
Nem baj, jobb, mint ami benne volt.
Hozzá az elporladt NGK kábel.
Nem is tudom, hogy volt egyáltalán szikra.
Mondjuk emelt feszültség okozhat kerámia repedést, és ígx kábel érintkező porladást felgyorsítja, így át tud ütni.troll81
Kicsit puhulni fog, de nem annyit, mint a gumi.
Megszokod nem veszed észre, vagy raksz külön bitumen lapot a tűzfalra és kerékdobra.
Utóbbit csinálom.Escort-nál, amint visszakerül és lesz rá időm.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz subaruwrc #34556 üzenetére
Műanyag fedeles, s rendesen felfekszik a hengerfejre, így tömítés már nem zár.
De 2500Ft-os tömítés nem oszt.
A 70eFt kuplung szett már igen, meg motor generál.
Jövőhét hétfőn itt a tömítés, kedden már be tudom rakni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz subaruwrc #34581 üzenetére
Te mondjuk folyamatosan javítod, amit én nem mondhatok el motoromról.
Amióta megvettem CVH-t, azóta csak szelepfedél tömítést cseréltem, mert előregedett.
A műanyag meg biztosan ropog már, csak használat közben nem veszi észre az ember.anevemearl
Miért pont '94-95 csak.
'81-89-ig gyártottnál a független hátsó felfüggesztést szivesen beraknám a mostaniba, mert 1000x jobb.
De ez van az említett YT-ben is.
És pont, mikor meg mutatta a videó a hátsó felfüggesztést, egyből szemet szúrt, hogy ez tök ugyanaz.
DOHC motorok meg legtöbbje ettől szenved, tudom, mert Escort FB csoportban erről is megy a duma.
Sőt tulajok is erről panaszkodnak, hogy minden baja van, s állandóan kell valamit csinálni.
Amit most csináltam csak egy része olaj fogyinak, mert olaj lehúzó gyűrű attól még kopott.
Nem füstől alapjáraton, egészen 3000-ig, de utána már köpköd.
Na ezt CVH-ról nem tudom elmondani.
Írjam, hogy öreganyó elmondta kb. 2 hete, akinek papusáé volt Escort, hogy németbe járkáltak vele.
Ez alapján 500ekm biztosan benne van a motorban.
Generált nem látott még.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz subaruwrc #34590 üzenetére
Vezérlést csak vizsga miatt kérte a szerelő, amit valójában nem tett meg, mert ugyanaz a Bosch szíj van rajta.
Olajcserét nem számítom, mint vezérlést, kuplungot, mert azok fogyóeszközök.
De az indokolatlan olaj fogyást, stb. már problémásabb.
Azt írták motorra, hogy 1000km/2dl olajat eszik, most kb. 2500km ment bele, de egy deci olaj nem fogyott.
Kezdhetek aggódni.
Már kínomban lecserélem az olajat, amint visszajön, mert nem tetszik, hogy nem fogy.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz subaruwrc #34746 üzenetére
Ez a jármű vezetőjén múlik leginkább, nem a járművön.
A Fiesztákban 3 liter eltérést képesek összehozni a munkatársaim városi forgalomban.
Én 8 liter körül nyomom. Inkább több, mint kevesebb. De 10 fölöttit nem sikerült még összehoznom.
Van egy személy, aki 10 alá képtelen csökkenteni a fogyasztását. . Digitális a lába. Padlógáz - padlófék.Autópályán is lehet rosszul vezetni. Vannak még bőven akik a nyolcvanas évek vezetési stílusára szocializálódtak. Beállnak az előzendő jármű mögé 1 méterre. Időnként kidugják az autó orrát szabad utat várva. Amikor jónak tűnik a dolog, kettő visszaváltva, nulla sebesség eltérés mellett kezdik el az előzést.Nagyobb távolságot tartva, visszakapcsolás nélkül, előzési sebességgel lehet elkezdeni az előzést.
Biztonságosabb és a járművet is kíméli. Főleg autópályán ahol nem a szembejövőkre hanem a gyorsabb járművekre kell figyelni.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
darvinya
titán
válasz subaruwrc #34857 üzenetére
Ha már vicces, akkor a tővig nyomot gázpedál mit sugal.
Elváltani, hova?
1-esből indulva, domb tetőn 2, domb alján 3-s, s 35km/h-t elértem.
Szuper az 1.6szivóQ.
Érdekes, hogy Escort-om 1.4-esként még 2-ből indulva is gyorsult ott megpakolva, dombtetőn már 4-esben 52km/h-val.Erről a fókkáról Hofi jutott eszembe:
Emberek tolják már, mert az életbe nem ér a kórházba.
Nysa mentőMade Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #34857 üzenetére
Hát.. ha 2000-nél elváltottad, az már régen rossz. Most 2021-et írunk..
De hogy on is legyen: friss Shelby GT500 teszt
#34859 flymi: alakul a történet. Nálam is lesz egy ilyen akció, a rádiót kell kiszerkeszteni a helyéről. Csak kiszedővillát nem találtam még ami tuti jó lenne. De a covid-hiszti alatt nem is erőltettem. Tudok létezni rádió nélkül, zene a telefonról is szól, fülessel. Csak nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz subaruwrc #34922 üzenetére
Vagy futárnak adni kis borravalót, és megnézni az árut átvétel előtt (nyilván egy kis rugalmasság kell a sofőr részéről) Gáz amúgy, lehet érdemes az oldal felé jelezni a problémákat, illetve egyrészt ott a 14 nap visszaküldés, másrészt a csomag biztosítás, boxolja csak le szépen a feladó a szállító céggel, ha szerintük ők a hibásak Ebayen, PayPal fizetéssel kicsit több védelem van, csak sok a jobbkormányos alkatrész.
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #34982 üzenetére
Éppen magát keresem
Megoszthatnád az infókat a beszerzett cuccokról. A KYB rugó méretei és tipusa kifejezetten érdekelne, de az egész projekt is helyet kaphatna itt a topikban.Reggel kivettem a gátló alsó rögzítő csavart, úgy fest "normál" M12 menet van rajta. (a képen fölül a gátló csavar, alul egy háztartási M12 imbuszcsavar)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Horgász topik
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs