- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Real_Necro
veterán
Jó fotók, csak a belső képeket hiányolom. A tetőmonitor az milyen?
Egyébként nem volt neked valami nagyobb "Y küllős" felnid rá?
Szerk.:
Közben rákerestem a tetőmonitorra. Nem rossz cucc, de ez még jobb: [link]
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
TayRol
nagyúr
válasz Real_Necro #6602 üzenetére
Azért nincs belső kép, mert ezeket még a nyár végén csináltam, várom, hogy az asszony hazajöjjön vele és lőhessek belsőket is.
De volt, azokat külön eladtam.
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Épp új autót szeretnék venni és a Focus-t is nézegetem.
1.6-os szívó benzines vagy 1.0 turbós benzines motorral érdemesebb?
Naponta 2x25km melóba, ebből kb. 6-6km városban a többi országút. Előfordul, hogy városon belül is használnám rövid 4-5perces távokra ha nagyon hideg van. Illetve havonta 1-2 út Pestre, Hajdúböszörményből. -
#01682176
törölt tag
Sziasztok! Tegnap megadta magát a Fóka kuplungja (1,6 Ti-VCT,2005). Tolattam ki a garázsból, ugrott egyet az autó, felengedéskor éreztem, hogy akad a pedál. Utána nem tudtam sebességből kivenni, hiába nyomtam a kuplungpedált. Nagy nehezen ki lett szedve, levontattam szerelőhöz. A pedált teljesen könnyen lehet nyomni, benyomva viszont nem lehet sebességbe rakni. Azt mondta a szerelőm, hogy valószínűleg kuplung munkahenger.
Találkozott valaki hasonlóval? Lehet kuplungszerkezet is a hiba?
[ Szerkesztve ]
-
e-newsee
addikt
Sziasztok! Egy apró kérdésem lenne.
Megjött az adapter a Kenwood rádiómhoz a II-es Focusba.
A kérdésem az lenne, hogy a képen látható piros csatlakozóban végződő vezetéket mihez kell csatlakoztatni?"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz radi8tor #6613 üzenetére
Kerestem, de nem volt a csomagban.
És a neten sem találok értelmeset hozzá, csak ilyen általánosat, hogy "Kösse össze a megfelelő csatlakozókat, és próbálja ki a működést!" Annak idején, még karbantartó koromban, a főnökünk szokott ilyen részletes instrukciókat adni, hogy "Úgy csináljátok meg, hogy jó legyen!"
Szóval akkor te sem tudod, vagy tanító jelleggel nem árultad el?"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
válasz bull84ghia #6616 üzenetére
Oké, majd utánanézek. Köszi a tippeket!
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
DeFranco
nagyúr
valakinek van regisztrációja a mondeo.hu-ra a jelenlevők közül?
emiatt a hsz miatt kellene kis segítség, kellene a srác (jaxi) elérhetősége, vagy ha ez nem lehetséges, akkor segítség, megkérdezni tőle, hogy hol csináltatta a zárjavítást.
úgy néz ki nálam is kell majd kezdeni valamit a problémával, mert már nem nyílik a motortérzár egyáltalán. lesz még pár köröm, mert sokat nem erőltettem és sokat nem is kentem, de lehet nem fogok vele boldogulni
ha zárcsere akkor zárcsere, az 30k lenne kb. a szerelőm szerint, de olvasok olyanokat is, hogy javítással orvosolható, sőt sokszor csak szétcsúszik két alkatrész és azt kell helyretenni, ezeket megnézném először még.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #6621 üzenetére
köszi szépen ketten is ugrottatok segíteni, nagyok vagytok
-
Real_Necro
veterán
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeFranco #6620 üzenetére
Nekem azt javasolták próbáljam meg pótkulccsal nyitni a motorteret. Még nem vettem rá magam.
Mert a minden nap használt kulcs bizony együtt kopik a zárral. (tanksapka is néha nehezen nyílik)Ha pótkulccsal tökéletesen nyitja, akkor "csak" kulcsot kell cserélni.
⭐ Stella
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #6624 üzenetére
pótkulccsal se megy, próbáltam.
mintha lötyögne a betét, akkor viszont "csak" szétesett a szerkezet, van ilyen, viszont mivel eddig nem rázogattam a kulcsot benne, nem tudom eddig milyen volt, nincs összehasonlítási alapom.
alaposan meg kellene nézni, de amikor nappal otthon voltam -10 fok volt, ilyenkor meg este már nincs humorom.
kell egy meleg hely, mélygarázs vagy garázs, egy flakon wd40, egy zseblámpa, meg egy tiszta placc ha alá kell feküdni és lehet próbálkozni. kb. 3-4 hibalehetőség van amit a netről eddig összeszedtem.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ReFleXx #6625 üzenetére
Hát nem tudom. 15 évig nem volt tisztítva, akkor ezen szerintem ez már nem fog segíteni.
Pótkulcs sokkal jobban "bele áll" az ajtózárba és indító zárba. Ami logikus, mert a másik volt használva...DeFranco: aha, akkor nálad tényleg zár gond lehet.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
ReFleXx
addikt
válasz radi8tor #6627 üzenetére
Mondjuk ha neked az a taviranyitos kulcsod van akkor meg viszonylag olcson cserelheted + masolas.
[link]
Nekem a 16evig nem volt sok bajom a Fokan a kulccsal, neha befujtam azert.
Muteren viszont a tanksapka-e kezdett el szorulni, azt kezelesbe kellett venni es jobb lett.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
ReFleXx
addikt
Btw uj Focus mikor fog jonni? Mar 6ik eves a jelenlegi.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
kcsa
veterán
-
cuebler
senior tag
üdv mindenkinek,
csatlakozom a csipet-csapathoz egy ranger-rel. melyik márkaszervizek kerülendőek?"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
Goose-T
veterán
-
cuebler
senior tag
válasz Real_Necro #6644 üzenetére
majd csinálok, csak most még eléggé látszik rajta a "tesztelés". muszáj volt kipróbálnom, hogy mennyire bízhatok meg benne hóban-sárban
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
McSzaby
őstag
Hali,
az lenne a kérdésem, hogy a régi Sierra-k közül mindegyik központi injektoros, vagy ezek még karburátorosak? Mikortól, hogyan lettek injektoros? Van esetleg belőle MPI? Keresgéltem, vannak infóim, de azért rátok kérdezek
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
tomiii.
aktív tag
válasz McSzaby #6647 üzenetére
Sierrát olvastam? 1.3, 1.6, 1.8, 2.9, 2.3, 3.0, 5.0 és a dízeleket első körben kihagyom, gyanítom 2.0 érdekelne téged főként.
Ezekből nem volt központi injektoros, csak hengerenkénti. Nézzük akkor a két litereseket:
- 2.0 V6 - karbis ritka, gyenge, ne is firtassuk tovább
'82-'93-ig:
- 2.0 OHC karbis több féle karburátor, országonként eltérhet.'90-'93-ig:
- 2.0i OHC hengerenkénti befecskendezés,'87-'89-ig:
- 2.0 DOHC, 8 szelep: Karbis, ritka, szar, injektorosítja mindenki.'87-'93-ig:
- 2.0i DOHC 8 szelep: hengerenkénti befecskendezés. 120-125LE, 2500-nél csúcsnyomaték, 171Nm,
8 liter körüli fogyi, kisebb városban 8,5, Budapesten 9, országút 7,5, pálya 6,5. Nagyjából. Tuningolni nem lehet, hengerfej hajlamosabb repedni, mint a vas OHC társa, hidegen kímélni kell.'86-'92-ig:
-2.0i 16v Cosworth turbo, OHC blokkra tettek egy másik hengerfejet, majd akasztottak rá egy turbót és kész is lett a ford egyik legjobb motorja. gyári belsővel, emelt töltőnyomással 280-330LE, kis piszkálgatással 4-600LE, sok piszkálással akármennyi.Ezek csak nagy vonalakban, mindenféle részletek nélkül. Szoktunk látni meglepő dolgokat évjáratonként.
[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
válasz tomiii. #6648 üzenetére
A Skoda-mat olyan állapotba húztam fel, hogy kéne egy új játszós a nyár végén és a Sierra nagyon adná nekem, de mindenképp injektorosat akarok. Ahogy leírtad, én is így néztem őket. Sajnos 200ig akarok max. költeni rá. Egyébként az 1.8 is érdekelne, ha abból találok MPI-t. Sajnos 200ig csak a karbisakat láttam, afölött repkednek az injektorosok, főőőőleg a DOHC 2.0i.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
tomiii.
aktív tag
válasz McSzaby #6649 üzenetére
Sierránál az EFI elnevezést használd, így tudni fogja mindenki, hogy mire gondolsz, mivel EFI csak a két litereseknél volt és mind hengerenkénti így ez a legegyértelműbb.
1.8-ast hagyjad, kár vele vesződni, gyengébb is, ritkább is, eladásnál is hátrány lesz.
Nehéz találni jót, mert akinek van, nem adja el, aki eladja, az lehet internetre sem kerül fel. Vagy aki nem Sierrás, csak az van neki és eladja, az már szar, de ha meg jó, akkor egy Sierrás rögtön megveszi. Velünk is gyakran elforduk, hogy egy jó vétel HAHU-n 15 perc alatt elkel és már le is vagyunk maradva, mire hívnánk.
Jelenleg egy DOHC ( szlengben dokk ) van eladó, full fapad, 400-ért, erősen túlárazva, de havonta van 1-2 200 alatt is, csak ki kell várni. A 400 ezreset felhívhatod, hogy ennyit úgysem fognak adni érte, mentse el a számod és hívjon, ha 250-ért vihető. Ekkor elkell menni, mondani, hogy fapad, mégsem olyan jó, 200. És meg is van. Addig is figyelni, hátha kerülnek fel jó vételek.
140-ért van fent egy autó kép nélkül, ami kW alapján pinto(OHC), viszont köbcenti alapján DOHC. Utána nézve ez egy piros kombi(jofogás), idős tulajtól. Én szeretem a kombikat, érdemes lenne foglalkozni vele és infot szerezni. Érdekelne?
u.i: most nézem, hogy nyár végén lesz aktuális, akkor még ráér.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Tőzsde és gazdaság
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- F-Secure termékek
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest