- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Megszületett a hivatalos Xiaomi HyperOS 2 globális terjesztési ütemterv
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Aktív témák
-
egle
tag
válasz shabbarulez #5399 üzenetére
Remek hír, még 2 hónap, még 2 hónap, még 2 hónap......
-
Kisbubuska
tag
Ez még belefér a célértékbe, vagy lassan már az sem lesz meg ???? Rohadt szemetek !!!
-
egle
tag
Nálam ugyanez, legszívesebben beleverném valamelyik nagyokos fejét a monitorba, hogy "Látod te gyökér? Ez itt a ti 8 mbit-es vonalatok."
Augusztus hálistennek már nagyon közel van, elsejével azonnal fel lesz mondva ez a "szolgáltatás". Hogy basznák meg !
Egy kibaszott netrádiót nem tudok hallgatni, a kb. 10 másodpercenkénti bufferelés miatt bazmeg! Mocskos szarházi banda! Fúú most nagyon felhúztak már megint!!
[ Szerkesztve ]
-
Kisbubuska
tag
Ez szerintem már kimeríti a szerződésszegés határát is.
Én jövőhéten szabit veszek ki, és felbontom, már azon is gondolkoztam, ha sehogy sem sikerül, akkor kifizetem a 40 ezret, még akkor is jobban járok. De jön az ügyvéd is, úgyhogy komoly vita lesz. Még a mailt is alig kérdezi le, olyan lassú.
Komolyan mondom, 10 évvel ezeleőtt jobb volt a betárcsázós telefonos net. -
CATV-S
csendes tag
Ez már szégyen ez nem szolgáltatás ez még böngészésre is karcsú.
-
egle
tag
válasz Kisbubuska #5405 üzenetére
Az a baj hogy a "sebesség" miatt semmit nem tudsz tenni. Ez a "sebesség" benne van a meghatározott értékben, ami 128-768 kbit/s között van pl. a Maxi csomagnál. Ez 16-96 kbyte/s sebességnek felel meg, ezt pedig teljesítik. Pingre pedig senki nem vállal garanciát.
Az már más kérdés, hogy ők ezt hosszú hónapokon keresztül produkálják, és ez mennyiben szabályos. Az is egy másik kérdés hogy milyen jogon merik ezt 8 mbitnek hívni, amikor jó ha 1 mbitet képes kiizzadni magából. (Bár jobb esetben a felét sem.)
Szóval ez így ebben a formában kb. lófasz hideg vizzel.Ami ellen panasszal élhetsz, az az ügyfélszolgálat "nagyívbenbeleszarok" hozzáállása, meg hogy telefonon pl. a Gödöllői ügyfélszolgálat az teljesen elérhetetlen.
Meg a szervíz valami hihetetlen ostoba töketlenkedése, ami bőven 2-3 hónap után is képtelen a hibákat kijavítani.
Azt hiszem nagyjából ennyi.[ Szerkesztve ]
-
Kisbubuska
tag
-
egle
tag
válasz Kisbubuska #5409 üzenetére
Meg ha nem fizetsz, akkor határidő után 1 perccel már hívnak hogy mi + hogy. Hát anyád.
Szóval nagyon várom már az augusztust, ha valamelyik megkérdezi hogy miért akarok szerződést bontani, akkor jó hangosan fogom mondani hogy az esetleg ott lévő többi ügyfél is hallja.
"Nem köszönöm, az önök teljesen inkorrekt hozzáállása egy életre elég volt. Megtanultam a leckét, önökkel soha többet. Megvagyunk? Akkor viszlát!"
Valami ilyesmi.[ Szerkesztve ]
-
Mecy_Lacee
senior tag
Egy jó tanács:
Az ÁSZF-et olvasd el előtte, hogy hány nap a felmondási idő, nehogy úgy járj, mint én. Én január 6-án mentem be felmondani, de ha jól tudom 10 munkanap áll rendelkezésre, hogy megszüntessék a vonalad. Benne van az ÁSZF-ben. Nekem símán kiszámlázták anno a plusz napokat, mikor nemis használtam a netet. De akkor örültem, hogy sikerült megválnom tőlük, nemhogy még vitatkozzak is...
Bár így visszaemlékezve: kár volt megtartani a karácsonyi ünnepekre, de most már édes mindegy....Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
shabbarulez
őstag
Feltöltési sebességet és késleltetést továbbra sem tud pontosan mérni ez a speedtest.net. De úgy tűnik az emelés már megtörtént.
-
Kapitány
tag
NO COMMENT!
Új akció van kibontakozóban kedvenc szolgáltatónknál, amiről a nagyjából tíz perce kapott telefon tanúskodik. Érdemes tovább olvasni, ha valakinek nehezen nyílik a bicska a zsebében, akkor itt az orvosság.
Nos, bevezetőnek annyi elég, hogy nemrégiben járta be a sajtót a hír, miszerint a T-Online sehol az országban, egyetlen végponton sem tudta a 8 megás beígért sávszélességet produkálni.
Nagyjából tíz perccel ezelőtt csengett a mobilom, amin a T-Online munkatársa jelentkezett, és közölte, hogy ebben a rögzített beszélgetésben, egy remek ajánlatuk van számomra. Az ajánlat lényege, hogy a jelenlegi sávszélességemet lecsökkentik, emiatt alacsonyabb díjat kell fizetnem, nem kell további hűségnyilatkozatot aláírnom. Azt is elmondta, hogy ha erre nem vagyok hajlandó, akkor bizony a szolgáltatásukban minőségromlást tapasztalhatok majd, szakadozhat a vonal, és egyéb furcsaságok történhetnek.
Arra kérdésemre, hogy milyen változás lesz a sávszélességben, vagy bármi másban a jelenlegi helyzethez képest a válasz az volt, hogy semmi. Ezek után megkérdeztem, hogy akkor mitől fog a minőség romlani, amire a következő választ kaptam: Ha kollégák megpróbálják 8 megára felhúzni a kapcsolatot, akkor bizony minőségromlást tapasztalhatok.
A kérdéseim ezek után a következők:
1. Miért is olyan nagy kegy a szolgáltató részéről, ha átenged egy kisebb csomagba?
2. Miért nem ajánlják fel, hogy visszafizetik az eddigi befizetéseimből a kisebb és a jelenlegi csomag közötti különbséget, ha tudják, hogy eddig sem tudták a szerződésben általuk vállalt szolgáltatást nyújtani?
3. Miért fenyegetnek azzal, hogy mostantól romlani fog a szolgáltatásuk minősége, ha az előfizetett sebességet akarják biztosítani?
4. Mit jelent az, hogy a kollegák megpróbálják nyolc megára felhúzni a sávszélességet? Ezekszerint eddig nem volt ennyire állítva? Ha nem volt, akkor miért fizettem?
5. Miért gondolják azt, hogy ezt a békát lenyelem, és ha romlani fog a szolgáltatásuk minősége, akkor nem megyek el az Atyaúristenig, hogy visszakapjam a pénzem, amiért nem kaptam megfelelő szolgáltatást?
6. Miért gondolják, hogy azzal, hogy engem (és sok-sok más embert) felhívnak, felveszik a beszélgetést, akkor mentesülnek a felelősség alól, amit a szerződés aláírásakor vállaltak? Úgy gondolják, hogy mostantól enyém a felelősség, mert Ők figyelmeztettek?
Ami a beszélgetésből a fentiek tükrében kiderült a következő. Valószínű, hogy eddig nem a szerződés szerinti sávszélességre voltam beállítva, vagy ha igen, akkor a telefonáló kolléga érvrendszere hibás kicsit. Az is kiderült, hogy képtelenek a szerződésben leírt szolgáltatást megfelelő minőségben produkálni. Vagy, lehet hogy képesek, és a működési zavarokról szóló fenyegetés, valójában csak fenyegetés, ami miatt majd átlépek egy kisebb csomagra. Az is kiderült, hogy a T-Online egy rendkívül pofátlan cég, ahol azt gondolják, hogy a kedves ügyfél majd a tenyerét csapkodja örömében, hogy kevesebbet kell fizetnie, mint eddig, igaz, nem is kapja meg azt amire szerződött.
Nos, Én a következőket szeretném kérni a mélyen tisztelt t-online-tól (csak így nemecsekesen). Kérem, hogy ne akarjanak lejjebb sorolni! Kérem, hogy ismerjék el a felelősségüket! Kérem, hogy ajánlatukat kétféle képpen tegyék meg! Lehet mondjuk így: kisebb csomagot kapok mostantól, kevesebbet kell fizetnem, nem kell további hűségnyilatkozat, és VISSZAFIZETNEK minden különbözetet, ami a szolgáltatás előfizetése óta be lett fizetve a jelenlegi, és a kisebb csomag között.
Vagy lehet másik telefon is, ami úgy szól, hogy kedves előfizető, elnézést kell kérnünk, hogy nem tudtuk a szerződésben leírt szolgáltatást biztosítani, de mostantól minden rendben lesz.Az semmiképpen nem járja, hogy pénz nuku, és megfenyegetnek, hogy rosszabb szolgáltatást kapok.
Ja, ha valaki azt mondja a fent leírtak a hihetetlen kategóriát súrolják, akkor azt kell mondanom van rá bizonyíték amig le nem törlik, úgyanis a T-Online minőségbiztosítási szempontjai miatt rögzíti a beszélgetéseket. Köszönöm nekik ezt ezúton, mert így legalább marad nyoma ennek a végtelenül pofátlan ajánlatuknak is. Köszönöm T-Online!
K
-
shabbarulez
őstag
válasz shabbarulez #5413 üzenetére
Ez a speedtest.net továbbra sem jó semmire, totál hülyeséget mér fel-le töltésre és késleltetésre(pl. Budapest 12.8/19.3 Mbps, London 19.7/12.5 Mbps, Amszterdam 13.7/26.3 Mbps, Frankfurt 25/21.7 Mbps), egyedül a letöltés az ami néha a valóság közelébe van(pl. az előbb felsorolt méréseknél a Bp-i) de a többi az fényévekre van a realítástól.
Viszont megnéztem icmp-vel tesztelve, szépen szimmetrikusan kitöltve a fel-le irányt, mekkora az a maximum adatmennyiség amit még elbír, a nélkül hogy elkezdené eldobálni az adatcsomagokat. Ezzel kijött hogy 13/13 Mbps-ig bírja, ennyire van lelimitálva Rubicom által. Ez pozitív, ezek szerint nem pontosan lőtték be a sebességet, hanem ráhagyással.
A 13/13 Mbps-es adatforgalom mellett mért ping értékek:
hrping -l 1472 -n 10000 -w 1000 -s 0.88 -q mail.rubicom.hu
Statistics for mail.rubicom.hu:
Packets: sent=10000, rcvd=10000, error=0, lost=0 (0% loss) in 8.797620 sec
RTTs of replies in ms: min/avg/max: 0.841 / 1.139 / 19.713A 13 Mbps-ből levonva a TCP overheadet(1460/1500) ez úgy ~1620 kbyte/sec(1.58 Mbyte/sec) szimmetrikus nettó adatátvitelre elég.
Szóval egle fel a fejjel. Ez a két hónapot már valahogy csak kihúzod. Utána viszont szerintem nagyon meg leszel majd elégedve. Legalábbis ha Gödöllőn is hozza az a minőséget Rubi mint itt Bp-en(és miért nem hozná), akkor nem lesz gondod.
-
egle
tag
válasz Mecy_Lacee #5412 üzenetére
2006.08.21.-én kötöttük meg, szóval augusztus elsején már ott leszek hogy tudják, ennyi bőven elég volt belőlük, sőt sok is volt.
Shabbarulez: Emeletes házban lakunk, és a szembeszomszéd pár hete köttetett be Rubicom-ot. Majd olyan július vége felé leinfózom hogy neki mi a véleménye, pár hónap után azért már lehet valamilyen szinten véleményt alkotni. Úgy látszik ő is rájött hogy mi a jó és mi nem.
Nekem már az is elég ha mondjuk egy 6/6-os net eléri az 5/5-öt, és a ping nem megy 100 fölé.
Tegnap 430 volt az átlag....[ Szerkesztve ]
-
Jégkokó
veterán
válasz Kapitány #5414 üzenetére
Amugy ez a nem tudja senkinek se a 8 megabitet dolog is hülyeség, mivel mint tudjuk a 8 megabit csak mint maximális érték, de nagyon sok embernek meg van a 7-7,5 megabit is. Ami azért annyival nem kevesebb, mint a fibernél, ahol a 8 legtöbbször 1-2 megabit.
[ Szerkesztve ]
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
netwolf
csendes tag
Ez azért patt helyzet, mert vehetnék adslt t-onlinost 8megát, 7500ra jön ki havonta, és fibernetest ami most 8000, de mind a kettővel gond van...vidám.
Kecskeméti 8 megások írjatok, én központban lakom erre milyen kábelnet?
köszi -
-
-
Kisbubuska
tag
Ez jó, Kapitány próbálja elterelni a figyelmet a Fibernet-től
Kapitány, ha jól értelmeztem, de a fibernetnél dolgozol. Mond meg nekem, miért csinálják ezt az emberrel, miért nézik hülyének ??? Most is fél megabittel szakít a fibernet.
Ha nem náluk dolgozol, akkor természetesen most is bocsánatot kérek tőled, de az írásodból azt vettem ki hogy náluk dolgozol, és nem is válaszoltál erre a kérdésemre. -
CATV-S
csendes tag
válasz Kisbubuska #5425 üzenetére
Biza Biza én példul Gödöllőn rengeteg fosbernetest kötöttem át invitelre meg rubicomra és mindenki csak szitta a fibert.Inkáb fizetnek a telefonért de stabil a netük és mükszik meg van hibaelháritás 24-h-n belül.
-
-
BluEyes
őstag
válasz netwolf #5421 üzenetére
Most épp ilyen. A Datanet szerint pedig 7929/361.
Alapvetően egy szavam se lehet - koppkoppkopp - bár volt nálam is belassulás néhányszor. Olyankor itten a topicban őrjöngtem. Szerencsére mindig rendeződtek a dolgok pár nap után.Azért jó a tengerparton, mert ott csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék.
-
Arzén
csendes tag
válasz shabbarulez #5413 üzenetére
És tényleg A hétfőn bekötött 4/4 netem valóban pozitív változáson ment keresztül:
Kösz Rubicom,csak így tovább
-
egle
tag
Viszont azt olvasom a Rubicomnál, hogy 30 napon belül kötik be a vonalat. Erről mi a tapasztalat, sokat kell várni vagy nem maradok hetekig net nélkül?
Mert úgy kellene valahogy összeszinkronizálnom a dolgot, hogy amikor felmondon ezt a szolgáltatásnak nevezett valamit, akkor maxi. 2 napon belül meglegyen a Rubicom féle vonal.
Mik a tapasztalatok?[ Szerkesztve ]
-
shabbarulez
őstag
A várakozási idő attól függ mennyi az igénylő és mennyi a szabad munkás kéz, aki beköti. Ha nagyon be vannak táblázva akkor biztos többet kell várni. Olyan sok munka nincs vele, hisz jellemzően a lakás melletti villanyóra szekrényben ott van az UTP vég, csak onnan kell benni a lakásba. Ez jellemzően némi fúrással jár ha nincs lyuk amin át lehetne húzni az UTP, utána felraknak valahova a falra egy fali aljzatot, oda bekötik és kész. Onnan már te dolgod hogyan viszed tovább. Vagy ha kérsz belső szerelést talán megcsinálják, de annak időigénye már attól függ milyen bonyolult megoldani.
A 30 nap az ÁSZF-ben egy általános szám, nem az jelenti hogy ennyi ideig kell tartania. Ezt az időtartamot úgy kalkulálják hogy több problémás tényező vagy egyéb elhúzódó esemény esetén is legyen időbeli tartaléka. De általában nem ez a jellemző, ezért a bekötési idő rövidebb. De mindig akadnak problémás esetek is és azokhoz kell biztosítéknak ekkora ráhagyás, hogy a szolgáltató jogilag védve legyen.
-
egle
tag
válasz shabbarulez #5435 üzenetére
Kifúrva már van lyuk azzal nem lesz gond, meg a doboz is ott van a villanyóra szekrényben. De akkor remélhetőleg gyorsan meglesz, remek.
Megint csak riszpekt a korrekt tájékoztatásért. -
Jégkokó
veterán
Másnál sincsen kábel tv? Mert tegnap délután elment, amikor villámlott párat és az áram is elment pár percre. De gondolom most net se lenne, ha még mindig náluk lennék.
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
Ashi
csendes tag
Már reggel 10kor sz@r...
10mbites...
-
egle
tag
Tudjátok én azt nem értem hogyha ennyi embernek szar, akkor miért van az hogy még hónapok múlva is pofátlanul ugyanazt a gagyi minőséget nyújtják amit eddig. Az egyik legdrágább cég, amiért cserébe az ember nemhogy elvárná, de követelné a minőséget. Ezzel szemben pedig egy kalap szar az egész úgy ahogy van. Komolyan mondom nekik kellene fizetniük hogy hajlandó vagyok használni ezt a szolgáltatásnak nevezett hazugságot. De ha nem fizetsz, akkor persze azonnal ugatnak hogy mi van a befizetéssel. Az persze lényegtelen hogy a net teljesen használhatatlan még böngészésre is. Mérget veszek rá, hogy Magyarországon kívül ezzel a mentalítással, ez a cég 1 hónapig sem lenne életképes. Ilyenkor mindig elképedem, hogy mit meg nem engednek maguknak a cégek ebben az országban. Ennél még van lejjebb? Gyanítom igen. Biztos vagyok benne hogy egy nap az előfizetők tömege hirtelen felriad majd csipkerózsika álmából. Azon a napon el fog szakadni az a bizonyos cérna. És azon a napon, az ég irgalmazzon a fibernek.
[ Szerkesztve ]
-
Nescafé
őstag
8192/384
iPhone 15 Pro , IOS 18 , Fénix 7 Pro Solar
-
shabbarulez
őstag
válasz Kisbubuska #5446 üzenetére
NHH-hoz tudtommal egy ideje már csak ajánlott levél keretében lehet hírközlési problémát bejelenteni. Régen működött az emailes is, de mivel nagyon sokan a névtelenség mögé bújva, alpári stílusban zúdították rájuk személyes sérelmeiket, ezért egy idő után megszűnt ez a bejelentési mód. Sajnos az IQ-tlan netezők eljátszották ennek a bejelentési módnak a hitelességét, ezért lépett vissza az NHH az emailes bejelentéstől és nem is nagyon lehet őket e miatt hibáztatni.
-
Ebit
addikt
válasz shabbarulez #5447 üzenetére
Megjegyzem személyes kontaktus esetén sem lépnek érdemben, csodát tőlük sem szabad várni.
-
Kisbubuska
tag
válasz shabbarulez #5447 üzenetére
Én pedig korrekt módon írtam, normális stílusban. Nevemet és címemet is beleírtam. Azért elvárná az ember hogy valamit válaszoljanak. Egyébként valóban el tudom képzelni hogy a sok hülye miatt már így nem válaszolnak.
-
shabbarulez
őstag
válasz Kisbubuska #5449 üzenetére
Eltávolodik az internetezőktől az NHH [link]
Aktív témák
További kérdésekkel az Invitel topikba fáradjatok!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Minden, ami Unreal Engine
- BestBuy topik
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- Társasjáték topic
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest