- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LG V30 - vezércsel
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Apple Watch
Aktív témák
-
TheReMiXeR
senior tag
válasz Kapitány #369 üzenetére
Imigyen szólott a kábelezés egyik attttttyyyya, aki ilyen vihar után mássza a réttyákat és visszahelyezi a kicsúszott kébölöket...
Én hálistennek lekopokom, hogy nincs zavar mifelénk...
Végre van miért örülnöm is a fibernettel kapcsolatban.
Felénk biztosan több kötegelőt és kábel rögzitőt használtak a ''szerelők'' és kitéphetetlen a madzag -
ropi21
tag
válasz Kapitány #401 üzenetére
üdv
egy kérdésem volna: mennyire veszitek komolyan a szerződés felmondását, amennyiben kb ~5hónap lenne hátra a hűségből (2év után 1re hosszabítottuk), ha az indok költözés?
értem itt kifejezetten arra, hogy ha nem áll módomban tovább használni a szolgáltatást (arról nem kell senkinek se tudnia,hogy olyan helyre költözünk,ahol van fiber ), viszont nem is vagyok jókedvemben,hogy kifizessem a ''maradékot'' (akkormár kibírom februárig)
ismerősék hasonló esetben csak bevitték a modemet,és csoki... viszont nekem jobban szükségem van netre, és ha nem ilyen egyszerű,addíg nem kötök másikat, nemkéne kettőt is fizetni egyszerre.
köszi
(közben vizslatom az ÁSZF-et.. 7.1.2.4. pont ugylátszik idevág.. mégis jobb lenne egy gyakorlati vélemény)
[Szerkesztve] -
EmThor
addikt
válasz Kapitány #401 üzenetére
de igen is csináljátok, ezért fizetnek vagy mi, nem? mi meg nem azért fizetünk hogy ne legyen net (nem előre bejelentett karbantartásra gondolok)... tavaly nyár, beázik egy elosztó elmegy a net, késett a sávszélemelés, behalt egy nod csomópont vagy mi, a körzetünkben, a cserére feléledt aztán a cucc, 2 éve karácsonykor esténként alig volt net, mostanában meg csak villog a modem néha, net talán visszatalál, aztán megjavul magától és megint hetekig jó. vagy pl a focivb alatt, vasárnap este 9, tv net el, egy jó órára majd vissza... jövő vasárnap megint... csupán ennyi, de a többiek is sorolhatnák...
Gaming is staying up until 3am to earn a trophy that isn't real....but is!
-
-
scampi
csendes tag
válasz Kapitány #508 üzenetére
Szia!
Ha a modemet dugom a pc-re akkor jó. Mindig újraindítom a modemet, ha új eszközt csatlakoztatok. Az a fura, hogy kapok érvényes ip-t, csak az adatátviteli sebesség alacsony.''Az optimista kijelenti, hogy a lehetséges legjobb világban élünk, a pesszimista tart attól, hogy ez igaz!'' Cabell
-
Jégkokó
veterán
válasz Kapitány #522 üzenetére
Én nem mondtam, hogy jobban tudok mindenkinél mindent.Csak azt mondtam el, hogy nálam 2.5 évvel ezelött 512 csomag volt, ami akkor 768 sebességű volt, majd olyan 970 re emelkedett, ezért is furcsállottam azt a 2 megabitet.Mert akkoriban én ez a sebesség elég jónak számított.Akkoriban még nem volt 5-6 megabites chello, meg 512k feltöltés meg hasonlók
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
TheReMiXeR
senior tag
válasz Kapitány #548 üzenetére
Nem szakad, folyamatos, stabil...
Az meg hogy a 3M és a 48K nem egészen annyi az meg kit érdekel?
Hööhöööööö lényeg, hogy nincs szakadás...
Utólagos memoár a sok firkálásom miatt :
- Rossz a kábelezés ---> 2x lett minőségi kábellel kihuzva
- Rossz a szűrő ---> második szűröm van
- Rossz a modem ---> no erre nem volt időm kicseréltetni...
- Rossz az elosztó ---> minden elosztót (mert van) kicseréltem ''németre''
- 5x voltak kint nálam pingelni / bevizsgálni / szerelni...
Mindezt feleslegesen, hiszen se kábelt se semmit nem kellett volna cserélni ahoz, hogy a térség sávszélét megemeljék. Azaz kituggya hány júzernél történt felesleges jattolás / kábelhúzás / cserebere... stb... ahelyett, hogy bevallották volna, hogy bocs de kevés a kanóc keresztmetszete... Értendő ez szerelőkre és a Fibernetre is...
Tehát a konklúzió az, hogy nem én vagyok a sügér csak annak hisznek -
Precedens
csendes tag
válasz Kapitány #559 üzenetére
Fibernetes előfizető vagyok, de a központi ügyfélszolgálathoz tartozom, ott csak hölgyek ülnek.Szerelőt csak egyszer láttam amikor kijöttek telepíteni.Tulajdonképpen arra kellene, hogy felkapom a modemet és a barátnőmnél is internetezhetek. De ezt nem biztos, hogy méltányolnák a Fibernetnél
-
kov.zol
csendes tag
válasz Kapitány #508 üzenetére
Sziasztok!
Kapitány légyszi velünk is oszd meg a scrimpinek(#505) írt privi üzeneted, amivel megoldottad problémáját. Én is hasonló cipőben járok mint ő járt, holnaputánra szerelőt hívtam modemcserére.Teryon modemmel új D-link routeren keresztül nekem se megy a net klónozott MAC-kel és azonos beállításokkal se, de másik fibernetes hálózaton webstaros modemmel tökéletesen működik. Van egyszerűbb megoldás modemcsere helyett? Előre is köszi a választ! -
Pimpa28
tag
válasz Kapitány #748 üzenetére
Hadd ne kelljen már annak örülnöm, hogy:
- két napja rossz a tévé képe
- a feltöltési sebesség fele a korábbinak
- az ügyfélszolgálat nem válaszol, felhívni nem lehet őket
És szerintem a felhasználónak azzal sem kell foglalkoznia, hogy milyen sajátosságai (nehézségei) vannak a kábelen való szolgáltatásnak. Az előfizetőnek azzal kell foglalkoznia, hogy befizesse a csekket. Ezek után az előfizetőnek joga van ''fikáznia'' a szolgáltatást.
Merry Christmas, everybody. -
Zugi
aktív tag
válasz Kapitány #748 üzenetére
Fikázni könnyű, aki végigolvasta a topicot, tudja, alapvető különbségek vannak a 2 szolgáltatás műszaki háttere mögött, sokkal érzékenyebb a kábelnet, de nem rossz.
Már bocs, de ez kit hat meg? Ha annyival érzékenyebb a kábeles technológia, akkor ezt közöljék a szerződéskötéskor és adják annyival olcsóbban! Csak egyes a jobb minőségű ADSL szolgáltatók még olcsóbbak is, mint a Fibernet.
Továbbá vegyük az ügyfélszolgálatot. Egyszerűen lehetetlen volt hívni a Fibernetet. Folyton csak kicsöngött, de a dühítőbb az üzenetrögzítő bejelentkezése volt. Nem beszélve az sem volt mindegy, hogy mobilról, vagy vezetékes vonalról hívom, az egyikről nem is engedte a hibabejelentő számukat - ami utóbbit a honlapjukon úgy eldugtak, hogy meg szinte sem lehet találni. Röhej.
Mostani netszolgáltatómnál -szerencse csak a szerződéskötéssel kapcsolatosan és az aktíválás után hívtam őket kétszer, azóta nem voltam rájuk szorulva- ott kedves hangú, kiképzett szakemberek válaszoltak, és amíg foglaltak voltak, addig egy automata mondta be, hogy még hány várakozó van előttem a vonalban, ami kb. hány perc várakozást jelent.
Szóval ez egy európai szintű szolgáltatás és nem amit a Fibernet művel. Ez pedig egyáltalán nem függ, hogy hol milyen minőségű átvett hálózatokat vett át. -
Pimpa28
tag
válasz Kapitány #894 üzenetére
Az tuti, hogy adsl-nek is megvannak a hátrányai, de a fibernet meg kb 160kbit uploadot ad a 384 (ezek szerint szintén up-to) helyett. És még az orrom alá is dörgöli az ügyfélszolgálatos, hogy ne háborogjak, hisz az áfsz-ben még ennél is kisebb a garantált. Ez azért mókás hozzáállás.
Azt azért gondolom te sem mondod, hogy a fibernet nagyon az élen járna ilyen sebességesdiben, emlékezz csak a legutóbbi bővítésnél is mekkora volt a fáziskésés (itt nálunk volt az talán 8-9 hónap is). -
Pimpa28
tag
válasz Kapitány #940 üzenetére
Ez mind szép és jó, de:
- fibernet nekem kb 160kbit upload-ot ad (384 helyett)
- a 3megás csomag fibernetnél 10 vagy 11 ezer, ennyiért upto8 megás adsl is mehetne (ami azért írásod ellenére jó eséllyel többet tud, mint 3 mega)
- az ''új előfizetőknek 4 mega - régi előfizetőknek 3 mega'' okosságról már ne is beszéljünk -
waterphone
tag
válasz Kapitány #940 üzenetére
A rendszer igazságosságán lehet elmélkedni, de egyszerű felhasználóként csak azt látom, hogy a piacon jelenlevő versenytársak közül az egyik lépett egy nagyot előre. A többi versenytárs jelentős része igyekszik valamilyen módon követni, kivéve a Fibernetet..
Hiányzik valamiféle gesztus... A t-online már 1 hónapja bejelentette a változásokat.
A Fibernet ügyfélszolgálatot felhívom, és érdeklődöm hátha van valami tervük, de a vonal túloldalán úgy ''néznek'' rám mint egy UFO-ra amikor a versenytársak akcióit említem, és robot módon ismételgetik hogy náluk is van akicó... Persze az az akció már hónapok óta van, és semennyire sem versenyképes.
Egyik oldalon változás van az eddigiekhez képest, míg a másik oldalon nincs rá megfelelő reakció. Szeretném ha volna. -
Pimpa28
tag
válasz Kapitány #978 üzenetére
Nem rémhírterjesztésnek szántam, ezt mondta a fibernetes srác, aki kinn volt csütörtökön.
De továbbra sem tudom mi lehet az oka, hogy nálam az upload 160kbit/sec körül mozog 384 helyett. Kb 2006 októbere óta van így. Bejelentettem, de csak két reakciót kaptam:
- bentről a modem szinte tökéletesnek tűnik és valóban ennyi a forgalom (vagyis nincs kis mókás kémprogram, vírus, ami foglalná a sávot)
- ne pampogjak, mert még ez is a szerződésben vállalt érték felett van.
P -
doubleb
csendes tag
válasz Kapitány #1015 üzenetére
Ha kicsit visszaolvasnál...
Arról panaszkodtam pár hozzászólással korábban, hogy azért vagyok (ismét) Fibernet előfizető, mert nincsen más lehetőségem a szélessávra.
Kb 1 éve elhagytam a Fibernet kábelnetjét (ami mindvégig atomstabil volt, úgyhogy szavam nem lehet) a TVNet ADSL 3G csábításának engedve - ha jól emlékszem 5x-ös sávszélességet kaptam közel azonos áron. Csakhogy katasztrofális volt az ADSL kapcsolatom minősége, alig volt, hogy működött, napi szinten tettem hibabejelentéseket és még a TVNet saját szerelője is max 500-700 Kb sebességeket mért a 2,5 megabites csomagnál.
Így fél év küzdelem után visszamentem a Fibernethez, és akár emelnek sávszélességet, akár nem, nincs más választásom. (Amikor visszakötötték, akkor beszéltem a Fibernet szerelőjével, elmeséltem a kálváriámat és ö mondta h. szerinte túl messze voltam a telefonközponttól, azért szívtam az ADSL-el). -
Pimpa28
tag
válasz Kapitány #1050 üzenetére
Szia
Dehogy költözöm. Budapest, azon belül IX. kerület, azon belül József Attila lakótelep, azon belül Börzsöny utca. Decemberben volt is itt upc-s üzletkötő droid és a upc honlapon is rendelhető erre a címre kábeltévé, internet egyaránt.
De azért (szintén nem kötekedésből), te a mostani fibernet szolgáltatást versenyképesnek tartod? Sebesség és ár szempontjából egyaránt. És akkor a december óta szolgáltatott kábeltévé minőséget nem is említettem. -
Pimpa28
tag
válasz Kapitány #1056 üzenetére
Bejelentettem már többször is, voltak is kint kb 10 napja, de semmi javulás. A decemberi csatorna-bővítéskor romlott el.
Akik kint voltak azt mondták, hogy mostmár minden csatorna digitális, meg sztereó, meg minden. Ez engem nem nagyon érdekel, én (és a két fibernetes srác is) azt látom, hogy sokkal rosszabb a kép...
Aktív témák
További kérdésekkel az Invitel topikba fáradjatok!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Autós topik
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Kerékpárosok, bringások ide!
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Asszociációs játék. :)
- Novemberi hardverkavalkád
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Watch 6 Classic ezüst 47mm bluetooth okosóra
- AMD RX 7900 XTX 24GB EKWB EK-Quantum Vector 2 D-RGB Nickel + Plexi Vizesblokkal Garancia!
- Hibátlan állapotú Apple TV 4K 32GB 4K/HDR média lejátszó eladó!
- EXTRÉM Teljes merevcsöves EKWB szett MINDEN RÉSZE ELADÓ! Ház Distro Blokkok VGA Fittingek stb.
- Lenovo LOQ 15APH8 Gamer Laptop - Ryzen 5 7640HS, 15.6", FULL HD, 144 Hz, 2 TB, 16 GB, RTX 4060 8GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest