Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FőDudu

    addikt

    válasz Jahno #45220 üzenetére

    Nem tudom mi az adott ceg, nem arultad el ;)

    A mi peldankbol kiindulva megis lehetseges egy viszonylag keves hibaval uzemelo rendszert osszerakni amit a legtobb felhasznalo/vendeg kepes normalisan hasznalni.

    Ez pedig az alacsony panasz szamot biztositja - meg a nyugodt munkat.
    Nem kell rohanni, nem kell varialni - ami meg van tervezve az ugy mukodik es jo.

    Persze, van olyan maniakus aki kihuzgalja az IP telefont a falbol (mert ot ugysem hivja senki) - megy is automatikusan a level a housekeepingnek, hogy dugjak vissza.

    Azert nem ordongosseg egy monitoringot osszerakni mondjuk 300 eszkozre.

    Amit megtanultam az elmult par evben az az, hogy delegalni kell a dolgokat.
    Szep is lenne, ha vasarnap azzal hivnanak fel, hogy a 415-os szobaban nem mukodik a telefon mert ki van huzva. Dugja vissza, aztan ha utana sem mukodik akkor hivja az ugyeletest.

    1: IT nem jar arra naponta - housekeeping/minibar meg igen. Ha csak kihuztak, dugjak vissza.
    2: IT szemelyzet letszama minimalis, mindig tobb HK/F&B van mint IT-s.
    3: a housekeeping feladata, hogy a szobat ellenorizze, ha meg mar ott van akkor vissza is dughatja a kihuzgalt cuccokat. Gyorsabb. Nelkule ugysem adhatja ki a szobat.
    4: a betanitast az IT vegzi, minden ev elejen nyitas elott.
    Nagy melo megtanitani, hogy a 'szobaszam.3' jelu fali aljzatba kell bedugni a telefont.
    Nincs kivetel, ha kell atcimkezzuk a rendezot es az aljzatot.

    Csak normalis rendszer kell a dolgokba es nem a legolcsobb szarokat kell nagy terhelesre berakni.

    [ Szerkesztve ]

    FőDudu

Új hozzászólás Aktív témák