- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #44197 üzenetére
"Az Alstom meg biztos nem vesztett azzal, hogy átfaragta a fékrendszert."
Utólag átfaragni nem tudjuk mennyibe került, de hogy mocskos szemét sokba, az szinte biztos. Nézőpont ugye ott változott, hogy egyik felén első a biztonság. Aztán másik felén első az, hogy határidőre legyen kész és éppen csak átmenjen a minőségellenőrzésen. Szóval ha teheted, akkor a régebbi SLG Sprinterre szállj fel, az a biztos :-)
De azt mondani, hogy mondjuk 30-50 ember külföldi betanítása (2 hónapos előzetes felkészülés, szakágakkal közreműködés, ésatöbbi, szóval összességében a végrehajtói állomány felett is van bőven emberóra), képzése, összevissza koordinálása, 30 teszt-járat forgalomból kivonása, jómunkás niggerek 15 órás munkanapja hivatalosan kifizetve, kiszállás, babrálás, állásidő ne kerüljön veszteségbe, az csöppet erős...
AZTÁN utána hirtelen soron kívüli kivonás, visszacsinálás, pöcsölés, az amúgy előre tudható probléma rendes megoldása szintén ne kerüljön még több veszteségbe, az ismét kérdéses. És pár hét múlva ugyanez, tervezett forgalomból kivonás, karbantartás, 30-50 ember 15 órás munkanapja kifizetve, világbéke, mehet kifelé a csarnokból. TESZT OK.
De mert csak a HW revízió különbözött és a szokásos volt, éppen nem beszéltek egymással a divíziók, ahogy így nagy cégeknél az menni szokott. Néha meg van aki erre előre rámutat, tudja, ez a dolga és első a biztonság meg a rendes megoldás.
-
Jahno
őstag
" az ajtók bizonytalanul működtek."
Nálunk ezt a júzerek csinálják és nem értik. Meg azt sem, mikor a pilóta kifejezetten rájuk mer szólni.
De amit írsz, ehhez képest sehol nem vagyunk, mert csak működik és kész :-D Lehet a sok bőcsésznek az nem tetszik, hogy már a 47-49esen is kezd megszűnni a fű szag?
-
Sipi-
tag
Nálunk sem volt lazulós a délután: jött még két család, ïgy összesen 9 gyerek és 6 felnőtt volt a lakásban. Kis iszogatás, beszélgetés, társasjáték, vacsoráztatás.
Amikor elmentek, akkor felporszívóztam az egész lakást, asszony elpakolta a konyhát meg feltöröltünk. Most meg már pihi :)https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
-NoVa-
őstag
Pont ilyen polcokkal csináltam ugyanilyet a padlásra Decemberben, csak főleg gyerekruhás zsákokkal. Meg minden polcláb alá talpfát, mert porfödémen kell. Rezgőfűrésszel pillanatok alatt sorozatgyártottam.
Ma motorleponyvázás volt a téma, meg a kerti vackok elrakása, mert ki tudja mikor fog esni. Na most esik is -
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #44204 üzenetére
Van még egy kisebb méretű és másik polc maradvány, azzal nem tudom mi legyen. Igazából kár érte, csak mittomén. Mikor 10 éve vettem, akkor jó ötletnek tűnt, aztán változott a dolog és a cuccok is. Legértelmesebb a 120 centiset venni, az 2500 pénz polconként. 6 lábbal kijön a kb. 2.5 méter pakolható hossz. Főnyeremény. Másik főnyeremény a Praktikeresobis gyorsan összerakhatósak 6-10ezer körül, amit mindig mutatok.
-
zetor2000
senior tag
válasz -NoVa- #44204 üzenetére
Ha jól látom, Jahno-nál Salgó polcok vannak. (Dexion?) Elvileg van neki gyárilag láb, csak nem mindenki szereti megvenni / felszerelni. Meg ilyen merevítéshez használatos háromszögek.
Most, hogy elköltözött a munkahelyem, szereltem párat. Mire teljesen összecsavarozza az ember, eléggé stramm szerkezet lesz. ~100-150kg/polc.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
Ráadásul nem volt ennyi emberóra sem egyben, hogy megoldjuk a kezdést. Sokszor meg azzal szívtam, hogy ha valamit kerestem, akkor át kellett pakolni és rendezni mindent. Vagy ami rosszabb, hogy volt a "valahol", de hirtelen kell és egyszerűbb venni. Most egy csomó ilyen a szomszédhoz vándorolt, mennek leltárba és kereskedünk/szolgáltatunk. Reméljük rendesen árában elfogy egy csomó minden.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #44206 üzenetére
Ez kamu-Dexion, mert az olcsó (:- Lába úgyis ugyanolyan erős, most keresztben is van faltól-falig merevítés, de az még legalább kétszer át fog alakulni. Teher itt-ott nem sok van rajt, azt lerakom alá a földre. Most tettünk alá talpat is, hogy ne vágja be a PVC padlót. Így sem lett olcsó, de eredeti Dexiont nem tudom megfizetni. Ráadásul mindenhol hirdetik bontva is, de a tré állapotú sem olcsó, vagy éppen nagyon nagy tételben szeretnék tolni, lista nélkül, csak /kamionköbméter kiszerelésben.
-
Jahno
őstag
Áááááhogymármindebenaszopótlátom:
Belső és külső informatikai rendszerek karbantartása és üzemeltetése
Fejlesztési projektek szakmai támogatása
Hardver eszközök (szerverek, munkaállomások, mobiltelefonok...) felügyelete, karbantartása
Napi rendszergazdai teendők ellátása, hibák felderítése, kezelése
Támogatás biztosítása felhasználók számára (belső és külső ügyfelek számára) -
veterán
meanwhile kodi projekt: rádugtam egy aktív usb hubra egy cuki kis hurokba: a gép is usb-ről megy, így azt is rálógattam, meg a billentyűt meg a wifit is. sajnos perpetuum mobileként nem indult el, ezért kapott az egész külső tápot, és most tényleg nem fagy...
aztán mivel a 2,4-es wifi lassú volt, rádugtam a kétsávos sticket, de ahhoz persze nincs libreelec alatt működő driver. végül kikábeleztem utp-vel. vezetéken ~300 mbps-t tud (usb2 ugye), de a br remuxok így is akadnak. egyrészt amit az erősítő nem tud dekódolni (mert mondjuk több, mint 6 csatorna), azt a gép se, mert az atom annyira gyenge másrészt ha nem kell hangot dekódolnia, akkor is akad, mert csak. folyt. köv. erősebb vassal.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
az pont nincs, maradt az usb utp
de még lehet megnézem, mi van akkor, ha helyben játszom le a fájlokat, és nem internetről.szerk: helyben a 24 bites truehd br remux is hibátlan. ugyanonnan letöltve ugyanúgy sftp-vel többszörösen elég a sáv. asszem én most elmegyek aludni.
[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Jahno
őstag
válasz qnadam #44213 üzenetére
Kb. 10 évvel előttünk németeknél és Amsterdamban... Egyik verziója ha minden igaz, akkor kicsit kudarcos lett jahh (aztán lehet nem is tervezési hiba van mögötte, hanem olyan, mint japánoknál a beszállítók minőségbiztosítási papírjai) .
Viszont hozzánk a frissített modell jutott el, ezért nem tudták időben szállítani, ami nekünk olcsóbbat jelent a szállítónak meg kis buktát. Erre is jó a kapkodás, meg a szériahiba és lehet matekozni a német precizitással, satöbbivel.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #44197 üzenetére
Azért hirtelen olyan szakadt nyugaton is találtam, mint:
https://www.bernmobil.ch/DE/Unternehmen/Portrait/Fahrzeugpark/Trams/Combino-Tram-XL/?oid=10165&lang=de
Meg Melbourne. Ahol szintén van fostalicska Alstom is. Végén még kiderül, hogy világváros vagyunk mindenki előtt is, mert időben fejlesztettünk (:-
-
hobizoli
nagyúr
de ez meg a Bp-inal is keskenyebb
Lisszabon-ban van egy szelesebb kocsiszekrenyes verzioegyebkent a regi Tatra T5C5, ami sokaig jart az 1-s meg a 56-59-s vonalon is, az 2,5m szeles belul, de azt a BKV kerte ugy, mert alapbol csak 2m lett volna, es csak az egyik oldalon lett volna ajto
es abbol is BKV volt a legelso aki kapott, es mar egybol egy modositott verziot kertek es kaptak istöbb drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #44223 üzenetére
Nézd a dolog jó oldalát, ezen spóroltunk saccperkábé 5 milliárd forintot és még jobb cuccunk is lett.
Csak már nem tudom merre indultunk, mert volt itt Putin meg fék, meg minden, közben annyi segédkörfék meg egyéb berendezés van ezeken a vackokon, hogy hozzáértő is simán nézegetné fél napig. Kivéve a szoftverhibát :-D
Meg akkor nem volt combino, de mégis volt, de elsőnek vezették be azt amit már hibajavítva kaptunk meg. Akkor most hol tartunk, mi a rossz és hol lett benézve? Azon kívül, hogy vettünk egy olcsóbb ajánlatot, poén kedvéért ilyen gyártó cucca fut bezzegnyugaton Svájcban és Japánban is. Meg persze a félklónjaival se Oroszországot emlegessem, így marad pld. Belgium és még ami nem jut eszembe. Itt-ott német igények alapján lett megfogalmazva a konstrukció, mert ne vegyél francia vagy olasz autót se, szóval maradunk a német vonalnál. Bár ezt eladták angoloknak, azóta tán lehet befejeződött a történet Kínával is, mert ott le akarták nyomni a japánokat... Melyikkel érdemes példálózni és miért? Mert megint magamat sem bírom követni :-D Én csak azt tudom, hogy iszonyat mennyiségű szenzor, mindenre is optimalizálás meg követés van, valamint egyikmásik projekt neve magyarra fordítva kicsit nagyon rosszul sül el...
Aztán mikor valaki alapban a BKK-t vagy bármit ekéz, akkor nézzen körbe a világban, vagy csak civil szemmel 1-2 állomáson, aztán max. mondom milyen apróságokra kell figyelni pld. a narancssárga kábelek, Bosch feliratok, zöld/X pöttyök környékén :-) Pénz is teljesen más matek és relatív, mikor egy sokkal kisebb vasútvillamoson mondjuk 300 ember melózik 3-5 évet, akkor az olyan. Összehasonlítva akkor bezzegnyugaton is lopnak, ott is lassú, vagy passz. Úgyis csak bajod lesz az egésszel örökre, ezt már levettük mióta a FUTÁRból nem értették egy bitet sem, nem is tudom minek írtam ennyit, BKK/BKV/egyéb fuck, és kb. eddig terjedsz.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #43991 üzenetére
De ha már ennyit védtem, akkor mondom: ez a kivitelezés sajna olyan oroszos, de csak mert nem akartak. Az a másik érdekesség, hogy ennek a melónak nagy részét idehaza is meg lehetett volna oldani, csak nem tudjuk mi van mögötte és miért. Másoknak külföldre meg eladjuk sok pénzért, miközben a jómunkás nigger nem keres annyira. Itt kicsit sajnálom a Rába/Ikarusz/satöbbi vonalat, még ha a KGSTnek is meg voltak a maga árnyoldalai. Szerkezetet mindig tudtunk. Minőséget is.
-
Gabibácsi
tag
Jah az orosz vonat teljesen patent volt, wifivel, halk, mindenféle kijelzőkkel, elektronikus jeggyel. Meglepődtem. Az orosz metro meg ugyanaz a régi volt az egyik vonalon kívülről, de bent wifi meg usb töltők meg lcd térképek
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
zetor2000
senior tag
Én vettem a tárolómba igazi salgót, haza is hozta egy arc, 12 ropi volt 5 polccal, galvánizélt lábbal/polcokkal. Még a HWSW fórumban volt, aki árulta. Anyja üzletét átrendezték / felszámolták, ez meg idejött. Ennyiért szerintem ajándék volt, csak aztán bejelölt az arc mindenfélet oldalon, meg ilyen gyerebeszélgetniaztánvegyélbiztosítást arcoknak is megadta a telszámomat, szóval ennyi szopó volt benne.
Aztán lekoptak a haverjai, most meg benn van a tárolóban a polcz. Azt sajnálom, hogy nem vettem meg mind a kettőt, talán még alkudni is lehetett volna...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
Ez rövidebb, mint ami nálunk jár, és eggyel több modulból is áll... A berni 7 modulos, és 41,5méteres, a "mienk" 6 modulos, és 54 méter hosszú. Cserébe a bernin több az üllőhely. Arányaiban azért az nem rossz, szóval ki lehet alakítani azt normálisan is, persze kérdés, mennyire kényelmes az az ülőhely. Gondolom a hét modul kisebb fordulókört is eredményez.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz qnadam #44213 üzenetére
Ha csak a wikipédiából olvasok utána is kiderül, hogy a mienk ugyanolyan, csak teljesen más.
Nem volt benne kezdetben klíma... Aztán lett 3 féle megoldás a klímára, végül 2 kombinációja valósult meg. - ebben be lett vonva az, aki használja, azaz az utazóközönség. Naná, hogy a nyitható ablakos-klímás nyert.
Az itteni jóval hoszabb, ~25%al, mint a többi.
A mienkToyotaCombino Supra (MK2) verzió, nem alu, hanem "áttervezett" acél vázas.
Alacsonyabb valami hidralikás része - ezt nem tudom, mi, csak olvastam, hogy a vízbül is a zoxigént, teccikérteni? ..."a Tátra villamosokból ismert rudazat vagy MAN-féle torziós rugózás helyett alacsony építési magasságú hidraulikát alkalmaztak; ez magával vonta a forgózsámoly és a padlólemez teljes áttervezését." Szóval a "felfüggesztése" hidraulikus. Vagy valami, ami a rugózást segíti.
Más a csuklós rész megoldása, mint az MK1-en.
És még ki tudja, mi mindent kellett mókolni, hogy a sima helyett megérdemelje az MK2 titulust.És most akkor jön a kérdés, hogy a BRG MK29 előtt volt 28 iteráció? És a 29ik se lett az a húdeszuper...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
Kezdetben onnan, hogy kivonták az orosz metrókocsik közül azt a 6ot, amelyik szétrohadt. Aztán, hogy miért nem Alstomot vettünk?, innen jött, hogy teszt
(oszteron)ország vagyunk, mert a Siemens is itt tanulta ki a villamosépítés csínyját-bínyját.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Phülöp
addikt
#vicces videók
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Sipi-
tag
Olyan kerámilapot, mint amiből a mosdókagylók vannak lehet valahol venni egyedi méretben is? Kb. 63x40x1,5-ös kellene.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
zetor2000
senior tag
válasz Phülöp #44235 üzenetére
A nevére nem emlékszem, már a nickje sincs meg, hogy melyik voltaz. Má' mindegy.
A lényeg, hogy a Polcz (Alaine) működik. Stramm.
Most próbálok meg majd lobbizni, hogy amit nem raktunk össze, majd én összerakom. Sokat használt, de vállalható (ahova kell, túl jó is) polcokkal, csavarokkal. M8 rulez! Meg a 13as kulcs, ami néha 14es, mert sikerült szabvány szerint gyártani.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
Fajanszot szerintem nem, de mű(sír)kövesnél érdeklődhetsz fehér márvány után. Szerintem nem vészesen drága. Esetleg konyhás cégeknél, ahol van márvány/gránit/műkő munkalap.
Esetleg itt érdeklődhetsz... De biztos van közelebb is, google >öntött márvány munkalap.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
WiZARD
addikt
Ez se lesz így sokáig. 2 hete telepítették ezt a töltőt, ingyen van amíg tart a teszt időszak. Nekem meg pont jól jött, mert Bp-Miskolc távon nincs túl sok töltő, főleg autópálya mellett nincs sok. Nagyfügeden van egy töltő, amit egy villanyautós user csinált, de még most is csak fél teljesítménnyel megy, mert nem bővítették meg az betápot neki. A Facebook oldalán írt sokat a bürokráciáról a kiépítéssel kapcsolatban.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Jahno
őstag
válasz WiZARD #44244 üzenetére
Szent Jakabnál megcsavarod és kész, utána nyél gáz és elmegy Miskolcig, nem?
Azon mondjuk besírtam, hogy Bükkábrányban is van falun, de csak azért tudom, mert kellett legalább 2 év, hogy ne Bükkbáránynak hívjam (:-
Meg különben is, ki a fene akarna heti 500 kilométereket villanyautózni össze-vissza.
-
Jahno
őstag
válasz Grillo #44243 üzenetére
Most még 8 adott méretű polc kellene, az is legalább 25ezer körül lesz, +6 láb. Fenemegette.
Ellenben 2 darab Praktikeres polcot kapok, meg egy darab van. Szerintem az feljön a kisszoba sarkába, amit kapok azzal vagy kihúzom jó darabig, vagy passz. Igazából nagyobb hely maradna és a lefoglalt helyen is legalább 30-40%-al több cucc férne el a 120x30 centis polcokon, mint bármi máson.
Most keresek Facén riasztós/beléptetős/okosházas barkács csoportot, hátha ott elkel pár vacak.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Távcső topik
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- EAFC 24
- Milyen autót vegyek?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autós topik
- További aktív témák...