Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
őstag
válasz blueboi69 #44545 üzenetére
Nem a belvárosba járok, de az iskola sincs annyira közel, hogy ne veszítsek jelentős időt BKV-val naponta.
Avagy HZ-t idézve:
"azert mennek be sokan autoval odaig, mert a metrokon kivuli tomegkozelkedes a kulso keruletekben egy halal"Nagyon így van. Tőlünk Kápmegyerre a Farkaserdő széléhez átugrani még mindig kb gyalog a leggyorsabb, esetleg 1 villamosmegállót beiktatva középen, ha épp jön. Sok várakozást kockáztatva 2 busszal 1 átszállással be lehet háromszögelni a területet, de az bő 40 perces csúszást tud eredményezni, ha rosszul jön ki az időpont.
-
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #44537 üzenetére
Dupla pénz meredek, persze nem tudjuk a körülményeket. Egyik helyen én is kb. dupla pénzt mondtam, meg még fel is kerekítettem valamennyire és faarccal bólogattak. Csak teljesen más szitu és munkakör.
A kontrollálhatatlan végletekhez meg elég benézni ide az önéletrjazol csoportba vagy a Face rendszergazdásba, ahol abszolút nulla tapasztalatos kezdőnek nettő ó 180ezres bejelentett kis céges melót ígértek, oszt ezen rugóztak, hogy höhö ez biztos napi díj Euróban, meg ennyiért mi meg nem mozdulunk, satöbbi. A körülmények már nem számítanak :-D
Tudja fene, odahaza asszonnyal is azt rágtuk, hogy mi legyen a terv. Előző cégnél ugye rögtön kezdésem után változott a rendszer, aztán fél év múlva megint. Az kb. -20-30ezer/hó körül lett. Mostani melóknál is fogalmam sincs egy csomó kiegészítőről. Pld. hány szombat/vasárnap fog beleesni az éves munakrendbe és ez mennyire van számszerűsítve.
Németeknél attól tartok, hogy majd "időnként" ki kell járni Németországba, ilyenekhez meg most egy darabig nincs kedvem. Franciák még szimpatikusak is lettek volna, de nem tudom a mostani összetételt, ránézésre lehet csak egy szem helyi erőt keresnek és azért napi 3 óra legalább lenne a bejárás.
De ja, az számít mi a konkrét ajánlat, Linkedint nyugodtan le lehet hagyni, de mindenki csak példálózik és sehol nem mutattak meg egy wikipédiás cikket, hogy szerintük milyen a "rendes" cég, ahova érdemes elmenni dolgozóba :-)
Én meg majd beszámolok, holnap reggel is jelenésem van, pénteken is, aztán jövő héten kedd-péntek közt minden nap legalább egyszer.
Itteni melóhelynél már az meglátszik ha nem 1ezer pénzes menüt eszünk a kínai zabáldában. Más viszont nem nagyon van a környéken. Ezzel az LMInél jártam jól, viszont ott meg este még bevertem 1-2ezer pénznyi gyrost, mert valahogy sosem lett vége a napnak, azt megfogom, működik és rögtön sok 10ezrest el lehet csapni csak a gyrososnál.
-
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #44545 üzenetére
Ennek ellenére ez a trend és pont azért, mert ki tudja. Aztán merre csoportosuljon? Babóton?
Város közepét még pont el lehet érni, többi feléből már azzal válogatnom és számolnom kell, hogy Csepelről miképpen mennék dolgozóba. Nagyon kint legalább van melóhely, de pár ismerős cég azért költözött beljebb, mert nem találtak ember. Úgy sem, hogy legtöbbnek még autót is adtak volna.
Most megint akadt 1-2 futkozni valóm, még meló után éppen bele tud férni, vagy autóért megyek haza és jövök vissza, vagy valami. Külsőbb melóhelynél a szokásos hétfői kvízek, szórakozások meg egyebek is rezegnének.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #44542 üzenetére
Hülye rendelettel bármit meg lehet oldani, max. akkor jó, mikor haverok kardoskodnak ilyen bicajos bőcsészes zöldséges dolgok mellett és látványosan utálják az autókat, de azért havonta párszor rákérdeznek, hogy ezt vagy azt nem tudjuk-e elintézni, mert ahhoz kocsi kellene. Így is lehet.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #44533 üzenetére
És ezeknek is néha mekkora szája volt. Igaz előző cégnél meg itt is volt már ilyen. És szerintem a háttérben szintén akad valami, mert sorban tűnnek el a nagyobb tudásúak. Csak azt vesszük észre, hogy eddig XY seniort kellett keresni, de az nincs, most meg van valami junior, aki nagyon új és fogalma nincs. Egyszer már az IT-t is megnyesték, nem tudom most is hasonlóra gyúrnak-e vagy kivárjam-e.
-
zetor2000
senior tag
Ahogy a cikk említi, a határozott idejűektől köszöntek el elsősorban, de azért a végén ott van, hogy mégsem.
Hja, én is futottam bele olyanba, hogy a Gézát kell keresni, de Géza 2 hónapja nincs, az utódja, ha kiderül, ki vette át a feladatát, majd visszahív.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #44550 üzenetére
Egy 2-sávos körforgalom. Egy "negyedében" a külső sáv megszűnik, tehát nem is fullos körforgalom. Ahol 4 sáv van, ott kerékpárút és zebra is van, lámpával megerősítve. A gyalogosok feszt átmennek a tilos jelzés ellenére, néhányan megállnak nekik, néhányan dudálva gyorsítanak rájuk. Aztán van, aki megnyomj a gombot és akkor késleltetéssel piros lesz a kocsiknak a lámpa mindkét irányból. Tehát a behajtós és kihajtós irányból is. És akkor megáll az egész. Még csuklósbusz is megy arra, ami ilyenkor megáll akár a körforgalomban.
Kis kreativitással lehetne úgy helyezkedni, hogy a keresztirány még tudjon haladni, de ezt a helyi idióták képtelenek megoldani. Beállnak mint a birkák és total lockdown.
Amikor ilyenbe keveredem, akkor 4000/min alapjáratot tartok, hogy legyen legalább hangja is, hogy állni kell.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #44551 üzenetére
Én meg Budaörsre. Kocsival fel.ora, tömegközzel 1.5. És igazodni kell a járatokhoz, még oda elsétálni,így ez erdő minimum. Ha nem számolom, hogy most 2 kilométeres kábeldob volt a kocsiban.
Aztán csak át szembe a Fehérvári útra. Kocsival 15-25 perc, tömegközzel kb. 1 óra. Erzsébet hasonló, ami kocsival 10+ perc, tömegközzel összejöhet a 45 is.
Én mindig emlegettem, hogy optimalizálok amit lehet, néha lustaság bejátszik aztán kb. ez. Poénból nem fizetek parkolást, de ha este jönni-menni kell vagy pakolni, spórolni 2-3+ órát, akkor parkolok.
-
FőDudu
addikt
Nalunk a korforgalombol kihajtas utan van zebra. Piros csikkal a kozepen ahol a biciklisek es motorosok leszallas nelmul athajthatnak.
Eleg remalom, jossz vagy 30-40 koruli tempoval, majd hajtanal ki a korforgalombol es akkor megjelenik egy motoros akinek elsobbsege van az athajtasnal. Neked meg satu. Szerintem elobb/utobb valaki hatulrol megtalalja az elotte satuzot.
Nem egy szerencses megoldas.
Hogy nyaron mennyire fogjak a gyalogosok szetszopatni az atmeno fout forgalmat az meg majd kiderul[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #44546 üzenetére
Nem csak a belvarosban, mashol is irtozatosan sok auto lett. A Jozsef Attilan most akarjak az egesz lakotelepet fizetosse tenni, mert a "videki P+R kozlekedok miatt" nem tudnak parkolni. Lesz nagy meglepetes, mert mar most se jar oda P+R nepseg (nem fognak ket buszmegallonyit setalni a potlobuszhoz, igy napkozben van is mindig parkolohely). Ellenben fele annyi parkolohely van mint lakas. Es a masodik autohoz is lehet igenyelni ingyenes parkolast. De majd rajonnek ok is.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #44531 üzenetére
Én most belecsaptam a lecsóba. Végignéztem újra a Trucks listáját és beküldtem 6 jelentkezést. Meglátjuk. Elég széles spektrumban soroztam őket. Menedzseri posztokat kerestem csak, propulsion teszteléstől kezdve különféle autonomous drive tesztelés, benchmark, architect és solution is van benne. Még egy release architectes csoportvezetőset is megpróbáltam.
Eddig formálisan sosem voltam még "főnök", de most kipróbáljuk.
Egy gond van: most 8,4 km bringával, de ha átmegyek, akkor 4,5 km lesz csak. Kell egy nehezebben tekerhető bringa vagy kerüljek kell majd, hogy legyen több km...
Life is not a foam cake.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #44563 üzenetére
Én úgy szoktam eljárni, hogy a zebrát vagy kerékpáros átkelőt kiemelt figyelemmel közelítem meg és látási és tapadási útviszonyoknak megfelelő sebességgel. Tehát legfeljebb lágyan lassítok és intek a gyalognak, hogy menjen. Satuzni nem szokott kelleni.
Emésztem még az 1,8-literes Avensisről írtakat is. Talán HZ panaszkodott, hogy nem megy. Nekünk kisebb alapterületű, de magasabb kaszniban (Verso) van 1,8-literes szívó. Sosem éreztem még gyengének a forgalomban. A forgalomban szót aláhúznám. Sőt, alá is húzom. Forgalomban.
Lehet, hogy országúti hadviselésre vagy belső sávban mindenkit letúrásra alkalmatlan. De 5 személlyel és csomagokkal is teljesen alkalmas a forgalom ritmusának a tartására. Nem tart fel senkit, akár még "dinamikusan" is lehet vele haladni. 3000/min alatt gyakorlatilag csak zümmög és erősen gyorsítva akkor is eléggé kilő a lámpától. 4000/min felett forgatva és erősen benyomva a gázt pedig hamar ott van a 6000/min és lehet váltani. Kettesben 6000-nél megy 90-el pontosan.
Nem tudom, hogy milyen referenciáitok vannak HZ-vel, milyen gyakran van szükség közlekedésben egy feltöltött V8-as erejére, de nekem az 1,8-literes szívó kábé tökéletes.
8-liter alatt fogyaszt az eddig kábé 34k km alatt. Németországban 180-ról még gyorsul, de nyílván nem úgy, mint a Koenigsegg Agera RS tenné.
Eddig maximálisan 600 lóerős autót vezettem csak, az természetesen jobban megy. És a P100D Tesla Model S is jobban gyorsul. Sőt, sportos módba rakva az i-Pace is odakeni az 1,8-literes Versót.
Lehet én vagyok elképesztően igénytelen, de normális közlekedésre egy családi autóba ez kábé a polgári teljesítmény, ami tökéletes. Tudom, hogy nem sportautós, nem inspiráló és nem áll föl a karomon a szőr tőle. De megy A-ból B-be.
-
Gabibácsi
tag
Nekem a 60 lovas astra sem gyenge, horvát(h)országban a hegyekben csak 3-asban ment fel értelmes sebességgel anno, de amúgy olaszország, erdely, prága is megvolt vele, gond nélkül.
egy 1.8-as ehhez képest egy versenyautó, nem értem mi gond kehetHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
-
Jahno
őstag
válasz Gabibácsi #44575 üzenetére
Valaki kirakott roncsfutamra egy doboz Quickshotot. Ráadásul itt lóg velem szemben Csepelen.
Gondolkoztam, hogy lehet csak a kábelek miatt érdemes lenne alkudni rá, de aztán rájöttem, hogy az is pénzbe kerül és minden is van már. Szólj, ha figyeljek valami cuccra, most nagy mozgolódások vannak mindenféle csoportban.
-
Jahno
őstag
Na, szomszéd hívott, hogy merre vagyok, mert ha sehol akkor nem néztem ki az ablakon. Így szaladnak pinyóba, mert társadalmi munka van asap és priority.
-
Jahno
őstag
Na, lapátolás on, meg minden. Csak pár autót kellett elrángatni a ház elől, aztán menteni ami menthető. Hol törik el ez a szar? Az pinceablakunk alatt:
https://21.kerulet.ittlakunk.hu/utcak-terek/200108/hatalmas-csotores-csepelen-autokat-elszallitanak
Ezen túlzottan nem látszik, de 6 éve volt már ilyen, az első fénykép a csőtöréstől több 100 méterre készült:
https://444.hu/2013/12/23/brutalis-csotores-csepelen
Lehet belőle viszonyítani. Anyagi kár talán jelentős, hajóvonták találkozása tilos Pont mikor nekiláttunk rendezkedni, minden a földön és ami rendben van az ment polcra. Ma esti minimál elhalasztva, holnap reggel interjú, fürdeni kellene, pakolni kellene, menteni kellene, ááááá
Most valamennyire időben észrevették, mert föld alatt pinyóba ment be, mire kiértek a vizesek és intézkedtek volna arra felküldte az aszfaltot, így nem nagyon kellett keresni a helyét.
Kárfelmérés meg volt, megsimogattuk a buksinkat mert a pinyóajtó elé beterveztünk egy gödröt a szívattyúnak, és persze szívattyú meg slag is volt kéznél... Elsőre nem elég hosszú, de ezen majd javítunk. Pár szomszéd, gondnok és családja segített lapátolni, összeálltunk.
Persze valaki már vinnyog, hogy milyen hangos a vízművek az ablak alatt...
-
Jahno
őstag
Lehet le sem fekszem.
Még jó, hogy kinéztem újra. Vízművek a csőből és a gödörből pont oda szívja ki a vizet, ahonnan befolyik a pinyónkba.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #44565 üzenetére
KöKi mellett a ltp-nek mar egy ideje sorompos a parkoloja, mert azt is P+R-nek hasznaltak a agglomeraciobol bejarok, es a lakok nem tudtak hol parkolni a sajt autoikkal
amugy a Köki-ben nem is veszes az eves parkolo berlet
ha jol emlexem 96k, azaz havi 8k
en meg 20k-ert bereltem azt a beazos fost
mondjuk rendszam nelkul nem is tudtam volna behajtani setöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #44551 üzenetére
de most belegondolsz ha nem sugariranybna akarsz kozlekedni, emrt nem arra van a dolgod, akkro pla 18ket-bol a 16.-ba ajutni BKV-val 1.5-2ora, ha minden pont jon takkra
Szarvas Csarda tertol a 98-s atvisz a Rakoskereszturra, az kb 40-45perc -plusz amig elcsettegek a Szarvasig, az 50-s vilivel az kb +10perc-, de az meg csak a 17.ker, ahonnan meg at kell evickelni vhogy a 16-ba
vagy ha pl sugariranyban a 18ker Beke tertol akarsz bejutni a belvarosba, akkor csak a metroig 2.5-3x annyi ideig tart eljutni onnan, mint utana a metroval megtenni a Deak-g a tavolsagot a Hatar uttol
az 50-s vili az Ulloin 45-50perc alatt csettegi le a Hatar utig az utjat
de hogy azt 1ora alatt nem lehet meguszni, az 1000%több drón kell ;P
-
ncc1701
veterán
válasz blueboi69 #44539 üzenetére
Minőségi kaja megvan, csak azt eszünk. Hitel gyakorlatilag kipörgött. Gyerek, akire költeni kelljen, már nincs. Asszony dolgozik, elég szépen keres.
Félretenni nálam egyenlő azzal, h befektetni. Tavaly a fizum negyedét fektettem be. Most azért, h ne a negyedét, hanem a harmadát ne költsem el, nem is tudom. Engem erre nem motivál semmi. Ha többet keresnék, akkor az lenne, h újabb autó, eggyel több nyaralás, és tök őszintén, ezek engem nem motiválnak semmire. Mert most ugye nem arról beszélünk, h a havi mondjuk 450e nettó helyett kereshetnék 2.5 millát. -
ncc1701
veterán
válasz hobizoli #44546 üzenetére
Keresztúr felöl nincs semmi befele az örsig, csak a busz, ami ugyanabban a dugóban áll, mint a kocsik. Kocsival meg legalább lehet kerülgetni. Egy qrva villamost nem képesek odarakni, nem is álmodik senki metróról.
Vonatot meg hagyjuk, ha ősze van, leesnek a levelek, és késik, ha decemberben váratlanul havazik, késik, nyáron meg púposak a sínek a váratlan nagy melegtől. És ha ez befele éri az embert, maximum anyázik egyet, és otthon marad, de ha menne haza melóból, hát az szopóka.
Persze, sokkal egyszerűbb tiltani, meg hát nyilván a stadionok is vitték a pénzt rendesen.
-
Gabibácsi
tag
legújabb skype egy csoda, a microsoft megint alulmúlta magát, ne engedjétek frissülni, mert nekem pl soha többé nem loginol be
visszatettem a 8.47-et, az működikHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.