- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
thx, úgy tűnik sikerült a Mi routerrel is megcsinálni és nem kell szétszednem itthon a hálózatot.
Aztán este élesben kiderül.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #104746 üzenetére
Na, meg csak most jutottam oda hogy megnezzem. Jol latom hogy a tesla eleg szabadon kezeli a szabalyokat? itt peldaul a kanyarodo savbol, zarovonalon keresztul sorol vissza a masik savba. Itt meg dupla zarovonalon keresztul keruli ki a biciklist?
Lazan kapcsolodik: Plaid akksi bontas alatt.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #104958 üzenetére
Igen, ezekre gondoltam.
A visszasorolás az necces, kerüljön egy kört, ez van. Persze átlag emberi sofőr is visszasorol.
Biciklist vagy kikerüli, vagy ki tudja meddig megy mögötte, az szerintem oké, ember is kikerüli.Itt stop táblája van, jön autó, de kihasználja, hogy az emberek miatt az megáll.
Itt még rá is dudálnak, mert egy nagyobb lyukba bekanyarodott.Szerintem ezek kellenek ahhoz, hogy használható legyen és be tudjon illeszkedni egy olyan forgalomba, ahol a többi autót ember vezeti és hasonlóan "szabálykövető" a többség.
Ha minden szabályt maximálisan betart akkor mindenhol hátrányba fog kerülni, mindenki őt fogja kerülgetni, a legtöbb user meg inkább be se kapcsolja, mert bosszantóan szerencsétlen lesz.Mondjuk most az új NHTSA vezetővel érdekes hogy fog alakulni a téma. Missy Cummings eleve Tesla ellenes, plusz még jelentős részesedése is van+felügyeleti tag a Veoneer nevű cégben, akik lidar-t gyártanak.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
válasz Samott #104958 üzenetére
Ez egy érdekes kérdéskör, hogy mennyire legyen "emberi" az AD, mennyire optimalizáljon akár egyes szabályokon keresztül is. Ahogy az emberek csinálnák.
Hivatalosan erre választ szerintem igen nehéz lesz kapni, mert azt egyik autógyár sem fogja leírni, hogy direkt ment át a dupla záróvonalon a szoftver, hogy ne ragadjon be a bringás mögé.
-
npera
újonc
Uszásból hazafelé felfigyeltem, hogy egy driftgépet fotóznak/filmeznek az egyik céges parkolóban, és odakanyarodtam megkérdezni, hogy megnézhetjük-e a fiammal. Meg. Még bele is ültették.
Egy RX7 teljesen drift futóművel (szürreális kormányszög), meg racsingos mindennel IS. V8-ra volt konvertálva, egy fejemnél nagyobb csigával. Alacsonyabb töltőnyomáson 700 ló körül, versenyre meg fel lehet csavarni 1000-re.
Levehető kormány is volt, amit a fiam kezébe nyomtak, nagy volt az öröm. Még matricát is kapott
-
npera
újonc
SpeedCut Motorsport a gép tulajdonosa, itt a masina.
-
cyberde
csendes tag
válasz Jahno #104937 üzenetére
"..mennyire lehet bökni vele. No nem Borsodban, hanem ha esetleg megint valami bamba négylábúba futunk és idegesebb lenne a kelleténél. "
Városi kóbor kutya az félős. Ha kiszabadult házőző, akkor az csak a területe közeléből akar elzavarni. Attól el tudsz hátrálni.
A vidéki, kóbor falkák az igazán veszélyesek. Azok vadásznak. Az ember is lehet préda. Egy összeszokott falkát nem fogsz megállítani egy késsel. Talán egy szamurájkarddal, vagy macsétával -esetleg- le tudod vágni az egyiknek a fejét mielőtt a többi leránt a földre és szétmarcangol.
Gázpisztoly, paprika tölténnyel. (nem CN gázzal) Vagy egy sörétes, pumpás. De ahhoz is sok gyakorlás kell, hogy éles helyzetben motorikus legyen a reakció. -
Jahno
őstag
válasz cyberde #104965 üzenetére
Gázpisztoly van, tudom is használni, csak mindig nem szokott kéznél lenni, ezen majd lehet igazítok. Utoljára Kőbányára táraztam be vele, meg néha velem van, csak úgy általában minek. Vaddisznónál gondolkoztam, hogy ha a pukkanás nem is érdekli, tán ha nagyon közelről pofánverem akkor folyik annyira a taknya, hogy nem fogja érteni és előnyt ad. Amilyen szerencsétlen vagyok úgyis pont akkor fúj el mindent a szél :-D
-
hobizoli
nagyúr
voltunk ma temetojaraton zala-ban, 7.3-s atlag lett, de 2 napig Bp-n is maszkaltam ezzel a tankolassal, mert mar szerdan teletankoltam az autot
a M7-n mondjuk 160-170 volt a tempo, egy reszen 180 is
neha ugy jottek be a belsobe elozni, mintha tukor nem is lenne
egyedul erkezek, mogottem senki a latohataron se, de azert savot valt elem a tgk-t elozni, ha 2-3sec-t varna, akkor meg siman ki tudna jonni mogem es raerne...
Bp fele a 3 savos reszen a kozepso sav 120-l megy, ugyhogy ha nem akarsz ott annyival csettegni, akkor a belsoben "menni" kell
amikor vki miatt lassitani kellett meg 135-137-l is siman elgurultunk a kozepso savban halodok mellett, ezert gondoltam, hogy azok ~115-120 korul mehetnek
hazafele egy lila Dodge Challenger jott mogottem a belsoben, amikor el tudtam engedni azert eleg jol ellepett 180-rol is, rotyogott a V8 benne
de utana Érd-nel megint utolertuk...
lassan ert utol, amikor jott, aztan elment 2-300m-t, utana kisorolt a kozepsobe, 2x is utolertem igy az M0-g
Siofok-nal pont akkor ment el a belso savban, amikor felhajtottam az M7-re a WC+mekizes utan
érdi siratofal 175, ekkor ~3200-3300-t forog a motor 6.-ban...4500-tol van a redline egyebkent
a Waze-n nezve a sebessegeket a GPS jel szerint, mert a kmora 5-6-l tobbet mutattöbb drón kell ;P
-
blueboi69
csendes tag
válasz hobizoli #104968 üzenetére
Smax már 140nél is bekajál 8litert, nincs is értelme gyorsabban menni.
Én azt vettem észre, hogy 6.-ban már semmi ereje nincs és emiatt is mintha megnőne a fogyasztás, szóval én a 6.-at kb soha nem használom, most Szófiába is végig 5.ben mentünk. 130-as tempomat. Nem mertem a radarok miatt, meg ott átlagsebességet mérnek, ebből adódóan elvétve előzött meg bárki is és teljesen komfortos volt így utazni.
Csendes amúgy az smax, mármint 120 körül bejön már némi zaj, de az nem hangosodik 160ig, afölött meg még sztem egyszer sem mentem vele, de ilyen 140-150nél a pillanatnyi fogyasztás azért felmegy 10-11liter köré simán. -
blueboi69
csendes tag
#bringa görgő
Elgondolkodtam, hogy kéne télire valami görgő és akkor lehetne itthon szobakerékpározni vagy csak a garázsban tekerni időnként.
Láttam, hogy van olyan aminél az első kerék is forog, van ahol csak a hátsót emeli meg és az forog. Melyik a jó, mik a különbségek, mit ajánlanátok? Érdemes használatat nézni?
Nem tartom magam nagy bringásnak, idén is még csak párszor ültem fel a cangára, de hiányzik a mozgás és lehet télire jó lenne.pld ez?
https://www.decathlon.hu/p/in-ride-300-home-trainer-550-w/_/R-p-14683[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz blueboi69 #104969 üzenetére
OK, de az egy kisbusz
utolertem egy hosszu-magas Jumper/Ducato akarmit, 139-l ment a belsobenannal kivi lettem volna a pill. fogyira
Dodge is... mondom muternak azert nem jon ez kozelebb, mert kifogjuk elole a szelet es igy kevesebbet zabal vagy 3 literrel, mintha elengednem es o menne elol
1x elment, 2km mulva mar kozepsoben ment megint vki mogott
aztan ahogy volt lehetosege megint beallt vki moge a belsobe[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz blueboi69 #104969 üzenetére
szerintem azert eszik az 8-t, mert 5.-ben tobbet forog a motor
neztem alacsonyabb sebessegnel, de 6-ban 100-l kozel 1 liter diffi van az 5.-ben 100 hoz kepestnyilvan butabb lesz 6-ben a kisebb kerekre eso nyomatek miatt, de ott szerintem eleve hianyoznak a jedik is
nekem is butabb, de itt a turbo belépő éli lapatjai is hianyosak, szoval eleve nem is szallit annyi levegot a turbo, mint egy gyari, megis tud gyorsitani meg 6.-ban is 150-160-rol is
pedig nincs megiratva az ECU, es fustolni sem fustol[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
blueboi69
csendes tag
válasz hobizoli #104973 üzenetére
Na mondjuk az smax sem füstöl, szerencsére. Tök tiszták a kipufogók is.
Nemtudom 6.ban hogy gyorsulna 150-16ra, ez 200Le, 400Nm. nyilván 6.ban nagyobb az áttétel.
Majd meg lesz programozva a tempomat a 6.-ra, aztán akkor majd megnézem, hogy esik-e a fogyasztás. Ennél a spritmonitor szerint is 8.5lityi a fogyasztás, meg a gyári adat is 8.2.
Így a 130-as tempoval és összesen kb 3-4órányi dugóban araszolással 7.5lett az átlagom. A bmw-t nem tudtam 9 alá vinni, talán 8.9.... az új gazdájánál 8.2-re lement, de ő nem autópályázik vele, hanem csak főutakon használja vidéken, tehát jellemzően 70-90-el megy, úgy lehet tényleg gazdaságos. -
blueboi69
csendes tag
válasz Phülöp #104974 üzenetére
Vázvédő huzatot? Az mire kell?
Néztem most pár cikket, mostmár értem mi a különbség a szabadonfutó és a sima edzőgörgő között, csak azt nem tudom melyik kell nekem. Asszony is használná néha a saját cangájával, neki nem árt ha tanul egyensúlyozást, de félő, hogy leborul... a szabadonfutó az nekem szimpibb, de azon olyan könnyednek tűnik a tekerés. Tévedek ugye? Van olyan nehéz, mint valójában tekerni az utcán? -
Phülöp
addikt
-
Phülöp
addikt
válasz blueboi69 #104978 üzenetére
A szabadgörgőt meg kell tanulni használni - elsőre (meg másodikra is) furcsa lesz, hogy állsz, miközben tekersz, de billensz oldalra, ha nem egyensúlyozol. Igazából akkor tudsz jól dönteni, ha kipróbálod ezt is meg azt is.
Arra készüljetek fel, hogy a görgőzés ketsziunalmas. Nekem folyamatosan megy a fejembe a zene, hogy egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
hobizoli
nagyúr
válasz blueboi69 #104975 üzenetére
200loval nem gyorsul 6.-ban?
---------
amugy anno a Marea se fustolt, csak nem ment
tibibacsi felhiv:
-na van egy jo meg egy rossz hirem, melyikkel kezdjem?
-a joval
-a legtomegmero volt a szar
-uhm, es mi a rossz hir?
-hat az, hogy a kuplungot ki kell cserelni...
ja es a kiolvaso nem dobta a hibat....több drón kell ;P
-
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #104978 üzenetére
A verejték igen agresszív, maró anyag, semmilyen keró nem szereti. Persze kezdetben tehetsz egy törölközőt is a vázra, az is pont jó.
Ha dörzshajtásos görgőt veszel, akkor el kell dönteni, hogy az alap, buta görgőt veszed, vagy drágábban az okosabbat! A kettő között az az eltérés, hogy a but görgővel Te szabályozod az ellenállást és ha nem állítgatod, akkor konstans lesz az ellenállás, az nagyon távol áll a real life kerékpározástól (direkt hajtásos görgő esetén nem kell dönteni, abból nincsen buta).
A görgőhöz spéci gumiabroncs kell, Phülöp képén is láthattad a kék gumit.
Ha szeretnél edzeni, akkor kellene valami edzésprogram, pár hónap után az 550 wattos felső határt el tudod érni maximumban. Na, olyankor egy dörzsis görgővel úgy érzed, hogy lassan megkapod a felszállási engedélyt, úgy zúg a sugárhajtómű.
Ha nem görgős gumit használsz, akkor a görgő is jobban melegszik és a gumi is jobban kopik, 11323 millió apró gumidarabot szórva szét.
Nekem az első görgőm egy buta görgő volt, 15 ezerért vettem pár hét múlva annyiért adtam is el és vettem egy ilyet Anno 70 ezer volt, azóta jött a 4% infláció.
Aztán áttértem a direkt hajtásra, de az már másik kávéház... Az csendesebb, pontosabb, nem nyírod a hátsó kereket, a Neo már dől is, tehát erős tekerésnél a vázat sem nyírod annyira. De, mondom, az már másik kávéház, szerintem neked elég lenne Flow Smart is maximum, ha nagyon bejön, akkor jövőre egy belépő szintű direkt hajtású.
-
blueboi69
csendes tag
válasz Sipi- #104983 üzenetére
Igen, 2.2!
Fogalmam sincs mikor regenerál, nem vettem még észre. Eladó, mondta, hogy ha alapjáraton a fogyasztás felmegy 1-2liter/órára, akkor ne állítsam le, mert regenerál, várjam meg, amíg 0.5liter körülre esik le. Párszor lámpánál láttam ilyet, de semmit nem vettem észre rajta, hogy büdös lenne, vagy kijönne koromfelő vagy bármi... Szóval passz.
Elvileg van benne, nem szedték ki. -
-
Phülöp
addikt
válasz Bujdy81 #104984 üzenetére
Nekem buta görgőm van, és drágább volt, mint neked a 2. lépcsőfok. Ellenben az állítója nem volt valami acélos, az első 2-3 fokozatra alig lehetett elforgatni, magától visszaugrott magasabb fokozatra. Aztán egyszer a kezemben maradt a fogantyú. Egyébként is valami nem jó a vassal, mert 3-as fokozaton elértem vele a saját határaimat.
Most egyelőre pihen a cucc (crossfit trainer van helyette nyárra), és gondolkodom, mit lehetne helyette, mert ez a tacx nagyon ergya.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Phülöp
addikt
#ketkereken
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Samott
addikt
Csak halkan kerdezem, meger ennyi kuzdelmet a gorgozes? Nekem egy kutya kozonseges Kettler szobabiciklim van, lehet hogy olcsobb volt mint egy jobb fajta gorgo, de legalabb nem borulok fel vele.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #104995 üzenetére
dehogynem, ott is van TV, csak altalaban vmi sport megy rajta, motivaciokent
meg aki igazan arc, az lekocog bemelegiteskent a teremiganno setalok en is ott a futopadon 6.3km/h-val meg kicsit bedontve a padot is, szoval tenyleg nagyon kellett menni (a 7-7.2km/h mar kocogas), hogy ne vigyen le a szalag hatra, kozben megy ott a TV-ben a rio-i olimpian az 50km-s gyaloglas szam eppen az elottem levo TV-n
mondja ott a ket riporter, hogy hat igen, es lassan jon a meresi pont, igaz most vmivel lassabban mennek, mint a 10km-n szokas, mert sporolni kell az energiaval a nagyobb tav miatt... eees nezzuk az idot:
10km-nel voltak 41 percnel, azaz 14.5km/h-val "gyalogoltak" ok
mennyivel mennek 10km-n? 17?
OK, hogy van az a gnom mozgas hozza, de akkoris....nem annyira volt kedvem utana ott meg kocogni se ezek utan 9.5-10km/h-val....
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P