- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sipi-
tag
válasz Grillo #105246 üzenetére
Locus nem használ mobilnetet nálam. Vagyis eddig 605 kB-ot tényleg elhasznált ebben a hónapban, de nem fogta le a mobilnetet
Én a letöltött gpx-et szoktam beimportálni, utána meg útvonalrögzítést indítok. Nem navigáltatok vele, csak nézem a térképen, hogy jó helyen húzzuk-e a csiganyálat.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Sipi-
tag
Kezdődik:
A közösségi közlekedési eszközökön november elsejétől kötelező a maszkviselés.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
NauTiLUS_HUN
újonc
Vannak idősek is akik azt gondolják az oltás maga a halál (Facebook postok alapján) és fel sem fogom ezt. Azért elég sok súlyosabb betegséget visszaszorítottak az oltások, a gyerekbénulástól kezdve, a TBC át sok mindent.
Én meg inkább elmentem hétfőn a háziorvoshoz és megkaptam a 3. oltást is. -
Jahno
őstag
válasz NauTiLUS_HUN #105263 üzenetére
-
Jahno
őstag
válasz Samott #105262 üzenetére
Sok ismerős is. Akad köztük aki csakazértis dacból és politikai ellenkezés célzattal.
Minnyá visszanézem mit szónokolt ez a majom Gulyás Gergely vagy ki (meg a másik akinek elfelejtettem a nevét), de hát tök mindegy, bármit mondhatnak felelőtlenül és az különben is tegnap volt, már nem számít.
-
Samott
addikt
válasz Jahno #105265 üzenetére
Politikai partok kozul egyedul a Mi hazank (ex jobbikos fidesznyaloncok) az amelyik az oltas ellen van. Az ellenzek szepen beoltatta magat nyugati vakcinaval a fideszeseknek meg a kinai is jo volt. Legalabbis ugy reklamoztak.
A hulyeseghez, meg annak meresehez:
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #105267 üzenetére
Amilyen sorok álltak az egységeknél azt a jó ég tudja, amelyik ismerős vállalta az max. a Pfizerig várt és aztán heló, tényleg elfogytak az igények. Páran még beszédülnek és kb. ennyi. Annó pár héten belül ledarálták itt a komplett intézményt, aki akkor nem igényelte az most sem kéri.
-
blueboi69
csendes tag
-
Samott
addikt
Azigen:
4k 120 fps - 56 gramm, 39 x 39 x 22,3mmDronra vele...
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
blueboi69
csendes tag
#smax
Voltam Ford szervízben, kiderült, hogy tényleg annyi van az autóban, mint amennyit sejtettem. 2018ig hordták szervízbe, akkor még 32xezer volt benne.
Megvételtől számítva 4-6hónap alatt mentek vele 20ezret és hordták is szervzbe a kötelezőkre. Viszont semmi mást nem látni.
Szervízes szerint már ki kellett volna jönnie csomó hibának, pl turbo, kettőstömegű, kuplung stb, szerinte ha jelenleg nincs hibakód, akkor motor éppen most jó állapotban van.Köv lépés, hogy kiderítsem hogyan lehet az adásvételit kikérni. Aztán annak alapján keresem fel az eladót, hogy akkor miképpen kompenzáljuk ezt a dolgot.
-
npera
újonc
válasz Samott #105272 üzenetére
Ja, ezek szép felvételeket csinálnak. GoPro most nagyon eltávolodott az FPV-től, mivel a Session 5 után csak egyre nagyobb méretű cuccokkal jöttek ki. A 10-es GoPro már elképesztően nagy és nehéz.
Nekem az Insta360 filozófiája eléggé tetszik, hogy lementi a RAW jelfolyamot, aztán utólag választasz képkivágást, felbontást és sebességet. Meg stabilizációt, fehéregyensúlyt és hasonlókat. Utólag jóval több lehetőséged van például a stabilizációval mókázni.
Volt az Insta360 GO, aztán lett a 2, aztán most abból rittyentettek egy licensz alatt gyártott Caddx Peanut nevű cuccot, ami FPV-re optimalizált GO 2.
Én bele vagyok szerelmesedve a DVR képfolyamba, nagyon erős 8-bites hangulata van, persze az emlékek által megszépülve. Pont jó arra, amire használom, spontán örömszerzés és lazulás.
Aki mondjuk melózik és fizetős munkákat csinál, annak a 4K kábé kötelező.
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #105273 üzenetére
Nézd meg, hogy milyen nagyobb egységek lennének cserések a valós futás alapján, akkor tudsz valamennyire nosztradámuszolni, hogy mi fog legközelebb megérni a cserére.
Ha jól tévedek, akkor a FORD a gépészet nehezebb részeire (blokk, váltó, hasonlók) legalább 15 évet és / vagy 350k km-t követel meg a beszállítóktól. A motoron levő sallangok, mint befecskendezés, szenzorok és hasonló "könnyű cuccok" ugyanennyi időre vannak kiírva, de a futás "csak" 240k km ezekre.
A kettőtömegű nem tudom, mert az tipikusan könnyen megnyekkenő kopó cucc. Ezen ráadásul nem is a hozzá való váltó van, lehet ott volt valami mókolás. Bár azt hallod leállításkor elvileg.
A vezérlést mikor kellene cserélni ezen?
-
blueboi69
csendes tag
válasz npera #105275 üzenetére
"A vezérlést mikor kellene cserélni ezen?"
100ezer km-ként. A csávó ugyebár azt állította, hogy kicserélte nyáron, amit ezek után nyilván nem hiszek el. (a hátsó gátlókat megnéztem, azok tényleg ki lettek cserélve és a féktárcsák/betétek is újak).
Ha minden fontos dolgot kicseréltek 250-300k km között, akkor azok kibírnak még 100-150k km-t. Egyébként a bmw-ben is közel 400k km, igaz 20év alatt. Abba 6év alatt tekertem bele kb 100-110k km-t.
Megnéztem, az autót újkorától ugye vitték ford szervízbe, 4havonta ment bele 20k km. Ez napi 160-170km. Ez mondjuk taxinak kevés, ingázásnak sok.
Elmegyek vele vmi állapotfelmérésre, ennyit még áldozok rá. -
zetor2000
senior tag
válasz blueboi69 #105276 üzenetére
"Ez napi 160-170km. Ez mondjuk taxinak kevés, ingázásnak sok. "1
Ne gondolod.Melóban jött egy koma, mondja, hogy 2 éves a verdája, és ~90K van benne, mert minden nap, de heti 5ből 3-4 nap tuti Pécel-Mórahalom... Valami olyan cégben melózik, ahol ilyen napi dolgokért oda kell mennie, egyébként meg az országban telepítget izéket. Valami elektronyos rendszert, csak 2-3 mondatot beszéltem vele.
Mondjuk 99%, hogy nem ez a felhasználás a jellemző, de ilyen is akad.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #105276 üzenetére
TAXI és ingázás közt akad néhány köztes dolog, de egy futárnak vagy hasonló kirohangálósnak is belefér, vagy pont-pont bármi, ami heti 1-2 nap bejárás messzebbről, mert ugye átlagot nézel és lehet hét közben rövidebbet megy, hétvégén meg messze a telekre. Nálunk akiket ismertem a gyárban azok 55-75 kilométerről jártak be dolgozóba napi szinten.
-
Phülöp
addikt
válasz ezittketto #105281 üzenetére
Támogatom.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
blueboi69
csendes tag
Igen, amúgy ezen gondolkodtam, hogy az a 160km, az ha odavissza nézem, 80km távolság, az a duplája, mint ahonnan én járnék be. Tehát mondjuk pályán az fél órás autózás. Németeknél ez lehet tök átlagos.
Szóval ez még lehet mindennapos használat, csakhát akkoris az átverés nem tesz jót és az autó értéke az ami viszont nem reális.
Na meg nem tudom, hogy ez így pénztemető lesz vagy párszázezer ráköltéssel elmegy még itt nekünk 5-8évet. -
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #105285 üzenetére
Az a szopás, hogy ha a csóka ekkora méretben foglalkozik vele, szerel és folyamatosan hoz eladásra autókat, ráadásul még direkt Ford-specifikus is, akkor ezeket a nyűgöket mind tudnia kellett volna. És vagy tudta, de nem vallotta be, akkor azért kapja be, ha nem ért hozzá eléggé vagy nincs tisztában vele, akkor meg azért kapja be. Köztes állapot nem sok lehet.
-
blueboi69
csendes tag
Ez friss:
https://www.youtube.com/watch?v=mg_5CrvHUiA
Érdekes, itt pont mondja a szaki, hogy a kevés km-es autóval több gond lehet. Hát akkor az enyém főnyeremény, szinte sosem járt hideg motoral
-
npera
újonc
-
-
WiZARD
addikt
Letrafiztak és nem értem hogy történt.
Olyan helyen ahol mindig mérnek, eleve felkészülve megyek arra. Waze mutatta hogy rendőrök vannak, tudtam hogy mérnek. Szembe mindenki villogott.
Egyértelműen tudtam hogy mérnek, készültem rá. Tempomatot 53-ra nyomtam be, waze-n csekkoltam 51-el mentem.
Megyek halál nyugodtan, erre elém ugrik a sün és kiint. Közölte hogy 64el mentem.
Ha akarok nézzem meg a gépen. Megnézem, én vagyok rajta, 5 fotó, 64-et ír. Ha akarom ideadja a hitelesítési papírokat stb.
Helyszíni bírság 10ezer, ha nem fogadom el és feljelent akkor 20k.
Elfogadtam, mert mit tudok tenni, utána se fogom tudni bizonyítani az igazam.De rohadtul nem értem és eléggé bosszant.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz npera #105295 üzenetére
max ha meghajlították a lézert és kanyarba mértek (bár már ott se mentem gyorsan)
Na meg a fotón látszott hogy elvileg hol mértek be, de ott már 100% hogy bőven tempomattal mentem.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #105296 üzenetére
Piros pöttynél mértek. A piros vonal a képzeletbeli egyenes lézer.
Sárgával jelöltem, hogy a fotó hol készült.
A kékkel jelölt nyíl ahogy én jöttem. Ahol kék ott még akár mehettem is 65 körül, de legkésőbb a kereszteződésnél/nyíl végénél tuti lassítottam, mert tudom hogy onnan egyenes és ott mérnek.#tesla_hungary
Tegnap jött tőlük email, a lényegi rész:
"A következő lépésként kérjük, hogy a lízingszerződés alapján az önerőt legyen kedves leigazolni felénk – a finanszírozó bankjától származó hivatalos dokumentum alapján – amit legyen kedves a budapest_sales@tesla.com e-mail címre elküldeni az „Rendelésszám (RNxxxxxxxxx) Önerő Igazolás ” megnevezéssel a tárgy mezőben.
Ezt követően az önerő befizetését legyen kedves az alábbi bankszámlára teljesíteni."Eleve nem stimmelt nekem hogy mégis mit igazol a lízingcég, ha a Teslának utalom az önerőt.
Kérdezem ma a lízingcéget. Erre közlik hogy hát ezt a papírt a Tesla írja alá ha hozzájuk beérkezett az önerő, és a lízingcég kapja meg tőlük az igazolást.[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
Tudom, hogy a tőzsde nem lineáris, de ma jót futott a részvény. 22,28%-ot ment fel a mai napon. A CEO a 25 misis csomagjával akkor 5,57 misit keresett. Kíváncsi vagyok mi lesz egy hét múlva. Az nem fenyeget, hogy ötödölni kell majd, mint a Teslát, de ha szépen stabilan fut felfelé, akkor az öröm és bódottá.