- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Windows CE fórum
Hirdetés
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
reelc
veterán
Válasz erre.
Az Outlastot nem feltétlenül keverném ide, egy 2 napos ingyenes PC-s lehetőséggel nem sokat ér a konzolos réteg. Hacsak nincs konzolja és PC-je egyszerre, de akkor nyilván PC-re bekerítette ingyen és kész.
Ráadásul nyilván konzolon van ezernyi olyan horror is, ami sosem látott PC-t.Ha szigorúan vesszük a Hack and Slash (vagy ARPG) játék műfajt akkor a Diabloról és a hozzá hasonló játékokról van szó.
A Diablo 3 + RoS mellett nem sok játékról tudok, amit kiadtak konzolra is PC mellett. Nincs konzolom, nyilván van több, nem egyszerű összeszedni. Nemrég úgy gondolta a Blizz, hogy a PS4/X-Box One konzolokat nem hanyagolja, kapnak patchet + Seasonokat, mint a PC. Sőt, a játék egyetlen DLC-je is kijött rájuk.
Ezek is vannak konzolon:
Path of Exile
The Incredible Adventures of Van Helsing 1-2
Victor VranAmiről lehet tudni, hogy lesz konzolon is:
Grim Dawn - nem tudom, hogy az alapjáték és a kieg egyszerre jön-e konzolra, és mikor. De az Xbox One miatt volt engine upgrade, immár DirectX 11-es.
The Incredible Adventures of Van Helsing 3
Warhammer 40,000 Inquisitor MartyrPC-n kicsit jobb a helyzet, a fentieken felül tavaly adták ki a Titan Quest Anniversaryt (akinek megvolt a régi, megkapta ingyen). Az is lehet, hogy csinál valamit a kiadó hozzá, bár erről semmi hír.
Holnap jön ki a Grim Dawn: Ashes of Malmouth.
Nemrég volt olyan, hogy Vikings - Wolves of Midgard. Csúnyán megbukott, hibák miatt. A kiadás óta szerintem többet foglalkoztak vele a fejlesztők, mint megjelenés előtt, bundliban jó lesz.
Készül a Wolcen: Lords of Mayhem is. Gondolom jövőre kijön.
Még sorolhatnék párat, amik évek óta a PC-s piacon vannak, de nem teszem.Amúgy az XBox One eléggé hasonlít a PC-re, a Crate Entertainmentesek írták, hogy az ő esetükben kb. +5% meló a PC-s verzión felül, és úgy gondolják, hogy 10000 eladott példány nullszaldósra hozza ki a konzolos megjelenést.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
Majdnem.
$17.99
Forrás.
Amennyi tartalom lesz benne, szerintem megéri. Annak feltétlenül, aki játszik/játszott a Grim Dawnnal és tetszett neki.
A fejlesztők oldaláról akarom megvenni, mert egyrészt hátha lehet $-ban, másrészt hogy támogassam őket. A vásárlási lehetőség majd holnap délutántól él.
Nem volt szó róla, de én mondjuk számítok -10% akcióra a megjelenés alkalmából.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
Nagyon vártam már, erre csak szívok.
Az alapjátékot felpatchelték Version 1.0.2.0-ra.
Gondoltam elrendezem a cuccaim, pénteken megveszem a kieget, hamarabb úgysem tudok játszani vele.
Erre blank screenen dolgozik a cursor, majd hibaüzenet "AppHangB1". A crash riportot elküldtem nekik.
Működő solutiont még nem találtam, a VGA Drivert frissítettem.
A legkevésbé Windowst akarok telepíteni.
Még nézelődök, mit tudok tenni. Olvastam néha előfordul ez a hibaüzenet különböző programoknál, eddig megúsztam.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz reelc #116059 üzenetére
Végül az egyik fórumban meglett a megoldás, /d3d9 kapcsolóval kellett indítanom. Így DirectX 9-en fut.
Szerintem lesz rá hotfix.
A vicces az, hogy semmilyen hardver ütközésem nincs, a patch előtt még gond nélkül játszottam régi VGA driverrel. A kártyám DirectX 12-es.
Elvagyok én a DirectX 9-cel is, a Diablo 3-at is azzal játszom a mai napig, sokáig probléma volt a DirectX 11-ével, de engem nem a látvány érdekel.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz reelc #116067 üzenetére
Végül ma elindult az alapjáték minden trükközés nélkül, DirectX 11-en pedig patch sem volt.
Ez már magas nekem.Amúgy az előbb vettem meg a Grim Dawn - Ashes of Malmouth Expansiont a fejlesztők oldaláról, $17,99 volt és valószínűleg $-ban vonták, mert 4,904 HUF-ot vont le a Paypal. Mégsem 5600+ HUF, mintha EURban lenne, szóval mégis lett egy "kis" kedvezmény.
Aki esetleg ezt az utat követi, legyen türelemmel, a Steam kulcsot a Humble Bundle közvetíti, és valamiért beletelt úgy fél órába.
Mivel kiegészítő lemez (manapság DLC, már nincs különbség), az alapjáték szükséges hozzá!(#116094) Hokunda: 25 EUR az alapjáték kezdő ára. Vagyis ha teljes árakat nézünk, van 7 EUR is a difi.
A kép jól szemlélteti, hogy nagyjából az alapjáték 45-50%-át kapod meg plussz tartalomnak. Ezért is nevezik kiegészítő lemeznek a fejlesztők is, nem sima lópáncél DLC-nek.
Szóval van benne tartalom.
Ha nem sürgős, majd megveszed valami akcióban. Ha játszani akarsz vele, az már más kérdés.
Én játszani akarok vele, kevés játékot szeretek annyira mint a GD-t, az érdeklődők simán beletudnak verni párszáz-akár 1000+ órát is, mint a műfaj egyéb játékaiba.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz cyberkind #116097 üzenetére
A múltkor én is hallottam valakitől, hogy milyen szemét dolog már, hogy 50GB a játék, + még legalább ennyi amire kicsomagolja és tud játszani. Úgy mondta, mintha a játékfejlesztők lennének a hibásak, hogy nem fér el a virágbolti játékaival. Persze közben elvárja az fHD-t, meg minden nyavaját. + milyen felháborító, hogy ezer éve nincs olyan CoD amivel tudna törtben multizni.
De a $1-os bundli is túl drága neki.
Ajánlgattam már sok bundlit, örülök, hogy nem locsolt le szentelt vízzel, hogy mekkora eretnek vagyok, hogy veszek játékokat.
Pedig megtudná venni.
Persze, 10-15 évvel ezelőtt ki nem látogatta a "virágárust" csak elég sokan túlléptek már rajta. A nagy akciók, bundlik, multiplayer, nem kell kínlódni stb. okok miatt. Vagy mert felnőttebbek lettünk, és a szoftverfejlesztők is megérdemlik a pénzt (mégha csak jó nagy akcióban van is)?[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz Crytek #116103 üzenetére
Halkan mondom, valószínűleg szívinfarktust kapna, ha konzolt kellene vennie és hozzá játékokat. Persze van mindkettőből használt, tudom, de nem fog vagyonokat elszórni, amikor most kevesebbe van neki.
(#116107) FunPro: Elhiszem, de szerintem ezért erős a fejlesztőket hibáztatni. Közben legyen csili-vili grafika is, mert 2016-2017 stb. van. A fejlesztők nem úgy csinálják a játékot, hogy gondoljanak a virágbolt előtt ácsorgó árvákra.
(#116110) cyberkind: Fogalmam sincs mekkora a fejlődés, nem játszok gépigényes játékokkal. Néha belenézek 1-1 gameplaybe hogy lássam, de kb. ennyi,
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz FunPro #116117 üzenetére
"és vannak a csórók, akik orrba-szájba nézik a bundlikat és az akciókat."
"A csórókból szintén nincs haszon.""A lusta ember pont megveszi a játékot." Azért sem igaz, mert aki benne van a torrentes dologban, nyilván a kisujjában van a procedúra amitől működésre lehet bírni amit leszed. Mert nem akar/tud fizetni, játszani viszont akar.
Ezek szerint semmivel sem vagyok jobb a torrentezőknél, csak azért veszek olcsóságokat, hogy ne szívjak a kicsomagolással, töréssel, stb? Ráadásul hasznuk sincs rajtam.
Akkor most már tudom, hogy definiáljam magam.Részemről nagyon egyszerű, ha nem futottam volna pár éve bele a bundli dologba, és nagy akciókba, akkor valószínűleg más hobbim lenne. Vagy 6-7 évig így is volt, amíg csak 1-2 régi kedvencemmel játszottam néha, semmi mással. Amiket az akkor már létező budget kategóriában veszegettem néha, lemezen nagyjából 2500Ft-ig (úgy 2008-ig).
Mindig fel kell mérnem a mennyit kérnek érte vs. nekem megéri-e, mennyi megy el a keresetemből rá helyzetet. Én nem vagyok szenvedélyes játékgyűjtő, mint sokan, és nem kártyázok/seftelek.
Soha nem vettem teljes értékű játékot, és ezt vállalom. Bármi is az, sosem ért annyit, hogy a fizetésem 1/6-át, 1/7-ét elvigye. Persze mai új játékoknál ez mégrosszabb arány lenne, mondjuk 1/5-e. (Ne jöjjön senki a ne cigizz, ne igyál stb. szöveggel köszi, nem csinálok ilyesmit, csak próbálok megélni, emellett hobbit fenntartani.)
Emellett a gépem is általában közép-alsó kategóriás volt, sőt sokszor lentebb, mert ahogy öregszem, egyre ritkábban fejlesztek. Rég nem priorítás már, csak működjön rendesen. Az alaplapom nagyjából 10 éves, ez eléggé behatárolja a dolgokat (proci, DDR2-es memória, stb.).Ha a kiadóknak nem érné meg a bundlizás, nem csinálnák. Nem feltétlenül bevétel tekintetében, hanem PR szinten, mert költ mondjuk belőle szervezetek támogatására. Ezt meg közlik a sajtóval, a nyilvánossággal. Ha nem így lenne, akkor a bundle maradna az indiek kiváltsága.
-
reelc
veterán
A PC piac zsugorodásához szerintem jelentősen hozzájárult a PlayStation (1994) debütálása is. Persze jóval később a Microsoft is beszállt a bizniszbe. Ezek a konzolok már más minőséget képviseltek mint a korábbiak, alternatívák voltak a PC mellett. Emellett kényelmes, nem kellett aggódni, menni fog-e a gépen, cserélni a méregdrága 3D kártyát. TV-n lehet játszani, ami már akkoriban is nagyobb volt a monitoroknál. stb. Persze hogy jó bevételt hozott a kiadóknak a nehéz törések miatt is, és így egyre kiemeltebben foglalkoztak a konzol ággal a PC kárára. Ahol bármit is csinálnak, lesz kalózkodás. Hacsak törvényileg nem nyírják ki az összes torrentet és egyéb helyeket. Lekapcsoltak már nem egyet.
Én arról néznék meg tanulmányt, hogy az játékiparnak menyire használ vagy káros a bundle.
Minimális pénzt lát belőle a kiadó, és ami lehet mégfontosabb aki megvette nem fogja letorrentezni, és lehet vesz majd +DLC-t is az alapjáték mellé.
Egy időben szajkózták "hozzáértők", hogy a 990-es műsoros DVD-k nyírták ki a DVD eladásokat, holott inkább ezt a torrent számlájára írnám, nem az olcsóbb vásárlási lehetőségére.Ja, még annyit hogy a bundle remek reklám is. Valaki hozzájut olcsón a játékhoz, végigviszi. Tetszett neki, megnézi van-e folytatás, vagy mit csináltak még a fejlesztők, és lehet nyertek egy komolyabb vásárlót.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
Háromszorosára nőhet a játékipar értéke a DLC-k és mikrotranzakciók miatt.
"A fogyasztók egyre kevésbé hajlandóak a hatvan dolláros dobozos játékok megvásárlására, ehelyett folyamatosan új tartalmakat biztosító játékokat választanak."
- Ez nem tűnt fel, hiszen továbbra is $60 egy új játék, és emellé csinálják a season passt, mikrotranzakciót, DLC-t.
De ha ez igaz, nem az lenne a logikus, hogy ha eleve kisebb kezdő árral árulnák a játékot, akkor többen megvennék, és utána többen fizetnének a + tartalmakért? Ha már úgyis abban van a pénz a kiadók szerint?Nem csak én gondolom ezt:
"Általánosan igaz, hogy egyre kevésbé hajlandóak a vásárlók teljes árat fizetni a játékokért. Az amerikai vásárlói szokások elemzéséből például kimutatták, hogy a PC-s gamerek átlagosan huszonegy napot várnak azt követően, hogy egy játék megvásárlása mellett döntenek, hátha bekerül valamilyen leárazásba."
Ez is érdekes, 3 héten belül akciót akarnak. Szóval ha az első hónapban 0% kedvezmény van rá, több vásárló lesz? Mert eldöntötték, hogy kell, de nincs akció, akkor is megveszik.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz Crytek #116136 üzenetére
Nincs sokféle ember.
Veszi: preorder/early acces/kickastarter/csak úgy teljes áron/sale alatt/bundliban.
Ebből mondjuk kettő a teljes árnál is többet fizet, egy az árát, a többi olcsóbban veszi.
Nem veszi: nem veszi.Annak ellenére miket írtak úgy látom a cél továbbra is a $60+season pass+dlc+mikrotranzakció, nem ugyanez mondjuk $40-es alapárral. Na az biztosan átrendezné kicsit a dolgokat.
(#116138) ZsZso: Remélem én is, hogy rendben lesz, de amit kitudtam venni a szövegből az a szokásos marketing szöveg. "Megvettük, de nem szólunk bele, sőt támogatjuk őket. "
Kár lenne a Humbléért, ők szokták kiadni a legszínvonalasabb csomagokat. Azoknak akik játszani is akarnak, nem csak kártyázni. Persze itt sem állandó a színvonal, de toronymagasan ver majdnem mindenki mást.
Messze az Indiegala/Groupees/sok egyéb kisebb - amiknek a nevét sem jegyeztem meg fölött áll. A második meg mondjuk a Bundlestars.(#116142) Crytek: Nehogy azt hidd, hogy csak ennyi. Ahogy korábban is írtam, remek reklám. Most már ők jótékonykodnak, stb. Ez jó sajtó, ami annyira fontos az internet korszakában (is). Amúgy gondolom jár ezért adókedvezmény is.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
-
reelc
veterán
Igen, az első patch is akkora volt.
Az előbb csodálkoztam, hogy miért szed le ugyanannyit, hiszen ez csak hibajavítás.Egyedül azt sajnálom, hogy nem áll olyan szinten az angolom, hogy meg is értsem a sztorit teljesen.
A játék hivatalos honosító fórumjában láttam, hogy elvileg egyszer elkezdte valaki a honosítást, majd átvette más, de a lényeg, hogy ez évekkel ezelőtt volt, senki sem foglalkozik vele. Más népeknél meg megy szépen a translate, jelenleg 12 féle nyelvet támogat ezáltal a játék. Az angol volt az alap, a többit a közösség csinálta.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
Köszi az infót, érdekes.
Látszik, hogy energiát fektettek bele.
Amúgy már elkezdtek dolgozni (nagyon a kezdeti szakaszban van) egy Unity engines játékon, csak annyit lehet tudni róla, hogy a Grim Dawn világában fog játszódni. Még a stílusát sem árulták el. Ez mondjuk jó ötlet, hogy a már kidolgozott világukba helyezik el, nem kell egy újat felépíteni.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz micafighter #116209 üzenetére
Mivel nem játszottam az általatok beszélt játékokkal, az én szememben openworld játékok:
ELITE (1984). Végtelennek tűnő univerzum, kereskedelmi lehetőségek tárházával.
Morrowind: szinte bármerre mehetsz. Persze van főküldetés sorozat, de sok időt bele lehet ölni a játékba úgy, hogy azzal nem foglalkozol.Definícióként azt mondanám, hogy megadja azt az illúziót, hogy szinte bármit csinálhatsz. Fogod magad elmész kelet felé, amíg csak pl. víz, vagy hegy nem állja utadat. Onnan mehetsz máshova. Persze lecsaphatnak magasabb szintű ellenfelek, de akkor is elmehetsz oda.
-
-
reelc
veterán
válasz NyMRooD #116302 üzenetére
Van már női Vasember, bőrszínt is váltott.
Sólyom is Amerika kapitány lett egy időre.
A női Thorról már beszéltünk. Meg Mike Moralesről.
Szóval a filmeseknek nem kell megerőltetni magukat, képregényben már tesztelve lett, mit szólnak az emberek a sok évtizede létező karakterek kiírásához? -
reelc
veterán
válasz FunPro #116306 üzenetére
Itt vannak az alapok. A 47-es számból, az 1960-as évekből. MJ és Gwen Stacy, jobb oldalt Peter Parker, Flash Thompson, Harry Osborn.
Én rengeteg képregényt olvastam gyerekkoromtól kezdve, és én nem vagyok a mindent változtassunk meg híve. Filmen még elmegy, mert más univerzum, de amikor a 616-os Földet barmolják (az univerzum, amiben az 1960-as évektől játszódnak a Marvel képregények), az nem igazán tetszik. Reklámból, hogy megfeleljenek rétegeknek kiiktatnak karaktereket, és lesz női, meg már bőrszínű, más nemi identitású. Az én szememben ez az egész pusztán ötlettelenség, és eltapossák azokat a karaktereket, amiknek végülis köszönhetik azt, ahol vannak, és amiket elértek. Ötlettelenség, mert nem tudnak új, maradandó szuperhősöket kreálni, így a régieket viszik el más irányba.
De mindegy, legyen, nekem nem kötelező néznem, olvasnom, úgyis sokat kell még pótolnom. Régen sem volt tökéletes, de szórakoztatott.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz reelc #116315 üzenetére
Mielőtt valaki félreértené: nem az a bajom, hogy reflektál az életbeli dolgokra a képregény. Előfordult már nem egyszer. Hanem ahogy csinálják.
Sajnos volt szerencsém látni anno a WTC eset kapcsán kiadott Marvel képregényt, a 2001 decemberi Pókember. Doctor Doom sír. Csak azt a szupergonoszos oldalt kellett volna kihagyniuk.
-
reelc
veterán
válasz FunPro #116329 üzenetére
Ja, elképzeltem, hogy szokás szerint olvadoznának tőle a nők, hogy "Oh, James" erre közölné, hogy "nevem Jane, Jane Bond. Volt egy kisebb műtétem, így érzem jól magam. Ja, és azóta szörpös vizet iszok, keverve, szívószállal. Most pedig nézzük meg az új Ghostbusterst."
-
reelc
veterán
Ez kb. így van.
De akkor is ötlettelenségnek tartom.
Olvasni még nem olvastam olyan képregényt, amiben Mike Morales a Pókember, de olvastam, hogy milyen jó karaktert csinált belőle az alkotója. Aki kitalálta, új színt vitt a Pókember sehova sem mozduló karakterébe - mindezt az Ultimate univerzumban. Ez így rendben is van. De az ő megjelenésének az ára az ottani Peter Parker halála volt amúgy.
Volt közös története a 616-os Pókemberrel, és régebben is szívesen olvastam olyan történetet, amiben Pókember pl. Skarlát Pókkal állt össze aki amúgy a klónja volt. Sok érdekes szituáció, történet.Jó karik és vele együtt jó sztorik jöhetnek bármikor (mindegy a nem és a bőrszín), csak olyan nagy bűn lenne, ha megmaradna mellette a régi megszokott-megszeretett karakter is?
Bevallom nem nagyon tudom, mi folyik az elmúlt években a képregényekben, csak annyit, hogy volt valami Univerzum összeolvadás, egy Földre kerültek a más univerzumbeliek.
De amúgy voltak fekete karakterek eddig is. Robbie Robertson - Hírharsona, Luke Cage, Falcon, Black Panther, Storm (X-Men), Blade, Warmachine (Iron Man), Cloak (Köpeny) - ezek az ismertebbek. Ennyi ment fejből. 1960-70-es évektől létezik jórészük. Micsoda véletlen, mind szerepelt filmben vagy sorozatban Cloak and Dagger készül.
1-2 példa a filmekből ami eszembejutott: a Daredevil filmből Wilson Fisk, Catwoman - Halle Berry - a képregényekben fehérek voltak.
Ázisiai Marvel karakterek: nekem vagy 3-4 volt ismerős.
Összegezve:eddig se csak fehér és férfi fő karakterek voltak. Annyi változott, hogy jobban nyomják a köztudatba a változásokat, ill. olyan dolgokat változtatnak, amiket eddig nem mertek.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz bullseye #116371 üzenetére
Nehéz kérdés.
Amúgy sem egyszerű önmagukban sem követni a képregényeket. Történik valami aztán visszacsinálják. Vagy utólag módosítják. Retcon, utólag magyarázzák, hogy nem is úgy volt, ahogy történt, és onnantól az "új" dolog van érvényben. Meghal egy karakter, később feltámad. stb.
Van akit szinte nyilván sem lehet tartani, hogy hányszor halt meg, másnak a családfája van agyonbonyolítva (pl. alternatív jövőből származó gyerekekkel). Sok évtizednyi történetfolyamokról, karakter pályafutásokról beszélünk.1998-2006 között futott a Spider-Girl. 100 számot megélt, sikeres volt, utána nem tudom hogy folytatták. Alternatív univerzumban játszódott (MCU2) Peter Parker és MJ lánya, a címszereplő, aki örökölte a póktulajdonságokat. Nekem tetszett amennyit olvastam belőle régen. Több szuperhős vagy gonosz gyereke is feltűnt benne.
.
2002-ben megalkották az Ultimate univerzumot, ebbe "új", mai korra modernizált Pókember és egyéb szuperhősök kerültek. Hatalmas siker volt, később itt jelent meg Mike Morales aki Afro-Latino tinédzser Amúgy ebben a világban meghalt Peter Parker, Morales lett utána Pókember.
Nem nagyon tudom mi van, volt valami Univerzum összecsúszás nemrég, pl. Ultimateből kerültek át a 616-osba szuperhősök, stb. Az Ultimate nagy volt, Pókemberen kívül X-Men, Avengers, F4 stb. is volt benne. Mind másabb, mint ahogy megszoktuk.Bőrszín/nem: volt sok pók képességű egyén, Pókember klónjai is. Vagy akik szimbióta révén képességet nyertek - nő is volt köztük. De pl. Peter Parker - Pókember egy volt egy Univerzumban.
Szóval: régen az ilyen igényeket, hogy újítsanak egy karakteren vagy karaktereken egy alternatív Univerzum létrehozásával oldották meg. Így megmaradtak a régi vásárlók, emellett az új Univerzummal lehetőségük volt bevonzani új közönséget is a képregény olvasásba, vásárlásba.
Sztori szinten nem ismerem, de mostanában a fő, 616-os Univerzumban oldják meg, hogy fekete tinédzser lány lett Vasember, meg női Thor, stb. Nem tudom mi lett az eredeti karakterekkel.
Ezért tartom valamennyire ötlettelennek a dolgot, mert behoznak egy új karit jó eséllyel a régi halála/visszavonulása után, és megkapja ugyanazokat a képességeket/felszerelést. Nem csapattárs lesz, vagy mentorált, hanem utód, helyettes. Akit ha tetszik, ha nem le kell nyelni, mert akkor nem látod X évig Y karaktert. Persze más magánélet, mentalitás stb., de mégis Vasember páncél. Legyen bármilyen jó az új kari, jó történetekkel, azért van aki hiányozna a régiek közül.
Elnézést, hogy ilyen hosszú lett, kb. 1987 óta olvasok képregényeket rövidebb-hosszabb megszakításokkal.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz bullseye #116383 üzenetére
Köszönöm, már nem hiába gépeltem annyit.
Nem felszítani akarom a témát, most értem haza és ezt még le akartam írni.
A DC külön állatfaj , ha már nem tudták mi van, jött egy Crisis amit írtál. Flash (az egyik) vagy valaki feláldozza magát, megmenekül az Univerzum, majd valamikor a halott is feltámad valahogy. Úgy ahogy írtad.
Egy ilyesmit megnéznék filmen, nyugodtan bemutatva mindegyik Pókember életét a remélhetőleg képregényekhez hű ismerőseikkel. A klasszikus, az Ultimate, a Noir és a 2099-es Pókember egy játékban, a Shattered Dimensions. Amúgy a 2099-es Pókember Miguel O'Hara latin-amerikai felmenőkkel.
Szóval eddig is megoldották amit akartak képregényben.
Aki ismeri az eredeti alapanyagot másképp fogja nézni a filmeket.(#116402) W.Wilson: Nálad van a pont, mindegyik film még ami nem is a Marvel filmes Univerzum része, egy más Univerzuban játszódnak, mint a 616-os, vagy bármely más képregényes, Ultimate, stb. Így bárkit cserélhetnek bármire, nem köti őket olyan szorosan az alap. De ahogy írtam ami nekem nem tetszik, amikor a 616-ost izélik szét. Képregényben.
(#116403) Dilikutya: Csak halkan jegyem meg, volt olyan időszak, amikor Tony "pártfogásába vette" Petert, csinált neki Vaspókruhát, meg minden. A Polgárháború során, amely történetnek egy nagyon egyszerűsített változata volt a Captain America 3-ban.
Amúgy 616-ban ő csinálta a hálóvetőt, és a ruhát. Az Ultimateben pedig ő lőtte ki a hálót, a film pedig ezen alapul. Saját háló, génkezelt pók csípése (nem radioaktív, mint az 1960-as években). Úgyhogy ezen az alapon rendben volt. Sőt, valamikor a 616-os Póki meghalt, és amikor feltámadt tovább mutálódott, már nem kellett hálóvető (ez jóval a film után volt).[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz Dilikutya #116440 üzenetére
Próbálkozott sokszor, végül bevették, ezt most találtam.
Az "I Want to Be an Avenger!" kijött annó magyarul is.
Igen, támogatás nélkül kezdte.
Amúgy egy idő után nagyon felhígult az Avengers. Keleti parti, Nyugati parti ezek mellett rengeteg tartalékos. Utána volt sok inkarnációja a csapatnak, pl. Wolverine is volt tagjuk.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz cyberkind #116604 üzenetére
Van valami infó vagy statisztika arról, hogy mennyi az élettartama egy multis játéknak? Meddig támogatja a kiadó szerverrel? Ha már szóbakerült: FPS és társai, nem MMOra gondolok.
Nem mikrotranzakciós játék. Olyan, ami kiadás után mondjuk 2-3 évvel már nem igen hoz pénzt.Most hirtelen eszembe jutott a Quake 3 és az UT sorozat. Ott megvan a lehetőség, hogy magadban botokkal harcolj. Így nem vagy kitéve semmilyen szolgáltatás vagy szerver megszűnésének. Nyilván nem szerveren játszol mások ellen, szóval nem multiplayer a klasszikus értelemben, de továbbra is lehet velük játszani.
Ha jól gondolom ez már nem divat az elmúlt mondjuk 10 évben?[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
Gondolkodtam kicsit, és pozitív példának a Blizzardot tudom felhozni, ami a Diablo szériát illeti. A többi játékába nem mennék bele, tudom lehet bennük lootboxot, stb-t vásárolni. Most konkrétan a Diablora gondolok, ezzel játszok.
Tudomásom szerint még működtetik a Diablo 2 szervert, ami 2000-2001-es (a kieg későbbi) játék. Ezt fel is fogják újítani, elvileg a Starcrafthoz hasonlóan. Pontos időpont nincs.
A Diablo 3 2012-es játék, 2014-ben jött kiegészítő lemez hozzá. Ez még az volt. A játék szerverei a mai napig futnak, rendszeres frissítések és szezonok jönnek. Nem túl rég óta mindezt az újabb konzol tulajok is megkapják + a Blizz. a csalókat is bannolja. Idén volt az első DLC a játékhoz, ami új karakter, ha valaki nem veszi meg az sem gond, simán együtt játszhat a DLC tulaj azzal, akinek nincs meg. Néha fél gőzzel, néha komolyabban (attól függ milyen a patch), de életben tartják a játékot.
Most lesz a Blizzcon, már előre megmondták, hogy semmilyen új DIablo infóra ne számítsunk, ha lesz közölni valójuk, közlik. Ez ugye azt is jelentheti, hogy amit csinálnak az még nincs olyan stádiumban, hogy mutogathassák.
Régen volt Aukciós Ház a játékban, de még 2014-ben kiszedték. Játékbeli és valós pénzért is lehetett vásárolni. Amikor elkezdtem játszani, már nem létezett ez a funkció.
Ázsiában van jó ideje mikrotranzakció benne, amiért kozmetikákat, ill. ládahelyet lehet venni. Régen nyilatkozták, hogy más régióban ezt nem tervezik bevezetni.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz FunPro #116626 üzenetére
Bullseye jól mondja.
A cégeknek van egy pénzügyi tervük, negyedévente, és évente is hozni kell a számokat.
Egy adott pénzügyi negyedévet nem csak az előző negyedévhez mérnek, hanem az 1 évvel korábbihoz is. Sőt tájékoztatókon több évre visszamenőleg is ott vannak az adatok, hogy lehessen látni van-e növekedés, vagy csak fellángolások, esetleg stagnálás.
A profitot lehet úgy is növelni, hogy csökkented a kiadásokat.
Nem kapnak bónuszt, elmarad a fizetésemelés (esetleg csökkentenek). Bezárják 1-2 stúdiójukat, kevesebb utazás, kisebb iroda bérlés, stb. A reklámköltségen nem nagyon spórolnak, mert a reklámokból tudja meg az ember, hogy megjelenik/megjelent a termékük.(#116627) warcat:
1: Nem is kell igényelned, benne van. Fizetések, jutalékok, túlórák, hardverpark, irodabérlés, adók, reklámköltség és még ki tudja mik minden benne vannak, és ugye ezeket évekig a kiadó pénzeli. Aminek onnantól jön a pénz, hogy a játék elérhető közelségbe kerül (pre-order, megjelenés). Ami konkrétan a managereket illeti kellenek emberek akik összefogják a projektet. Egy dizájner nem lesz kompetens a zenei részleg munkájában, vagy a pénzügyekben, személyügyben stb. Más a szakterülete. A jó szakembert meg szinte mindenhol meg kell fizetni. Az indiet ne keverjük most ide, ott nincsenek olyan fizetéssel managerek, mint amit írtál.2: A 2000-es évek óta megjelentek az olyan konzolok, amik alternatívák a PC-khez képest. Attól hogy kijön konzolra is, az nem befolyásolja pl. a PC-s árakat. Szóval igen, nagyobb a gamer piac, de a konzol része nagyobb, az nőtt egyértelműen.
Igazából nem hiszem, hogy 0 költség a kódgenerálás. Ok, nincs fizikai forma, ezzel spórolnak. Meg mintha korábban írta volna valaki, hogy maga a kód még nem jár költséggel.
De lehetnek egyéb költségei amit nem tudunk. Egyikünk sincs benne, de azért gondolj erre is.A multik hibáztatása mellett vedd figyelembe a következőt: a játékiparnak reagálnia kell a hardver változásokra is, a piacé mellett. A játékos elvár 4k-t 60fpssel meg minden ilyesmit. Ráadásul a vásárlók teszik sikeressé a sorozatokat, hülyék lennének, ha nem nyomatnák a kiadók. Amíg nem lesz az eladásokban látványos visszaesés, nem fognak változtatni. Nem lesz 3-4 év kihagyás x szériában, hogy ténylegesen agyaljanak, frissítsék a dolgokat, stb. Ezzel nem védeni akarom a cégeket, hanem árnyalni a képet, hiszen nem ők a hibásak mindenért. A kreativitás résszel egyetértek, nem sokat agyalnak, és nyomják évente a semmit, mert így teljesül amit az 1-es pontban írtunk.
-
reelc
veterán
Köszi, érdekes így egyben látni.
Mondjuk nem az értéke ragadta meg a figyelmemet.
Hanem pl. a 2016 augusztusi Van Helsing Final Cut most volt $1-os bundliban, ahogy a 2016 májusi Oddworld New 'n' Tasty most van $1-ért. Illetve a Grim Fandango Remastered is $1 most a 2016 januáriból. stb.
Én mondjuk örülök neki, mert nem veszem a havit.Esetleg feltennéd valahova vagy átküldenéd priviben az Exceled? Most már kíváncsi vagyok, beirkálnám magamnak mi volt rebundlizva havikból. Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
Bezárt a Runic Games!
Sajnálom őket.
Mondjuk a Torchlightot végigvittem, giveaway révén lett meg.
A 2-ik része meg bundliból lett meg, de nem sokat tudtam foglalkozni vele, túl későn ismertem meg, volt a műfajban ami jobban bejött.
Voltak jó ötleteik, amiket más ARPG-ben is szívesen látnék.
A harmadik játékukat nem ismerem. A Hob bármilyen is lehet, ezek szerint már későn jelentették meg.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz cyberkind #116840 üzenetére
Csak a pontosság kedvéért: nem ők léptek ki az SE-től, a kiadó "adta ki az útjukat"
.
Nincs mögöttük kiadó, nyilván próbálnak úgy pénzt csinálni ahogy tudnak, hogy fennmaradhassanak, és jöhessen a következő játékuk.
Nem védeni akarom őket, ne értsd félre.
Kisebb csoda lehet az is, hogy megtarthatták a jogokat.
Elvégre az ilyenkor a kiadónál szokott maradni, nem? Alap esetben.(#116843) cyberkind: Én nem kívánok nekik ilyen rosszat.
Vannak kiadók ennél szemetebb húzásokkal is, nem?Mondjuk az ősidőkben a Hitman első részével játszottam, nekem ennyi elég is volt a szériából.
Szerintem 20 EUR sok egy GOTYért, majd talán egyszer egy bundliban a fullos változat jó lesz egyszer. Nem sürgős.
Nem Crytek vagyok.
Belátható időn belül nem lesz olyan gépem, amin ezek a csodák fussanak, amik az elmúlt pár évben jelentek meg.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz cyberkind #116889 üzenetére
Azt vedd figyelembe, hogy nem létezik olyan fogalom, hogy "elég pénz". Vagy "elég haszon".
Növelni kell ameddig csak lehet. Céges gondolkodás. A befektetők/részvényesek egyre több pénzt akarnak. Minél jobban meg kell térülnie a befektetésüknek, minél nagyobbnak kell lennie az osztalékoknak (és sorozatosan, nem 1-2 negyedévben), annál biztosabb a cég jelene és jövője. Ha teljesülnek a pénzügyi, tőzsdei stb. mutatók akkor lehet egy picit a fejlesztők is látnak belőle a havi fizujukon felül év végén, vagy x eladott példány után.Az MA nem sokat ér, ha pl. egy mikrotranzakció nélküli játékból eladtak mondjuk x milliót, 2 ÉVE. Ha nincs semmi (mikrotranzakció, DLC-k, stb.), amik folyamatosan hozzák a pénzt - amire ugye nem lehet számítani x hónap után pusztán a játékeladásból), az nekik már nem gazdaságos. Figyelembe véve a piacot (megveszik a sok marhaságot), a konkurenciát (csinálják, és dől nekik is belőle a pénz), futtatnak szervert, adnak ki patcheket, stb. Szóval "utógondozzák" a játékot, ill. lehet finanszírozni a nyereségből a következő játékot, amiről akkor beszélnek, hogy készül, amikor már lassan indulhat a reklámkampány.
Ezt általánosságban írtam, fogalmam sincs mi van a GTA szériával, utoljára úgy a 3-ikkal játszottam.Ezzel nem azt akarom mondani, hogy egyetértek az egésszel, sőt utálom. Hanem azt, hogy érthető.
Kiadtak próbából lópáncél DLC-t, a vásárlók ráizgultak, a kiadó örült, hogy minimál munka=sok lóvé, hát legyen. Utána követte a többi kiadó is, a többi már történelem és lásd a mai helyzetet.A mozikban is ez van, nincs elég bevétel. Lassan már húzzák a stúdiók a szájukat, ha legalább 800 milliót nem hoz egy mondjuk 200 milla + reklámokba kerülő képregényfilm. X címnek is produkálnia kell, ha Y is tudta, különben "mérsékelten" sikeres lesz csak a mondjuk tiszta haszon 150 millió dolcsival. Ezen felül jön majd a DVD és egyéb adathordozók, stream, stb. jogdíjak, de a mozikból látnak leghamarabb pénzt. Nem fél-háromnegyed év múlva.
-
reelc
veterán
válasz Dilikutya #116917 üzenetére
Igaz, csak nem fejtettem ki ennyire, bocs.
Igen, épp a múltkor mondtam kollegának, hogy általában úgy számolják tudomásom szerint, hogy gyártási költség x2 (a reklám miatt), szóval egy 200-as film 400-ba van kb. De a film 200-ba kerül, ehhez kell hozzászámolni. A jegybevétel meg mindig szét van választva (otthon vs világszerte), nyilván a hazai forgalmazásnál több marad zsebben, mint a nemzetközi esetében.
Ezért is írtam, hogy a 800 millás jegybevétel hozhat talán 150 millás tiszta hasznot, ami a gyártó stúdiónál marad, csak nem fejtettem így ki, bocs. Persze ez becslés, nem tudom mennyi a hazai forgalmazás, a nemzetközi (ezt nyilván más cég csinálja), a mozik jutaléka, ahogy mondtad ez bruttó stb.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz gyimger #116992 üzenetére
A képregényekkel és könyvekkel az a helyzet, hogy évtizedek óta léteznek. Csak nagy részük már "legend". Korábban is volt olyan, hogy pl. több képregény széria futott egyszerre.
Kánonból eddig ha jól számolom 17 könyv van/lesz magyarul decemberrel bezárólag 2015-től.
2010-2012 között volt legalább 12, szerintem ez a lista nem teljes, legalább 2 könyv hiányzik róla.Mondjuk 2015-ben több megjelenés volt az ifjúsági változatok miatt.
Úgyhogy jelentősen nem több a könyv vagy képregény.Sőt, ha a játékokat nézzük, határozottan kevesebb jön ki.
A LucasArts korszak sok gyöngyszemmel. Meg persze nem gyöngyszemmel. PC-re.Persze, hogy nyomatják a filmeket, érdekli az embereket, lesz bevétel bőven. Ezért vették meg Lucastól.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy minden rendben, ne érts félre.
Hanem azt, hogy eddig is ez volt, pusztán a filmek sokasodnak nagyobb mértékben.
A Tescoban 15 éve is láthattál Darth Vaderes papírpoharat, gondolom most is van.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz cyberkind #116997 üzenetére
Akkor egyszerű, nem nézem meg. Vagy csak egyszer.
A mai napig nem láttam az AvP 2-őt, olyan szinten sokkolt az első rész.
A Predators-ra rá sem bírtam venni magam, hogy megnézzem.
A Prometheust megnéztem, de a folytatására nem bírtam rászánni magam.A Star Wars Episode VII olyan szintű sérüléseket okozott bennem, amiket Lucas kb. Jar Jarral ért el.
Az Ep. VII-et is moziban láttam, már meg sem vettem DVD-n. Voltak benne dolgok amik tetszettek, de valahogy nem érzem azt, hogy de jó, jön a folytatás!
A mai napig nem bírtam megnézni egy Star Wars Episode VIII előzetest sem.
Talán majd egyszer.Nem vagyok hater. Szerettem a régi trilógiát, láttam jó sokszor. Az Ep. 1-3-ban is voltak jó dolgok.
Rengeteg Star Wars képregényem és könyvem van (fizikai formában, nem letöltések). Ez egy hatalmas világ sok felfedezni valóval. Vannak jobb és rosszabb történetei.
Külön örülök, hogy kiadják újra a A mandalori páncélt, és ezúttal úgy tudom a folytatásait is.A Deadpool film maga a csoda volt, hogy elkészült, és még sikeres is lett.
Nekem bejött, jó volt.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
Mi került ezen a fotelon 7200 Ft-ba? Akarom mondani procin 174e-be? -
reelc
veterán
válasz tomsolo #117118 üzenetére
Köszi.
Ugyanott a Grim Dawn akciós, a DLC-k is, az Ashes of Malmouth is kapott -15%-ot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Milyen okostelefont vegyek?
- EAFC 24
- Hardcore café
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Óra topik
- További aktív témák...
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs