Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mobil flották
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
micafighter
nagyúr
válasz SityiSXT #92455 üzenetére
Magasabbak a költségek, de a fizetés jóval magasabb. Az arányokon mulik mennyivel is jobb. Reálbéreket kell összehasonlitani, abban benne vannak a költségek is. Egyébként ha már Londont emlited: testvérem 3 hónapot volt kint és dolgozott nemrég, 500k HUF értékü fontot tudott félretenni (tehát nem ennyit keresett, hanem ennyit tudott félretenni a keresetéből) ez idő alatt. Nincs diplomája, csomagfutárként dolgozott "fehéren".
[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz SityiSXT #92478 üzenetére
Annyira nem komplex. Abbol röhögve ki lehet fizetni azt egybol, amire itthon 2-3 hónapig görcsölök hogy meglegyen. Ez nem épp komplex dolog. Lasd fentebbi kollega...
cskamacska: offtopik, meg amugy is eredeti jatekokrol beszelunk, hogy lehetne valoban bestbuy...
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
i2k
senior tag
válasz SityiSXT #92997 üzenetére
Nálam működött. Tegnap aktiváltam.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
válasz SityiSXT #94865 üzenetére
Előferdülhet - ugyanis, eddig 3 játéknál vettem észre, és mindegyik esetében 3 euró volt az áremelkedés.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Dilikutya
félisten
válasz SityiSXT #102498 üzenetére
Igen. De pl a R6 Vegas első részét sem látom a shopban, de a Humbli kulcs aktiválta a UPlay-re. Splinter Cell-ből is több van a fiókomon, mint amennyit kapni lehet. Ami persze nem baj, csak érdekes.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
nagyúr
-
Sirpi
senior tag
-
Dilikutya
félisten
válasz SityiSXT #107374 üzenetére
Start menü bejegyzések nélkül lehet élni. Én pl. ma már mindent a kliensekből indítok, nem szoktam játékok parancsikonjait kitenni. Ami kipakolja magát, az is megy egy 'Játékok' mappába az asztalon, de valamiért így is a kliensből indítok. Egy dolog viszont máig nem megoldott: azok a játékok, amik nem felhőbe szinkronizálják a mentéseket, a szélrózsa minden irányába pakolják, kezdve a saját mappától a dokumentumokon át a jó ég tudja, meddig, talán még a Local Settings-ben is láttam már. Persze lehet manuálisan baszkódni vele, de jó lett volna ezt még az elején egységesíteni, pl. vagy mindig a játékon belül egy save/settings mappa, vagy a dokumentumokon belül mind egy helyen. Ami felhőbe ment, az a legpraktikusabb, bár pl. egy Call of Duty 100+ Mb-os save mappáját értelmetlen szinkronizálni szerintem, egy helyi közös tároló lenne a legjobb.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Źşë'
addikt
válasz SityiSXT #108090 üzenetére
ezt aláírom, próbálgattam pályákat szerkesztgetni játékokhoz, mikor még sulis voltam, és annyi időm volt mint nyúlsz*r az orosz hómezőn... egyedül pl egy killing floor 1es nagyságú mapot hetekig el lehet simogatni, persze igényesebb fajtából, q3ban egy egész (játékhoz mérve max kihasználtságút) várost hónapokig - és akkor a modellek, textúra adott volt, persze meg a hangok is... de senki se higgye azt hogy olyan kis meló akár egy térképet összedobni... gta5 térképéhez azért ordenális nagy munkaerőre lehetett szükség! és minden tip top benne, tele van textúrákkal, 3d modellekkel - nem is csoda hogy 70milliárdba fájt a project, csak a stáblistát kell végig nézni, a maga 20-30 percével
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
Crytek
veterán
válasz SityiSXT #108090 üzenetére
Többször is leírtam már ,de le kell megint.
Én nem azért vásárlok játékot ,hogy bárkit is eltartsak/fenntartsak. Saját magam idejének az eltöltésére. Nem vagyok én jótékonysági alapítvány.Kaját se azért veszek, hogy azt aki gyártotta eltartsam hanem ,mert ha nem eszek éhen halok...
Źşë': Neked meg kár itt magyar nyelvtanoznod mikor észre se veszed ,hogy két különbözö dologról beszéltem ,te meg egybe vonod. Akkor most ki mit nem ért? Mégvalami okosság ? Ha nem tudod értelmezni idézd segítek feldolgozni ha nem megy neked.
dadawa: Beszélgetünk...
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Crytek
veterán
válasz SityiSXT #108098 üzenetére
Ami nem érdekel arról nem szoktam beszélni.
Engem nem érdekel hogy egy game 2 nap alatt vagy 5 év alatt készül el 5000 milliárdból... A végeredmény lótúrót se ér ott van a neten minden bizonyíték. De legalább ezek a dolgok hamar oda teszik a game-et ahova valók lefelé a lejtőre aztán filléresedés útjára."A főnököd, a cég, ahol dolgozol akkor az?" Rossz példa ..nagyon rossz példa. Elég jó a fizum egy szavam nem lehet a se a főnökömre se a világhírű cégemre kb kinyalják a seggemet. Szóval ez nem talált be nagyon nem. Ők engem úgy fizetnek amennyire a munkámat tartják ...sokszor meglepődők. Néha olyan mintha valaki mondta volna nekik ,hogy már nem akarok ott lenni és meg akarnának tartani úgy elhalmoznak..
Next PC Upgrade: 2022
-
Agyzuzo
addikt
-
i2k
senior tag
válasz SityiSXT #115740 üzenetére
Mindkét rész megvan - dobozosban.
Csak a Contract J.A.C.K. van iso-ban.STEAM-re jönnének, akkor perkálnék újra értük.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
cyberkind
félisten
válasz SityiSXT #116548 üzenetére
Lehet csinálni normális és tartalmas játékot ami majd hozza a pénzt, ott a Gta 5, igaz 250 millió volt de 5 évig készült és nem is lett rossz, de itt van ugyanez multi nélkül a Witcher 3-al, 81 millió volt és szintén 5 vagy mennyi évig készült, nem lenne itt gond ha ezeket a cégeket nem Bobby Kotickok meg Andrew Wilsonok vezetnék akik minden szarért pénzt akarnak, holott már a csillagos égen is túl vannak.
Lehet ezt jól és normálisan csinálni, de az a nehezebb út így inkább lelőjjük a készülő story only SW játékot mert nem fér bele a lootbox meg a sok szar.
(#116549) micafighter
Ahogy írod, volt aki a ME multiban 15k dollárt vert el, akkor mi lesz egy SW BF2-nél.[ Szerkesztve ]
-
i2k
senior tag
válasz SityiSXT #116548 üzenetére
Nem azt írtam, hogy mindenre megadom a választ - találják ki maguknak a dolgot.
A lényeg: ha így folytatják, akkor a játékipar belepusztul, és igenis nagyon radikális megoldások szükségesek ennek elkerülésére.//Súgok a büntethetőségre: az összes kiadó létezik valahol...
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
cyberkind
félisten
válasz SityiSXT #116556 üzenetére
Csak úgy megkérdem, hogy szerinted az EA-Ubisoft-Activision 3-as kombója mióta csinálja pontosabban ontja magából a játékokat mert nem pár éve az biztos, úgyhogy minden megvan náluk is az ami a R*-nál, de jobbat mondok, a CD Project Red-nek nem volt meg és megtudták csinálni, sőt a Witcher 3-ig nem volt meg az ami most már igen, úgyhogy senki ne mondja, hogy nem lehet mert simán mehetne, az, hogy mindenkinek a könnyű pénz kell érthető, csak ezzel mindennek odakúrnak.
A GOG meg szép és jó de nehezn hiszem, hogy annyira hozná a pénzt mint a többi saját kliens.
A Bandai Namco is egy hatalmas cég szintén ami szintén régóta csinál játékokat, nekik se lenne gond de nem is az ő címeikkel van a baj, a WB. meg inkább filmet csinál mint játékot, ha belegondolok az első Arkham Batman-ig nem is adtak ki semmi olyat, de ez nem biztos.
Ebben az egyben a Sony csinálja jól, tökéletesen nem izgatja őket ha egy Uncharted 4 több százmillióba fájt mert mindenki szerette és vitték a gépeket is, pedig ez se lesz nyereséges, nemhiába nem tudni mennyi volt az a játék, de mondhatnám a Horizon Zero Dawn-t ami 7 évig készült.
[ Szerkesztve ]
-
arty
veterán
válasz SityiSXT #116556 üzenetére
i2k sose fog válaszolni erre... (nyilván akkor be kellene látni, mennyire abszurd)
én azért megpróbálom, lássuk mennyire abszurd: lobbizzanak törvénymódosításokért a kiadók, fejlesztők!
legyenek megtömve mégjobban gumijogszabályokkal a törvénykönyveink, aztán a szuperlaikus bíró majd megmondja, hogy az asscreedben a copypaste dlc az fizetős a juzernek vagy fizetős az ubisoftnak (alapozva a két oldal szakértőinek két tökéletesen ellentmondó állításaira).
plusz a játékok olcsósodásához vezet, ha napi szinten két sértődött gémer bepereli őket! (vagy legyen hivatalból üldözendő a lehúzós season pass? a kábszerosztály mellett legyen déelcéellenőrző osztály is a rendőrségeken!? nem rossz ötlet, csak akkor emeljünk az adókon is, hogy a honpolgárok ezt megfinanszírozzák... azt amúgy is kellene, miután tömegével indítanának emberek/csoportok pereket, több ügyész-bíró-stb az alap!)
szerintem egyébként elég lenne az is, ha i2k (és mi többiek) nem venne(nénk) meg minden sz*rt a játékokhoz, ezzel nem bátorítaná(nk) őket ilyenek készítésére - lássák, hogy ez nem egy működő modell. akkor bepróbálnának valami mást... (valami mégrosszabbat, valszeg lásd még lootbox és game as a service agyrém). de neeeem, csak a gold edisön a TELJES ÉLMÉNY
---
lazán kapcsolódik: https://kotaku.com/the-collapse-of-viscerals-ambitious-star-wars-game-1819916152
olyan, itt a topik szakértői által már sokszor cáfolt hazugságokkal van tele, mint
"“Making games is hard,” he said. “That’s not new, but it bears saying again because if anything, it’s getting more complex. " - kamu. a mai toolsetekkel egyszerűbb a fejlesztés.
"Expenses in San Francisco were so high, between salaries and rent and costs of living, that by one source’s estimate each employee could cost over $16,000 a month. (That number, which includes salary and other expenses, dwarfs the widely accepted average estimate of $10,000 a month." - kamu. adótrükkök után ez egy ezres alatt lehet.
"Then the company again split in two. Half of the staff went on to do the expansion packs for Battlefield Hardline, which had been mandated by EA, while the other half moved to Ragtag. " - kamu. a dlc mindig kivágott tartalom, egy ember napi 1 órában vágja őket vissza és árulja seasonpassként.
Tudom, hogy ~senki nem veszi majd a fáradtságot a hatalmas cikk elolvasására és hogy egy picit belelásson egy EA működésébe, a fröcsögésnek folytatódnia kell szemét EA, szemét mindenki!
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
nagyúr
válasz SityiSXT #118327 üzenetére
Nem volt az olyan horror pénz a filmek bevételéhez képest.
Egy egy egy játék által hozott pénzhez képest, itt a vételár nagyon magas lenne arányaiban. Sokkal lassabbban térülne meg (ha sikeres marad a studio).Pl az EA jelenlegi piaci áron 36 milliárd dollár kb... (az MS az olyan 717).
A Lucas meg az egészet kb 4 milliárdért adta el... sokkal kisebb deal volt az. Főleg a Disney méretéhez képest.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
micafighter
nagyúr
válasz SityiSXT #118467 üzenetére
Igen, a COD WW2 első 3 napban 500M-et hozott a konyhára, ami több, mint a Thor Ragnarok + Wonder Woman (mind2 sikeres film) együtt.
Biztos vagyok benne, hogy lootboxok nélkül nem tudtak volna profitot elérni.
Ahogy a több milliárd dollárt érő SW franchisera épülő SW BF 2 se tudott (volna) profitot termelni lootboxok nélkül.
-
FunPro
senior tag
válasz SityiSXT #118467 üzenetére
Szóval, átlag 100 misi egy játék.
Most ha a Witcher 3 tavaly publikált 25 milliós eladását nézem bőven lehetne faragni az árcímkén. És most a witcher 3-ról beszélünk, amiben volt rendesen munka. Nem úgy mint mondjuk egy COD, egy FIFA, vagy bármilyen ilyen fércmunka esetében, ahol kvázi ugyanazt a játékot adják el 3x.
Ilyenkor szokott jönni az, hogy nem lehet minden játék Witcher 3. Kérdem én, miért? Hiszen ez a létező példa, hogy egy jó programot visznek, mint a cukrot. Akkor?
De tudod mit? Nem kell faragni. Legyen 60-80 euró, de akkor:
1) Ne vagdossák ki a játék felét, majd adják el még 40 euróért
2) Legyen vaj sima a játék minden platformon
3) Ne kelljen minden játékot 3x megvenni az ilyen-olyan editionok miatt.
4) Ne a fogyasztóval fizettessék meg az ilyen-olyan elcseszett lopásvédelmüket(Amúgy az is sokszor el van felejtve, hogy a sok preorderes már megjelenés előtt pumpálja a pénzt a projektbe, tehát közel sem kell egyedül állnia a költségeket a fejlesztőnek)
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
micafighter
nagyúr
válasz SityiSXT #118467 üzenetére
Btw Andromedanal nem a grafikával volt gond, a látványvilág igy kb 50 óra jatek után szerintem rendben van. A gond az volt, hogy a legtöbb animációt automatizált folyamattal rakták össze, ami sokszor nevetséges végeredményt hozott, és így adták ki a játékot. Ez abbol is látszik hogy az az 1-2 jelenet amit kézzel finomitottak az nagyon jo lett. Csak sajnos tényleg 1-2 jelenet van ami automatizálás mellett humán inputot kapott a fejlesztőtöl. A witcher egyik fejlesztője kifejtette ezeket az automatizált folyamatokat elég jol anno az Andromeda kapcsán. (Külön vicces most a Destiny 2 apropóján, hogy akkor se a Bioware kommunikálta le hogy hol csuszott el a dolog).
[ Szerkesztve ]
-
morfondőr
őstag
válasz SityiSXT #118467 üzenetére
Ha normális és jó játékot csinálnak, akkor el fogják tudni adni és vissza hozza az árát, sőt még egy rakás pénzt is fog termelni! Láttam én is a videót és értem az álláspontot, de ne az legyen már, hogy tolják kifelé a címeket minimális energia befektetéssel az előző részhez képest és tele tömik mikrotranzakciókkal, meg lópáncél DLC-vel, hogy minél többet le tudjanak húzni a rajongókról. Erre értem a pénzéhséget! Tisztességes munkáért sokan hajlandóak fizetni.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
cyberkind
félisten
válasz SityiSXT #118473 üzenetére
Ha egy játék jó, akkor jó és tetszik a népnek, vinni fogják, csakhogy példát is említsek a Hellblade: Senua's Sacrifice személyében, CoD meg AC annyira uncsi már, de főleg a Cod, ami alá nem képesek rakni egy új, nextgen grafmotort mert akkor kiesne egy-két év pár rész nélkül és Bobby bá' szomi meg szegény lenne, az AC (mint széria, nem az új, az majd lejjebb) meg legalább szép és tele van tartalommal de egyik se Gta vagy Witcher.
Egyébként meg mint régebben írtam, ezek a nagy kiadók simán tudnának ilyeneket csinálni mint ami a Witcher és a Gta csak ahogy nem sokkal előttem írták: easy money = best money, kicsit se tudom sajnálni ezeket a kiadókat, az új AC se váltja meg a világot de dolgoztak vele minimum 4 évet, máris más ez.
A Codemasters-et meg szerintem az évenkénti F1 szopatja a legjobban, jókat tudnának ők csinálni csak bővülni kéne vagy ezt hagyni.
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz SityiSXT #118478 üzenetére
Igen, ebben igazad van, de fel is tudna lázadni a gamer nép ha akarna ahogy a SW-nál is történt de túl nagy áldozat egy ilyen játékot kihagyni, nyilván nekem is meglesznek ezek mind de nem 60eu-ért és azonnal ahogy kijött hanem 15-ért és mondjuk másfél év múlva, holott ezek a játékok a felét se érik vagy max annyit (mármint a 60 felét), szerintem nagyon könnyű lenne "áldozatot" hozni, sőt én úgy látom, hogy a Ubisoft igencsak beszart a felvásárlástól és azóta, hogy ott lebeg a függetlenségüknél a kasza jobban összeszedték magukat minden téren.
Ha minden igaz 9 milla ment el a SW-ból a nagy balhé után, mégis mit várunk ha egy ekkora dolog után is ennyi ment el ilyen rövid idő alatt?
És nincs üresjárat, idén jön az új BF 2 év után, jövőre meg az új ip Anthem.[ Szerkesztve ]
-
FunPro
senior tag
válasz SityiSXT #118478 üzenetére
Részemről soha nem a megértéssel volt probléma.
Én a fejlesztő/kiadó nézőpontját mindig megértettem.
Minek csináljunk minőségi PC játékokat, ha a szar konzolportot is eladhatjuk nekik?
Miért ne vágjuk ki a játék felét, ha így is megveszik?
Miért vigyük lejjebb az árakat, ha ennyiért is megveszik?
Ez így teljesen jogos. Ez így még szimpla üzlet.Számomra ami igazán gyomorforgató, az a szöveg, amit levágnak mellé. És ami a problémát okozza, hogy a sok idiótánál még be is üt a Stockholm-szindróma, és a lázadás helyett még a védelmükbe is veszik őket. Megjegyzem, nekem a politikával is pontosan ugyanez a bajom.
U.I.:
Az igazi pénzéhesség ott mutatkozik meg, hogy milliókat képesek költeni olyan "lopásgátló" módszerekre (az utolsó fillérek kisajtolása reményében), amiknek amúgy sok értelme nincsen, de legalább ezzel is növelhetik a végösszeget, és még tovább szopathatják a tisztes vásárlót.I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
cskamacska
addikt
válasz SityiSXT #118467 üzenetére
Régen volt már kedd, linkelek keddit hátha lesz megint kedd.
Feature Creep - Video Games Are Not Too Expensive To Make
Super Bunnyhop - How American Game Companies Avoid Paying Income Tax
régebbrül
"I see these figures as proof that customers are spending more money on micro transactions than on actual games.""Despite increasing their profits Activision is constantly laying off employees and shutting down studios as their game library shrinks into a small handful of microtransaction frieandly titles."
"But really that just relfects the trends over the past generation of wealth building. If you want a microcosm example of how the costs of products have been going up despite wages staying the same and jobs going away, look no further than the past decade of Activisions budget.
Sure, that may mean they are developing better and better business sense, but how long can these trends really sustain themselves.. before the underclasses get desperate."
"So if you ever feel like Blizzards games are getting less, uhh, ambitious than they used to be, or you ever want to gripe about how the remake of Modern Warfare has 100% more transactions than the original game, just remember that Activision-Blizzard is spending less of its budget on games than it used to. And to rub it in they are probably spending less of their budget on taxes than you do."
még még jöhet ide Jim Fucking Sterling Son száját lebegtetni
The Jimquisition - When Publishers Kick, Developers Start"As big budget game publishers hobble their own potential by paying to a very restricted market of focus tested teenage boys, they have left huge gaps in the market that independent developers are happily filling. Because alleged AAA publishers hate the idea of making some money, as opposed to making all of the money, they have abandoned consistent mid range reliable products with dependable audiences in favour of a reckless "go big or go home" strategy. Expecting every game they publish a 10 million dollar Call of Duty rival, and consigning anything that fails to meet those expectations to the failure bin.
Its ironic, really, that major publishers are so famously risk averse, but what they are doing, betting huge on the next big thing with ridiculous budgets, is such a massive short sighted gamble. Even with some publishers actually doing it and still proving new IP and unique ideas can work - Hello Dishonored, and everything Devolver Digital published in the last few years! - the allegedly AAA scene is still a stagnant mire of fear and death.
Meanwhile this massive failure of those publishers, and i do consider it a fucking failure, has been capitalised on developers who are out of the machine. So many talented and passionate developers have checked themselves out of the system, and made the kind of games we are supposed to hate."[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Crytek
veterán
válasz SityiSXT #119300 üzenetére
VR piacot már saját maga kinyírja nem kell oda HW... Elég hogy nem egységes a dolog és nem elég 1 szemcsi ,venni kell mindegyiket ha akarsz minden VR cuccot tolni.
"A sok felesleges mobilváltás évente is óriási probléma.A legtöbb ember kis túlzással többször cserél mobiltelefont, mint alsóneműt... De minek?"
Azért ,mert van egy olyan ****z cég aminek google a neve aki egymagában tudna ez ellen tenni. De nem lépnek semmit. Nem véletlen ,hogy már lassan a 8-12GB RAMOS telok lesznek az androidos "alapok" de természetesen ezek is csutkára lesznek telitve a sok szartól és jó ha lesz 1-2GB szabad memo mindig lassulni fog = mindig vesznek újat az emberek....
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Fiio Q15
- Dell Latitude E5470, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garanci
- HP ZBook 17 G5, 17,3" FHD IPS, I7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD,1TB HDD, P3200 6GB VGA, WIN 1
- HP ZBook Fury 17 G7, 17,3" FHD IPS, I7-10750H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10/
- HP ZBook 15u G6, 15,6" FHD IPS, I7-8565U CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, 4GB VGA, WIN 10/11, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen