- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
FunPro
őstag
Annak is alapnak kéne lennie, hogy egy adott project olyan flottul meglegyen szervezve, hogy a határidő az erőforrásokhoz mérten legyen kikalkulálva.
Olyan ember még nem született, aki egy seggel végigdolgozik 8 órát, egyhuzamban, effektíven.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
reelc
veterán
Itt van pár cikk, ha érdekel valakit túlóra, körülmények ügyben.
Nagyon kevés a kivétel, amiről cikkeznek is.[ Szerkesztve ]
-
Crus
őstag
Jó, hát aki életében nem vett még részt szoftverfejlesztésben, ne adja ég játékfejlesztésben az azt mondja, hogy ez embertelen. Pedig valójában ez a kezdetek óta így van, különösen a gaming industryban. Van egy alap fizu amikor zajlik a fejlesztés, ami arrafelé főleg nem csúnya, de errefelé se rossz.
(Pl. 2004-2005 körül a legalja arc, aki részt vett egy ilyen projektben, 250 nettóval lett felvéve, egy lead ott és akkor hazavitte nevetve a kétszeresét és reminder: ez alapbér volt).
Szóval ja, amikor a fejlesztés kezd felpörögni, a határidők meg kezdenek közeledni, akkor mindenkinek kutya kötelessége odatenni magát, hogy utána lehessen venni a Teslát a prémiumokból.A gyári hasonlatot szerintem elegánsan felejtsük is el. Itt sokkal komolyabb együttműködésre van szükség és sokkal nagyobb felelősség hárul az egyénekre is. A gyári melósok könnyen pótolhatók, ráadásul betanított, nem kreatív munkát végez a zöme. A legfontosabb difi pedig, a KÖZÖS projekt, aminek a végén mindenkinek sokkal jobb lesz... már ha jó munkát végeztek. Hogy közben vannak húzós hónapok, kevesebb idő a családdal, túlóra hegyek? Naná, ez ilyen, sose volt másmilyen. Nem mindegyik stúdió teheti meg, hogy felvesznek Justin Case' +50 embert a programozókhoz, hogy az az engine a legtutibb legyen. Van egy keret, abban lehet mocorogni és általában a keret szűk, mert mindenki szeretne a pénzénél lenni... főleg új IP esetében brutál nagy a kockázat.
Na de közben változott a világ. A kötelezettségek sokadrangúak lettek, mindenért lehet perelni és a jogok mindent is ütnek... aztán ennek a végén van az, hogy a nagy jogorvoslásban meg kénytelen lehúzni a rolót egy-egy bagázs és szélnek ereszteni a melósokat, akiknek ekkor talán majd eszébe jut, hogy munkahelyen voltak, egy team részeként és nem ártott volna odatenni magukat...
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
FunPro
őstag
Ez azért hülyeség, mert van különbség programozó és programozó között is. Köztük is van pótolható és pótolhatatlan.
Ez a "KÖZÖS projekt" mentalitás nagyon jól működik, egy kis csapat esetében. Egy ubisoft méretű cégnél ugyanúgy vannak droidok, mint bármelyik gyárban, akik ugyanúgy pótolhatók, mint a gyári sormunkás.
A munka világában mind a két félnek vannak kötelességei. A munkavállalónak az, hogy teljesítse a munkaszerződésében foglaltakat, a munkáltatónak pedig az, hogy az ehhez szükséges körülményeket biztosítsa. A túlóra soha nem lesz kötelesség ahogy a munkáltatói oldalról sem lehet kötelező elvárás.
Továbbá, ha az ember nem magának dolgozik (mint az Ubi fejlesztők), az oboázzon a főnök gondolkodás ugyanúgy megállja a helyét.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
NyMRooD
őstag
Részben van igazság abban amit mondasz, fejlesztőként tényleg sokszor előfodul az, hogy a határidő miatt túlórázni kell akár tetszik akár nem, de nálunk ezt kompenzálják vagy bónusszal vagy azzal, hogy utána egy picit lazább a gyeplő, hogy érkezzünk pihenni + ha valami nem jön össze időben és annak tervezés beli vagy egyéb oka van (értsd nem a lábunkat lógattuk) akkor nem mi kapunk érte letolást, még ilyen "diplomatikus" módon sem, hogy a mi kezünkben a cég sorsa és csak rajtunk múlik.
Ubisoft fejlesztőknél a felháborodás abból indult, hogy a vezetőség próbálja háritani a felelőséget az egyszeri fejlesztőre, pedig a döntéseket nem ők hozzák, ők csak csinálják amivel megvannak bízva, ha az egész cégnek szarul megy akkor ott nem a 10 ezer fejlesztő lesz egyenként a hibás hanem a vezetés. Szóval itt az lenne a jó megoldás, hogy Yves most már elengedje a cég kezét meg a teljes felsővezetés és keresenek oda valakit a helyére / helyükre, olyan vezetőséget aki képes jóirányba kormányozni a dolgokat.
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
Crus
őstag
válasz #79563158 #138154 üzenetére
Figyelek... mi az a fizu game dev témában, amiért jogos a sztrájk? Pontosan milyen poziban mennyi az annyi, ami nevetséges?
(Nekem amúgy már nincs közöm game sw fejlesztéshez, csak user progihoz, de ott még rosszabb határidők vannak, mivel spec. sw, ha időben nem vagy kész pl. törvényi változásokkal, akkor cégek sokasága áll be, mint a gerely.)Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
Crus
őstag
válasz FunPro #138155 üzenetére
Van hát és az a gond, hogyha van közöd a melóhoz, akkor láthatod, hogy rohadtul nagy belőlük továbbra is a hiány, vagy olyanok vannak, akiket visszaültetnél még a padba 2 évre. Nehéz a pótlás. (Értsd: Nem bevethető, mert totálisan tapasztalatlan, nálad akar gyakorlatot szerezni, lehetőleg jó fizuért.)
Totálisan lényegtelen, hogy egy AAA cím esetében, te csak pl. a lvl design osztályon húzod az igát és (szinte) fogalmad sincs róla, ki csinálja a sound effecteket. A projekted konkrét szelete közös a többi lvl design melóssal, ha végeztetek lehet lábat lógatni.
A droidok kevesebbet keresnek, mert nem igényel akkora szaktudást, amit el kell végezniük, ők valóban valamennyire könnyebben pótolhatók. Azért valamennyire, mert ott meg a repetitív témák tűrésére alkalmatlan egy rakás ember... akkor is ha tufa.
A túlórát, főleg francia honban, főleg egy ilyen teamnél kifizetik, tisztességesen elszámolják. Hogy sok van belőle, amikor újra és újra csak azt hallod, hogy már megint csúszik egy title? Ja, ez ilyen.
Pedig bizony részben egy ilyen cégnél is magadnak is dolgozol. Pontosabban szólva siker esetén a búsás prémiumért.
Sok úgy tekintenek a dev melóra, mint a focira. Kimész, elvernek, fizu. Kimész, elvernek, fizu. Kimész, elvernek, átigazolsz, elvernek, fizu. Hát ez itt nem megy. Itt ilyenbe hamar belebukik egy cég.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
_drk
addikt
Ez a Ubisoft-os kilóg az általános problémákból. Egy játék minősége nem igazán a programozókon megy el. Ott ugyan úgy kiadják a feladatokat és a végén jó nem jó.
Vezetői és minőségügyi problémák inkább.
Teljesen jogos a felháboródás ha a főnökök a hülyék de a kis fejlesztőkön akarják leverni!
Skull & Bones-nál volt valami 4 nagy irány váltás. Utolsónál már megnéztem volna a fejeket...A crunch kérdésre:
Múltkor hallgattam ebben a témában podcastet.
"Igazából aki elmegy játékfejlesztőnek ezt jól tudja mi vár rá!"
Ebben is van valami. Azért nem a csóri kínaikról beszélünk, hogy muszáj lemenni a bányába mert éhen hal, mert egyszerűen nincs más megoldása pénzt keresni.
De azt is mondják, hogy mondjuk egy 5 éves projectben az első pár évben tényleg tengi lengi van, a végén van rohadt nagy hajtás.
Bármi is igaz, én nem sajnálom őket. Biztos megkapnak nem kevés pénzeket, úgy hogy nem muszáj ezt csinálni. Aki azért ügyes fejlesztő, az máshol is tudna mit kezdeni magával.
Grafikusok más tészta, ott már jóval másabbak az alternatívák.Aki meg tényleg ügyes és szívét lelkét bele akarja rakni az meg fejleszt magának indi játékot.
-
Crus
őstag
válasz NyMRooD #138156 üzenetére
Ott is kompenzálják, nyugodjatok meg. A gondjuk azzal van, hogy jaj de sok a túlóra... hát mert le vagytok k. maradva azért. Amúgy lehet, hogy az én szövegértelmezési képességeimmel van a gond, de nekem a CEO instrukcióiban semmiféle sokkoló, vagy szokatlan nincs: átgondolt költekezés, spórolás, nagyobb felelősségvállalás a saját munkád iránt. Durva... szerintem égessük meg, boszorkány!
Borítékolom, hogy ezzel a költségvetéssel, másik vezetővel se lesz csoda.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
-
NyMRooD
őstag
Pedig de, gond van a levél megfogalmazásával de még ha magában nem is lenne gáz, éppen akkor születet amikor nem megy jól a ubisoftnak és teljesen az jön le belőle az embernek (a kommentjeid alapján neked is), hogy a ubisoftnál dolgozó fejlesztők lusta, nyávogó banda aki nem tudja mire vállalkozott. Az igazság viszont az, hogy a dolgozók globálisan felháborodtak a levélre, csak a franciák voltak azok akik - az erős érdekképviselet miatt - a felháborodás mellett belevittek más igényeket is és belengették a sztrájkot, de sem az indiai sem a kanadai fejlesztők nem sírnak a 4 napos munkahét után. A ubisoft jelenleg anyagilag is szarul áll és több projekt is befucsolt, illetve jó pár másik development hell-ben van, ezt aligha lehet a fejlesztőkre fogni, ez pont azt mutatja, hogy a menedzsment végzi rosszul a munkáját.
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
reelc
veterán
válasz NyMRooD #138163 üzenetére
Egy pár évvel ezelőttig a Vivendi próbálta megvenni az Ubit, de nem volt eladó.
Aztán inkább eladta az Ubis részvényeit.
Nyilván erős cím, hogy: Kiröhögték a Ubisoftot, amikor felvásárlásról akart tárgyalni - de a kutyának se kellett az korrektebb.Több játékot töröltek, és a live-service az irány továbbra is.
[ Szerkesztve ]
-
csuvicsuva
addikt
-
Crus
őstag
válasz #79563158 #138161 üzenetére
Nem véletlenül... az első időszakokban ugyanis tényleg lazaság van. Míg a business szektor irányába fejlesztett sw-eknél a görbe jóval egyenesebb. Bár ahogy írtam, főleg update esetén van az éjjel kettőig görcsölés néha, mert reggel nyolcra letesztelten mennie kell. Már csak ezért se véletlen a kevesebb fizu, meg a felelősség nem egy liga a gaminggel. Gaming esetében hozzá lett szoktatva a nép, hogy sok a bug, tesztelje le a nép pénzért a bétát. U.e. a vállalati szférában 1x lehet meglépni. (A mamutok persze kivétel, mint az MS, azok bármit megtehetnek.)
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
Crus
őstag
válasz NyMRooD #138163 üzenetére
Eleve nem megy most jól és akkor arra az a megoldás, hogy én is ütöm a cégem, meg rogyásig a meló, de nekem 4 napos munkahét kell? Üthetem, meg lazulhatok, de holnap lehet, hogy már nem lesz mit ütni. Abban pedig egyetértek, hogy egy céget nem tud megmenteni egy CEO, ahhoz az is kell, hogy mindenki akarja.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
NyMRooD
őstag
A megmentés pont, hogy a ceo és a menedzsment dolga, a cég azért került bajba mert ők rosszul bántak a pénzzel, erre a ceo ír egy olyan levelet ami ezen történések ismeretében azt sugalja, hogy a fejlesztők kapják magukat össze mert miattuk van szarban a cég. Ha szerinted ez így rendben van akkor én elengedtem a témát mert máshogy látjuk a világot és így nincs értelme erről beszélgetni (meggyőzni úgysem fogjuk a másikat). Peace
u.i. Az előző kommentemben efelett átsíklottál: A követelés és a szrájk már csak a levél után jött a felháborodás miatt és az is csak a francia fejlesztőktől, kanadában, szingapúrban, indiában és valószínűleg sok más országban ahol van ubisoft iroda mindenki kusban maradt. Szóval lehet ezen rugózni de ez már csak az okozat, a probléma oka pedig a felelőtlen, rossz stratégiát választó felsővezetés.
[ Szerkesztve ]
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
i2k
őstag
Mindenki lazuljon le egy kicsit.
A játéktervezés és gyártás olyan mint... a gályázás.
1 - a gálya (hajó!) minden eleme egy főbb célt, több kisebbet szolgál(t) egy időben:
- legfontosabb: előre haladni, amihez mindenkinek, akinek a jármű mozgásához köze van, egyszerre, egy irányba kellett hajtania
- nem mellékesen: életben, és a sorban maradni az evezősök között + jól irányítani az ezeket felügyelő verőembereket és a hajót irányítókat.
Azaz egy jó kapitány, és személyes szolga kellett a hajóra.2 - (gálya) ha csak egyetlen evező ütemtelenül, gyengén húzott, vagy szó szerint kihullottak az evezősök, esetleg az irányító apparátus okozott galibát, hiába volt 20+ másik evező, a hajó "megérezte", megsínylette a dolgot és csatában ez nem sok jót jelentett
(gálya) Ha egy "középvezető"-t leváltanak, attól még a hajó jól haladhat, ha jók az evezősök, azaz együtt, egy irányba, jó ütemben húznak, beosztják az erejüket, és van elég kitartásuk a munkához (és nem döglenek meg idő előtt - vízen ezt ugye nem volt könnyű pótolni) - játékfejlesztésre húzva dettó.
(gálya) Ha a kapitány és slepje béna, szakértelme 0... eleve nem is kerül hajóra... de, ha valami ok folytán (éljen a középkori megvesztegetés) mégis csak egy 70-es IQ-jú kapitány indult csatába - egy amúgy jól felvértezett hajóval -, akkor az a hajó ment is a levesbe...3 - A Ubisoft/EA/CDPR/Blizzard (etc) is egy gálya, időszakosan és hullámzó teljesítménnyel dolgozó kapitányokkal és sleppel. De, egyik sem lehet sikeres, ha azok a rabszolgák (programozók, grafikusok, zenészek etc.) nem húznak egyszerre, egy irányba, és nem követik - az életüket/életbenmaradásukat vajmi kevés módon érintő - döntéseket...
Most komolyan játékfejlesztőket, grafikusokat, zenészeket, (mocap- és szinkron)színészeket, PR-sokat, szakértőket, caterosokat, takarító Icákat (stb.) kezdjünk el sajnálni, mert sok milliárd dollár/eurót érő mega-giga cégegnél vagy cégeknek dolgozhatnak "éhbérért" (ami nem, nem az) és nem kis presztízsért?
Aki qvának áll, az ne jajongjon már, ha toszogatják - ráadásul sokszoros átlagbérekért, juttatásokért...(nézzétek meg már országonként az átlag/évesfizetéseket - statisztika! - nem game developer témában):
- [link] - Egyesült Államok - 83000 eur/év ---- (1 euro = 1 USD)
- [link] - Franciaország - 70000 euro/év
- [link] - Kanada - 71000 euro/év
- [link] - Egyesült Királyság - 74000 euro/év
- [link] - Spanyolország - 57000 euro/évGame Developer téma:
Amerika:
"$101,160 a yearHow much does a GAME Developer make? As of Jan 17, 2023, the average annual pay for a GAME Developer in the United States is $101,160 a year. Just in case you need a simple salary calculator, that works out to be approximately $48.63 an hour. This is the equivalent of $1,945/week or $8,430/month."[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
FunPro
őstag
Egyébként nem tudom, hogy a fizetés miért olyan lényeges szempont.
Elméletileg ezek az emberek a tudásuk miatt vannak megfizetve, nem pedig azért, mert a kulát is ki lehet hajtani belőlük.
Az orvosok sem azért visznek haza sok pénzt (jobb helyen), mert annyit dolgoznak. Sok évet tanulnak, és olyan tudással rendelkeznek, amit egy jött-ment bolond el sem tud képzelni.
Egy kamionsofőr, olajfúró, rákhalász azért keres viszonylag sokat, mert a kulát is ki lehet belőlük hajtani.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
i2k
őstag
válasz FunPro #138170 üzenetére
Lejjebb került elő a fizetés (szegények kevés pénzért túl vannak hajtva) és a főnökség téma (főnök: elkxxxrtuk, nem kicsit, nagyon) , én csak összefoglaltam, hogy mi a helyzet.
Amúgy meg ja, benne is van az írásomban, hogy mi a helyzet (aki qvának...), és igen, a szakértelmük (elvileg) megtanulásával és gyakorlásával egy időben --- feltételezve, hogy intelligens, tájékozódott férfiakról, nőkről, és egyéb neműekről van szó (pun intended - alá Ubisoft) --- (meg)tudták, hogy milyen feltételekre, veszélyekre számíthatnak, ha X, vagy Y fejlesztőcéghez igazolnak (rövid/hosszútávra): sok munka, sok pénz, meg egy kis crunch (átlagos 3-5 éves játékfejlesztési időszakra lebontva az a ~ fél év nem is vészes).
//sokadik szerk a helyesírások és formázások után:
Senki se gondolja rólam, hogy védem bármelyik játékkiadót/fejlesztőt! Becsülöm az embereket, akik dolgoznak ezeken a helyeken - de rühellem azt, amivé a játékfejlesztés és kiadás vált az elmúlt ki-tudja-mennyi időszakban...SG-hu-s aláírásom nem kímél senkit: "Can’t spell “STEAL” without EA? | Gamer's Hell: DLC, Early-A, Pre-Order, Seasons, Episodes, Regions, Loot Box, Microtransactions, MS Store, Epic Store."
[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
#79563158
törölt tag
Embertelen, hogy milyen kevés empátia szorult belétek
-
Crus
őstag
válasz #79563158 #138172 üzenetére
Rengeteg empátia szorult belénk olyanok irányába, akik arra valóban rászorulnak. Majd pont nekiállok itt sajnálni egy bármilyen developert francia honban a 1.5 millás fizuájával, mert 2m-t akar/hó, de csak 4 munkahéttel.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
FunPro
őstag
Én teljes mértékben egyetértek a gályás hasonlattal, mert tényleg így működik a dolog, vagy valahogy így kéne működnie.
Nekem ezzel a részével van problémám:
"(meg)tudták, hogy milyen feltételekre, veszélyekre számíthatnak, ha X, vagy Y fejlesztőcéghez igazolnak (rövid/hosszútávra): sok munka, sok pénz, meg egy kis crunch (átlagos 3-5 éves játékfejlesztési időszakra lebontva az a ~ fél év nem is vészes)"
Nyilván megvan minden munkahelynek az írott és íratlan szabályai, de azért ne a jómunkásember legyen már hibás, hogy ezeken a körülményeken változtatni szeretne. Nem ismerem a szerződéseket, de nem hiszem, hogy ilyen bele van foglalva, hogy "5 évente számolj fél év crunch-al".Nem állítom, hogy Te itt erre gondoltál, de Crus írásából például a "sokat keresel, szopjál is érte mint a torkosborz, te szemét!" mentalitás sugárzik.
Mert egyébként a gályás hasonlat itt is helytáll, ugyanis ameddig lesznek olyan hülyék, aki megbékélnek a jó kis "no life, túlóra, crunch munkarenddel", addig akik ezeket ellenzi, kereshet másik helyet, pedig ők gondolkoznak logikusan. Aki kiborul azon, hogy valaki panaszkodik a crunch, túlóra, stb. miatt, ugyanúgy a probléma része!
Ha pedig ezek nélkül kivitelezhetetlen a dolog, akkor dőljön be az ipar a csába!
U.I.:
Egyébként én sem a napló jómadarakat védem, viszont a gyakorlatban velük is a vezetőségnek kellene foglalkoznia.I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
Crus
őstag
válasz NyMRooD #138168 üzenetére
Rosszul bántak a pénzzel és ezért csúszik minden is a repertoáron? Nekem ez kollektíve elcseszésnek tűnik, mert ez továbbra is egy team és mindenben nem egyetlen ember dönt. Szerintem ebben a világban gyak. semmi sincs rendben, nem, hogy ez. Átcsúsztunk ugyanis a paripa túlsó oldalára. Nem siklottam át rajta, csak annyit tudnék hozzáfűzni, hogy nem véletlen, hogy éppen a francia brancs hördült fel leginkább, ahol a klasszikusabb értékrend helyét átvette valami egészen más, de ez már politika, nem ide való.
Minap láttam egy képet, de nem találom az egyik naon' modernül gondolkodó stúdióról (343 Industries), akikről készült pár sztárfotó és hál' égnek a teljes csekklist ki van rajta pipálva píszi fronton... Gyak. nem azért vesznek fel valakit mert tök8, hogy néz ki, csak profi legyen, hanem azért, mert randomgenderakármikisebbség. Meg is lett az eredménye: Életük legjobb Halo játékát tudhatják maguk mögött az Infinite-tel:-D
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
Crus
őstag
válasz cyberkind #138177 üzenetére
Vajon a Beyond Good & Evil 2-be eddig mennyi lét sikerült beletolni és felmutatni azt a nagyon keveset, amire amúgy több, mint 4 éve volt példa? :-/
#138174-ben látom voltam olyan elborult, hogy munkahetet írtam... 4 munkanap lesz az. Sorry.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
NyMRooD
őstag
Mint mondtam én a magam részéről elengedtem, de a hsz-ed első részére ott a válasz annak a hozzászólásnak a végén, idézem: "Szóval lehet ezen rugózni de ez már csak az okozat, a probléma oka pedig a felelőtlen, rossz stratégiát választó felsővezetés."
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
reelc
veterán
Várom a kaszáját.
Szerintem most matekol az UBI, mi legyen vele, gondolom előrébb tart a fejlesztésben, mint a nemrég kaszált játékaik.
Túl régóta készül/nem készül. Ráadásul az atyja sincs már az Ubinál.
Nem tudom elképzelni, hogy sikeres lesz.Az elsőt szerettem.
Túl sok idő eltelt a kiadása óta, szinte DNF szindróma a második rész.
2008-ban voltak az első hírek, hogy készül a Beyond Good & Evil 2. -
Crus
őstag
válasz reelc #138180 üzenetére
Szvsz nem merik elkaszálni, mert már kegyetlen sok lét beleöltek. Amúgy nekem a DNF tetszett, jól elvoltam vele, de az tény, hogy borzalmasan sokat késet szerencsétlen.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
reelc
veterán
válasz csuvicsuva #138184 üzenetére
De, a Duke Nukem Foreverről.
Az elmúlt 12 év legjobb Duke játéka!.. valószínűleg, mert nem is volt más.
Duke Nukem 3D újra kiadás nem számít![ Szerkesztve ]
-
csuvicsuva
addikt
válasz reelc #138185 üzenetére
Áhh, DNF szindróma felett elsiklottam, azért kérdeztem inkább rá.
Járt az agyam, hogy melyik Ubi játéknak lehet ez a rövidítése.
Ide is beírom: Forspokennek megjelent a pécés demója, én nem merem letölteni a hét éves konfigomra r9 380-nal megspékelve, mert még szeretném használni a gépet.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
reelc
veterán
válasz csuvicsuva #138186 üzenetére
Megértem a félelmed. Óvni kell a gépet!
Kb. novemberig egy GTX750-em (2GB) volt, azóta feltörtem , ismerőstől nagyon baráti áron vettem egy GTX1650-et (4GB).
Az előzővel elvoltam 7 évet, remélem ez is kiszolgál még vagy 5 évig.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz csuvicsuva #138188 üzenetére
Igen, a konzol sokaknak alternatíva az elmúlt években.
Én maradok a PC-nél kis ugrásokkal.
Mindig is az alsóbb szegmensben mozogtam, a legdrágább VGA-m eddig olyan 55e körül volt... egy 10-essel olcsóbb lett volna, ha nem kellett volna tv bemenetes.
Ez olyan 2003 körül lehetett, volt hozzá Half-Life 2 kupon. -
Dilikutya
félisten
válasz csuvicsuva #138188 üzenetére
Ezt bármelyik RTX4080 produkálja neked 4K-ban pl. a Forspoken-nél.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
csuvicsuva
addikt
válasz reelc #138189 üzenetére
Legelső Skylake-nél frissítettem utoljára, megjelenéskor, mert akkor volt lehetőség. Szoptam is vele hónapokig a rengeteg fagyás, kék halál, miegymás miatt. Akkor azt hiszem egy 280-om volt, ami 1 éven belül megdöglött, s mivel nem gyártották, levásárolhattam az összeget, akkor került ugyanannyiba a 380, szerencsére az még vígan elvan, bár néhány havonta rájön, hogy addig nem fog képet adni, amíg meg nem őrülök és rá nem jövök, hogy a CMOS clear csodákra képes. Többet én sem adnék érte, az egyetlen bajom az volt vele, hogy HDMI 1.4 és DP 2.2 van rajta, így kellett vennem egy átalakítót 4K@60Hz-hez, de HDR nincs. Eleinte gondolkoztam, hogy lecserélem valami használtra, amelyiken van 2.0, de aztán rájöttem, hogy totál felesleges, mert akkor meg a kártya lesz gyengébb. Mondjuk nem is kell, örülök, ha valami FHD-ban megugorja a 30 fps-t.
#138190 Dilikutya: baze, ebből az árból már kapsz egy Series S-t és ez csak egy vizesblokk.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
cyberkind
félisten
Én ugyan még nem toltam ki, de már megvan a sztori azon része, hogy ha folytatni szeretnék a DS1-et ugyanilyen horror vonalon, mint a Remake, aztán meglássuk, jó lenne kapni egy igazi folytatást sokkal kevesebb akcióval.
Saját vélemény, eddig qrva jó (7. fejezet fele körül), nem annyira nyúltak bele, mint a Resi 2-be, DE változott a játék bőven, jó lett na!
(ne izguljon senki, az eredeti befejezés is megmaradt)
[ Szerkesztve ]
-
i2k
őstag
válasz cyberkind #138195 üzenetére
(SG.hu-ra lőttem korábban, de látom, itt is téma a játék, sz'al)
NVIDIA GeForce RTX 4090 cannot run Dead Space Remake with constant 60fps at native 4K/Ultra Settings
Egyrészt, sajnálom azt, aki 4K mellett Ultra beállításokkal akar játszani manapság egy-egy frissen megjelent címmel (éljen ugye a béta tesztelés, és a totál mellé-optimalizálás), másrészt döbbenetes, hogy rohadt drága hardverekkel sem lehet "maxon" játszani manapság az elvárható szinten.
Mellé még már a játékokba is beférkőzött ez? (már ha valódi a kép): KLIKK A KÉPHEZ!A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Crus
őstag
Egészen biztos, hogy csak 2 nem létezik. Ezt onnan tudom, hogy amikor a régész haveromék kiföldelnek egy csontit, az első dolgaik közé tartozik meghatározni annak nemét. Eddig mindig, kivétel nélkül a következőre jutottak: férfi, nő. Sose találtak még semmilyen mást amiről megy a modern kori agymenés és van egy olyan érzésem, hogy már nem is fognak
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Befagy az egész gép
- Call of Duty: Black Ops 6
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs