- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
arty
veterán
válasz cyberkind #117199 üzenetére
senki nem azt írta, hogy azért veszi a játékot, hogy a csekklistán minél előbb kipipálhassa (persze vannak ilyenek is, ők viszont kezeltessék magukat, mert ez betegség). normál tempóról beszélünk, ami mindenkinek más és ezt a játéknak támogatnia kell (érdemes. úgyértem. hiszen ettől lesz jobb játék minél több ember szemében.)
pl. aki többet akar egy openworld játékból, az nyomhatja a végtelen activityket, new game-t, new game+-t, stb. annak "mindenhogyan" meglehet "kilóra" a kéccázóra, ebben a mai ow játék abszolut partner EGYÉBKÉNT IS.
de nekem, aki megelégedne a 40 órás főszállal, hogy egy értékelhető szingli játékként tekintsek a shadow of warra, miért kell a végén 30 órányi repetitiv semmittevéssel tönkretenni a játékot? -> lootbox, hátpersze!
emellett azért van 40 órám a sow-ra, mert nem az egyetlen játék idén, tehát szívesen játszanék mással. sőt, 40 óra után egy játékban, nekem általában már BÁRMI más vonzóbb ettől még a 40 órája alatt simán lehet, hogy nekem ő lesz a világ legjobb játéka. 70 óra kényszercselekvés után meg a legszarabb.
(a shadow of war csak példa, fogalmam sincs a valódi időkről, a grind szintjéről, stb)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
cyberkind
félisten
Ez megint csak saját vélemény de ha már 60eu egy játék akkor legyen benne tartalom és ne végezzem ki akár 50 óra alatt, ha nem ennyi lenne egy játék akkor legyen rövidebb. Megértem azokat is akik szerint van egy pár hosszú játék de azokból a játékokból már sokkal kevesebb van mint a rövid bevezetős kampány után kb. multi only játékokból, a SoW fogalmam sincsen mennyire nehezíti meg a dolgokat fizetés nélkül de nekem nembaj, ha egyszer elkezdem és élvezem akkor játszom simán, tőlem bármilyen dolgot lehetne venni pénzért, single játékba nulla értelme van a lootboxnak, tekintve, hogy nem nagyon veszek új játékokat csak ha tényleg olyanok jönnek mint most is az a 2, engem a nagy dömping már hidegen hagy mert minden multis és a single csak alibinek van a játékban, én meg utálok multizni bármiben.
Érdekes ez a kényszercselekvős dolog mert ha rendesen fel van építve egy játék, amiben jó farmolni, mellékezni és hasonlók akkor élvezni fogod, ide több példát is lehet hozni ezért nem írok, viszont ott a másik véglet amikor csak azért vannak ezek egy játékban, hogy minél többet legyél abban, de maga a játék maximum közepes jó indulattal, ilyen pl. sok Ubisoft játék, náluk szinte mindegy mennyit raknak bele egy játékba mert unalomba fullad ha nem a sztorit viszed, ami meg ha szar totál káosz van, aztán azt meg se említem, hogy a fejlődéshez mellékezni kell, Watch Dogs első része erre a legjobb példa, de van ott pár AC is.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
ZsZso
Közösségépítő
válasz cyberkind #117202 üzenetére
"Legyen benne tartalom"
Ez általában azt jelenti, hogy változatos. Ha attól lesz tartalom egy játékban, hogy egy ugyanazt kell 100szor megcsinálni ahhoz, hogy végezhess, akkor szerintem az nem mókás - ezt Te is leírtad a hozzászólásod végén.Jó példa erre a Mafia 3. Van benne tartalom? Van egy kevés, főleg a a régiók végén található missziók. Azonban előtte 4szer kell ugyanazt a baromságot végigcsinálni, ami egy vagy két alkalommal még okés, de negyedikre egy huzamban nem hiszem, hogy van aki élvezné. (én pl. ott hagytam a játékot és pár hétre rá folytattam, így élvezetes volt). Ha most a 4 kör helyett lett volna 10, akkor a játékidő nőtt volna, de tartalom nem igazán lett volna benne.
"SoW fogalmam sincsen mennyire nehezíti meg a dolgokat fizetés nélkül de nekem nembaj, ha egyszer elkezdem és élvezem akkor játszom simán"
Olyanról vitatkozol, amiről saját bevallásod nem sokat tudsz (sem játszottam vele / fizet a fene érte $60 -t /, csak rengeteget olvastam utána és sok review -t néztem, így van némi rálátásom). A SoW egy új világra nyitott kaput ezzel a módszerrel, amit nem tudsz semmi azelőttihez hasonlítani. Éppen ezért a felháborodás sokaktól.
Lehet védeni és valószínűleg fel is van fújva a dolog, de akarva -akaratlanul is azt érzi az ember, hogy a végső cutscene előtti grind csak azért van a főszálban, hogy a mikrotranzakciók használatára ösztönözzék az embereket. Az előző részbe is rengeteg grind volt, de a főszál mellé tették be ezeket. Aki akarta végigtolta (köztük én is, mert baromira élveztem, hogy összegyűjthetek mindent és megszerezhetek minden kis apróságot). Akinek meg túl uncsi volt, az a főszálnál befejezte.Mert a hasonló játékok régen így épültek fel (az általad említett játékok is):
Adott egy izgalmas, szkriptelt főszál + mellette rengeteg (többnyire repetitív) mellékküldi, amit vagy megcsinálsz vagy nem. Itt viszont a grind nem opcionális, ha a végső videót látni szeretnéd.armegoszto.hu - akciók egymás közt :::..::.. https://www.facebook.com/armegoszto ::..::
-
arty
veterán
válasz cyberkind #117202 üzenetére
bizonyítandó, hogy mennyire SZUBJEKTÍV a játék farmolásának élvezete: én csak és kizárólag a wacsdogz2 (egyébként nem brutális) grindjét vállaltam be (ami spec. ubisoft), egyetlen platinám playstationön... (értsd: minden acsi megszerezve) - és még utána is nyomtam kicsit a "multit" (a te szingli világodba jönnek be idegenek / te mész be mások szingli világába, trollkodni/hekkelni, segíteni a rendőröknek, ha épp őt ott üldözik a szinglijében(!), stb.) és ha nem lenne horror ára a season passnak, szerintem az utolsó utáni pillanatokat is kifacsarnám a címből (értsd: a játék szezonbérlet nélkül is teljes egész, ami maximálisan megérte az árát - számomra legalábbis).
+nálam inkább egy feszes szingli 10-12 óra alatt (eleve, a NEM openworld szingli játékok mikor tartanak, tartottak 50 órát? ~SOHA ), mint három openworld, dögunalom hulladék (tisztelet a kivételnek vagy a főszálon "végigrohanható" 20-30 órásoknak - azaz NEM a shadow of warnak és társainak )
"single játékba nulla értelme van a lootboxnak," -> mégis belerakják, mégis tönkrevágják sokak szórakozását. tudod, azokét, akik az adott címben esetleg NEM élvezik ugyanazt, repetitíven, ezredszer.
(egyébként ha a legtöbbeknek a shadow of war végjátékának szingli-grindje élvezetes lenne, szerinted beszélnének róla az emberek, mint probléma? összehasonlításképpen: szóba szokott kerülni a witcher3 túl sok mellék küldetése (pl itt)? lehet a farmot, grindet jól is csinálni... és lehet rosszul is... senki nem az első esetért reklamál )
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
tomsolo
őstag
Styx: Shards of Darkness - 13 ojró kuponnal
(Aki szerette az előző részeket ezt is fogja szeretni.)
Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő
-
nagyúr
Ez nem multi... a games as a service szimplán azt jelenti hogy folyamatos feljesztés és tartalom jön hozzá (szolgáltatás)... és cserébe vagy valamilyen szintű előfizu van (igen valószínű), vagy megfelelően magas egyszeri ár, vagy alap fix ár + kiegészítő ár egy adott időtartamra, SP tényleg egy időre/szezonra szól.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
-
i2k
senior tag
válasz FollowTheORI #117206 üzenetére
Meglátjuk.
Egyetlen fejlesztő szeme sem áll jól...A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
arty
veterán
azé a cdprojekté egyelőre nem áll annyira rosszul se (mármint nem abszolutértékben, hiszen anno a w3al kapcsolatban/előtt ők is hazudtak itt-ott)
CD PROJEKT RED via twitter:
Worry not. When thinking CP2077, think nothing less than TW3 — huge single player, open world, story-driven RPG. No hidden catch, you get what you pay for — no bullshit, just honest gaming like with Wild Hunt. We leave greed to others.
szal egyelőre no para
a game as a service kreténséget egyelőre cáfolták.
ettől még persze valami HASONLÓ lehet majd a cp2077-ben..."ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
[Prolixus]
addikt
Ühüm, mintha lehetne manapság már bármit is adni arra, amit a fejlesztők nyilatkoznak. Oké, hogy CDProjekt Red, de azért én már velük is szkeptikus vagyok. Ha a faszi aki kirobbantotta a botrányt tényleg azt nyilatkozta lengyelül, amit, akkor azért az sejtet valamit, bármennyire is cáfolgatják twitteren.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
sixpak
nagyúr
[link]
Én azt hittem, hogy ilyen vajszívű az EA, ezért kapcsolta le az arcpirító szarságait, különös kegyet gyakorolva ezzel a játékosok felé.....de nagyon nem.https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
Dilikutya
félisten
válasz sixpak #117212 üzenetére
Így viszont korántsem olyan biztos, hogy később visszakapcsolják.
Bár azt nem egészen értem, a Disney miért hagyta, hogy egyáltalán bele kerüljenek. Nem nagyon hiszem, hogy nekik ne lett volna hasznuk a többletbevételből, szerintem inkább csak ők kényesebbek a jó hírükre. Az EA-t úgyis évek óta gyűlöli a játékos közösség, nekik oly mindegy.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
micafighter
nagyúr
válasz Dilikutya #117213 üzenetére
Azért a Disneytől se kell elájulni, eddig nem volt gondja a mobil játékok mikrotranzakcióival, nem hiszem hogy akkor itt pont a mikrotranzakciós lootládákkal lenne gondjuk.. Amit inkább elképzelhetőnek látok, hogy a nagy média porkavarás miatt (sok nemzetközi hirportál, NBC, CNN stb lehozta az SW BF2 fiaskót, és amikor már a legnagyobb, nem is erre szakosodott hírportálok is lehozzák, akkor már gond van..) féltette a Disney a SW brandet, meg az új filmüket, és nem akarták hogy a BF2 miatt a saját "termékeik" bukjanak el, ezért lehet valamennyi nyomást ők is gyakoroltak EA-ra.
[ Szerkesztve ]
-
morfondőr
őstag
-
Dilikutya
félisten
válasz micafighter #117214 üzenetére
A mobiljáték más. Jóformán kikoptak az értelmes, egyszer fizetős játékok. Ha megnézed a Play-en, miket ajánl a legnagyobb bevételűek között, szinte mind ingyenes játék, vagy kerül 200 Ft-ba.
Jelenleg összesítettben az első fizetős játék, a Minecraft, a 27. helyen van. Abban is van IAP, de nem tudom, mit lehet benne venni. A következő a SEGA Football Manager Mobile 2018. A 128. helyen. Itt még el is fogadom a dolgot, hisz valamiből finanszírozni is kell a játékot, meg bevétel is kéne. Csakhogy a Battlefront II egy teljes árú, nagy gépes játék, így a multijában pénzen vett előnyökhöz jutni kicsit gáz. Ez azért nem ugyanaz, mint az új Mordor-ban orkokat kaszálni egy kis extra betevőért a végén.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
cyberkind
félisten
Ezt miért nem linkeli senki?
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz micafighter #117218 üzenetére
Ejj de figyelmetlen vagyok, túl sok infó, túl sok topik.
Paranormal Cocktivity
-
[Prolixus]
addikt
válasz Dilikutya #117213 üzenetére
Miért hagyta? Még ha a pénzéhséget és a vastag bőrt félre is tesszük, akkor is van egy triviális magyarázat szerintem. Az EA egy önálló cég, nyilván van szerződésük a Disney-vel, de abban a szerződésben könnyen lehet, hogy nincs kikötve a mikrotranzakciós rendszer, vagy ha ki is van, nincs pontról-pontra leírva mit és hogyan és mit nem stb. Ergo az EA saját döntési jogán tuszkolta bele ezt a rendszert, aztán most jött a nagytestvér, hogy a további jószomszédi viszony érdekében legyenek szívesek kivenni...egy darabig legalábbis.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Dilikutya
félisten
válasz [Prolixus] #117220 üzenetére
Nekem gyanús, hogy lenne valami, amit nem szabályoztak.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
nagyúr
válasz micafighter #117214 üzenetére
Pontosan, nincs itt semmi közvetlen pénz dizninek... épp hízlalják a levágandó utolsó jedijüket és egy ilyen botrány pont nem hiányzik most nekik.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
[Prolixus]
addikt
válasz Dilikutya #117221 üzenetére
Jah, azt is megszabták Darth Vader hányszor vegyen levegőt egy perc alatt idle módban...ugyan már. Nem tudom láttál-e már ilyen szerződést, de nem lehet minden leírni egy szerződésben, sokszor még ha akarnának minden piszlicsáré apróságot szabályozni, akkor sem. Egyszerűen a tárgy amire a szerződés vonatkozik még nincs is kész, csak koncepció, így csak koncepcionális szinten lehet szabályozni. Az ilyen licensz szerződések a részleteket tekintve sokszor egyébként is elég maszatolós/általános megfogalmazásúak, ezért is kell egy jogászsereg, hogy úgy legyen megírva hogy ennek ellenére is támadhatatlan legyen, ha beütne a gebasz. És amikor perre kerül a sor, pont ezért van vitaalapja a jogászoknak. Ha minden szájba lenne rágva a szerződésben, nem lenne miről vitatkozni.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
sixpak
nagyúr
Kedvenc mondatom a cikkben:
"...elmondta, hogy a játékosokat (külön kiemelte, hogy ő is játékos) nem lehúzzák, hanem épp ellenkezőleg, és az egész túl van reagálva."
[link]
Amúgy ha úgy nézzük, van valami abban, amit lök a tag, csak azt felejtik el, hogy mi volt a tendencia mondjuk 5-6 éve....vagy régebben.https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
[Prolixus]
addikt
válasz sixpak #117225 üzenetére
"Amúgy ha úgy nézzük, van valami abban, amit lök a tag, csak azt felejtik el, hogy mi volt a tendencia mondjuk 5-6 éve....vagy régebben."
Vagyis?
Amúgy tök hülyeség ez az ár/szórakoztatási idő alapú összehasonlítás. Szórakozásnál nem csak az idő számít hanem a minőség is...az meg totál szubjektív, hogy valakinek a ST Battlefront 2 fél órája nyújt maradandóbb és intenzívebb minőségi élményt, vagy mondjuk az új SW film fél órája fog.
Másrészt nem az a releváns, hogy 1 perc/óra/másodperc/whatever szórakoztatás mennyibe kerül, hanem hogy mennyibe kerül elkészíteni a produktumot. Ha filmeken sokkal többet kaszálnak a készítők, akkor a játékok valóban alulárazottak, ha meg nem, akkor nem.
Ettől függetlenül, amit közölni akar, az szerintem igaz a játékok árazását illetően. Szerintem is az van, hogy az utóbbi évek DLC/fizetős skin/mikrotranzakció/loot box áradata nem csak azért van, mert az emberek veszik a kiadók meg vérszemet kaptak...eleve azért próbálkoznak ilyenekkel, a precedensteremtés/trendteremtés is azért történt, mert a fejlesztési költségek nőnek, a játék alapárak meg alig, így egyéb bevételforrásokat kell keresni, hogy rentábilis legyen a játékfejlesztés.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
i2k
senior tag
válasz sixpak #117225 üzenetére
Egy be nem fejezett cikkre (máshonnan lopott infóra) nem szabad reagálni.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
senior tag
"Ettől függetlenül, amit közölni akar, az szerintem igaz a játékok árazását illetően. Szerintem is az van, hogy az utóbbi évek DLC/fizetős skin/mikrotranzakció/loot box áradata nem csak azért van, mert az emberek veszik a kiadók meg vér szemet kaptak...eleve azért próbálkoznak ilyenekkel, mert a fejlesztési költségek nőnek, a játék alapárak meg alig, így egyéb bevételforrásokat kell keresni, hogy rentábilis legyen a játékfejlesztés, anyagilag."
* Mindjárt megsajnálom őket.
* A jövedelmezőség témakör annyira ingoványos, hogy még csak emlegetni is óvatosan kell, mert az Electrinic Arts / Ubisoft duónak (csak hogy őket emlegessem, akikkel a legtöbb baj volt az elmúlt években) a világ összes pénz nem volna elég... a részvényesek nevében és érdekében még az anyjukat is eladnák díszmajomnak 2 dollár plusz bevételért.A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Dilikutya
félisten
válasz [Prolixus] #117226 üzenetére
Mitől nőnek a fejlesztési költségek exponenciálisan?
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
[Prolixus]
addikt
válasz Dilikutya #117229 üzenetére
Ki beszélt exponenciális költségnövekedésről?
A mitől kérdés kapcsán csak találgatni tudok, de infláció+egyre többféle technológia amit a játékoknál használnak(motion capture meg mittomén)+folyamatosan fejlődő grafika (ennek költségét első körben mindig a játékkészítők fizetik meg, csak ha kész a játék, utána lehet ráterhelni a fogyasztóra) lennének az első tippem. Plusz mindig vannak olyan költségek amikről laikusként nem is tudunk, ennélfogva azt sem tudjuk, hogy ezeknek a változása milyen.
(#117228) i2k
És akkor szerinted az ilyen hozzászólásra "értelmesen" kellene reagálni? Nem vagyok kiadói bérenc, még mielőtt ez az agyrém felmerülne, és én is azt szeretném ha örökkön-örökké 60€ lenne egy játék, nameg azzal is egyetértek, hogy egyik-másik kiadó már könnyen lehet hogy kapzsi, de azért az alábbi pontokat érdemes megfontolni.
- A játékfejlesztés is üzlet, mindenki pénzből él, profit nélkül nem nagyon van mit befektetni akár innovációba akár kockázatosabb projektekbe, szóval a profitorientáltság szükséges feltétele az iparnak, ha csak nullszaldósra jönnének ki a játékok akkor nem fejlődnénk sehová.
- Részvényesek sem feltétlenül azért vannak, mert az összes kiadói vezetőt a pokol hetedik bugyrából hányta ki a sátán és a kapzsiság volt mindegyiknek a jele az oviban. A részvény az egy hitel, a részvényes rendelkezésre bocsátja a tőkéjét cserébe osztalékot vár. Ha nincs osztalék, nincs részvényes. Te befektetnéd a pénzedet bárhová is, ahol nem kapsz rá hasznot (plusz az infláció miatt még el is értéktelenedik a pénzed?) Tetszik vagy sem, igenis figyelembe kell venni a részvényesek elvárásait, különben nem lesz részvényes és nem lesz tőke. De tökmindegy milyen a cégforma, a tulajdonosok elvárásait akkor is figyelembe kell venni. Üdv a kapitalizmusban...
Mi játékosok hápogunk, meg hápogunk, de azt senki nem tudja megmondani, hogy lehetne kikerülni ezt a csapdát. Ja igen, az lenne az elvárás, hogy minden kiadói vezetőember legyen egyben lelkes játékos is, aki szándékosan inkább küzd a részvényesek elvárásaival vagy saját maga mond le a várható jövedelme egy részéről, csak hogy a játékosok minőségi játékokkal találkozhassanak jó ár/érték arányon. Persze...ez is egy nagyon reális elvárás.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
sixpak
nagyúr
válasz [Prolixus] #117226 üzenetére
Arra gondoltam, hogy jó pár éve megvettem premierkor mondjukba BC2-t 9db. ezresért, majd néhány hónap múlva a Vietnam-ot 3990-ért és gond nélkül toltam 2 évig vagy a következő részig.
Nem volt olyan, hogy 110 eurót kell kiadnom azért, hogy ne csak a yt-on nézhessem amint a premium userek tolják olyan mapokon, melyek a 60 euros alapárba nem fértek bele.
Amúgy kijön a matek, amikor a filmekkel példázódik....csak hát amiről fentebb beszéltem, az árnyalja a képet némiképp.https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
micafighter
nagyúr
válasz [Prolixus] #117232 üzenetére
A játékfejlesztés is üzlet, de lehet ezt ugy is csinálni, hogy a pénzhajhászat ne menjen a játékélmény rovására. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én inkább azt preferálom egy autós játékban, hogy beállok a garázsba és alkatrészenként tuningolgatom a kocsim mint pl a Most Wanted-ben, az NFS Payday kártyás játéka helyett.
Az SW BF2 se hiszem, hogy ne tudta volna behozni az árát ha a fejlődést nem lootboxokba zárják. De az a helyzet hogy az EA-nak nem elég sok pénz, nekik minden pénz kell, az meg a lootboxokban és mikrotranzakciókban van.
[ Szerkesztve ]
-
ayo
addikt
válasz [Prolixus] #117232 üzenetére
azért érdemes olyan átlag céges dolgokat is beszámolni mint mondjuk a bér, az ingatlan stb.
20 éve is 12-16k között vettem egy fullos játékot. DLC hiányában meg venni kellett újra az új Street Fighter részeket. Bár akkor még nem érezte senki hogy lehúzás a Super Turbo Ultra Alpha Zero[ Szerkesztve ]
http://jateknaplo.blog.hu
-
i2k
senior tag
válasz [Prolixus] #117232 üzenetére
A felhozott érveidre "akkor szerinted" "értelmesen" kellene reagálni?
Idézzem a híres non folklore mondást, vagy fogod tudni fejből? Tudod, hogy kezdődik?: Aki qvának áll...
Ezek a cégek részét képezik egy olyan iparnak, ami
kszellemi terméket értékesítenek neked, nekem, tomsolónak, Dilikutyának, arty-nak és a többi ezermilliónyi játékosnak a sok-sok suska reményében, amiből kifizetik (?) (nem, nem mindig!) az adójukat, a fenntartási költségeiket, a dolgozóikat, a liszenszeket, és persze a Bugattikat is...
A lángososnál sem érdekel, hogy az engem kiszolgáló magánzó hogy a francba kereste meg a lisztre, olajra és a többi hozzávalóra, meg a furnér bodegára való pénzét... az érdekel, amiért FIZETEK. A többiért fáradjon, szenvedjen, spóroljon ő, és nekem csakis egy versenyképes piaci áron adott, minőségi terméket szolgáljon fel, mert különben az arcába dobom a forró lángost, ráhívom a fogyasztóvédelmet, és aHeliyHelyi Terminátorokat... és nem mellesleg további 20 embert beszélek le arról, hogy nála vásároljon... ezáltal kisebb(?)-nagyobb anyagi hátrányt is szenved...Érted mire gondolok, vagy fokozzam?
[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
bullseye
addikt
Azt nem értem, hogyan fogok én remekül szórakozni egy olyan multi AAA címben hónapokig, óránként mindössze centekért, ahol a (még többet) fizető játékosok számára vágóhídra hajtott baromként kezel az MM? Mert ez esetben a 4-6 óra singli után max. 4-5 kört megyek multiban, mielőtt ragequit.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
warcat
veterán
Most látom,akciós egerentyű jó áron amazonon, talán elfér itt
Logitech G Pro 41.5€ kb , ingyen szállítják[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
pingtest
tag
A Mafia megérkezett steamre.
Steam: http://steamcommunity.com/id/bbikass/
-
i2k
senior tag
válasz cyberkind #117241 üzenetére
Az a "baj", hogy DVD dobozos kiadásban megvan már ezer éve.
Újabb 3000 Ft, hogy a STEAM-en is tudjam...Isten káromlás lesz, tudom, de kivárok rá egy 75%-os leárazást.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
nagyúr
válasz [Prolixus] #117226 üzenetére
Én ezt nem is időben mérem ezért, hanem más szórakozási formák költségeivel.
Amugyis odakint ezek tényleg nem nagy számok. Egy kétfős éttermi vacsora vagy prémium mozi ára.
Egyik sem földhözvágó összeg, egy gyerek havi zsebpénzéből is simán megvannak a legdrágább játékok is listaáron.
Szóval ha úgy nézzük hogy mennyiért mit kapunk, tényleg olcsó szórakozás a videojáték.
Csak nálunk keres keveset a pórnép hozzá.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
[Prolixus]
addikt
válasz sixpak #117233 üzenetére
Közben amúgy a forint is gyengült összességében...
Én is annak a híve lennék egyébként, hogy öntsenek tiszta vizet a pohárba, legyünk informálva mennyibe kerül a fejlesztés, mennyivel lett drágább, és ennek megfelelően fizessünk többet a játékért, és ha van is DLC az tényleg expansion legyen ne a játékból kivett vagy direkt meg nem csinált tartalom.. Ez a sok nevetséges, atomlehúzós, kivágott tartalmas DLC, meg a hülye mikrotranzakciók stb sajnos a játékokat is tönkreteszik. Persze, álmodik nyomor, mert ilyen úgysem lesz.
(#117234) micafighter
Miután látják, hogy mondjuk a Rockstar mennyit kaszál a GTA online-nal, persze hogy vérszemet kapnak, a tulajdonosok is erre akarják elmozdítani a szekeret. De fogjon össze a játékostársadalom, vásároljuk ki az EA részvényeket közösen és akkor mi szabjuk meg a cégnek, hogy mennyi az elfogadható minimum osztalék...
Amúgy a végső döntés mindig a fogyasztóé...senki sem kényszerít hogy megvedd ezt a sok sz@rt, a játékosok jelentős része mégis fizet mint a katonatiszt. Sajnos sokan az orrukig sem látnak.
(#117237) i2k
Nem kell fokozni köszi, ennyiből már látom, hogy nincs értelme diskurálni veled.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
tomsolo
őstag
válasz [Prolixus] #117249 üzenetére
> De fogjon össze a játékostársadalom, vásároljuk ki az EA részvényeket közösen
mármint tegyük tönkre? D:
Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!