- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 Pro - szélsőséges eset
- Yettel topik
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Érkezik a Cooler Master X Silent Edge Platinum tápja
ph Betartva előzetes ígéretét, június végén kezdi szállítani 850 wattos passzív tápját a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsiz
őstag
Szerintem még mindig az egyik legjobb webshop, az alza mellett. Nyilván nem partnertől kell rendelni (és nem extreme digitaltól).
Friss tapasztalat: szombat délután rendeltem, hétfő reggel jött az sms, hogy a boxban van a csomagom (egy termék volt, ami nem emagos, de az is úton van már.) Lassúnak nem mondanám. Persze a webshopok nagy része azért jól szokott szerepelni, amíg csak eladni kell és minden rendben a kiszállítással és a termékkel is.
Az viszont tényleg gáz, hogy nincs se telefon, se email, csak űrlap vagy chatbot. Viszont emagos garanciával vagy visszaküldéssel nekem sose volt még komolyabb gondom.Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |