- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
wjbhbdux
veterán
Azt tudjátok, hogy ha volt egy termék visszaváltás (jó eséllyel hamisított volt) amire utalványt kértünk y értékben, majd vettem egy drágább terméket abból és +x ráfizetéssel, akkor ha most ezt is visszaviszem (mert ez is hamis gyanús, de még futok egy kört a gyártónál a sorozatszámokkal..) akkor ugye x+y összeget kapom vissza egyben, nem csak az xet?
emagos, nem külsős forgalmazott ha ez számít.[ Szerkesztve ]
/s
-
8
senior tag
válasz wjbhbdux #1055 üzenetére
mik ezek az emag által forgalmazott hamisított termékek?
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
citkar
addikt
Üdv!
Céges számlára vásárolt termékeknél csak 1 év a garancia, vagy adnak annyit, mintha magánszemélyként vásárlok?
-
Ákinard
aktív tag
válasz Beni2360 #1058 üzenetére
Eljátsszák megint 1 hónapig, aztàn amikor visszaesnek a megrendelések, eltörlik. Ez már a sokadik felvonás.
Amúgy gyanús, hogy direkt csinálják, a rendelések visszafogására. Legutóbb augusztusban volt ennyire korlátozva, akkor gondolom szabadságolás volt. Most meg a Blackfriday óta nem érik utol magukat, és azóta korlátoznak egyre jobban. -
headhunter
addikt
Emag-tól vásárolt mosógépet a helyszínen javítják vagy elszállítják a szervízbe?
-
UHHH
senior tag
válasz headhunter #1060 üzenetére
"Nagy dolgokat" nem szokták nagyon szállítgatni, de engem is érdekel a kérdés.
Milyen típusú a mosógép? A gyártó telefonszámát esetleg felhívni?Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html
-
headhunter
addikt
Kitöltöttem honlapon a "garanciális javítás űrlapot" ott ez szerepel:
"...Amennyiben háztartási nagygépet (mosó-, szárító-, mosogatógép, hűtő, bojler, klíma és beépített termékeket) kíván szervizeltetni, úgy a lenti űrlapot kérjük ugyanúgy töltse ki, ám a termék elszállításának dátuma nem lesz mérvadó, hiszen ezekért a termékekért nem küldünk futárt, hanem szervízügyintéző kollégáink fogják Önt külön megkeresni a megadott elérhetőségek egyikén, 1-2 munkanapon belül adategyeztetés céljából..."
-
prősti
csendes tag
Csak puffogni jöttem, de azért másnak is hasznos lehet.
Jó (vezetékes) áron volt wireless Steelseries Arctis 1 fejhallgató. Rendelés január 6, elárazásra nem gondoltam, mert kedvezmény -50% normálisan feltűntetve, forgalmazó EMAG. Árúkeresőn is fent volt.
Mai nap sms, lehet érte menni. Ebéd után kimentem, munkaidőben. Személyes átvétel Westendben. Rohantam, fizettem, kiadták a kábelest minden figyelmeztetés nélkül. Szerencsére ránéztem kifele mennet. Visszavittem.
Sajnos nem tudnak vezetéknélkülit adni, de vittek már vissza hasonló okból. (figyelmeztetni a többi rendelőt? halló?) Visszautalják BANKSZÁMLÁRA három napon belül. 0 empátia, 0 ajánlat/kupon, stb...
Nem vagyok a lebontom a házat 20e Ft és 1 óra elbaszott idő miatt, de azért gondoltam megírom emagvas élményem. Balkán.
-
zsiz
őstag
Sziasztok. Extreme Digitalhoz van valami email cím, ahol meg lehet sürgetni kicsit a visszaküldött termék vételárának visszafizetését (emagról rendeltem edigital forgalmazótól)? Lassan egy hónapja nem történik semmi.
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
qltsar
addikt
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, mert ÁSZF-ben nem sikerült megtalálnom, de van esetleg eMagnak vállalt maximális szervizelési ideje ami után csereterméket, vagy pénzvisszafizetést vállalnak?
Vannak boltok, ahol vásároltam, és sajnos kellett élnem ilyen lehetőséggel. Ezeknél a boltoknál 30 nap után adtak csereterméket, vagy utalták vissza az összeget, illetve keretösszegként levásárolhattam nem javított termék árát. Van ilyen eMagnál, csak elsiklottam felette?
Köszönöm !
-
AnonymusX
senior tag
Jött korábban egy ilyen levél, amiben vannak elérhetőségek, január 1-jét megelőző rendeléshez ezt írja:
2022. december 31-ével az elmúlt évek egyesülési folyamata lezárul, melynek eredményeképpen minden, 2023. január 1-jét megelőző Extreme Digitalnál történt vásárláshoz kapcsolódó esetleges ügyintézést – legyen az akár garanciális ügyintézés, számlamásolat igénylés, vagy bármi más, ami a rendelésed kapcsán számodra fontos - közvetlenül az eMAG ügyfélszolgálatán tudsz kezdeményezni az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Telefon: +36 1 88 555 00 (normál díjas)
Email: shop@edigital.hu[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
válasz AnonymusX #1067 üzenetére
Köszönöm a választ!
Van egy rész, ahol 15 nap után elvileg tájékoztatniuk kellene a szervizelés folyamatáról.
Az a baj, hogy nem találtam releváns információt, hogy ezt mégis mitől kellene számítani?
Dátumok szempontjából jelenleg így állok:
Dec 27 - RMA készítés.
Dec 28 - Futár elvitte - 17 napja
Dec 30 - Szervizbe érkezés: "Értesítünk, hogy az általad javításra küldött, #1234567 RMA számmal ellátott termék beérkezett és #987654számmal regisztráltuk a szervizben. Technikus kollégáink hamarosan megkezdik a termék vizsgálatát és javítását." - 15 napja
Jan 2 - Logisztikai beérkezés: "Logisztikai csapatunk megkapta a meghibásodott termékedet, melyet továbbítottunk a javítószolgálat felé. Szeretnénk tájékoztatni, hogy háztól-házig garancia szolgáltatásunk igénybevételével a teljes szervizfolyamat időtartama 30 napra is kitolódhat." - 12 napjaUtolsó két dátumhoz tartozó leírás elég érthetetlen számomra, hogy szervizből miért mászott el egy logisztikai csapathoz, akik továbbították a "javítószolgálat" felé.
Köszönöm !
-
AnonymusX
senior tag
A fenti linken azt írják, hogy a javítás kérésének közlése a kezdeti dátum. Én ezt úgy értem, hogy a termék eljutott a kereskedőhöz és a vásárló javítást kért. Nálad ez december 30.. Szóval január 29-ig van ideje az emagnak.
Január 2-án eleget tett az emag annak a pontnak, hogy ha a javítás a 15 napot meghaladja, akkor legkésőbb a 15. napig értesítenie kell (a 3. napon megtette).
[ Szerkesztve ]
-
beci
őstag
Sziasztok.
Kiszállítás lemondása után mennyi idővel utalja vissza az Emag a pénzt?
Még nem adták át a csomagot a futárnak, de van már CSOMAG számom.
Van ilyen opció, hogy kiszállítás törlése.Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
prsq
tag
Próbált valaki az elmúlt három napban rendelni nagyobb dolgot emagról?
Egy mikrót akartam (döglődik a régi), de nem lehetett megrendelni, mert mindig visszadobott, hogy válasszak emeletet. Kiválasztottam, tovább, megint visszadobott, hogy válasszak emeletet. (Kizárólag futárszolgálattal lehetett megvenni.)
Próbáltam másik böngészőben, másik oprendszeren, hiába. Felraktam az appot, hiába, következetesen mindig ugyanaz. Kezdtem a címeknél, megadtam ott, látszólag mentette, aztán a rendelésnél megint válasszak emeletet.
Írtam nekik pénteken, semmi. Írtam fb-n, semmi.
Mindegy, így úgysem tudja megvenni senki előlem, gondoltam. (Itt volt jóval olcsóbb, mint máshol.)Hát de: Az egyiknek felemelték az árát (péntekről szombatra), a másik elfogyott (szombatról vasárnapra; már nem szerepel az emag kínálatában). Azt nem értem, hogyan fogyhatott el, ha nem lehetett megrendelni (nem volt se személyes átvétel, semmi egyéb lehetséges, csak futár, ott meg válassz emeletet). Ordas csalás ez valahol, kamu leárazás, vagy mittudoménmi.
Elmennek ezek a büdös p@csába...
-
prsq
tag
válasz Vikusz77 #1072 üzenetére
Én próbáltam kínomban elsőt, nyolcadikat, huszadikat, semmi nem volt jó.
De kaptam semmitmondó választ:
"Sajnálattal értesültünk arról, hogy elégedetlenséggel tölt el bármely szolgáltatásunk! Köszönjük mindamellett visszajelzésed, mellyel segíted ezek fejlesztését.
Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségek miatt!" -
Dronte
aktív tag
Sziasztok!
Bármi ötlet arra, hogy mit tehetek ebben az esetben?
Két hónapja nem tudnak kiszállítani egy nyomorult wok serpenyőt. Nov18-án rendeltem, egy hónapig állt, majd törölték, visszakaptam a pénzt, természetesen készleten volt a termék, megrendeltem újra december 19-én, azóta is várok, hogy megjöjjön. Ügyfélszolgálat 2 hete nem reagál. Fun fact, azóta is elérhető a termék. Úgy néz ki mintha minden alkalomnál a Sameday-nél fekete lyukba esne a csomag, mert elvileg átadták nekik mindkétszer.. Hihetetlen, hogy 2 hónap alatt nem tudnak kiszállítani egy terméket, nevetséges. -
Ákinard
aktív tag
Alapvetően nem vagyok híve a bunkó ügyfélszolgálati levelezésnek, de nekem hasonló, 3-4 hónapig elhúzódó ügy szinte azonnal megoldódott, amikor felvettem a nem túl barátságos, kicsit cinikus hangnemet. (Nálam a rendelés felét küldték ki, am teljesen egyértelműen, mert a súly is csak fele volt a küldemény cimkéjén, és láthatóan csak 1 dobozt indítottak el.)
Előtte több udvarias-mázas hangú levelezés, és több telefonálás, ígéret, majdvisszahívjuk, stb lement, én pedig csak vártam türelmesen. Igaz, nem is volt nagy érték, de csak bosszantott, hogy lebeg valahol a levegőben egy rendelésem fele, kifizetve.
Aztán egyszer elővettem a cinikus billentyűzetet, megírtam, hogy megértem, hogy 4 hónapig tart visszanézni a raktár és az easybox kamerafelvételeit, hiszen XXI. század van, sokáig tart képkockáról képkockára, de így 4 hónap után azért csak lendülhetne előre valamit az ügyem már.
Pár napon belül ki is szállították...Szerintem szimplán a te és az én ügyem is félre lett rakva egy "ennek majd utána kell nézni" mappába, és amíg nem ugrálsz addig marad is ott.
-
ígyvanferi
addikt
Feltételezem nem kell vele foglalkozni, de a tegnap automatából átvett rendelésemről ma küldtek levelet/sms-st, hogy a kiküldés elhúzódik. Ez gyakori anomália? Mondjuk valami bánatkupont elfogadok szívesen...
-
AnonymusX
senior tag
válasz ígyvanferi #1077 üzenetére
Anomália. Nekem is volt ilyen a múlt héten.
-
Ákinard
aktív tag
válasz ígyvanferi #1077 üzenetére
Igen, ez rendszeres. És kupon sem jár érte :-(
-
Keni21
tag
Sziasztok!
2022.11.20.-án rendeltem egy asztal és egy széket “gamer mind a kettő”. Többször beszéltem telefonon velük ahol üres ígéreteket kaptam csak, úton van a másik raktárból, jönni fog. Tegnap kaptam egy e-mailt, hogy készlet hiány miatt nem tudják szállítani a széket. Az asztalt ki szállították az átvételi pontra, de a megrendelésemből törölték a széket. Ilyet csinálhatnak ennyi idő után?
"Könnyebb hazudni, mint szembenézni az igazsággal." PM
-
pn4hvq
senior tag
Hasonlóan jártam már én is: rendeltem eMagtól néhány cuccot, ugyanabban a rendelésben szerepelt egy külső cégtől is teljesen más termék. Az eMagos megérkezett, a külsőst lemondták 2 hét múlva, mondván "nem sikerült befoglalni". Az egészen annyit nyertem, hogy így az eMagos tételeket ingyen szállították, mert a rendelés végösszege a leadáskor 10e feletti volt. A hiányzó dolog pedig nem volt létszükséglet, megveszem máskor.
-
pn4hvq
senior tag
Ha én rendelnék egy asztalt és hozzá tartozó széket külön tételként, és egyiket lemondanák, valószínűleg a fennmaradt tételt én mondanám vissza, mondván együtt kell.
Ha nem létszükséglet számodra pont az a fajta visszamondott szék, de az asztal jó áron van, akkor néznék másik széket. -
Gallmix
aktív tag
válasz ígyvanferi #1077 üzenetére
Nekem régen olyan is volt, hogy totálisan mást küldtek mint amit rendeltem... utána kellett visszaküldeni, majd küldték azt amit ténylegesen rendeltem...
A csavar csak közben annyi, hogy később jött a futár, akkor meg már nem voltam elérhető, így kétszer is meg kellett kérni őket... De szerencsére rendben lezajlott...
-
kisZ2
csendes tag
Üdv, valaki vett már újracsomagolt terméket amihez ez volt írva:
Használat erős jelei a terméken, sérült csomagolás, nagyobb karcolások a tv keretén, nagyobb karcolások a tartón, bontott kiegészítő szett, bontott használati utasítás szett, szállítás során megsérült, jelek a csomagoláson.
A sérült csomagolás meg a bontott cuccok nem érdekelnek, de kíváncsi lennék a nagyobb karcolások a kereten és a tartón az mit is takar. Mintha valaki egy kést végighúzott volna rajta vagy hogy képzeljem el?
Köszi -
Chereiose
addikt
Sziasztok!
Vásároltam egy illetőtől egy még 30 napos elállási jogba tartozó billentyűzetet, amire időközben nekem se lenne szükségem, viszont az ő nevén van a számla. Így gondolom elállni nem nagyon tudok, maximum ő, jól sejtem? Eleve már csak azért is, mert utalnák és akkor gondolom az ő fiókjába keresnék.
-
Pietrosz
addikt
Sziasztok, dec. 10.ei rendelést kiszállították viszonylag időben, de hibás volt a termék, másnap futár elvitte, hogy majd vissza utalják az árát. Azóta is várom. Többszöri telefonálgatás után sem történt előrelépés érdemben, csak annyi hogy kb 1 hónapja kaptam egy emailt, hogy adjam meg a nevem és számlaszámom az utalás miatt, amire válaszoltam is, de pénz sehol. Valami tipp, hogy még idén megérkezzen a pénz?
-
Pietrosz
addikt
Köszi a tippeket
Nem IBAN-t adtam meg, de nem is írták az emailben, hogy azt kellene. -
zsiz
őstag
válasz Pietrosz #1091 üzenetére
Akkor te előrébb vagy... Tőlem még nem kértek semmit. Én alapvetően egy nyugodt és türelmes ember vagyok.
December 17.-én küldtem vissza egy terméket, emag, de edigital a forgalmazó. Mivel egy cég, gondoltam mi baj lehet?!
21.-én délelőtt meg is kapták, majd délután már át is nézték, a termék megfelelt a visszaküldési feltételeknek. Na innentől nem történt semmi. Oké, ünnepek, megnövekedett, forgalom, leállások.. én ezeket megértem, nem is zaklattam őket.
Azért később, január 7.-én írtam egy üzenetet az emag facebook oldalán. A válasz az volt, hogy bár egyesültek, keressem az extreme digital ügyfélszolgálatát. Kaptam egy telefonszámot meg egy linket. Mivel telefonálni amúgy sem szeretek, plusz az írott szóban jobban hiszek, ezért rá is mentem a linkre, ahol meg leírják, hogy 2023.01.01. előtti rendeléssel kapcsolatban keressem az emag ügyfélszolgálatát.
Küldtem az emagnak email-t azokra az email címekre, amiken keresztül már kommunikáltam élő emberrel. Semmi válasz nem érkezett január 7. óta.
Most a hétvégén csak rászántam magam, mivel nem történik semmi, felhívtam őket, azaz hívtam volna, ha lenne ügyfélszolgálat hétvégén.
Tegnap újra hívtam őket, lerázott az ügyfélszolis azzal, hogy látja, hogy van folyamatban egy megkeresés. Mondtam, hogy igen, van. Csak éppen válaszolni nem hajlandóak rá. Hát ő annyit tud tenni, hogy szól az illetékeseknek, hogy minnél hamarabb vegyék fel velem a kapcsolatot. Szerintem türelmes voltam, hagytam időt, nem írogattam kétnaponta nekik.. Mostmár azért sürgetni fogom őket, hogy szeretném, ha visszautalnák.Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
Gallmix
aktív tag
-
konci79
őstag
Üdv.
Ha rendeltem egy hűtőt, azt írják, kérésre elviszik ingyen a régit.
De hol kérjem, rendelésnél sehol sem tudtam beírni semmit .
Gondolom a futárnak előre kellene ezt tudnia, vagy nem?
Valakinek van tapasztalata? -
Ákinard
aktív tag