- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nagyon piros pont emagnak, hogy tegnap délután visszavittem a tv-t az üzletbe, mára már vissza is utalták az pénzt, kevesebb, mint 24 óra kellett várni.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
alázógyík
őstag
Sziasztok!
Easy Box-ba rendelte terméket ma délután megpróbáltam átvenni.
Fizetés után csak kattogott az ajtó, nem nyílt ki.
A kijelzőn megadott telefonszám(06 1 374 38 90) elérhetetlen.
Mi a teendő? -
-
Santi22
aktív tag
válasz tököscsávó #1949 üzenetére
Pont egy ilyen esetről írtam nem sokkal visszább. Fizetés után ugyanígy percekkel töröltem, ez volt november 25-én, tehát nem tegnap, azóta sincs semmi. Tegnap meg email jött, hogy úton a csomag, amit (pl az itteni tanácsra hallgatva) természetesen nem fogok átvenni, visszamegy hozzájuk és hátha akkor rájönnek, hogy vissza kellene adni az árát.
A problémám mostmár az, hogy közben volt egy szeparált rendelésem dec. 5-én egy teljesen más filléres cuccra. Ha képesek összevárni és egyben kiküldeni hülyét kapok.
Most akkor vagy vissza fog menni mind2, vagy kiveszem az egyiket, a másikat meg nem a fiókból vagy nemtudom, de kezd már felhúzni a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Santi22
aktív tag
válasz tököscsávó #1955 üzenetére
Semmi ilyet nem kaptam, sajnos nem az emag az érintett termék forgalmazója, hanem egy partnercég, úgyhogy annyi van odaírva, hogy törlési kérelmemet elküldték a partnercégnek és értesítenek, amint választ kaptak a cégtől, ez van ott már két hete.
-
-
Nekem múlthét hétfőn küldtek egy üzenetet viberne, hogy jön futár, olyan rendelésszámmal, amit nem találtam sehol (végén kiderült, hogy szétbontják a csomagot több kis csomagra, és alcsomag számát írták, ami teljesen más, mint az eredeti rendelésé)
Nem voltam otthon, futár jött, és hívott. Mondtam, hogy holnap jöjjön, azóta már 2 hete, és semmi hír.
Viszont egy pozitív, hogy a tv árát 24 órán belül visszutalták miután visszavittem a tv-t az üzletbe személyesen.<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
Dictator^
veterán
válasz tököscsávó #1957 üzenetére
Partnertől eleve nem rendelnék.. ott még nagyobb a katyvasz ha valami nem jó a termékkel.
Persze "garancia" az eMAG, de na..És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
Silentfrog
veterán
2 termék jött az emagtól.
Boxnál fizetem.
Ha csak az egyiket veszem ki a másikat benne hagyom akkor előbb utóbb visszautalják automatikusan az árát, ha semmit se teszek egyebet?
Így még nem próbáltam. -
Dictator^
veterán
válasz Silentfrog #1962 üzenetére
Mármint mindkét termék már benne volt az automatába (egy vagy több ajtó mögött)?
És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
pn4hvq
senior tag
válasz Silentfrog #1962 üzenetére
Szerintem ez úgy működik, hogy kifizeted, kiveszed mindkettőt és még ott a boxnál elindítod az elállást a nem kellő terméktől, majd ha mázlid van a karácsonyi időszak miatt, akkor egyből vissza is engedi tenni ugyanabba az automatába a visszárut.
Szerintem, ha benne hagyod, akkor - mivel elvileg üresnek kell lennie a fióknak - a következő töltéskor a futár majd néz, hogy ez meg mi itt, üresnek kéne lennie. Aztán ha netalántán "elveszik" a bent lévő csomag, mehet a keresgélés, egymásra mutogatás. -
Silentfrog
veterán
Köszönöm, a válaszotokat akkor inkább visszaküldöm ahogy szoktam.
Esetleg azt ti tudjátok a visszaküldött csomagnál kb mennyi idő az amikor már panaszkodhatok hogy nem térítették vissza a termék árát?
27-én már a boxban volt. -
juve600
nagyúr
Sziasztok !
Emag áruhitelre vett,független telefont meg szabad venni ? mi történik ha az eladó nem fizeti a hitelt ? tiltják a telót ??
-
Lackki
senior tag
válasz FireFox1996 #1960 üzenetére
nekem múlthét szerdán jött először sms, hogy jön a futár. Hívtam, de azt mondta biztos nem jön, mert nyári gumin van és amúgy is fel akar mondani. Sameday felé azt mondta, hogy nem voltunk itthon...
Ma jött megint sms, hívtuk telón de semmi. SMSre se válaszolt. Egésznap hivogattuk, de a rohadvány fel nem vette volna, aztán mily meglepő, sameday felé azt kamuzta, hogy én kértem, tegyük át máskorra a szállítástsoha életemben nem találkoztam ilyen egy szarszemét céggel és ügyfélkezeléssel mint ezek.
Privátot hamarabb észreveszem
-
pn4hvq
senior tag
Ha maga a futár viselkedett így, miért az egész céget írod le?
Az igaz, hogy te azzal a futárral azonosítod a céget, akivel találkozol, de ha ezt a futárt kirúgják, felmond és a helyére normálisan dolgozó személy kerül, akkor ég és föld lehet a tapasztalatod.
Nem vagy vele előrébb, de az itteni Sameday futárral én 100%ig elégedett vagyok. Akár házhozszállít, akár boxba. Hívtam már aznap, mikor házhozszállított volna, hogy merre jár, mert előbb elmennék a csomagomért, meg tudtuk beszélni (ő természetesen időt nyert ezzel, de így win-win volt). -
Lackki
senior tag
2 különböző futárról van szó.
3 óra ügyfélszolgálatozás és kismillió ígérgetés volt már a samedaytől is, illetve volt amikor 14kor hívtam, erre az automata közölte hogy este 18ig volt ügyfélszolgálat... 1 hétig meg se mozdult a helyi depoból a csomag.
7percre van tőlem a raktár kocsival és már azt is felajánlottam, hogy elmegyek érte, de azt mondták ez nem megoldhatóNem próbálnak megoldást keresni, hanem hárítanak folyamat. Emailre egyáltalán nem válaszoltak pl amit 1.5 hete írtam
Szóval ez ilyen kéz a kézben szitu szerintem...Mind1 most átkértem bp másik felére a rendelésem, hátha oda kiviszik. De továbbra is tartom, hogy masszívan ők a legalja most.
Privátot hamarabb észreveszem
-
Azharel
aktív tag
válasz alázógyík #1952 üzenetére
Üdv a klubban, pontosan ugyan így jártam én is. A telefonszámon lévő ügyfélszolgálat kuka, nem lehet elérni őket hétvégén, de a boxba péntek délután töltötték be a szarjukat. Ott áll az ember a box előtt és tehetetlen.... Tettem panaszt az emagnál, basznak rá válaszolni 1 hete, a nyomonkövetés szerint a visszaküldés folyamatban van... Az életben nem rendelek soha többet semmit easyboxba, mert ez nem az első eset volt.
-
Mtbsrác
senior tag
Hali!
Van még egyáltalán az Emag-nak telefono üfsz-a? 36-1-885-5500 ez már nem játszik. Bemondja hogy Dia def**a aztán szakítja a vonalat.
Mellesleg se telefonszámot se mail címet nem lehet változtatni,. Nem beszélve a fiók törlésről. Igazáből ezt szerertném. -
Mtbsrác
senior tag
válasz lsebestyen #1974 üzenetére
Az szuper, így se törölni nem lehet semmit, se megváltozttni. Nagyszerü.
-
lsebestyen
addikt
válasz Mtbsrác #1975 üzenetére
Nekem a legutobbi rendelesemnel a sameday az egyik csomaggal visszafordult, ezt az emag úgy vette, hogy minden tetel szallitasra kerult. Ezzel csak az a problema, hogy cseten ilyenkor már nem kapsz ugyintezot, csak akkor ha még van függő tételed. Szóval meg sem tudtam őket kérdezni, hogy náluk ez miért jelenti azt, hogy minden kiszállításra került. Egy időre szerintem hanyagolom az emagot, sok volt most belőlük.
-
Jajj, de "jó" ezeket olvasni...
Nekem is van egy nov. 19-i rendelésem, státusz - sikeres fizetés.
Így pár napja töröltem, de nyilván nálam sem történik semmi.
Sajnos emag partner, így ahogy visszább olvastam, várhatok egy örökkévalóságig a pénzemre.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sundesz
őstag
eMAG black friday VGA easyboxba szállítva jövő héten jött volna meg. Bolti átvételnél a 3 hetes szállítás helyett 3 nap alatt meghozták. Csak a boltban meg akkora tömeg volt, hogy nem erőltettem szombaton az átvételt. Normálisak ezek, minek van easybox?
Alza-hoz képest ez emag egy amatőr banda.
[ Szerkesztve ]
Hörcsög Powa'
-
axlfsi
veterán
válasz Sundesz #1980 üzenetére
"... Alza-hoz képest ez emag egy amatőr banda."
Sajnos vagy nem, de tény, hogy Alzának nagyon ügyesen működik az Alzaboxos logisztikája. Sok mindent vásároltam már tőlük és minden rendre 1 napon belül megjött (volt, ami még rövidebb időn belül, talán írtam is korábban).eMag mentségére; ők ugye marketplace, nem csak saját raktáras/forgalmazású termékeket "forgalmaznak" - ez így már nagy hendikepp Alzához viszonyítva.
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
bul07
nagyúr
Azért az Alzabox elég kevés helyen van, sőt inkább nincs mint van.
Bár én amúgy is a postát preferálom.
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
HUN_Sector
senior tag
Nekem már a robot is automatikusan bezárja a csetablakot, nincs humán kezelő.
Sameday központi szàm szerint ma csak este 8-ig dolgoztak. Dél van.
Ott sem tudok elérni élő embert.Ssd 12.08-as kiszállítással állítólag feladva, sameday nem kapta meg.
Gépházamat elsejére ígértek, a szitu ugyanez. Azzal kapcsolatban anno még elértem egy biorobotot, aki 1,5 hete baszik válaszolni. A kapcsolatfelvételi űrlapra sem jön válasz.Totàl lehalt az emag?
[ Szerkesztve ]
-
Strauss
senior tag
válasz HUN_Sector #1985 üzenetére
Az az EMAG régi üfsz. amit hívsz - az elején mondja ) próbáld meg a google ba beírni h sameday és amikor kiadja ott hívd - az már a rendes üfsz . és ki is cseng- Nekem 26. a óta a raktárukban van a a
csomag,,,,[ Szerkesztve ]
" a parlamentben demokrácia van - kő- papír-ollóval döntenek el mindent - Igaz Viktor használhat flexet is - "
-
-
finest
őstag
Nem gondoljátok, h komoly gond van az eMag/Sameday működésével?
Hirtelen annyi probléma van velük. Bedől a Sameday?
Szerintem vevőként a Samedayt teljesen felesleges hivogatni, mert nem a vevő van velük szerződésben.
Azt gondolom, h az ilyen irányú javaslat az eMagtól csak porhintés. Nagyon gáz, h nem is akarják kezelni a problémát.[ Szerkesztve ]
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
Strauss
senior tag
válasz HUN_Sector #1987 üzenetére
A szám jó , de ha beírod és az 1 . találatra kattintassz. ( amikor kiírja , h hány csillagos , hívás , útvonal, megosztás stb. - és ott a hívásra mégy (a szám ua ) akkor már a samedayt kapcsolja - próbáld ki..
[ Szerkesztve ]
" a parlamentben demokrácia van - kő- papír-ollóval döntenek el mindent - Igaz Viktor használhat flexet is - "
-
HUN_Sector
senior tag
Sameday helyzetjelentés: hatodik nekifutásra kapcsolt. 10. voltam a várólistában. Fél óra után automatikusan bontotta a vonalat, amikor én következtem volna
-
alázógyík
őstag
válasz HUN_Sector #1994 üzenetére
Ez nekünk is megvolt, 7.-ek voltunk.
45 perc után mikor ki jöttünk volna, bontotta a vonalat.Ganyé dolog.
-
Lackki
senior tag
Én tegnap végre át tudtam venni a csomagom igaz el kellett mennem érte mogyoródra (1400ft szállítási díj khmkhm...), de nekem már megérte! Köszönöm itt is még1x a helpet!
[ Szerkesztve ]
Privátot hamarabb észreveszem
-
sirály69
őstag
Lassan nem merek rendelni az emag-ról....
Rendeltem 3.-án egy Motorola telefont amire a kiszállítást 14.-re jelezte az oldal.
( Rendeléskor emag raktáron jelölte az oldal és most is azt írja)
Tegnap este ránéztem a telefonra az oldalon. Ha az este megrendeltem volna az oldal holnap 10-ig való kiszállítást írt.
Most próba kedvéért beraktam a kosárba és futárral való kiszállítást kérve : A kiszállítás várható időpontja elérhető lesz a rendelés rögzítése után
Ez most hogy....?Szerver Hosting Debrecenben
-
malev22
csendes tag
11.24óta sameday raktárban pihen a csomagom...ezt ìrták múlt hét szerdán. Elég gyorsan válaszoltak, reggel írtam délutánra jött ez a válasz..
"Tisztelt Ügyfelünk, a küldemény késedelmes szállítását a raktárban fellépő kapacitáshiány okozza. A probléma elhárításán a kollégák folyamatosan dolgoznak, így a küldemény érkezése a következő néhány napban várható. Az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük"
-
Santi22
aktív tag
Nekem megjött ma automatába a nov 25.-i rendelésem, amire még aznap törlést kértem.
Senki nem foglalkozott vele azóta se, nem veszem át, policy szerint automatikusan visszatérítik az át nem vett csomag árát.Ahogy itt írták korábban:
Ha nem vetted át a rendelést az easybox-ból, postapontról, bemutatótermünkből vagy a futártól, akkor a termék(ek) visszaszállításra kerülnek a raktárba, ahol jóváírják az(oka)t.
Ha előre fizettél bankkártyával, a raktárba visszaérkezés feldolgozásától számított 72 órán belül visszautaljuk az összeget. A pénzt ugyanarra a számlára kapod vissza, amelyről fizettél.
Úgyhogy meglátjuk, most megvárom amíg visszaviszik, aztán várom a pénzemet...
Új hozzászólás Aktív témák
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5