Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biga

    senior tag

    válasz Chereiose #10311 üzenetére

    Nekünk a Corsa e-vel van személyes tapasztalatunk, nagyjabol 25ekm-t tettPunk bele miota megvan.
    Korrekt kis auto, alapvetöen - mint jellemzöen a kategoria - 2 személlyel kényelmes, hatul ugyan elfér még 3, de ha pl elöl valami nagyobb ember ül, akkor a térded mar csak modjaval fog elférni (vagy ugy sem). Gyerekkel elmegy.
    A fogyasztasa nem rossz ott, ahova tervezték, sajat tapasztalat, hogy normalis hasznlatnal kb közeliti amit igér, azt hiszem 350km körül igér teljes feltöltéssel, amit föleg varosi vagy elövarosi környezetben meg is közelit. Mint korabban irtam is, nalunk nejem hasznalja napi munkabajarosnak, napi kb 50km, vegyes varos, kis autopalya (40-45%) + orszagut; Igy nyaron kényelmesen ellenne heti egy tOltéssel, még hétvégi bevasarlokörut stb is kélnyelmesen beleférn e( teszteltem többször, tényleg siman, bar jellemzöen igyekszem nem 0-100% körül hasznalni/tölteni). Télen azért mar inkabb csak a hétköznapok férnek bele, és az is mar kicsit visitva, de ha nem vagy tul agressziv, akkor ilyenkor is belefér.
    Többször hasznaltuk nagyobb tavra is (~470km), ha tartosan 130 körül akarod hasznalni, akkor ne szamits csodakra, azt nem szereti, nyaron 200-at talan elmegy, ha nincs nagy ellenszeled meg az EV-k istene is ugy akarja, na meg ha nem idegesit, hogy a végén mar erösen fog közeliteni a 0-hoz az akku :). Ha 110- körül hasznalod, addig jol toleralja a dolgot, akkor 230-körül azért elmegy (igazabol mar gondoltam ra, hogy kitesztelem és egy töltéssel kiprobalom, mert elvileg van a célallomasunk közelében egy töltö, de volt mar olyan, hogy nem müködött illetve foglalt volt, igy nem mertem eddig kockaztatni, mert azért az utolso km-ek szrintem mar vitorlazas lenne, ami hegynek fel necces :) )
    Egyébként hosszu uton ilyenkor Ionity-n töltöttünk, bevallom nem követtem a töltési görbét, de 80-85% k¨rnyékéig folyamatosan 500km/h-t jelez töltési sebességig, utana lassul le (de utana meg nem szoktam DC-vel tölteni).
    Egyébként ilyenkor hallhatoan temperalja is az akkut (megy a hütés nyaron rendesen).
    A müszerezettsége, fedélzeti szoftvere atlagos, Opelesen egyszerü, semmi csicsa, inkabb konzervativ, felület néha mar-mar fapados. Viszont alapvetöen jol hasznalhato, ha nem varsz töle animaciokat meg izgö-mozgo menûket etc akkor sztem azt kapod, amit varsz. Navija elég jo (ha van), folyamatosan frissül, a töltök is benne vannak, bar nem tervez velük, ha te nem valasztod ki. A telefonos appja..., hat van neki és végül is be tudod vele programozni, hogy pl inditsa a fütést ekkor meg akkor, illetve hogy mikor kezdjen tölteni stb, de néha lassan csatlakozik a kocsihoz (sztem a kocsi sajat adatkapcsolata nem valami acélos). Tudod vele követni a töltést is, (persze az emlitett lassusaggal, illetve néha többszöri kisérletre.).
    Csomagtartoja olyan, mint egy ekkora kis autoé: kicsi, de rohangalosnak elmegy. Egyébként az akku nem a csomagtartobol vesz el helyet, az ugyan is az ülések (föleg a hatsok) alatt van, igy csak akkor van utban, ha magad ala akarod huzni a labad (mert akkor az nem fog sikerûlni. Eleve kifejezetten alacsony az üléspozicio, ami föleg szerpentinen elég sportos hatast kelt, bar szo nincs sportossagrol :) Hozzatenném, hogy EV-sen jol gyorsul szinte minden töle elvarhato helyzetben, de nem sportkocsi.
    Van némi tapasztalatom elötte Zoe-röl, az mind techinkailag, mind minöségérzetben az Opel/Peugeot alatt van (annak viszont valamivel magasabb az üléspozicioja, ami miatt hatul kicsit nagyobb a térérzet, de ennyi).
    Nem tudom milyen célra nézed, ha napi munkabajaro olcso és olcson fenntarthato igaslovat keresel sztem nem fogsz csalodni bennük.

    ''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

Új hozzászólás Aktív témák