- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Megszűnik a Tizen rendszerű Samsung órák terméktámogatása
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
gp Egyelőre semmilyen információt nem kaptunk arról, hogy mikor érkezik a hosszú ideje készülő felújítás.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
őstag
válasz CptAdamica #3550 üzenetére
Nem muszáj mindent megcsinálni, a mapokon át lehet vágni. Én is érzem hogy hú de kurva nagy, most pont a Capitalban kóborlok tegnap délutánom és estem rá is ment, de csak azért mert minden hova 2x is benéztem. Utólag feleslegesen mert semmi érdemlegeset nem vettem fel, ami az volt meg amugy is a fő csapás irány volt.
Masodjara Guide alapján a játék idő kb negyede lesz kb szerintem.
-
gborisz
tag
Sziasztok, valakinek van tapasztalata/infója softbannal kapcsolatban?
Ostoba módon felvettem (kb két hete) coopban felvettem egy eldobott tárgyat (Deathbed Smalls), amiről két nappal később kiderült, hogy hackelt item. Akkor eldobtam. Tegnap megkaptam loginnél a "Warning: Unauthorized tampering with the game detected" kezdetű üzenetet. Nem világos, hogy pontosan mit is kéne tennem, hogy elkerüljem a 180 napos karantént. Az érintett karaktert letöröltem a biztonság kedvéért némi fogcsikorgatással, ez elég vajon? Egyelőre ugyanúgy megy a summon mint eddig, érzésre.
[ Szerkesztve ]
-
CptAdamica
veterán
Amúgy ja, nekem is ez volt a fő gondom, hogy mindenhová benézek 2x, meg minden szegletet bejárok, de tényleg nem éri meg. A végén Haligtree-t már kb végig speedrunoltam, de még ott is volt egy föld alatti rész, amit hagytam.
Meg ami még feltűnt, hogy nagyon sok karakter mozgás vettek át előző részekből, nagyon sok Demon's Souls elemet fedeztem fel.
Megyen!
-
siposz
aktív tag
Valakinek van ötlete smithing stone 3 farmolásra. Az elszaladok altus plato bell bearingen 2-n kívül?
Gael tunnel adja 4-t, de a 3-t mintha nem dobná semmi.
-
Bad Pritt
nagyúr
Basszus, patchelték Volcano Manorban a hidas trick jumpot a somber 7-esért. Még mindig lehetséges, csak kb. tökéletes ugrás kell hozzá, szívtam vele vagy fél órát.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
sp8787
addikt
Van vmi olyan All Boss Run ami nem akkora lame mint amit itt linkelve volt?
Az ugyanis glitches, 1.03 elotti benasag. -
S e t h
nagyúr
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
pandras83
senior tag
válasz S e t h #3563 üzenetére
first run as ds virgin be like
*
viccen kívül a kezdőterületen vagyok, de néhány katona kivételével mindenki lever. confessorral hova menjek jobb cuccokért a legelején, ha meguntam a katonákat püfölni a táborban?*(igen, a rajz a Bloodborne-ból való, ne fáradjanak a mindentudók)
[ Szerkesztve ]
Cyberfuck Patchrunner
-
siposz
aktív tag
válasz pandras83 #3564 üzenetére
A tree sentinelt hanyagold, csak szétbasz az ideg.
A sárkányt is.Lehet menni egy kört a mocsár körül, próbálkozni ezzel azzal. Kipucolni a Limegrave dungenokat. A limgrave tunnelst mindenképpen.
Grace viszonylag sűrűn van, érdemes figyelni, viszonylag távolról láthatóak az aranyló pászmák.
[ Szerkesztve ]
-
sp8787
addikt
válasz ThySoul #3562 üzenetére
Na legalabb ebbol van mar normalis run
I BEAT ELDEN RING AND ALL MAIN BOSSES WITHOUT GETTING HIT(All Remembrances No-Hit Run - no magic)
-
Yodamest
veterán
Én meg Caleidben kóboroltam mostanság, hát elég barátságtalan vidék az biztos.
Azon filózok, ha újraosztom a pontokat mi legyen majd. Az van, hogy tök jó az eredeti elképzelés, hogy meele harcos+valamennyi faith és akkor buffolgatom a fegyvereket, de a valóságban ez annyira nem gyakori. Eleve a legtöbb komolyabb fegyver már alapból buffolhatatlan mert saját képességük vagy valamilyen elementás sebzésük van, továbbá egy hagyományos fegyverre is, mint mondjuk a Claymore előbb rakok frost sebzést, ami állandó, nem kell figyelgetni, nem jár le, és tök hasznos, minthogy enélkül használjam és esetenként rátoljak egy 45-60 seces tűz, bleed, villám sebzést. Ezen felül a weapon artok ott vannak, mint ilyen nem klasszikus varázslatok de mégis azok, amiket 0 ráfordítással lehet használni. Ha tűz sebzés kell, fel tudom tenni a flame of the redmanest mondjuk és akkor meg van oldva, hiába nincs semmi pontom inten vagy faithen.
Szóval ti hogy vagytok ezzel a magic rendszeren belüli magic rendszerrel? Én nem nagyon tudom hova tenni még mindig így kb 100 óra után sem. Nekem üti egymást a kettő valahogy. Az, hogy pl. halberdekre is ott van a ice spear nevezetű weapona art, ami többet sebez, mint bármilyen nem OP varázslat és 0 pont ráfordítást igényel nonszensz. E mellet miért is akarnék nem only meele lenni, és pontokat tenni a magic statokra, ha ilyen varázslatok elérhetőek gyakorlatilag ingyen?
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3571 üzenetére
E mellet miért is akarnék nem only meele lenni, és pontokat tenni a magic statokra, ha ilyen varázslatok elérhetőek gyakorlatilag ingyen?
Mert a magic fun. Csomó hülyeséget ki lehet találni akár sorcery, akár incantation alapon.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
ThySoul
senior tag
-
persil
nagyúr
válasz pandras83 #3573 üzenetére
Az instant runakat inkabb gyujtogesd, nagyon jol fog jonni, amikor tobb tiz-, vagy szazezer runat kell kipotolni egy kevessel, hogy szintet tudj lepni(es igy ne veszitsd el), vagy amikor pont kellene 50 nyilvesszo stb.
Ami a zsebedben van, az biztonsagban van, e miatt nagy ertek a pattinthato runa. Jokor kell felhasznalni, ahhoz, hogy nagyon fejlodj belole, ugyis tul keveset adnak(meg az elejen egy jo darabig).
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
DanielLong
senior tag
válasz Yodamest #3571 üzenetére
Picit hasonlóan látom a helyzetet én is. Alapvetően egy pajzsos varázslót akartam csinálni a pajzsot erősítő buffokkal, de ezek az 5-10 másodperces "megerősítések" harc közben nem túl hatékonyak. Ugyanez volt nekem a problémám a mindenféle grease-ekkel, amit a fegyverre lehet kenni. Egyszerűen túl rövid ahhoz, hogy egy bossharc alatt nálam kitartson, harc alatt meg örülök, ha van időm támadó varázslatot castolni, nem még armament buffot
Végül arra lyukadtam ki, hogy alapból a maximális sebzésre megyek, a pajzsot is elengedtem már. Tehát varázslóként favorizálom az intet és nem próbálok pl. még faith-t is növelni, illetve mindra és staminára nem teszek arányaiban túl sokat. A kardom ash of warja is intre scale-el.
Persze ha egy bossnál megkadok, akkor rögtön optimalizálom a felszerelést, a ködfal átlépése előtt feltolok valami buffot, grease-t, stb.
Más: Liurniában erre a fennsíkra fel lehet valahogy jutni vagy majd egy portál vagy quest visz fel?
Más2: Caria Manort kipucoltam és mögötte a sárkány hp-ját 50%-ra levittem, majd elrepült... Ezek után beszéltem Rannival, elfogadtam a questjét és most gondolom Nokronba kéne mennem. Azt sejtem, hogy ez kell majd az egyik endinghez, mert már sokat beszéltetek itt róla, de egyébként semmilyen infóm nem volt arról, hogy mit fogadok el. Remélem jó lesz ez így és nem veszítettem el még semmilyen alternatív lehetőséget a tovább haladásra.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz DanielLong #3576 üzenetére
Ranni questhez kapcsolódik, de nélküle is fel lehet menni, Astelt kell leverni hozzá a Grand Cloister föld alatti területen.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
siposz
aktív tag
válasz pandras83 #3573 üzenetére
A golden runeokat érdemes olyan esetekre tartogatni, amikor megvan a szintélpős rúnák legalább 2/3-a.
Vagy tartalékolni, mert szívás ha ott állsz a kovácsnál, és nem tudod kifizetni a fegyver fejlesztést. Nem kell eszetlenül takarékoskodni, de egy kevés azért mindig legyen nálad.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz DanielLong #3576 üzenetére
A pajzsot én mindig is szerettem, én nagyon ez a tipik Sword & Board jellegű karakter vagyok mindig. (WoW-ban is anno mindig én voltam a guild tankja, valahogy ez vagyok én úgy látszik)
Illetve egy erős pajzs elméletben nagyon hasznos itt a soulsokban, mivel sokszor időd nincs lereagálni mit csinál a boss, szóval csak tartod a pajzsot és nem kell azonnal reagálnod, ez nagy előny. DS1-ben nagyon jól is működött, amikor 2. alkalommal vágtam bele már szinte dodge nélkül játszottam végig, mindent is kipajzsoltam benne, tényleg mindent. Azóta sajnos a pajzsok meg úgy az armor szettek hatékonysága visszaesett, pedig hihetetlen anno ez milyen jól működött, volt értelme heavy armorban rohangálni, tényleg alig sebeztek meg! Örülnék ha visszahoznák a dolgok súlyát a jövőben, ezzel együtt lassíthatnák a gameplayt is, nem kell ez az arcade vonalat tovább fokozni már, inkább legyünk mi is lomhábbak, de az ellenfelek is mozogjanak kiszámíthatóbban.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Yodamest #3579 üzenetére
"kell ez az arcade vonalat tovább fokozni már" - Ha valami gyorsul az arcade lesz?
Git gud: tank build
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Döglött Róka #3580 üzenetére
Ezt ma este összerakom én is, viccesnek tűnik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
válasz Döglött Róka #3580 üzenetére
na ilyesmi kell nekem
Nem arcade, de abba az irányba haladunk így értettem, ha lassabb lenne a tempó, több idő lenne reagálni is a mozdulatokra.
-
ThySoul
senior tag
Na megvan loretta is RL1-en. Eddigi legrosszabb boss volt, alapból borzalmas gyalogosan lovas ellenfelek ellen harcolni szerintem, de ebben van egy kis csavar is:a varázslás.
Az előre lövő kristályt imádja spammelni (11 volt a rekord egymás után) p2-ben meg 4et lő egyszerre, 8 kardot summonol a feje fölé (ha íjjal lő és feláll a ló ráadásul nem is látod hol vannak azok a szarok ) a lenditéses attackok meg akkorra hitboxal rendelkeznek hogy legszivesebben sírni támadt volna kedvem.
Mindegy, jöhet Malenia -
wolf13
őstag
Még a legelején a játéknak van egy köd mögötti rész , ahova csak kulccsal lehet lejutni. Én megszerettem , de s látom is a tárgyak között a Stonesword Key-t , mégsem tudom használni. Ennek mi lehet az oka ?
-
Bad Pritt
nagyúr
Kettő kell hozzá, ha a Stranded Graveyard melletti ködfalra gondolsz.
Minden ilyen imp szoborral zárt helyhez kettő kell, csak némelyiknél az egyik imp fejébe már bele van helyezve egy, ennél pont nem.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Yodamest #3582 üzenetére
De mit értesz az alatt hogy arcade irányba halad? Igen, gyorsult de a DS1 az valami kínkeservesen lassú cucc volt a DS3-ER-hez képest.
Így is van idő bőven reagálni a mozdulatokra, a bossok bőven emberi reakcióidő felett szívják fel magukat a nagy attack előtt.
Én jelenleg pajzs nélkül játszom, előző végigjátszás tower shielddel ment le. Mindkettő kiválóan működik csak nem konstans felhúzott pajzzsal illetve dodge-spammel kell játszani.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Yodamest
veterán
válasz Döglött Róka #3587 üzenetére
"nagy attack előtt" - kérdés mit neveünk annak, amikor a kis attack is simán félhp-z.
Amúgy az ilyen kombó támadásokra gondolok, amikor pörög-forog, támad-csapkod és nem tudod éppen jön-e még egy támadás vagy már végzett. Persze kitanulod, hogy jah ott jön még egy 5. támadás is, de reflexből nem fogod tudni elkerülni szimplán ránézésre, hogy "jaj mozdul a karja vagy valamije (miközben ő maga is össze-vissza izeg mozog) akkor nekem balra kell elugranom, szóval ilyen tuti nincs. Én örülnék ha annyira követhetőre lassúlna a mozgás, hogy szimplán reflex alapon egy átlagos gémer, aki odafigyel a mozgásra és jól időzít, akár első nekifutásra teljesíteni tudná. Lássuk be a BB-DS3 óta olyan gyors keszekusza mozgásokkal rendelkeznek bizonyos bossok, hogy nem reflexből ugrassz el, hanem izommemóriából a legtöbb esetben.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Yodamest #3588 üzenetére
Van egy apró trükk amit kifigyeltem. Ha van olyan kombó, amit elnyújthat, akkor az alap kombó végén gurulj a boss felé, ha lehet. Átmegy feletted az utolsó támadása te meg csaphatod közelről.
A reflex alapú mozgás meg sosem volt a DS sajátja. A halál a tanulási görbe része volt mindig. Szerintem amit elvársz az sosem létezett ebben a sorozatban
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3588 üzenetére
+1
jaj mozdul a karja vagy valamije (miközben ő maga is össze-vissza izeg mozog)
Erről a Tree Spiritek jutnak eszembe, mert minden egyes mozdulatánál azon gondolkodom, hogy most mozog vagy támad?
Ami ebben a játékban baromi gáz a korábbiakhoz képest, az az, ahogy a textúrák meg effektek maszkolják a mozdulatokat. Sokszor nem látod egyszerűen, mi történik.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #3590 üzenetére
Malenia P2 esetében rendszeresen előfordult hogy nem tudtam eldönteni éppen mi történik a szárnyai miatt, főleg a felugrásnál volt gond ez. De most lorettánál is előfordult hogy konkrétan kitakarta az egyik magic attack a másikat, azt vagy pont isteni szerencsém volt és dodge lett mindkettő vagy telibe talált minden és meghaltam
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #3590 üzenetére
"Sokszor nem látod egyszerűen, mi történik."
Nagyrészt ez is része a problémának, szóval olyan átláthatatlan és így várnák el, hogy te lereagálj dolgokat. Egyértelműbben kellene sugallni a támadásokat, ne a köldökéből húzza elő a boss a kezét és csapjon orrba. Még ha lennének tényleg keveset sebző támadások, azt mondom oké azt belehet kapni a semmiből is, de minden olyan ami harmad HP felett sebez már előre jól látható/egyértelműen beazonosítható kellene legyen.
A múltkor erre gondoltam amikor írtam, hogy túl sok már a mozdulat és túl egybefolyik a mozgáskultúra. A jövőben meg mi lesz? Még finomabb mozgások? (mert afelé tartunk a DS1 óta, egyre több és finomabb mozdulat) de akkor az hová fog vezetni? A bossok 100 féle movesetből fogják teljesen folyékonyan összefűzni, a random kiválasztott mozdulatsoraikat, mindennemű előrejelzés nélkül?
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #3593 üzenetére
A From kitalált egy új formulát, ami alapján a boss figyelembe veszi a helyzeted, a távolságod tőle, valamint hogy csinálsz e épp valamit (pl bünteti a healt). Szerintem az irány jó, három nagy gond van csak vele: egyes bossok annyira szét vannak effektezve hogy nem látod mit akar csinálni, bünteti a gomb megnyomását is már (rád nézek, heal trigger), és egyes bossok túl agresszívak a játék tempójához (nem mind, de azért van).
A legkönnyebben az első javítható, a másodiknál el kéne fogadni hogy szar ötlet szóval nem hiszem hogy ez változna, a harmadik meg mióta kijött a BB hiba, szóval ez sem valószínűsíthető hogy javítva lesz. Félreértés ne essék, szeretem a gyorsabb tempót, szeritnem a Ds1-2 nagyon szenvedős már mai szemmel, csak ne rakjanak már BB sebességű dögöket olyan játékokban ahol nem lehet olyan agresszívnak lenni mint abban a címben
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #3595 üzenetére
Nekem tetszik ez az okositott boss irány, de megértem aki ellenzi, mivel tényleg érezhető hogy lassan eltűnik az az ablak amit a sikeres dodge után kaptál és büntethetted a bosst
Amin én mindenképp változtatnék:
-grab attackok hitboxai: ezer éves probléma, valahol tok normálisan működik, más ellenfelek esetében (sír alonnne, dancer) meg mintha egy mágnes lenne a keze helyén
-heal trigger: x sugarú körben már azért büntet ha megnyomom a gombot. Azon kívül hogy idegesítő (de rettentő mód) megtöri a harc dinamikáját is hogy az aréna másik végébe kell futni egy kis élet miatt. Töröljék el, vagy jöjjön vissza a BB féle lifesteal combat.
-grafikai /aoe effektek:előbbi szimplán irritáló, mivel nem látod éppen mi történik, addig az utóbbi egy szar fejlesztői döntés. Nem attól lesz valami jó ellenfél, mert mindenre is képes.
-boss újrahasznosítás /gang bossok: 2022 van, legyünk egy kicsit kreatívabbak oké?
-végtelen kombó : na a másik kedvenc, mikor kettő olyan mozdulatot köt össze amik kombinációja instant halál -
CptAdamica
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Androidos tablet topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- Renault, Dacia topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
- További aktív témák...
- MacSzerez.com - iPhone 11 Pro / 64GB / Kártyafüggetlen / Space Grey / Garancia!
- Google Pixel 8 Pro Bay 128gb - Használt, Google gari, akár beszámítással
- Gamer PC RTX 3070 Intel i5 10600KF 1TB NVME SSD Nagyrészt új alkatrészek Garancia és Beszámítás!
- Apple iPhone 15 Pro Black 1TB - Makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple iPhone 14 Pro Max 1TB - Makulátlan, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs