-
Mobilarena
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mustadjoci
tag
Sziasztok!
na megint kérdeznék hátha.hubsan 501s
uj kamera modul.
alapjában jön a kép 5840 en. kb 5 méteri sugároz. sehol máshol nincs.
de ha szétszedem a drónt és az akksit rajtahagyom, úgy húzom le a kameramodul csatlakozóját és dugom vissza, akkor utána 5780 on kezdett sugározni, erre ráállítottam a távirányítót és teljesen jó lett a hatótáv.
na de ha az akksit lehuztam a drónrol és vissza, akkor újra jött az 5840 es sugárzás.
esetleg valakinek ötlet, hogy hogy tudnám "elmenteni" hogy 5780 megmaradjon áramtalanítás után is? -
ezoltan
tag
Múltkori poén-szédelgés (...vagy peremtánc? )a bányában (affene hogy olyan bánatosak voltak a fényviszonyok).
[link]QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
kriszbon
őstag
(#61498) fape:
És
(#61500) ezoltan:
Rendben köszönöm a válaszokat, akkor nekiállok azt is átalakítani.
Mert milyen dolog az már hogy van GPS és jelvesztésre nem jön haza, hanem csak ha mondom neki kapcsolóval.(#61499) syler123:
Arra azért számíts, hogy nem olyan kicsi a 880 mint a 220-as, hacsak nem változott valami.
Ebből 12g a 880-as.Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Island
csendes tag
válasz AMDaZERG_1 #61481 üzenetére
RS II-esek brutálisak. Nekem két jobbos és két balos van a gépen.. Randy kuponnal a CW-k szinte mindig akciósak. (16-17 EUR/db). A CCW-k kb soha.
-
Mustadjoci
tag
az létezik hogy egy ilyen antenna nem bir rendesen 5840 ghz-en sugározni de 5800-án igen?
-
nagyúr
válasz Mustadjoci #61506 üzenetére
Persze, minden antennának megvan, hogy melyiken a legerősebb. Nincs két pontosan ugyan olyan antenna. ProDrone antennák pl tesztelve vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Island
csendes tag
válasz AMDaZERG_1 #61510 üzenetére
Én nyugdíjastempóban közlekedem, szóval ha négy CW lenne rajta, sztem akkor sem jönne le nálam.
Ha valaki nonstop punch-out-olna velük akkor lehet, hogy lelazulnának, de normál használat mellett biztos nem. -
kriszbon
őstag
Jaa.. igen emlékszem rá.
Amúgy megcsináltam az átszerelést IBUS módra, GPS-t átraktam 2-es portra, és az IO2 oldalon kötöttem be(IO1 PPM).
Beállítottam portot, utána Serial-Based receiver alatta meg IBUS.
A táv működik is, de piros ejtőernyőm az nincs ha kikapcsolom a távot.
Tehát ezek szerint nem működik rendesen, vagy kell újra Bindelni?Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
ezoltan
tag
válasz AMDaZERG_1 #61510 üzenetére
Érdekes,RS II 2306-ot nem is láttam még kétféle forgásirányban de ha ti mondjátok,biztos van.
Viszont egyáltalán nem értem ezt a fellazul-nem lazul problémát.Köze nincs a cw-ccw dologhoz...Nyilván ezesetben az egyik balmenetes anyát használ,a másik jobbosat.Önzáró anyát kell használni és ez a probléma megszűnik létezni...
Amikor én rendeltem az RS II-ket,még csak opcióként sem szerepelt a forgásirány.Úgy kötöd be ahogy akarod,vagy megfordítod szoftveresen.Sima jobbos önzáró anyákat használok,5 cellán,és nem fukarkodom a magasabb gázállásokkal sem.
Baromira nem akarnak letekeredni...Szerk.: Hozzáteszem,baromira üdvözlendő dolog véleményem szerint a cw/ccw változatok megszüntetése vagy legalábbis visszaszorítása.Nincs játék a ritka balos anyákkal,nem keverednek ésatöbbi.
Sokkal egyszerűbb.[ Szerkesztve ]
QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz ezoltan #61513 üzenetére
Én nem állítom!
És nekem általában rá szoktak szorulni, vagy csak beledumálom amikor rohadt nehezen jön le.
Ami meg külön nagy szám, hogy a balost baromira nem jó irányba kezdem letekerni, és még húzok rajta egy jót
Na, ez törött propnál igazán dicsőséges! Amúgy mindig önzárósat használtam.
Banggoodon több motornál tapasztalható, hogy nincs opció irányra.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
ezoltan
tag
válasz AMDaZERG_1 #61514 üzenetére
Nyilván,ez amiatt van,mert normál irányban forognak,nincsen belőle fordított.
Vagy a kívánt iránynak megfelelően forrasztod be,vagy megfordítod BLHeli-ben,nyilván "hardveresen" egészségesebb.
Arra kell figyelni,hogy a harang menetes része minimum síkban legyen az anyával megszorítás után,mert a műanyag önzáró rész így képes betölteni a szerepét.
Amennyiben esetleg nem éri el,alacsonyabb profilú anyát kell használni.Ja,még az előzőhöz: nemcsak a szöszölés szűnik meg a balos/jobbos anyákkal,hanem a sz.pás is a kétféle rendelendő tartalék motorokkal...Pontosan a Wizi lehet erre a példa a pontozóval megjelölt tengelyű,illetve fekete anyákkal billogozott balos erőforrásaival...
QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz ezoltan #61515 üzenetére
Egyenlőre még nem döntök, hanem inkább puhatolózom, mert egy szett vadi új Eachine 2206 2300kv motorom van. Ezeket még az X220s vásárlásakor beszereztem. De szerencsére nem volt még rájuk szükségem, mert bírja a gyári szett. Ezen mondjuk csodálkozom is, mert bizony akkora pofonokat kaptak már, hogy meglep a működésük Azt gondoltam az 5S akkuknál fognak elvérezni, de azzal sem volt gondjuk. A gép ment mint az ördög, pedig látható, hogy egy tank Megduplázott alsó és felső lapokkal, rajta GPS (csak saját szórakoztatásomra, hogy lássam mennyivel megy, és a telemetriához hozzá adja a koordinátákat, és a mozgási sebességet, valamint potty esetén az utolsó koordinátákat kiadja távirányítóra).
471 gramm akku nélkül! De 160km/h sebességet azért ki lehet belőle húzni szélcsendben
Viszont tartaléknak már jobb fajtát vennék, és ezért tájékozódom.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
kriszbon
őstag
válasz kriszbon #61512 üzenetére
Nahh.. továbbléptem a dolgon, és kivágtam a gépből az X6B vevőt, és tettem bele egy [ilyen] pöts kis vackot.
Megjegyzem a másik QAV XS 222 gépemben is ilyen van, amin a múltkori kínlódásom után SBUS-on lett Failsafe.
Az már nem csak gépre dugva táv kikapcs piros ernyős teszten esett át, hanem [élesben] is működött.Azért ennél a cserénél van egy érdekesség, hogy most nem SBUS-on van Failsafe gépre dugott állapotban, hanem IBUS-t kell beállítani, és akkor van.
Lehet a vevőn kellene valami gombnyomogatást eszközölni, de mivel működik így egyelőre nem érdekel.
Minden esetre érdekes egy dolog, de nem az egyetlen ezek között az utánzat alkatrészek között.Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
syler123
veterán
válasz kriszbon #61517 üzenetére
Nem lehet hogy a távon nem állítottad be X6B-nél a failsafe-et? Mert ugye minden modellnél be kell állítani Flysky I6-nál. Nekem kettő különböző helyről van X6B, mindkettő Ibus-on működik és megy a failsafe. Ha a távon nincs beállítva akkor nem megy, de erről volt is szó.
Mondjuk nekem a két x6b között hatalmas range eltérés van, szóval tényleg úgy van melyik hogy sikerült...[ Szerkesztve ]
-
fape
senior tag
válasz Peaceliker #61519 üzenetére
Van mind a kettő és csak beállítás kérdés melyiket küldje a vevő. Aszem a távon lehet állítani.
Ibusnak lehet kell -100, hogy az fc észre vegye a failsafe-et.Nem ezeket a drónokat keresik!
-
ot93
senior tag
Üdv, valaki Győr (v. Pápa) környékéről nem tud kölcsönadni egy ISDT szoftverfrissítő kábelt?
CRF300L
-
mobbo
senior tag
predator drón akciós
[link] -
kriszbon
őstag
válasz ezoltan #61518 üzenetére
Na azért nem úgy van ám az [link].
(#61519) Peaceliker: Nem tudom, de leírásában a vevőnek ott van hogy SBUS, meg iNAV alatt is csak úgy működött az első gépemnél ha az volt beállítva.
Ha IBUS volt beállítva nem csinált semmit, ez ugyan olyan vevő (lenne leírás szerint) meg kb. abban az időben is vettem, és a második gépnél meg fordítva kellett állítanom és csak akkor működött.Egyébként amit említgettek -100-at azt hol milyen menü alatt kellene állítani?
(#61520) syler123: Én azt sem tudom hogyan kell a távon falsafet állítani, azt csak be kell kapcsolni a 3-as csatornára és kész?
Ja most próbáltam, és akkor jelenik meg a -100 a 3-as csatornánál, ez lenne az?Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
kriszbon
őstag
válasz syler123 #61526 üzenetére
Most visszadugtam gyorsan az X6B vevőt, mert még nem volt a gép oldala rárakva, és így valóban életbe lépett a Failsafe.
De akkor a másik vevőnél meg hogyan működhet ha nincs beállítva a -100?
Csak mert az már élesben is volt úgy tesztelve, és működött rendben.
Ez az a gép volt ahol SBUS-t kellett állítani annál kicsi pöts vevőnél.De hogy én már vissza nem szerelem az X6B vevőt az biztos, főleg úgy hogy valószínű ezzel a kicsi vevővel is talán megvan az 1Km környéke.
[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
rokarudi
aktív tag
Sziasztok, két kérdésem lenne. Az egyik az lenne, hogy úgy tűnik, hogy az egyik cella döglődik az egyik akksimban. Nem töltődik fel rendesen és melegszik az akku töltés közben. Egyszer már gyulladt ki akkum és nem nagyon szeretném újra átélni, úgyhogy mi lenne a legbiztonságosabb módja annak, hogy megszabaduljak tőle úgy, hogy más se legyen veszélyben?
A másik: ma szórakoztam egy kicsit a 3 collos drónommal az erdőben viszont egy ág lekapta a vevő antennájának az aktív részét. Találtam többféle adatot is arra, hogy ennek milyen hosszúnak kell lennie, de mivel többféle hossz is volt, tudna valaki abban segíteni, hogy melyik lehet a jó? -
kriszbon
őstag
válasz kriszbon #61527 üzenetére
Hmm.. lehet még is csak visszarakom az X6B vevőt, mert annál a múltkor nem volt [jelvesztés], bár ez nagyban függ sok dologtól.
A mostani kis [vevővel] volt pár RTH kísérlet, még jó hogy az [irányítást visszaadja] ha van ismét jel.Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
-
Toncsi
aktív tag
válasz -szabi- #61532 üzenetére
Jó lenne kicsit konkretizálni mit is takar a "hasonló tudás", mert így nehéz lesz.
- stabilitás
- hatótáv
- összecsukási lehetőség, méret, súly
- sebesség módok
- kamera minőség, tudás (4k/30p, 1080p/120p, 100Mbps)
- 3 tengelyes Gimbal
szoftveres funkciók:
- egygombos 360 fokos panoráma
- hdr fotók
- VR
- raw formátum
stb...Mert ha mindet szeretnéd, akkor nincs alternatíva. Ha valamiben lehet más, vagy gyengébb, akkor talán.
Pl.: a Eachine E58 WIFI-t (mintegy rossz viccként) Mavic pro klón megnevezéssel árulják.
[ Szerkesztve ]
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Island #61511 üzenetére
Bocsi, hogy csak így bele a közepébe, de a kommented témájáról jutott eszembe.
Megvan a bűnös, hogy miért estek le a propellereim.
Elég banális dolog, de már kiröhögtem magam, úgyhogy le tudom írni. Még korábban feltűnt, hogy fordítva forog mind a négy motorom. Azaz mindegyik épp ellenkezőleg mint kéne. Betaflight-ban átállítottam Reversed-re, aztán annak rendje és módja szerint jól meg is feledkeztem róla, hiszen így már elvileg jó.Na, a gyakorlatban is jó volt (hiszen BÖSZME-1 tökéletesen irányítható lett), csak arról feledkeztem meg, hogy a motor tengelyén a menet most pont ellentétes mint kéne. Ezért gondolom magától letekerte a kupakot ahelyett, hogy rászorította volna mint ahogy itt írták páran
Attól tartok a hülyeség ellen az önzáró anya sem lenne elég megoldás, úgyhogy hétvégén újraforrasztom az ESC-ket
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
kriszbon
őstag
válasz Johnny_vT #61538 üzenetére
Van ez így néha, szerintem nem az első eset, de nem is az utolsó.
Nekem az is furcsa volt a képen, hogy a 2 hátsó motor forog befelé, a 2 első meg kifelé.
Biztos van ilyen felállás is mert mintha rémlene, csak én megszoktam hogy a 2 első befele forog a két hátsó meg kifele.
Bal első és jobb hátsó balos menet, a jobb első bal hátsó meg jobbos.
Bennem így maradt meg.Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
pn4hvq
senior tag
Karácsonyra a 9 éves fiam kamerás drónt szeretne. Mivel én sosem vettem magamnak sem, így teljesen sötétben tapogatózom, hogy milyen bevált típus lenne jó. Értelem szerűen, a fiam sem reptetett még ilyet, így tapasztalatlanként futna neki ő is, én is.
Ezekhez jár alapból távirányító is és pluszban lehet telefonról appból irányítani?
Általánosságban kérdezem: kapható hozzájuk pótalkatrész (akku, motor, propeller)?
A max. ár kb 65-70usd (szállítással együtt), tökéletesen megfelel, ha Kínából jön. Azzal tisztában vagyok, hogy vagy ideér karácsonyra, vagy nem.
Ezt találtam első körben: JJRC H68 720P Erre történetesen 20 perc repülési időt írnak.
Másik: Eachine Realacc R11 Mini 5.8G FPV Ehhez jár szemüveg is. A szemüveg közvetlenül a dróntól kapja a képet, a távirányítóval irányítható, vagyis nem kell telefon a használathoz? Használhatóak ezek a szemüvegek egyáltalán, vagy az újdonság varázsa elmúltával elő sem lenne véve?
Gondolkoztam minidrónokon is (talán valami Furibee volt néhány hónapja), de eggyel nagyobb méret/tudásban gondolkozom.
Előre is köszönöm az ötleteket, hozzászólásokat. Közben átolvasom az összefoglalót . -
AMDaZERG_1
senior tag
-
Island
csendes tag
válasz AMDaZERG_1 #61542 üzenetére
Csináltam tegnap egy kísérletet, és minden motoron irányt váltottam (RSII), meg a propokat átcseréltem. Nem voltak új anyáim, így csak azokat tudtam használni, amiket már meghúztam párszor (kb 10x-er?)és látszódott is a műanyag gyűrűn, hogy kicsit viseltes. 20 punch után lazák voltak az anyák. Valamelyiken felet, valamelyiken meg negyedet, de simán tudtam rajtuk húzni. Sztem ha valaki nagyon agresszíven tolja akkor vagy zsír új anyákkal megy mindig, vagy figyel a CW/CCW-re. Ha meg úgy mint én akkor tökmindegy...
-
kriszbon
őstag
Sziasztok!
Megint jöttem nyávogni kicsit egy problémámmal.
Talán emlékeztek hogy múltkor fape fórumtárs segített egy Naze vezérlőhöz iNAV Led Strip opciót létrehozni, készített is nekem az újabbak közül nem is 1-et, mert a neten csak régi volt.
Akkor működött is rendesen, azóta egyik sem.Na most, meg is van a configurátorban hogy lehet állítgatni a ledeket, viszont nem engedi aktiválni, bekapcsolni.
Pedig még csak repülve sem lett vele.
Már úgy is próbáltam bekapcsolni hogy minden le volt húzva róla, de akkor is visszadobja.Már CLI parancsot is beírtam de akkor sem(ha egyáltalán jól írtam).
[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
fape
senior tag
válasz kriszbon #61545 üzenetére
Frissült azóta a configurátorod? Bár a cli-t az sem magyarázza meg.
Küldesz egy version, feature és a feature list kimenetét a cli-ből.
Pl nálam:# version
# INAV/OMNIBUSF4PRO 2.0.0 Aug 19 2018 / 21:27:27 (dbdd1656a)
# feature
Enabled: VBAT MOTOR_STOP GPS TELEMETRY CURRENT_METER BLACKBOX AIRMODE OSD
# feature list
Available: THR_VBAT_COMP VBAT TX_PROF_SEL BAT_PROF_AUTOSWITCH MOTOR_STOP SOFTSERIAL GPS TELEMETRY CURRENT_METER 3D RX_PARALLEL_PWM RX_MSP RSSI_ADC LED_STRIP DASHBOARD BLACKBOX TRANSPONDER AIRMODE SUPEREXPO VTX RX_SPI PWM_SERVO_DRIVER PWM_OUTPUT_ENABLE OSD FW_LAUNCH TRACE[ Szerkesztve ]
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
-
ezoltan
tag
válasz AMDaZERG_1 #61547 üzenetére
Mondjuk szerintem alap,hogy minden repülés előtt minimum propeller-anya ellenőrzés,2-3 rep-naponta motorcsavarokat is átnézem,de ilyenkor általános revízió sem árt.Kamera,standoff csavarok ésatöbbi.
Azon az öt percen semmi nem múlik biztonság érdekében.QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
Geller72
veterán
-
Johnny_vT
senior tag
válasz pn4hvq #61541 üzenetére
Szia!
9 évesnek kamerás drón? Ezt hogy kell érteni, videózni akar vele vagy azt akarja, hogy lássa amit a drón lát? Ha videózni akar, akkor rosszabb a helyzet, mert rengeteg hulladék van a piacon, amik már itt a fórumon is sokszor rossz élményekkel gazdagították a kedves vásárlót. Ha csak az a fontos, hogy lássa amit a drón lát (FPV = first person view), akkor könnyebb a döntés.
A JJRC 20 perces repülési idején elkerekedett a szemem. Szerintem nincs sokkal több valóságalapja mint a Hófehérke és a hét törpének. A kamera ebben az árkategóriában, akár 720p-nek akár 1080p-nek címkézzék, inkább büntetés mint szórakozás. Wifi effektív hatótáv? Drón strapabírása? Gimbal (?) minősége? Szoftver kompatibilitás?
Az Eachine már kicsit hihetőbb, mert egy viszonylag ismert belépő márkáról beszélünk. Maga amit linkeltél kifejezetten ígéretesnek tűnik. A behajtható karok tompítják az ütközések erejét, a kis FPV kamerával pedig megspórolják a nehéz "HD" kamerát. Az 5.8Ghz-es kamerarendszernek további előnye, hogy analóg, így nem akadozik, minimális (szinte nem érezhető) a késleltetése és nem hirtelen megy el, hanem a hatótáv végéhez érve lassan hangyaháborúvá válik. Negatívum, hogy csak FPV szemüveggel vagy egyéb 5.8Ghz-es vevővel (pl. kapható 5.8G adapter telefonhoz, tévéhez, vagy önmagában FPV monitor is) látható a képe. Képrögzítésre sajnos ahogy látom nem alkalmas. (Ehhez kéne egy 5.8G vételére képes DVR.) További plusz, hogy elég sok cuccot adnak hozzá és maga az FPV életérzés lehet, hogy már ebből is átjön
DJI Tello szóba került már? Egy ismerősömnek ez van, egész jól elvan vele. Nagy sebességű módban kellemesen lehet vele repkedni és WIFI-s, közvetlenül a telefonra menthető a képe. (Ami egyben hátrány is, mert ha akad a kép, úgy lesz mentve is.) Viszonylag olcsó és a kínaiakkal ellentétben nagyon megbízható, a kiegészítők ára viszont magas.
A micro méretű drónoktól sem riadnék vissza. Furibee F36 = Eachine E10 önmagában is móka és öt perc alatt lehet rá tenni FPV kamerát is, ha már kevés a külső nézet. Ezek bagatell összegbe kerülő 5-15 eurós játékszerek (plusz AIO kamerarendszer kb. 12-15 EUR, plusz FPV szemüveg 30-50+ EUR, de ezek később másra is felhasználhatóak maradnak).
Fontos! A Tello, a micro drónok és feltételezésem szerint mindkét általad linkelt drón is level módban repülnek, azaz önmagukat stabilizálják. Tényleg jó lenne tudni, hogy mit látott a fiad, amitől most drónra vágyik, mert ha ilyesmi freestyle videóktól jött meg a kedve, akkor sanszos, hogy csalódni fog.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest