Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz MrCsiT #65744 üzenetére

    A Xephi-amu elég alapelvárás minden karakternek ami picit is közelebb megy az ellenhez. Vagy nem? Picit dam bukó volt, de simán lecseréltem rá seasonben. Sehogy se sikerült másként kezelni a sok elektromost szart. Főként ha 3 DH lőtte a szikrázó ellent 15 sentry átlag 60 lövés/sec sebességével. No, oda kényelmetlen volt melee karakterrel közelmenni. És ez még nem is volt olyan magas szintű GR. A másik kiugró/szivatós affix a tüzes lánc. Azt valahogy lehet "védeni"? Inkább csak elkerülni sikerül. Csak az csapatban DH vagy wizard mellett elég macera. Azt az agyzavaró effekthalmazt amit "ezek" produkálnak... Mire észreveszem hol a lánc már elhamvaszt. :DD

    Ice climbers is kellhet ha közel akarsz jutni. A mirelit és jail hatás is kellemetlen tud lenni ha addig van sebzésed míg ütsz... A jail mondjukelég agresszív damot is ad egy szint felett...

    Más:
    Ez a "goblin" gem nagyon agresszív. Ennyi sok goldot. Négy fehér ellen lecsapás = 100k+ gold. Egy tömeg nyeszlett kecske, 1 milla. :C A nehézségi szint és a GF bónusz növeli a hulla-golf-drop összgold mennyiséget?

    (#65745) bokpeter
    GR riftben nem számít a játék nehézsége. Ott csak a greater rift level számít. Egy T2-es lvl 20-as gr ugyanaz, mint a T6-os. A GR-ben magas a guardiannál a legendary drop esély. Szintenként ez is növekszik. Volt olyan kör, hogy 3 (vagy 4?) legendary is esett. A három ramalandi giftből három GR-ben esett.

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák