Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SQX_Barto

    addikt

    válasz Joci93 #45595 üzenetére

    Az, hogy belinkelted neki az összefoglalót, azzal marhára nincs kisegítve... :)
    Én totál laikus vagyok ebben a témában, de ami eddig így kiderült nekem a játékból, azt most összegzem gyorsan.

    Minden karakternél a saját erejének a forrását kell minél gyorsabban visszatölteni, emellett minél több all resistet (minden elleni immunitás), critical hit damage (kritikus csapás sebzése) critical hit chance (kritikus csapás esélye) és life steal (élet lopás, ütések/ölések során visszakapott élet pontok)-t kell összegyűjteni, ami csakis a felszerelés bónuszaiból tevődik össze. Magát a 60-as szintet nem nehéz elérni, végigviszed a játékot akár másokkal akár egyedül Infernoig és már bőven megvan.
    Viszont a probléma (még) az, hogy a kiesett tárgyak és az aukciós házból szerzett tárgyak minősége között egy óriási szakadék (Mariana-árok) tátong. Ez elvileg a kiegészítővel márciusban meg fog szűnni (az aukciós házzal együtt) Talán érdemes kivárni már ezt a cirka másfél hónapot és sok Gold-ot nem érdemes már beleinvesztálni a fejlesztésbe. A kovácsot és az ékszerészt érdemes maximumra fejleszteni (ékszerész nekem csak AH-val ment, mert elég későn kap az ember secret könyveket)
    Kovácshoz terveket kell gyűjteni (nagy részét én AH-ról vettem meg, mert kevés esett a játékban)
    Kovácsnál érdemes tárgyakat készíteni, mert sokszor jobbak, mint a talált tárgyak.
    Tárgyaknál törekedni kell a sárga Rare (ritka) vagy barna Legendary (legendás) ne adj isten set cuccokra, hiszen jóval több bónuszt adnak, mint a kék cuccok. Ékszereket lehetőség szerint minél erősebbre fejleszteni, főleg fegyvereknél a rubintot.