- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
killerjohn
addikt
válasz sto1911 #28238 üzenetére
jaja, térképekkel sokat funolunk manapság, hátha kisül belőle valami jópofaság.
most "kombinált minimál" (hülyén hangzik, nem kicsit) térképeket gyártogatok a gyakran farmolt területekhez.
példa:
Ez a weeping hollow olyan speciálisan preparált térképe, amelyen a fehér szín azt a területet jelöli, amin MINDIG lehet járni. Azaz soha semmi sincs odarakva a "félig-random-generator" által. Hogy ez mire jó, azt pl még nem tudom, de párszáz run adatából sikerült összekombinálni 17 area-ról az ilyen kombinált térképet (persze, mint "adat", nem bitmap, csak kellett neki egy vizuális reprezentáció). Pl ha rávetíteném a HUD-on a minimapra, akkor tök jópofa lenne látni azt, hogy mi az az útvonal, amerre MINDIG lehet menni. Ha összejön 20-30.000 run adata, akkor tudok olyat is mondani, hogy melyik sub-scene milyen eséllyel kerül adott helyre egy területen belül, persze ennek sincs különösebb értelme