Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hydra SR

    addikt

    válasz Poli_Dell #11036 üzenetére

    Van egy szerviz manual hozzá, ahol le van írva, hogy mit szabad ill. mit nem. Nem felügyelheti minden lépésedet egy szakember napi 24 órában, mert ha ennyire nem értesz a számítógépekhez és megtanulni sem vagy hajlandó, akkor ne te kezeld, vegyél föl rá egy embert. Joggal elvárható egy termék forgalmazója részéről a felhasználótól, hogy ha annyira fontos neki az adott eszköz, hogy napi 24 órában a rendelkezésére kell állnia, akkor tanulja meg a legalapvetőbb dolgokat, legalább az általuk írt kézikönyvből amit adnak hozzá. Vagy találja meg a kézikönyvben is említett support oldalon az áhított 24 órás ügyfélszolgálatok telefonszámát. Vagy legyen olyan gazdag, hogy mindezek hiányát pénzzel pótolja és megfizeti a 24 órás Mission Critical csomagot, vagy személyi IT szakembert tart otthon. Ne haragudj de egyáltalán nem érzem jogosnak az elvárásaidat, a legkisebb mértékben sem. Ha ez mind ingyen járna a géphez, akkor nem 300 000 lenne az ára, márpedig ezt a többletet kevesen akarják megfizetni, ők rendeljék meg külön pénzért.

    Nordik: a garancia csak arra az eszközre nem lesz érvényes, amit te raktál bele és máshol vetted, ill. ami bizonyíthatóan attól ment tönkre. Egyébként ugyanúgy érvényes a gari továbbra is a gép többi részére. Árajánlatot a boltok adnak, mindegyiknél más az összeg, ezt mi nem fogjuk tudni megmondani.

    [ Szerkesztve ]

    A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

Új hozzászólás Aktív témák