Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    Topikgazda

    válasz Cifu #424 üzenetére

    Bizonyos fokig persze érthető, ugyanakkor az autóktól kezdve szinte minden területen megfigyelhető, hogy a korai bemutatók és a szériagyártott modellek nem egyeznek meg 100%-ban, aminek nyilván nem a direkt kib*szás az oka, hanem valamilyen technikai vagy gazdasági kényszer áll mögötte.

    Játékoknál is ez van. Pl. bemutatnak valamit évekkel a megjelenés előtt, mert mondjuk a VGA gyártók menetrendje és a piaci elemzők statisztikái alapján akkor még arra terveznek, hogy a megjelenés pillanatában már a vásárlók kritikus százaléka rendelkezni fog a megfelelő hardverrel. Aztán a megjelenés előtt fél évvel meg kiderül, hogy a VGA/konzol gyártók csúsztak az új hardverek bevezetésével, a piac pedig döglött volt és nem mentek úgy az eladások mint várták. Ebből pedig adódik, hogy így már nem lehet kiadni egy olyan verziót, amit a vásárlók 90%-ka nem fog tudni rendesen futtatni a megfelelő hardver hiányában, mert akkor meg azért menne a sirám, hogy sz*r az FPS. És ilyenkor dönteni kell, hogy mi legyen...Ez csak egyetlen kiragadott példa volt, hatvanezer másik oka lehet még annak, hogy miért kényszerülnek butításra a megjelenés előtt. Ezt egy szakmabeli érti és tudja, egy laikus meg nem. Erre jöhettek rá, és inkább nem adnak ki videokat.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák