- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
ughhh
senior tag
válasz ScomComputer #29999 üzenetére
Ez egy fos, nézd meg mikor felugrik a bevásárlókocsira, nevetséges,
-
FoLey-v
addikt
válasz ScomComputer #29999 üzenetére
Nekem inkább felturbozott unreal engine 4 lenne. Cyberpunknál csúnyább.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Előszedtem újra a játékot (gog verzió, legfrissebb patch miatt totál reinstallt csináltam, vortex teleszemetelte az egészet). A régi mentéseim szerencsére működnek. Meg persze felraktam 50 modot.
Mintha jobban menne a játék mint korábban. Fullhd minden maxon (kivéve path tracing, de RT az high) Intel A770 16Gb-on számomra tökéletesen fut, és mintha a sok magot is jobban kihasználná. (felskálázások nincsenek bekapcsolva)Ami furcsa és nem tudom mi okozza az az hogy néha (nagyon ritkán) tükröződéseket rosszul jeleníti meg majd pár másodperc alatt magától megjavulnak. Talán a reshade bugja lehet.
Új karaktert majd kiegészítővel kezdek csak.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
veterán
válasz MasterDeeJay #30008 üzenetére
-
válasz abridabri #30009 üzenetére
Drivert azt rendszeresen frissítem.
Én meg vagyok vele elégedve. Régebbi driver/játék verzióval is meg volt 50-60fps átlagban,de most érezhetően több. Nem mértem mert a bladerunner mod miatt benchmark rész crashel.
Intel kártyák dx12ben teljesen jók. Azért kíváncsi lennék egy rtx3060-6600xt vagy nagyobb kártyákkal összevetve az új driverekkel.
Mire PH hajlandó lesz tesztelni talán rtx3070-est is befogja vagy kifutó típus lesz. Amúgy van egy a380-asom is a gépben meg tesztelni dolgokat (dual gpu ai gyorsítás). Illetve egy DG1-em is amiről majd írok logouton.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
PuMbA
titán
válasz MasterDeeJay #30010 üzenetére
Azta micsoda retro ház Hát igen, akkor még nem volt szempont a hűthetőség, mert alig fogyasztottak az alkatrészek. Nincsenek nagy, 12-14 centis venti helyek, nincs felső venti hely, mert táp útban van, a ház elején a HDD tartó totálisan felfogja a levegőt.
[ Szerkesztve ]
-
Egy 12cm-es venti hely van. Táp meg amúgy sem melegedős fajta ahogyan a ramok is csak 40-50 fok körül vannak venti nélkül. (6x16gb ecc reg hynix 3200@4000 1.35v de még nincsenek végletekig húzva azért lett rá venti) Víz meg kiviszi a proci hőjét, vrm meg játékok alatt kézmeleg, terhelve sem vészes hiába van többszáz watt tdp.
A hátsó venti és a táp is kifele viszi a hőt. A videókari ami gáz de amúgy azt nem húztam.
Van több ugyan ilyen gépházam, egyikből kiszedtem a hdd részt.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
KAMELOT
titán
válasz MasterDeeJay #30010 üzenetére
Jaaj miért nem veszel valami szép házat. Ilyen gépet ilyenbe rakni
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
addikt
Üdv!
Már több hónapja nem indítottam el a játékot, ma igen, és azt vettem észre, hogy eltűnt a magyar felirat. Mivel az eltelt időszak alatt, nem követtem itt a fórumon az időközi változásokat, ezért kérdezném, hogy kivették a játékból, vagy ha nem, akkor hol lehet újra beállítani, mert a játékbeállítások között nem találtam ilyen opciót.
Előre is köszi a segítséget."Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
PuMbA
titán
Elég nagy a csend, pedig jönnek az infók Például 70-re lesz kitolva a maximum szint, illetve a perkek mellett az attribútumok is újra oszthatóak.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Aventador91 #30021 üzenetére
Már tudjuk, hogy változik Teljesen megújul a UI, a telefonod kezelése, az autó vásárlás módja, jóval komplexebb rendőrség, illetve véletlenszerű leszámolások lesznek város szerte. Meg átvariálták a perk fát.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
Topikgazda
Én most letettem kicsit, már minden szegletét sokszor bejártam, várom a DLC-t. Addig feltettem a Fallout 4 GOTY-t, 360db MOD-al (3 napomba telt, mire minden működik). Abban is van többszáz órám, a PL-ig nosztalgiázom egy sort és nézegetem a MOD-ok adta lehetőségeket.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
A_Papa
aktív tag
Sziasztok!
Szeretném megcsinálni a Rázós landolás acsit. Van Biodyne Berzek Mk3-as cucc felszerelve, modolva. Illetve megerősített bokák is (ritka), Egy mólóban vagyok fent ilyen konténereken, alattam két ellen nagyon legyengítve. A kérdésem az, hogyan kell ugrani? Megnyomom az E-t (bejön az effekt), hosszan nyomom a szóközt, meg a bal és jobb egérgombot (YT videóban láttam) egyszerre, ugrok de nem sikerül az acsi... mit csinálok rosszul?Köszi a válaszokat!
Papi[ Szerkesztve ]
Papa
-
Ebbe is betalált a chatAI.
Elég jól persze még kezdetlegesen, de nincsenek még a questek beleintegrálva.
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/8924?tab=description[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
shapphire
tag
Sziasztok!
Belekezdenék a játékba, meglátom mennyi idő jut rá.
Néha-néha benéztem ide, láttam pár hsz-t ki milyen befejezést választott, meg egyáltalán, mennyiféle leágazás van.
Szerencsére oly rég volt, hogy már egyikre sem emlékszem.
Cifu játékmech cikkét természetesen már olvasom.
Relatív, de tudnátok ajánlani valamilyen középutat? Hogyan induljak, milyen befejezést válasszak? Biztos van fav. Szinte biztos, hogy kétszer nem fogom kijátszani.[ Szerkesztve ]
-
Ellia
addikt
válasz shapphire #30028 üzenetére
Szeptemberben jön a DLC, elég sok minden fog változni vele (fejlődéstől kezdve minden), nem biztos, hogy most bele kezdenék.
A végjátékban gyakorlatilag mindegyik befejezést le lehet játszani, mert, ha befejezed, akkor is van lehetőséged újra játszani az utolsó küldetést.
-
tibaimp
nagyúr
válasz shapphire #30032 üzenetére
Így van! A játék "átszervezése/áttervezése" az 1.7 patch-el ingyenes lesz, de a DLC fizetős.
Szóval, szerintem is várd meg ezt.Természetesen nem csak az utolsó küldetéstől függ minden, de ha tisztességesen megcsináltál minden fő(bb)szereplővel a mellékszálakat, akkor az utolsó küldetésnél ki tudod választani, ha jól emlékszem, 4 féle befejezéssel a végjátékot, egyedül a secret ending nem jön ki, ha egy bizonyos lépéssort nem teszel meg, egy korábbi küldetésben! Ha érdekel ez, itt olvasható pontosan: [link]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Topikgazda
válasz shapphire #30028 üzenetére
A törpiek több infót adtak, de azért egy kicsit árnyalnám a képet:
Van egy fő történetszál, amin minden képpen végig kell menni a végkifejletig, ez két fő opciót takar.
Van két plusz szál, amik a fő küldetéssorozat közé tartoznak, és plusz egy-egy végkifejletet adnak.
Van egy "secret ending", amely ahogy a kartársak írják, egy adott fő szálon végrehajtott dialógustól függ, hogy elérhető-e.Ezen kívül viszont a mellékküldetésekben hozott döntések befolyásolhatják az adott végkifejletthez tartozó eseményeket, bizonyos NPC-k viselkedését.
A végkifejletek közötti döntés a 'Nocturne Op55N1' küldetésben kell meghozni, erre figyelmeztet a játék is amúgy.
Ha a végigjátszottad a játékot, akkor lehetőséged van 'Nocturne Op55N1' előtti pontra visszatérni, és onnan folytatni (a még nem befejezett küldetéseket tovább játszani, felfedezni, más végkifejletet kipróbálni, stb.).[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Nincs valami mod a mi a karakterek szemét és haját teszi rendbe?
Volt egy jelenet Panam-al a tűz körül amikor közel van. A ruháján a szabást élesen lehet látni, mindene jó de a szeme valamiért ronda, meg a haja sem szép.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
shapphire
tag
Köszi a hozzászólásokat!
-
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #30036 üzenetére
Mit értesz az alatt, hogy "ronda"?
A "világító szem" effektust a Ray-Tracing (a sima, nem a path-) okozza emlékeim szerint.
Ha valamelyik karakter kinézetét szeretnéd megváltoztatni, akkor a NexusMod-on nézz szépen körbe, és válaszd ki ami tetszik neked.[Panam MOD-ok]
Én Panam raszta haját nem bírtam, Claire haját kapta [ezzel a MOD-al],
a ruháját meg [ezzel] javítottam nőiesebbre.
De ilyenből kismillió van, pl. nálam Judy-nak nem voltak tetkói, és így tovább...(Annyi, hogy a mod-ok egy része a felnőtt tartalom miatt csak regisztráció után lehet látni és így letölteni...)
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
A szemének fehér része rózsaszín-piros, nem látszódnak az erek hanem egybefüggő színe van. Furcsa mert amúgy minden más textúra meg tűéles de a szeme mintha sokkal régebbi teches játékból lenne. Nem illik a képbe. Skyrimet is moddoltam ott látszanak az erek is rendesen.
Hajmodot felrakom. Köszi![ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz MasterDeeJay #30039 üzenetére
na megvan, bár furcsa mert a kimentett kép máshogy néz ki mint a játékban lévő. Talán valami szűrőt nem rak rá. Haja meg recés mintha nem lenne rajta AA, itt nem látszik nagyon de játékban mozgás közben igen. Bár ez nem annyira gond hiszen csak fullhd-ban játszom.
Asszem meglesz a baj, a reshade túl agresszív plusz az intel féle sharpen együtt.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Vesa
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #30040 üzenetére
HA feltettél reshade modot, akkor az bekavarhat. Nekem volt olyan, ami képeken baromi jól nézett ki, és a játékban is csodásan festett, egészen addig, amíg be nem mentem valami sötétebb vagy árnyékos helyre. Konkrétan nulla foton, semmit nem lehetett látni, Le is szedtem a fenébe, mert hiába szép nappal, ha egy fal árnyékában már nem látok semmit. Sajnos sok ilyen reshade mod nem csinál mást, mint abnormális módon tologatja a kontrasztot, a HUE-t és a Brightness/Vibrance-t. Ezekkel pedig pont az a helyzet, hogy nagyon kényes dolog őket jól belőni és szinkronba hozni, hogy a hatás is szép legyen, de túl se legyen tolva. Kezdő grafikusok vagy lelkes amatőrök szokták így széttolni ezeket a paramétereket Photoshopban is, aztán olyan is lesz a végeredmény.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
-
Vesa
Topikgazda
Modolni akkor szoktam, ha már vanilával végigvittem a játékot. Nem kell félni a modoktól, néha van 1-2 hiba, de általában nem vészes, főleg, mióta nem kézzel kell szórakozni hanem profi mod managerek vannak. Fallout 4 most egy egészen más játék képét festi mint pár éve, brutálisan élvezem pedig már abban is közel ezer órám volt. Közel 400 modot tettem fel alá most, eddig semmi probléma nincs vele. Nagyon sok jó tartalom és még több QoL megoldás van a modokban. Ami tényleg problémás, azt 2 kattintással kukázod és kész. Szóval ma már nem olyan gáz ez, mint régebben.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
nagyúr
Várom már az új karival a DLC-t rendesen. Persze előtte végigtolom új builddel a teljes játékot nyilván. Ahogy nézem, PS5-re 10.500, PC-re kb. 11.500 lesz, és mivel mindkettőn játszom ugye párhuzamosan...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
reshade modok ahogy neztem jatekok joreszenel elszurjak vagy a szaturaciot, vagy a muveszeti stilust, de leginkabb mindkettot. ahogy irod, kezdo hiba, mert elsore jol nez ki, csak valojaban nagyon nem.
CP77nel meg foleg nehez helyzet van, mivel harom kulonbozo light renderer van:
- static reszletes es kiegyensulyozott, cserebe valosideju reflekciokat (neha meglepoen jol) emulalja
- RT mar tud valosideju tukrozodest viszont par specialis helyzetben fura a vegeredmeny
- PT jellemzoen puhabb es altalaban jobb, kiveve ha a staticra belott fenyforrasok miatt meghulyul az engine es konkretan elmaszik a brightness a kep egy reszen a semmibeDon't dream it, be it. // Lagom amount.
-
pandras83
senior tag
válasz proci985 #30045 üzenetére
10+ órát raktam már full path tracing-el a cp-be és egyre erősödik az érzés, hogy ez a pt dolog még korai volt a játékba, túl sok a sötét rész, nem erre tervezték a várost. Nagyon remélem hogy a nagy szeptemberi dlc-update-tel ezen is javítanak, illetve "feltalálják" addigra az elemlámpa nevű überfuturisztikus cyberkütyüt. Nevetséges hogy szinte mindent módosíthatsz magadon de egy fényforrás már nem fér el valahol rajtad.
[ Szerkesztve ]
Cyberfuck Patchrunner
-
Rony949
őstag
Boldog "Arasaka Torony robbantás" napot mindenkinek!
-
ScomComputer
veterán
Egy kis NV promo with gameplay... [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In