- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A14 és A14 5G - a kisebbik rossz
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Android szakmai topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- iPhone topik
- Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
- Volkswagen ID.7 menetpróba
Hirdetés
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Mobilarena
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
frem1790
tag
Igen, biztos, hogy hatalmas tábora lesz a játéknak ha jól sikerül. Erre meg szerintem garancia a kiadó eddigi munkája. Magam részéről én nagyon szeretem a fantasy játékokat is(a két Witcher már megvolt ,most várok egy fél évet és beszerzem a harmadikat is - addigra rendesen gatyába rázzák és olcsóbb is lesz). Azt hiszem bőven lesz időm vele szöszölni, mert szerintem a 2015 vége finoman szólva is optimista meglátás volt - vagy inkább álomvilág kategória .
Szerintem ezt az évet simán ráverik a Witcherre, érdemi munka a Cyberpunk-on lehet csak jövőre lesz. Az meg míg elkészül minimum másfél de inkább két év . Addig teleírhatjuk ezt a topikot még vagy ötször oda-vissza.
Én mindenesetre nagyon fogom várni, remélem hozzák a formájukat majd a fiúk és ismét egy igényes játékot tesznek le az asztalra(magyar felirattal )!Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
frem1790
tag
Én is ezt olvastam, mármint, hogy jelenleg az egész csapatot ráugrasztották a Witcherre. A próféta szóljon belőled, hogy hamarosan visszaterelgetik az embereket a Cyberpunkra, ez azt jelentné, hogy a Witcher optimalizálása is gyorsan révbe érne(addig nincs kedvem vele játszani) és a Cyberpunk is gyorsabban jönne!
Fél generációnyit nincs időm várni: reszketeg vén trottyosként, hogy venném fel a harcot kiborgokkal?Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
félisten
-
frem1790
tag
Sajnos nagyon messze van még a vége és addig tényleg bármi megtörténhet.
De azért bizakodjunk, ha már egyszer elkezdtek dolgozni rajta csak nem dobják a kukába.
Abban teljesen egyetértek veled, hogy a Skyrim harcrendszere jobban kézre áll, könnyebb vele boldogulni. Engem a látvány és a sztori kárpótolt ezért(de azért a Skyrim is nagy kedvenc).
A Cyberpunk harcrendszere is valszeg ilyesmi lesz, hiszen a három Witcher is mutatja, hogy nem a kitaposott utat követik ezen a téren. Próbálkoznak valami sajátosat kialakítani, ami a gamereket két táborra osztja: van akinek nagyon bejön és van aki nagyon utálja.Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
[Prolixus]
addikt
A Mass Effect meg a Gears of War szisztémát örökölte stb-stb. Magyarul TPS nézetben is ezer éve tudnak már teljesen élvezhető lövöldözős játékot csinálni. A CD Projekt Red bicskája biztosan nem a harcrendszerbe fog beletörni (már ha nem akarnak itt valami forradalmat, ami végül balul sül el). FPS nézetnek persze én is jobban örülnék. Jó példa erre a GTAV, ami a játékmenet videók alapján (sajnos még nem tudtam vele játszani) sokkal élvezetesebb FPS nézetben. Viszont az FPS hátránya, hogy a textúráknak jobbaknak kell lenni, mint egy TPS-nél (általánosságban) a közelebbi nézőpont miatt. Márpedig ha egy hatalmas sandbox világot csinálnak, nem mindegy, hogy milyen textúrákat kell használniuk.
Amúgy a GTAV példájából kiindulva az sem elképzelhetetlen, hogy lesz TPS és FPS nézet is. SZóval majd meglátjuk. Én nem ettől félek mindenesetre.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
félisten
-
frem1790
tag
Nem is arra gondoltam, hogy egy az egyben átraknak egy kardozós harcrendszert egy lövöldözősbe.
Arra akartam utalni, hogy harcrendszer terén elég kísérletező kedvűek a fiúk(lásd a három Witcher-ét), lehet itt is előállnak valami egész mással, újszerűvel, a hagyományosokhoz képest. Ami persze elsülhet nagyon jól, meg nagyon rosszul is.Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
[Prolixus]
addikt
Ez már valóban erősen off, de:
Ha nem csak üres marketinges bullshit a forradalmi változtatás, akkor alapvetően 2 oka van szerintem. Egyrészt egy nem biztonsági játékos, vállalkozó kedvű, innovatív fejlesztőbe bele van kódolva, hogy mindig valami újat szeretne mutatni, minimum csavarni egyet a formulán, letenni a névjegyét az iparban stb. Másrészt ugyanakkor ez gyakran az általános "játékosi" elvárásra adott kényszerreakció. Hány és hány kritikában lehet olvasni, hogy XY játék nagyon jó, de alapvetően tökolyan, mint az elődje, úgyhogy az "ezt láttuk már alapon" már mégsem annyira jó azért. "Klasszikus" példa a Far Cry 4, ami talán Vaas-t leszámítva semivel sem rosszabb, mint a 3, sőt apró dolgokban még fejlődött is, mégis sok helyen erősen lehúzzák, mert valóban, FC3 copy paste csak egy másik helyszínen. Nagyon sokan folyamatosan azt várják az új játékoktól, hogy ténylegesen újak legyenek, újat mutassanak, fejlődjenek az elődökhöz képest. Ami persze érthető, ki ne vágyna az újra és jobbra, csak ugyebár sokan elfelejtik, hogy a nagy újítások sokszor visszaüthetnek, aztán nagyon szarul süthetnek el. Én éppen ezért mindig is a konzervatív, kis lépéses újítások híve voltam (AAA szinten legalábbis), meg úgy vagyok vele, hogy ha egy játék nagyon jó (pl FC3) akkor azért az elbír még egy rókabőrt némi változtatással, persze nem fogom teljes áron megvenni, de azért még nem pampogok egyből, hogy "vótmá".
Jól megjelenik ez a jelenség marketinges stratégiákban: Soha semmilyen új játékot nem reklámoznak úgy, hogy "ez hasonló lesz, mint az előző rész, de ennek örülni kell, mert az előző részt is nagyon szerettétek". Mindenhol azt nyomatják a reklámok, hogy ez mennyire új lesz: Új fegyverek, új ellenfelek, új játékmechanika, új képességek, új ez új az, új amaz, attól függetlenül, hogy tényleg vannak-e a játékban újítások, vagy csak átbőröztek bizonyos játékelemeket, vagy ilyesmi (lásd CoD széria és társai)
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
A játékmenetnek szerves része az irányítás. Mellesleg ha egy játék nagyon újító, akkor nehéz elképzelni, hogy mindne új elem totálisan passzív, és egyik sincs kihatással az irányításra, ami miatt változtatni sem szükséges az ezeréves formulán.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
félisten
Tegyük hozzá, scriptelni is lehetne normálisan és változatosan.
DXHR-ben pl az NPC-k, akikkel kommunikálni kellett, nagyon egy kaptafára készültek, pedig nem kellett volna sok a jobb megoldáshoz.
Pl ha néha sétáltak volna, kimentek volna bagózni, a mozdulataikat is lehetett volna bővíteni, vakarózás, nyújtózkodás, tárgyak nézegetése, járókelőkhöz vagy más, jelentéktelen NPC-khez szólás, sértegetés, esetleg bunyó, fikázás
Vagy ha ötödjére szólítjuk meg őket egyhuzamban, kifejezhetnék a nemtetszésüket, ha még piszkáljuk őket egy kicsit, támadhatnának, stb
Mondjuk én nagyon szeretem azt a játékot, csak ezeket meg lehetett volna oldani sokkal jobban is.A Cyberpunkot amúgy azzal jelentették be, hogy maga a Cyberpunk szerepjáték atyja segíti a fejlesztést, magyarán egy sokkal inkább hardcore implementációját várnám a papíralapú Cyberpunknak... ami nem is feladat.
Fred: sokat. Ez a következő nagy projekt a Witcher 3 után, elvileg.
Annak költségvetésével, vagy fölötte, vélhetően.[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
Lövöldözős TPS-nek sosem volt olyan a kamerakezelése PC-n, mint a kardozós/ugrabugrálós/bunyós TP játékoknak. Nekem eszembe nem jutna, hogy a witcherekből induljak ki ilyen szempontból.
Amúgy már ma meg van oldva TPS játékban az FPS nézet (GTA5), szóval szerintem az sem lesz elképzelhetetlen, hogy itt is találkozunk valami hasonló megoldással.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Pont hogy ennek kell örülni. Még nem tudjuk milyen jellegű is lesz az a "multi", remélhetőleg nem egy valami klasszikus CoD klón ami hasonló babérokra tör vagy hasonló. Ha full különálló téma lenne a multi, mint mondjuk a Doom-nál, pont akkor kellene fosni, hogy rossz irányba tolódnak a hangsúlyok.
Amúgy jó nagy trehány a cikkíró, a sztriptízcsajos képnek semmi köze a játékhoz. Maciej Kuciara műve, a Showtime projektjének a része, csak valaki egyszer rásütötte a játék logóját mert amúgy passzol, azóta meg átveszik azok akik utána sem keresnek a forrásaiknak...
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Szvsz nem értesz. Engem sem érdekel a multi, én is jobb szeretném nélküle. De nem írták még le sehol hogy konkrétan milyen multi lesz, az eddigi nyilatkozatok alapján nem egy single-től teljesen különálló multi experience-re kell számítani. És ez jó, legalábbis ez a kevésbé rossz változat, ha már mindenképpen lesz multi a játékban, ami sajnos úgy tűnik elkerülhetetlen. A másik lehetőség ugye a full külön multi szekció, ami egyben azt is jelenti, hogy nagy esély van arra, hogy a multinak komoly jelentőséget szánnak a fejlesztők (lásd Doom, ahol kb senkit nem érdekel a multi, alig játszanak vele, mégis az összes DLC ahhoz jött például).
Amúgy a sokkal normálisabb PCGamer cikkben is ezt írják:
Wait, multiplayer in a CD Projekt RPG?
We first heard about multiplayer features back in 2013, but CD Projekt RED clearly knew the word could agitate its fans. "It will be a story-based RPG experience with amazing single-player playthroughs,” reassured managing director Adam Badowski in a 2013 talk with Eurogamer, “but we're going to add multiplayer features." We don’t know much beyond that.
If you’re still worried at all by the multiplayer comments, here’s another instance of CD Projekt RED explaining that Cyberpunk 2077 will be an RPG like those it’s previously built, and definitely not a multiplayer shooter.
Persze mindig felmerül a készítők szavahihetősége, de egyelőre csak az ígéretekkel tudunk "főzni", mert más nincs amire alapozni lehetne bármit is.
(#75) aAron_
Lol, bakker tényleg! Látod ez eszembe sem jutott eddig! Ez tök megnyugtató, a GOG valóban szerintem is kizárja, hogy rendes standalone competitive multit kapjon a játék. Lehet olyasmi lesz mint mondjuk a Destiny PvE szekciója, vagy hasonló. Opcionálisan vagy dedikáltan Co-op küldik, meg valami központi HUB ahol más játékosok is lehetnek. Értelme végülis lenne, Night City, rohadt nagy város meg minden...
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
félisten
-
-
[Prolixus]
addikt
Én inkább javasolnám, hogy ez a topic maradjon RIP Cyberpunk 2077, aztán aki szerint nem RIP, az csináljon külön egy "De mi van ha nem RIP Cyberpunk 2077?" topicot. Azért érezzük már kérem hogy mik a tények és mi a spekuláció, nem fordítva kell megülni azt a lovat.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
-
-
-
Rony949
őstag
Én Witcher 3-nál úgy csináltam hogy előrendeltem dobozosan. Az ugye GOG-os verzió. 1 évvel később behúztam Steam-en a GOTY Edition-t és egy percig sem bántam, mert én nagyon szeretem a W3-at, úgyhogy megérdemelték a plusz pénzt.
A Cyberpunk-nál ugyanez lesz. Ha nagyon jóra sikerül a játék, megveszem kétszer, szarok bele, mert jó érzéssel tölt el.
-
k-adi
nagyúr
-
cyberkind
félisten
Én a Batman Arkham szériától kezdve minden jó TPS-be mindennél jobban beletudtam élni magam, soha, semmilyen gondom nem volt, azokat amit írsz, pláne nem éreztem vagy tapasztaltam, pedig a Witcher 3-at billentyű egérrel és kontrollerrel is toltam, szóval én pont az vagyok akinek a TPS nézet tökéletes minden játékban ahol van.
Paranormal Cocktivity
-
GypsFulvus2
őstag
Még az jutott eszembe, hogy talán a megszokás és a hagyomány is bejátszhat. Aki a régi vágású RPG-ken: Baldur's Gate, Icewind Dale, Planescape Torment stb kezdte, annak a TP a "lételeme". Ellenben akik később TES játékokon meg FPS lövöldéken szocializálódtak, nem tudnak megbarátkozni a TP nézettel. Csak egy elmélet persze.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
VikMorroHun
senior tag
Hát, én már jónéhány akció/RPG játékon túl vagyok (az összes Uncharted, Witcherek, Mass Effectek, 3 db Elder Scrolls), plusz játszottam 3 Crysisszal (2-t végig). Ezek alapján azt mondom, hatalmas hiba a kizárólagos belső nézet. Elder Scrolls játékokban előfordul időnként, hogy belső nézetre váltok, de a külső jobb. Amióta ez kiderült, már nem is várom igazán ezt a játékot.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
Ős PC Gurus újságíró. Aztán próbálta anno feltámasztani az 576kbyte-ot is. Most az IGN.hu-nál van, de már csak ritkán ír ha jól tudom.
Jelenleg az egyetlen értelmes magyar gamer sajtós. Nagy tapasztalata van, és ő legalább olykor ki meri mondani ha valami sz*r. Nem vagyok rajongója, vagy ilyesmi, de a mai szánalmas gamer sajtó, meg gamer youtuber felhozatal között, kb az egyetlen releváns ember.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Topikgazda
Az is lehetséges, hogy az NPC-k egy része dinamikus, míg mások scripteltek. Ez pl. tipikusan így működött a Mass Effect-ben. Voltak NPC-k, akik mozogtak, jöttek-mentek egy helyszínen, míg mások mindig ugyanott álltak vagy ültek.
Yepp, de itt például a zebrán átkelő két karakter is azonos, tehát nem csak statikus karakterekről van szó. De igen, ez egy logikus magyarázat.
Ahogy a kérdőjel is utal rá, egyelőre nem egyértelmű, hogy a screenshot PC verzióból származik.
Hint: a lenti képeket én raktam össze, a PC? felirat is tőlem származik, nincs megerősítve egyértelműen, hogy PC-n készült. Ahogy az sem, hogy az XBox-os verzió XBox-on - igaz, onnan kihagytam a kérdőjelet. Shame on me...
A W3 esetén is túlzásnak éreztem a problémázást, mert bár a képek részletes elemzésével fel lehetett fedezni némi downgrade-et, de ettől még a látvány maximálisan csodás volt, a játékmenetre nézve pedig semmilyen hatással nem bírt,
Szigorúan saját vélemény, de a The Witcher 3 esetében a fő téma az volt, hogy mennyire másképpen néz ki a játék, mint a 2013-as / 2014-es bemutatókban. Azóta tudjuk, hogy különféle megvilágítás / színvilágot megváltozató addonokkal egy része ennek emulálható, tehát egyszerűen a grafikai finomhangolás miatt lett más a grafika. A másik rész (por, nagyobb látótávolság, légköri hatások, más (részletesebb) karaktermodellek) pedig feltehetően az optimalizálásnak esett áldozatául.
Utóbbi terén én mondjuk speciális nézetet képviselek: kár volt kivenni ezeket, nyugodtan bent maradhatott volna ultra-szuper részletességként. Aztán ha az aktuális kártyákkal nem lehet kihasználni, akkor válat von az értelmes játékos, és játszik Med vagy High beállításokkal.
Csak persze van egy hangos réteg, aki sír, ha a felső, vagy felső-közép kategóriás kártyáján nem tud a legmagasabb grafikai beállításokkal értelmezhető FPS-t kapni, mert hát neki az jár, és micsoda dolog, hogy van olyan grafikai beállítás, amit nem tud kihasználni...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
wjbhbdux
veterán
Processzor: Intel i7-8700K @ 3.70Ghz - 103 943 Ft
Alaplap: ASOS ROG STRIX Z370-I GAMING - 69 910.- Ft
Memória: G.SKILL RIPJAWS V, 2X16GB, 3000Mhz, CL15 - 111 150 Ft
Videokártya: NVIDIA GEFORCE GTX1080Ti - 249 900 HUF
SSD: SAMSUNG 960 PRO 512GB M.2 PCIe - 76 490.- Ft
Táp: CORSAIR SF600 600W - 34.990 Ft
=======
646383 Ft30FPShez
már értem miért vesznek konzolt
/s
-
Fitzgerald
veterán
"scifi vagy cyberpunk vonal gyakorlatilag nem létezett."
Létezett az már a '80-as évek közepe-végétől. Tény hogy sosem volt annyira népszerű, mint a klasszikus fantasy settingek, de létezett. Syndicate (ez mondjuk inkább taktikai játék mint RPG, bár pl. a Deus Ex is kb. annyira erpégé egy igazi paper/pen erpégéhez képest, hogy semennyire, nem érdemes feszegetni ezt a dolgot), Shadowrun, System Shock 1-2...ezek közül a System Shock-sorozat kötelező.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In