- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- MG5 menetpróba
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
ph A vállalat által bemutatott új kijelző a VR és AR szemüvegeknél hozhat áttörést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
Azért inkább kihagynám, hogy alattam égjen ki egy 425-ös. Menekülhetsz a tetőablakon át. Köszi, te meg én kijutunk de a 6 éves gyerek meg a 60 éves aki nem húzza fel magát izomból annak annyi. Szted milyen gyorsan lobban be az a 15-20 liter motorolaj meg a cirka 100 liter gázolaj? Ott van a motortérben egy turbófeltöltő ami lazán eléri a percenként 200,000-es fordulatszámot. Az azért picit meleg (szó szerint)...
M3: nem a kocsikkal van a baj. Elmonodm ez hogy van:
A 3-as metrón újabb korszerűbb kocsik és motorvonatok futnak mint a kettesen (2-es motorvonat max sebessége 70 a 3-esé 80 fölött és egyébként is sokkal újabb/jobb konstrukció). Ami használható és csereszabatos alkatrész volt azokat kicserelték a kettes kocsijaiból. Van pár felújított, a 2-esen futott kocsi azokat néha betolják amikor éppen javítják/karbantartják a 3-as kocsikat de alapvetően nem azokkal van a gáz.
Ha így lenne már nem járna a 3-as metró. A veszélyt az elöregedett, csutkára elkopott sínpárok jelentik, az, hogy olajban-zsírban tocsog a pálya nagy része és mivel a fékezési energia nem visszatáplálódik az elektromos rendszerbe mint a 2/4-es vonalon (ezért van nagy hőség a metróban mert hővé alakul a mozgási energia, gondolom nem kell részleteznem mekkora hőenergia szabadul fel mikor meg kell állítani azt a jó sok tonnás komplett szerelvényt utasokkal teli) a nagy hőnek köszönhetően kb bármikor begyulladhat. Rááadásul a szikrák is begyújthatják. Szóval ne húzd meg a vészféket mert könnyen benéghetsz az alagútban a szikra szépen begyújtja alattad az olajat. Továbbá az alagút is szar állapotban van. Befolyik a talajvíz. Na most akkor add össze az olajos környezetet meg a cirka 25,000V-ot meg a vizet...mod:
Radi: Jeeee!!
Mercutio: Ok. Ha mázlid van akkor az 1,35V-osat kapod. Annak aztán megtépheted a száját 2133-at lazán viszik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #24202 üzenetére
Igen, igazad van. Akkor nem az a legkritikusabb pontja a 3-asnak, így módosítom a mondatot. El vannak rohadva a beszirvágó víz miatt a sínt tartó csavarok pl. Ha meg kisiklik a szerelvény az eléggé ártalmas a szépségre ugye...
Elkezdték cserélni a sínszálakat. Hurrá örülünk. Na de mire??? 20-25 éves használt MÁV sínszálakra. Nos ugye nem árt tudni, hogy kb ennyi a gyárilag meghatározott élettartama egy sínszálnak (körülményektől függ, egy szárazabb ritkábban használt vonalon 25 egy gyakran használt, nedves környezetben lévőnek mint a 3-as vonala inkább csak 20).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A kiszuperált 2-es kocsikról beszélek. Alstom szóba sem került... Azok nem járnak a 3-as vonalon, mert akkor mi járna a 2-esen?
Nem, szerencsére. De erre írtam, hogy ne hidd azt, hogy több a túlélési esélyed egy buszon.
mod:
Saint: Kellenek. De miből? Másrészt meg az a problémék kb 1/3-át oldaná csak meg. Igaz az is több mint a semmi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Jelenidőben, talán mert a régi orosz kocsik most is léteznek ami a kettesen jártak?!
Alstomról szó sem lehetne. Mint mondtam, nincs annyi Alstom kocsi csak annyi van, hogy a 2-es zavartalanul működhessen (ugyan ez él a 4-es vonalra). Akiben felmerül az, hogy Alstom kocsit vezényeljenek át az már bocs de az nem ért a közösségi közelekedéshez. Mert akkor a 2/4-es vonalon nem lesz ami szállítsa az utasokat, tehát ez nem egy valós alternatíva.
Bár valóban elférne az Alstom kocsi a 3-as alagútban igaz csak 39 mm hijján de átfér a legszűkebb pontján.És még minidg nem érted mit írok. Azt írtam, hogy ne legyenk illúzióid ha egy busz kigyullad alattad azt sem éled túl sokkal nagyobb eséllyel mint ha a metró gyullad ki alattad.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Samsung NP300E5C-S04HU notebook + Windows 8 Garis
Vegyétek mert kell a pénz!!!
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nyilván nem egy 2013-as kocsit hasonlítok össze egy 30 éves szerelvénnyel... Gondolom ez lesett de valóvban nem fogalmaztam elég szabatosan.
Sebesség: Te a pálya állapota miatti korlátozásról beszélsz ami helynként 25km/h én pedig a motorvonatok maximális sebességéről beszéltem. Mert ugye a kocsikról volt szó.
Értem, és ezt nem is kérdőjeleztem meg sehol.
El kéne olvasni amit írok. Még egyszer leírom, hátha most...
A kettes régi kocsijaiból donor gépek lettek. Kipakolták a még használható alkatrészeket és átrakták az amúgy azoknál korszerűbb és újabb 3-ason futó szerelvényekbe. Az, hogy a kettes kocsik rózsaszínűek és fel voltak újítva 10 éve attól még mechanikailag ugyanúgy szarok.
mod:
Saint: Azért mert én azon járok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem is ok a 7köznap. Csak ne mucsán legyen hanem vhol a (bel)városban.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dr.Zoo #24690 üzenetére
One Euro Store Kft. élelmiszerüzlet Budapest II. ker. Retek u. 18.
Pannon-Aqua szénsavmentes természetes ásványvíz 1,5 l
04.04.2015.
Pseudomonas aeruginosa
2 cfu/250 ml2.
Lidl Magyarország Ker. Bt. élelmiszerüzlet Hatvan, Radnóti tér 19.
Saguaro Pannon-Aqua szénsavmentes természetes ásványvíz 1,5 l
22.05.2015.
Pseudomonas aeruginosa
1,3*10 cfu/250 ml3.
01.05.2015.
Pseudomonas aeruginosa
1 cfu/250 ml4.
86.sz. ALDI Hatvan
Aquitas Zafír szén-dioxiddal enyhén dúsított ásványvíz
28.02.2015.
nitrition-konc. 0,32 mg/l
5.
ALDI raktár Biatorbágy
Aquitas Zafír szénsavmentes természetes ásványvíz 1,5 l
08.01.2016.
Pseudomonas aeruginosa 2,6x10 cfu/250ml
6.
Aquitas Zafír szén-dioxiddal dúsított ásványvíz 1,5 l
15.07.2015.
Pseudomonas aeruginosa
1 cfu/250 ml7.
ALDI raktár Biatorbágy
Aquitas Zafír szénsavmentes természetes ásványvíz 1,5 l
02.12.2015.
Nitrition-koncentráció
0,16 mg/l8.
Aquitas Zafír szénsavmentes természetes ásványvíz 1,5 l
21.12.2015.
Pseudomonas aeruginosa
1,0*10²cfu/250 ml9.
Aquitas Zafír szénsavmentes természetes ásványvíz 1,5 l
25.12.2015.
Pseudomonas aeruginosa
1,1*10 cfu/250 ml10.
ALDI raktár Biatorbágy
Aquitas Zafír szénsavmentes természetes ásványvíz 1,5 l víz
16.01.2016.
Pseudomonas aeruginosa
11.
Aquitas Zafír széndioxiddal enyhén dúsított természetes ásványvíz 1,5 l
28.05.2015.
Pseudomonas aeruginosa
4 cfu/250 ml12.
LIDL Magyarország Ker. Bt. raktár Szigetszentmiklós
Saguaro Mizse szénsavmentes természetes ásványvíz 1,5 l
22.01.2016.
Pseudomonas aeruginosa 1,0*10² cfu/250 ml
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- BMW topik
- Diablo IV
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Steam Deck
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest