- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
Hajnali 2 órakor majd lefordultam az ágyról Suzuki Vitara reklámtól, tudom hogy többször láttam.
De most eset le, hogy Ők nem is autót árulnak, hanem tamagoccsit, ami harmonikusan csipog 10 féleképpen.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
fant0mi
őstag
válasz macilaci78 #115705 üzenetére
Ez tök jó. De a siketek hogy mennek át?
-
Siriusb
veterán
válasz macilaci78 #115705 üzenetére
Legalább gondoltak a vak sofőrökre is.
-
JanR
addikt
válasz macilaci78 #115705 üzenetére
Egy SuperB-t vezetek jelenleg, ez is vinnyog mindenért. Nekem már nem annyira meglepő ez.
Mondjuk abban van valami, hogy ez már túl sok. -
-
darvinya
titán
válasz CoolBoy323 #115720 üzenetére
Minden kocsiba ilyen szintű biztonsági csomag kellene, kevesebb lenne a baleset talán
Pont ettől lesz több baleset, mert sofőr nem foglalkozik vezetéssel, hiszen úgy is szól majd az autó.
Pedig csipog állandóan, elég csak beállni közlekedő tömegbe, ami garantáltan szabálytalan.
Persze érthető is, mert táblák többsége betarthatlan, pl: 100m belül 3db sebesség korlátozó tábla van 80-30-50, s aki ezt betartja garantáltan balesetet fog okozni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
MrSealRD
veterán
válasz darvinya #115721 üzenetére
Minkét oldal egyszerre téves. Az a gond, hogy a pittyegés már az okozat. Az ok felismerése pedig még nem elég pontos. Ezért van téves pittyegés. Na ez tényleg zavaró...
Amúgy a 80-30-50 meg nem azért lesz baleset mert betarthatatlan, hanem mert rohadtul nem tartják a féktávot... Meg amikor egyfolytában a telefonon ülnek a kocsiban, az szerintem nagyobb probléma figyelem szempontjából.
Sokszor úgy kell rádudálni valakire, mert nem bírja ki görgetés nélkül.[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
macilaci78
nagyúr
válasz CoolBoy323 #115720 üzenetére
Pittyeg minden hasfájásra. A biztonság szempontjából a sávelhagyás, éberségfigyelő oké, de szerintem egy parkolásnál a padkafigyelés már felesleges rongyrázás, ellenben hány autó szaladgál éjszaka városban nappali menetfénnyel, vagy azzal sem, illetve országúron, autópályán kivilágítatlanul, mert nem pittyeg az a szar?
Már a követési távolságra figyelmeztetés is csak arra van, hogy megpróbálja kivédeni a védhetetlent, az emberi hülyeséget. A sávtartó adaptív tempomatot arra használják, hogy nyugodtan tudják a telefont tapicskolni. Ezen emberek zöme persze elutasítja az önvezető autókat, mert ő szeret és persze tud is vezetni, de ettől még szerintem nem lesz alkalmas a közúti közlekedésben való részvételre.sutszi: én azzal lovagolnám meg a Qi töltővel szerelt kocsikat, hogy amíg nem tölti a BT-on csatlakoztatott telefont, addig nem engedi 20 km/h-nál nagyobb sebességgel haladni az autót.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
darvinya
titán
válasz MrSealRD #115722 üzenetére
80-30-50 táblát 100m-en belül betarthatalan, s nem a féktáv miatt, hanem egyszerűen ekkora távon nincs ekkora reakció idő és táv.
Számold ki.
80km/h=22.3m/s
30km/h=8.3m/s
50km/h=13.9m/s
Jó reakció idő 3mp, akkor 80-nál már 60m megtett 100m-ből, de ekkor már 30-as táblát lehagyta.
Tehát fizikailag képtelenség betartani.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CoolBoy323 #115720 üzenetére
Sajnos nem csak akkor pittyeg amikor kell. Ha csak akkor tenne amikor kell azzal nem lenne gondom nekem sem.
A holtterfigyelot pl kotelezove tennem alapbol.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
darvinya
titán
válasz bandus #115726 üzenetére
Őőőő…3mp-en belül Te tudsz lassítani, miközben csak 2mp után látod a táblát.
Tehát feltevésed marhaság.
(#115725) Mercutio_
Nagyon sok helyen, főleg nagy városoknál.
#115729) macilaci78
Nem oly rég egér úton rózsavölgy szakaszán.
Abban egyetértünk, hogy vezetés támogatás egy rossz, mivel öntelt vezető ezzel fogja magát legjobban elbízni és ráhagyatkozni.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
macilaci78
nagyúr
válasz darvinya #115724 üzenetére
Hol van olyan hely lakott területen kívül, ahol 80-ról egyből 30-ra korlátoz? Legalább egy tábla van még a kettő között: 60, 50, vagy 40-es. És pont az általad is felvázolt okok miatt jóval előbb előre jelzik a 30-as sebességkorlátozást ott, ahol már a 80 km/h is korlátozás.
Továbbra is tartom, hogy aki a vezetéstámogató rendszerek nélkül nem tud normálisan, biztonságosan közlekedni, az nem való volán mögé. És ez nem csak a padkafigyelésre, sávelhagyásra vonatkozik, hanem akár az ABS, ESP és a többi, mára már alapvetőnek számító rendszerekre is. Egyelőre még az egyéni hülyeség kivédésének egyetlen biztos módja az egyén kivétele a változók sorából.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz darvinya #115728 üzenetére
Van bárhol az országban olyan lakott terület, ahol van 80 km/h-s sebességhatár?
Eddig max 70-es táblát láttam, abból viszont Budapesten sok van. Ahol 70-nél jobban lehet menni, oda inkább kirakják a város vége táblát. Van esetleg képed?70-ről lekorlátoznak 60-ra, vagy 50-re, onnan tovább 40-re, vagy 30-ra. Budafoki úton van erre példa a kanyarokban, gyalogátkelőhelyeknél, de kis túlzással motorfék is elég oda.
Ugye, a tábla vonalától már a táblára írt sebesség a megengedett, tehát a tábla előtt már fékezni kell.Országúton van egy-két olyan kanyar, ami nem kap sebességkorlátozást, csak egy sima előjelző táblát, 60-nal meg fejre állsz benne... Más kanyarnál meg ott virít a 40-es tábla, amit kis helyismerettel simán beveszel 90-nel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
darvinya
titán
válasz macilaci78 #115731 üzenetére
Akkor…emlékezetem csalt meg, és rosszul emlékszem, s pár éve volt, hanem több.
Már régen nincs meg Escort.Rendben, most már 70-es táblák vannak.
De itt 100m-en belüli 3db tábláról van szó, s mikor előtte kamion megy, senki nem fogja látni a 3 táblát.És (#115730) Mr.Csizmás
Nem fix tábla, hanem javítás miatt kirakott tábláról beszélünk.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Mr.Csizmás #115733 üzenetére
Hát…ha kiraják, akkor, de útszéli munkálatoknál nem igazán.
Most javítják Budafoki útat Hauszmann Alajos utcánál, 25m belül van csak táblák félpályás zárásról.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
pjen
félisten
válasz Mr.Csizmás #115733 üzenetére
Az ötös bevezetőjén sokáig kint volt a korlátozás,minden indok és előjelzés nélkül.Szinte az árokban,a hídról pedig mértek.scak úgy..
-
Mr.Csizmás
titán
+darvinya
Ilyenkor meg kell panaszolni a fenntartonak/kivitelezonek, hogy porszivozzak be szepen a kinthagyott vackaikat. (utinform-al ossze kell nezni, van-e korlatozas ott - minden allami uton vegzett munkanak elvileg szerepelnie kell ott)
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
pjen
félisten
válasz Mr.Csizmás #115736 üzenetére
Az ötösön a tábla évekig kint volt,már a Tv is mutatta,talán még mindíg ott van.Nem tudom,vagy két éve nem jártam arra.
-
darvinya
titán
válasz Mr.Csizmás #115736 üzenetére
A pénz beszedő táblát soha nem fogják beszedni, max. ilyen bejelentéssel annyit érsz el, hogy pár napra eltűnik, aztán min. 5m arrébb kerül.
Ezzel húzással teljesítették jogilag kinnfelejtet dolog bevételét.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Mr.Csizmás
titán
régebben dolgoztam a másik oldalon, mi kaptuk a figyelmeztetést, hogyha pénteken végetért a meló és eredeti állapot van, nehogy kintmaradjon hétfőig de ezek főleg ilyen falusi utak voltak, néha 1-2 főút. szóval B verzió ezek vagy ráérnek, vagy van arcbőr kinthagyni.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Spet
addikt
válasz darvinya #115704 üzenetére
Itt a DSBS-n kívül minden hasznos.
Mercedes kamionok rendelkeznek ehhez hasonló "kellemes" segédprogrammal, ami képes egy csatorna fedelet összetéveszteni gyalogossal, motorossal, és besatuzni az egész szerelvényt. (Suzuki-nál nem tudom mennyire bejáratot a rendszer).
seadrone: Ha úgy működne a rendszer a valóságban, mint ami a reklámban van, már rég az árokban lettek volna a srácok. (Új első szinten megjelenő kiegészítő)
darvinya: Persze érthető is, mert táblák többsége betarthatlan, pl: 100m belül 3db sebesség korlátozó tábla van 80-30-50, s aki ezt betartja garantáltan balesetet fog okozni. Van egy bölcs mondás (talán még ma is mondják az oktatók): fel kell venni a forgalom sebességét biztonságos határok között, így akár (ha szabálytalan is, de másokat nem veszélyeztetsz) felülbírálhatod a jelzéseket.
macilaci78: parkolásnál a padkafigyelés már felesleges rongyrázás - nem, ha mindenki emlékszik, forgalmi vizsgánál a megengedett távolság padkától maximum 30 cm-re lehetett megállni. Illetve amikor egy darab por festett felniért képesek elkérni 30-40k-t (nevesebb márkáknál "csak" 150-180k-t) akkor te is elgondolkodol ezen.
Már a követési távolságra figyelmeztetés is csak arra van, hogy megpróbálja kivédeni a védhetetlent, az emberi hülyeséget. A sávtartó adaptív tempomatot arra használják, hogy nyugodtan tudják a telefont tapicskolni. Ezen emberek zöme persze elutasítja az önvezető autókat, mert ő szeret és persze tud is vezetni, de ettől még szerintem nem lesz alkalmas a közúti közlekedésben való részvételre - általánosítás, illetve önvezető autó olyan nincs (az lenne az 5. szint, amire mindenki hajt)
darvinya: Abban egyetértünk, hogy vezetés támogatás egy rossz ESP? ABS? Szervó? Esőérzékelő?
macilaci78: Továbbra is tartom, hogy aki a vezetéstámogató rendszerek nélkül nem tud normálisan, biztonságosan közlekedni, az nem való volán mögé. És ez nem csak a padkafigyelésre, sávelhagyásra vonatkozik, hanem akár az ABS, ESP és a többi, mára már alapvetőnek számító rendszerekre is Vajon hányan buknának meg itt a topikban is?
Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco
-
darvinya
titán
darvinya: Abban egyetértünk, hogy vezetés támogatás egy rossz ESP? ABS? Szervó? Esőérzékelő?
'82-93-es autón nevelkedtem, s ezeknél mind hiányoznak.
Sőt még anno(2006) oktatót kértem, hogy kapcsoljuk ki ezeket 2004-es Fiesta-ban, mert nagyon zavart.
Az más kérdés, hogy miért ekkor tettem hivatalossá vezetői engedélyem, miközben már 10 éve vezettem.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Mercutio_
félisten
válasz darvinya #115741 üzenetére
Ezek után csak azt nem értem minek rom-olsz, meg váltasz újabb telóra, miért nem jó az ami 5 éve volt, minek neked olyan dolgok amik akkor még nem voltak
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
bandus
veterán
válasz darvinya #115741 üzenetére
en tenyleg nem kotekedni akarok, de hogy a banatban zavart teged nagyon egy oktato mellett az esp vagy az abs amikor totyogtetek a varosban? esetleg tul konnyu volt tekerni a kormanyt a szervo miatt? az esoerzekelos ablaktorlot egy 2004-es fiestaban mar nem is emlitem. mindenki ebbe a topikba jar vetiteni?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
darvinya
titán
válasz Mercutio_ #115742 üzenetére
És (#115743) bandus
Azért váltok újabb készülékre, mert érdekel.
De autó vezetés teljesen más, mert az életedre tör, mikor kiveszi kezedből az irányítást, mert számára beállított algoritmus/értéknek nem felel meg.Pont emiatt vannak mostanában súlyossabb balesetek, miközben egyszerű koccanással megúszható lenne.
Miért nem használjátok az Önvezető autót?
Ekkor nem kell már vezetéssel foglalkozni.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Mercutio_
félisten
válasz darvinya #115744 üzenetére
Mikor vezettél utoljára huzamosabb ideig autót?
Önvezető autóból mennyi a legolcsóbb? (ami amúgy szerintem hivatalosan még nincs kereskedelmi forgalomban)
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
darvinya
titán
válasz Mercutio_ #115745 üzenetére
Volt már jó pár éve.
10-20millió között van, csak ahhoz kellenének útba épített szenzorok is, hogy tényleg tudjon helyetted vezetni.
Kamera által beazonosítot képek nem elegendőek a helymeghatározáshoz, GPS pedig nem mindig van cm-es pontosságban.(#115747) Mr.Csizmás
Elinduláshoz sem kell beavatkozás, csak Go miután megadtad a címet.
Igaz, ahol működtetik, ott már vezetet fal a kocsi, s bele is haltak.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Milyen notebookot vegyek?
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest