Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz MPowerPH #33002 üzenetére

    Azért ez már az elvakultság és önhitegetés csúcsa :DDD Azonos felállásban köze nincs a dízelnek semmihez, ez vagy tetszik, vagy nem, de "sajnos" így van. Turbós benzin ellen hasonló lökettérfogatnál közöd nem lenne hozzá. :F Az új fejlesztések szarok, mint ahogy minden nagyon új autó az szvsz., egy kicsit sem szempont a tartósság, ellenben a fogyasztás és a parasztvakító teljesítmények azok. Egy literre, 3 hengerre nem akasztunk turbót, meghagyjuk az 5 literes V8 -nak és csak értelmes túlnyomáson, és máris nem lesz betegágy..
    A fogyasztásban verhetetlen a dízel, ezzel kár is lenne vitába szállni. Szerintem több, mint 20% -al difi van, itt nyugodtan mondhatsz sztem. 30-50% -ot, ha tiporva van mindkettő.
    Nyomatékban azonos lökettérfogat és azonos turbókonfig mellett nyilván jobb a dízel. Oké, és? Akkor majd észben tartom, hogy ha kamiont veszek, akkor turbó-dízel legyen :DDD De komolyan, bizonyos nyomaték fölött már "fölösleges", hogy ott van, mert úgyis elkapar a turbó benzin is. Ellenben az azért nem rossz, hogy extrém esetekben akár 2x annyit kipörög.

    Ne haragudj, nem sértegetni akarlak és nem kukitméregetni, mert annak közelébe nem vagyok, de egy turbós benzinest soha nem fogsz letolni.. Az rendben van, hogy sokkal racionálisabb meggondolás az, amiben te élsz, és egy ilyen pacek kis dízel. De ettől még a tényeken ne ferdíts... kár..

    És azt pedig továbbra is tartom, hogy azt a fajta linearitást és közvetlenséget a turbós benzin sem tudja, mint a szívóbenzin. Persze, többet, jobban, kiguvad a szemed olyat tol, de máshogy. Igen, oké, jobban. Na szerintem akadjunk le a témáról, ha még ez sem győzött meg :R

    Hogy ON is legyen: azt a 300+ LE és 700+ Nm hova akarod még húzni, és legfőképp minek? :DDD Most komolyan kérdem, nem kötekedés. Megérzed, hogy most 300 vagy 370 Le? Ott már kb. nem mindegy?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák