- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Honor Magic V2 - origami
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
ma Május 21-től megindul a Honor új középkategóriás készülékének hazai értékesítése független és szolgáltatói kínálatban is.
-
Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
ph Persze ebben a Qualcomm mellett fontos szerepe van a Microsoftnak is, aki teljes erővel beállt a CoPilot+ PC programba.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Newlachka #54852 üzenetére
Ilyenkor jön a dilemma, hogy annyival többért lehet olyat venni, amire még pár évig nem kell ilyen léptékben költeni, és el lehet adni, mielőtt ezek a beavatkozások szükségesek lennének. Aztán persze valaki megveszi, aztán vagy költ rá, vagy elkezdi szidni mikor elromlik valami Persze ha hosszú távra tervez az ember, egyszerűbb megcsinálni rendesen egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dreizwanzig #55042 üzenetére
+1, legrosszabb eshetőséggel számolnék, úgyis mindig jön elő valami más is (váltót így pl nehéz tesztelni). Ha sikerül olcsóbban rendbehozni a motor problémát, akkor is esélyes némi plusz költség. Hasonlóan jutottam hibás autóhoz, egyelőre azon nem jött ki minden jellemző probléma, de így legalább van rá némi játéktér a piaci árhoz képest. Nem az eladónak kell szívességet tenni, hogy helyette megcsináltatod, hanem elsősorban legyen valami nyereséged, ami "kárpótol" a befektetett időért cserébe szintén fullos motorcserével számolnék, nem csak a bontottat cipőkanállal helyére rakni, hanem az adott kódra jellemző gondok kigyomlálásával együtt. Ha a régi bármelyik alkatrésze használható, az csak bónusz, de nehezen kalkulálható, nullának venném. Ha olyan kategória az autó, egy donor jobbkormányos is jó lehet akár, azt motor nélkül eladva (mert ugye otthon bontani nem szabad csak úgy engedély nélkül), tovább tudja billenteni a mérleget, viszont magasabb befektetés több munkával.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ittakary #55071 üzenetére
Jobb dolga van a motornak, mintha naponta 1-2 km-re lenne beindítva. Illetve a start-stop rendszerek miatt ezekre már fel van készülve a gyártástechnológia szvsz, sőt, igazából jobb állapotban lesz a motor PHEV-ben, mint egy sima s-s autóban, ha a rengeteg dugózás jellegű nyektetést vesszük figyelembe, amit átvesz a villany. Max falábú userrel lehet gond, de ez már csak spekuláció
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #55127 üzenetére
Ha motor leállítása után egyből eltűnik a vákuum, az nem jó, de ha olyankor van még pár pumpálásra elég és csak utána lesz nehéz a pedált taposni, akkor szerintem normális.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #55240 üzenetére
Alulra pici furat a dob(ok)ra? Vagy már késő neki?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Clapaucius #55265 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Puma K #55409 üzenetére
Ha magadnak megcsinálod és nem akarsz papírozni, akkor stroker build esetleg (amennyiben ez a motor megengedi), de az sem egyszerű menet és nem hivatalos. Szerintem jobban megérné 30i-t tenni bele, ha már valamit, de méginkább várni, amíg felbukkan a piacon egy tetszetős darab és azt megvenni, olcsóbb megoldás és mégis értékesebb a végeredmény.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #55539 üzenetére
Azért a kartergáz sem alpesi friss levegő HEPA szűrőn át
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Adásvételi szerződésbe pontatlanul írták be az óraállást, vagy az okmányiroda gépelte el. Ahol nem csak egy autó van, ott sajna ha nem is mindennapos, de előfordul. Amúgy 1 évesen, 2010-ben jött az országba, a kérdéses km 2013. Tekerés ügyben inkább személyes átvizsgálás lenne jó. Carvertical is csak egy forrás, kéne valahonnan máshonnan ellenőrizni, ha nincs fotó
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #55762 üzenetére
Ha a sérülés óta nem kapott esőt/szélvédőmosót, akkor jók az esélyeid a javítással
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vazee00 #55787 üzenetére
Butyl tömítő "hurka" esetleg?
Tükör: szín, fűtőszál, osztott, aszférikus dolgokat szokás figyelembe venni. Utángyártott szerintem nem feltétlenül gond, de felrakáskor érdemes megmelegíteni a rögzítő pöcköket, azok nem mindig tökéletesen pontosak, nade hátha ajánl majd valaki konkrét bevált tükörlapot
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #55887 üzenetére
Kipufogó klinika, Janó dob? Mondja, mi a gondja?
Olasz autós topikba nézz be esetleg, hátha tud valaki közeli szerelőt ajánlani.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Drone86 #56062 üzenetére
Szerintem torony szilenteket meg lehetne nézni, azok is össze tudnak zömülni, illetve rugó ellenőrzés, hátha törés van. Nem tudom, mennyire voltak sportfutómű opciók az adott kivitelhez, alvázszám alapján vagy rugók pöttyei szerint meg lehetne nézni. Esetleg rugókovács tud segíteni az emelésben, ha más nem marad, vagy lehet futóműbe pogácsát tenni. Ha félted, egy kartervédő esetleg nem árthat. Milyen méretű gumi van rajta?
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BossBoss #56229 üzenetére
Ha teljes értékű javítás a cél, akkor [link] kukac és szivargyújtós kompresszor, aztán mehet tovább a szekér. Javítás attól függ, hogy hol és milyen jellegű a sérülés - ha csak egy szög, azt gumisnál is kukaccal szokták javítani, a nagyobb sérülésekre lehet még tapaszt tenni esetleg, de szakadás vagy oldalfal problémát nem szokás javítani (ha még csak egy fa tüske lenne oldalról, azt meg lehetne vulkanizálni, de nem biztos a siker, így biztonsági szempontból nem vállalják általában). Néhány közeli mobil gumis számát érdemes elmenteni szerintem. Defektjavító készletek sikere szintén attól függ, mekkora lyukat kell betömni, a Slime és Multi Seal talán egész jó, de nagyobb vágás ellen csak a pótkerék véd E60 mankókerék jó hozzá, az nem foglal olyan nagy helyet [link]
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szimi57 #56366 üzenetére
Erőmérő egyszer foglalkozott egy Focus-szal, ami zabálta az olajat, nem nagyon volt különösebb eltérés (teljesítményben) a gyűrűzés előtt és után. Ha a kompresszió gyűrűk jók, de az olaj lehúzó el van tömődve-kokszolódva, valószínű itt is jó lesz a nyomás. Bár álló helyben úgyis lefelé tud csak folyni az olaj, szóval szerintem is a hengerfejet kéne felújítani Alacsonyabb hőmérsékleten nyitó termosztát is jó lehet a későbbiekben. (Nyilván neked sok újat nem mondtam, csak a kérdezőnek próbáltam kifejteni )
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #56539 üzenetére
Szerintem csak PHEV volt, de azt is lehet nyugodtan nyúzni konnektor nélkül, tudja magát tölteni, illetve fékezést is hasznosítja, mint a sima. Más kérdés a felár Mostani, 2020-as évben bukkant csak fel néhány mild hybrid (48V-os) rásegítős, tudtommal a Prius jellegű megoldás itt nem volt divat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen