- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S7 - páratlan galaxiS
- Telekom mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
it Egy nonprofit kriptoszervezet új politikai akcióbizottság keretében gyűjt jelentős pénzösszegeket a tagjaitól azért, hogy kriptobarát politikusok kerüljenek fontos pozíciókba az USA-ban. Nem egyedüliként.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4249 üzenetére
hát amihez nekem volt közöm dizel az alatt rendes futómű van, nagy fékek versen silentek aszfalt verseny gátlok etc.. az inkább pályára készült mint gyorsulásra
azért hidd el egy kanyargos pályán nagyon sokat számít hogy tudsz e nyomatékból autózni, vagy állandóan málna keverőzni kell.
az 530dénes nem egy nagy szám azt még bátyám is elverte 1 autóval a 25éves szarával nyitott tetővel, szívó ként.
ellenben az 535ös dénes ott azért nem egy értelmű hogy a benzines nyerne e
a fityoban asszem valami M power van.
szó ami szó, nem szabad leírni a dizel tuningot, de közel se akkor buli már ha komolyan teljesítményt akarunk elérni mint ahogy a sok kárszátjlingos tdi jani gondolja...
amit meg az egyedileg épített autókról motorokról gondolsz sarkítás, mert egy ilyen gépet meg lehet csinálni úgy is hogy soha nem lesz jó meg úgy is hogy tulajdon képpen jobb mint a gyári... mi meg nem szeretünk se a sajátunk se más életével játszani és legyen szó Bömikről, VW konszernről, Hondáról, kis kutya tökéről, ez mindenre igaz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4249 üzenetére
Nézd azt a kispolszkit hadjuk mert egy raklap szar. Ismerem a tulajt. Úgy ahogy van életveszélyes! előfordult az is hogy a csúszós kuplung menet közben annyira felforrósodott, hogy szétrobbant a tárcsa ami szétverte a kuplung házat átvágta a csöveket és szerte szét spriccelt az utastérben minden. Mindez kb. 160km/h -nál. Ez nem túl szerencsés dolog, főleg ha ijedtében rárántja a kormányt a másik pályán futó versenyzőre. Vagy ne adj isten a nézők közé hajt ... Azt kéne nem kicsit seggberúgni aki megépítette azt a koporsót! A sofőrt és a blokkot nem választja el egymástól semmi 20cm-re "ülnek" egymás mellett. A motort az anyósülés helyére építették. Ha kinéz a blokkból oldalra a hajtókar ... Amúgy meg rendes időt soha nem tudott futni a Miki vele de mindíg volt valami technikai problémája. A Szami legalább úgy építette meg a Dízel polákot, hogy vastag kazánlemezzel van elválasztva a motor az utastértől. De ez, áhhhhh ...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs