Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t1

    addikt

    válasz MPowerPH #4249 üzenetére

    0-100-ba jobb a 530i? Mert nem hinném h, 80-200ig 6.ba jobban menne az 530 mint az 530d

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz MPowerPH #4249 üzenetére

    hát amihez nekem volt közöm dizel az alatt rendes futómű van, nagy fékek versen silentek aszfalt verseny gátlok etc.. az inkább pályára készült mint gyorsulásra

    azért hidd el egy kanyargos pályán nagyon sokat számít hogy tudsz e nyomatékból autózni, vagy állandóan málna keverőzni kell.

    az 530dénes nem egy nagy szám azt még bátyám is elverte 1 autóval a 25éves szarával nyitott tetővel, szívó ként.

    ellenben az 535ös dénes ott azért nem egy értelmű hogy a benzines nyerne e :U

    a fityoban asszem valami M power van.

    szó ami szó, nem szabad leírni a dizel tuningot, de közel se akkor buli már ha komolyan teljesítményt akarunk elérni mint ahogy a sok kárszátjlingos tdi jani gondolja...

    amit meg az egyedileg épített autókról motorokról gondolsz sarkítás, mert egy ilyen gépet meg lehet csinálni úgy is hogy soha nem lesz jó meg úgy is hogy tulajdon képpen jobb mint a gyári... mi meg nem szeretünk se a sajátunk se más életével játszani és legyen szó Bömikről, VW konszernről, Hondáról, kis kutya tökéről, ez mindenre igaz.

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

  • fekeandras

    őstag

    válasz MPowerPH #4249 üzenetére

    Nézd azt a kispolszkit hadjuk mert egy raklap szar. Ismerem a tulajt. Úgy ahogy van életveszélyes! előfordult az is hogy a csúszós kuplung menet közben annyira felforrósodott, hogy szétrobbant a tárcsa ami szétverte a kuplung házat átvágta a csöveket és szerte szét spriccelt az utastérben minden. Mindez kb. 160km/h -nál. Ez nem túl szerencsés dolog, főleg ha ijedtében rárántja a kormányt a másik pályán futó versenyzőre. Vagy ne adj isten a nézők közé hajt ... :((( Azt kéne nem kicsit seggberúgni aki megépítette azt a koporsót! A sofőrt és a blokkot nem választja el egymástól semmi 20cm-re "ülnek" egymás mellett. A motort az anyósülés helyére építették. Ha kinéz a blokkból oldalra a hajtókar ... :Y Amúgy meg rendes időt soha nem tudott futni a Miki vele de mindíg volt valami technikai problémája. A Szami legalább úgy építette meg a Dízel polákot, hogy vastag kazánlemezzel van elválasztva a motor az utastértől. De ez, áhhhhh ... :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák