- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
S. Szabi
őstag
válasz S. Szabi #29924 üzenetére
Tuti nincs itt senki, aki meg tudná mondani melyiket lehet érdemesebb megrendelni?
Vagy rendeljek mindkettőből, és amelyik kevésbé, vagy nem is passzol, azt küldjem vissza?
Mondjuk az egyiknél azt írja, a kép csak példa, a valóságban teljesen belepasszol. Viszont a kép alapján is...
-
H.Ezredes
őstag
válasz S. Szabi #29993 üzenetére
Ha ott tovább nézed írja hozzá az 5W-30-at és az 5W-40-et Úgy gondolom,hogy ide hozzánk jelenleg fölösleges a 0W-s olaj az 5W-s tökéletes... a 40-esnek jobb a hőtűrése én azért raknám benzinesbe eleve azt. De a 30-al se tudsz mellényúlni egy 18i-nél
Egyébként itthonról is tudsz szőnyeget rendelni nem kell ezért külföldről...... [link]
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szőröscica
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz S. Szabi #32158 üzenetére
Én kaptam defektet (mondjuk lassút), 130-nál kicsit furcsán kanyarodott előzéskor, akkor gondoltam rá, hogy van valami. Tényleg kicsit rosszabb vele menni, de a 16-osnál nem gáz, pláne sima futóművel. Ha utazol csak, nem ökörködsz simán jó.
16 felett csak normálissal mentem. A 17-es még jó, a 18-ast már könnyen elviszi az úthiba, meg komfort se sok marad.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz S. Szabi #32158 üzenetére
Egy XL-es gumi ugyan ugy tudja ezeket a biztonsagi funkciokat. Nekem anno a Michelin Pilot Super Sport full laposan, -nem vettem eszre mikor elindultam, az auto mar 5 napja jelezte, hogy szokik a nyomas, azt hittem beszart a szenzor, mert nem latszodott egyik alkalommal sem, hogy lapos lenne barmelyik gumi is, ergo az oldalfal szepen tartott, mar az a keves, ami 19"-nal van - kozvetlen melo utan hazafele, 4db korforgot, fel km kozutat, es az autopalyan 1km -et(130-al) birt ki, utana engedett az oldalfal a fizika torvenyeinek, es elkezdett kovajogni az auto. Tehat igaz, hogy defekt eseten nem tudsz tovabbmenni vele, hanem kell a rescue, vagy a kerekcsere, de maga a gumi nem rogyik azonnal ossze, igy van idod felreallni az autoval.
A komfort RFT -vel, barhogy, barmilyen merettel nezzuk, borzalmas lesz. Az auto kanyarokban szinten csapnivaloan fog viselkedni, a 16"-al akar meg a borulas sem kizart egy 'javorszarvas' actional, ahogy az E60-at is sikerult megboritani az elso teszteknel, pont a defektturo gumik miatt. Tovabba az RFT miatt a futomuved is jobban igenybe van veve, minden gyorsabban fogy, szetveri az autot, foleg a magyar utakon.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz S. Szabi #34777 üzenetére
A 17" az meg az. Szerintem E90 -en 18" a legjobb. Ettol persze en meg 19" -al hasznaltam, de itt masabb utak vannak ugye.
Junius elejen en is megyek haza, sikerult beiktatnom meg egy hetet, igy 2+1 hetig leszek tavol, lesz ido a polirozas mellett a valtoban kicsereltetni az olajat. Beszeltem is a budapesti ZF kepviselettel, 130.000 jo magyar forintert flushingolnak. Ugye azert ennyire draga, mert a 6l olaj helyett 12l megy bele.
A foliazast elb@sztak ezek a gyoker angolok. Volt bennem felsz, nem alaptalanul. De vegig kerdeztem az osszes itteni lengyel sracot, tudnak e ok a kornyeken lengyel csokat, aki ezzel foglalkozik. Sajnos nem volt. Ezek meg elvileg profik. A hatso szelvedon van egy akkora legbuborek, hogy a visszapillantot betolti, nem beszelve a sok kis atlatszi csikrol a folian. Az oldalablakok meg kerdesesek. Ezert fizettem £200-at. Otthon ennyiert biztos rendesen megcsinaltak volna, de nincs meg egy teljes napom erre. 2 het mulve viszem vissza, redone... Csak annyit kerdeztem, hogy akkor most kethetetnte idejarok ujrafoliazasra?! Nem az en penzem, tudtommal a folia sem olcso mulatsag.
Meg olajcserere is el kell vinnem, mielott megyek haza, mert beleszalad egy laza 8-9k km a 3 het alatt biztosan. Nyarra van 5W40 -es olajam, meg egy szuru. Mast nem cserelek most, mikor vettem, minden meg volt csinalva.
Megjottek a fekek is, azokat is be kellene rakatni. Na de tegnap elott megtapostam oket eloszor, ugy kemenyen parszor 160-180 -rol izombol. Es most mintha megjavult volna, mar nem raz. Megeszem a kalapom, ha most kiderul, csak annyi volt a bajuk, hogy nem nagyon voltak kiteve komolyabb igenybevetelnek. Hetkoznap eleg defenziv vagyok, nem fekezgetek. Lehetseges ez, hogy csak ennyi kellett nekik?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me