Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
ma Megérkezett az újrabrandelt Pura széria, kivéve a Pura 70 Pro+-t, mert az marad Kínában.
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
S. Szabi
őstag
válasz S. Szabi #29924 üzenetére
Tuti nincs itt senki, aki meg tudná mondani melyiket lehet érdemesebb megrendelni?
Vagy rendeljek mindkettőből, és amelyik kevésbé, vagy nem is passzol, azt küldjem vissza?
Mondjuk az egyiknél azt írja, a kép csak példa, a valóságban teljesen belepasszol. Viszont a kép alapján is...
-
S. Szabi
őstag
válasz crissprivat #29988 üzenetére
Köszi!
Esetleg azt meg tudjátok mondani, hogy milyen viszkozitású olajat érdemes használni (E90 318i Facelift)?
Amit vettem hozzá "Így csináld" könyvet, abban ezek vannak ajánlva (BMW Longlife-01 elsősorban):
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Márkából Castrol.
[ Szerkesztve ]
-
S. Szabi
őstag
válasz H.Ezredes #29994 üzenetére
Itt dolgozom Németországban, az autót is itt veszem, nagyrészt itt használom eleve, meg haza is járok vele.
Német ebay-ről szoktam sok mindent venni, ha kell valami, egyből ott nézem első sorban, általában ott a legolcsóbb is, bár általában webáruházakban is ugyan annyiba kerülnek a cuccok.
Ja, tényleg, észre sem vettem, hogy ott baloldalt mutat többet hozzá Akkor marad a sima 5W-30, 318i-hez bőven jó az Mondjuk árban nincs sok különbség köztük, inkább műszaki megfeleltség a kérdés.
Szűrőkből te a Mann-t, vagy a Bosch-t ajánlanád inkább?
[ Szerkesztve ]
-
S. Szabi
őstag
válasz yodamester10 #30027 üzenetére
Miből gondolod, hogy az a Volvo, főleg azzal a motorral (Peugeot-Citroën) kevésbé lesz az? [link] :S
Milyen BMW-ket nézegettél konkrétan, hasonló árban?
[ Szerkesztve ]
-
S. Szabi
őstag
válasz KaiotEch #30041 üzenetére
(Nem válasz akart lenni)
Üdv!
E90 facelift esetében vannak olyan jellemző problémák, amik később előjöhetnek? Amire érdemes figyelni, néha ellenőrizni? (E90 318i facelift, sedan, kézi váltó, 2009-es, 78 000 km van benne, most eladás előtt volt nagy szervizen, motor olaj + szűrők cseréje, gyertya csere, benzin szűrő is, diffiben is olaj csere, lehet a váltóban is, azt nem is néztem, fékek stb. ellenőrizve, szerviz könyvben minden szépen lepecsételve, meg addig is vezetve volt rendesen)
Valahol olvastam, hogy esetleg a kuplunggal lehetnek később problémák.
Valami gumicső vagy ilyesmi elöregedésre mire kell figyelni?[ Szerkesztve ]
-
S. Szabi
őstag
E90-nél (meg a többinél is végül is) mennyire megbízható, felel meg a valóságnak az általa mutatott pillanatnyi fogyasztásmérő és főleg az átlag fogyasztás?
Egyértelmű, hogy minél több km, annál pontosabb, de értitek a kérdés lényegét.
-
S. Szabi
őstag
Üdv!
Ti a "sima" vagy a kék tónusú külső visszapillantó tükörlapot részesítitek előnyben. Ha igen, miért?
Nekem jelenleg felemás, az előző tulaj valószínűleg kitörte a vezető oldali tükröt, mert a burkolata is meg van sérülve, de sima lap van benne, míg a jobb oldali kékes.
-
S. Szabi
őstag
válasz szőröscica #30270 üzenetére
Árban nagyon nagy a szórás, nagyon olcsótól az igen drágáig, de szinte mindegyik kék. Meg elég sok gyártó tükörlapjai.
Nekem annyira nem tetszik ez a kékes, ezért lennék kíváncsi milyen előnyei vannak esetleg, hátha meggondolom magam.
Annyit nem mentem még vele éjszaka, hogy megfigyeljem a különbséget.
[ Szerkesztve ]
-
S. Szabi
őstag
Helló!
Akad valaki, akinek van összehasonlítási alapja 16" méretben, téli gumival, defekttűrő és sima között?
17" nyári gumi téma is érdekel, a kérdés ugyanaz!
Téliből most veszek új gumikat, de nem tudok dönteni, hogy defekttűrő legyen e vagy sima. Most sima nyári van rajt, így vettem, és a téli ami van hozzá, az is sima. Sokat olvastam az elmúlt napokban, cikkeket és véleményeket is a defekttűrő gumikról, de nem nagyon említik sehol melyik méretre igazak a defekttűrő egyértelmű hátrányai. Vagy 16"-nál is már olyan rosszak?
Viszont a defekttűrő előnyei nem elhanyagolhatóak szerintem (stabilitás megtartása defekt esetén, biztonságosabb nagy sebességnél történő defektnél, el lehet vele menni kényelmes helyre kereket leszedni, gumit javítani stb, nem kell a leállósávban hóban, esőben szórakozni vele, ha ilyen helyzet adódik). De a lehetséges hátrányai elég eltántorítóak.
[ Szerkesztve ]
-
S. Szabi
őstag
válasz MPowerPH #32160 üzenetére
Főleg Németországban közlekedek (főleg város és országút), de havi rendszerességgel megyek haza (autópálya, országút, rossz magyar utak, ilyenkor van minden)
Szóval szerinted "XL"-es gumit kéne venni? Ezzel megmaradna a komfort, plusz biztonságosabb, mint a sima, de nem olyan biztonságos, mint a defekttűrő, igaz?
Defektet eddig csak itt, városban kaptam, idén kétszer Munkahely környékén szeretik az úton hagyni a kib@szott önmetsző csavarokat, már azt sem tudom hova parkoljak
A gumikat a "gumikukac" nevű cuccal javítottuk, először valamikor tavasszal (jobb első), másodszor meg most hétfőn (jobb hátsó), azzal nagyon megvagyok elégedve, nagyon hasznos és jó cucc, és úgy érzem teszteltem ennyi idő és km alatt bőven, hogy elég megbízható gumijavító módszer.
Most azon gondolkodok, télre mégsem ezeket a gyári 16" felniket tartom meg, hanem veszek 17" garnitúrát.
Ha megtartom a 16" gyári felniket, akkor azokat viszont újra kell fényeztetni a sérüléseik miatt, az sem olcsó itt, annyiból majdnem kijön a 4 db BBS SR 16" is, ekkor gondolkoztam el a 17"-ra váltáson is.E90 318i LCI egyébként
[ Szerkesztve ]
-
S. Szabi
őstag
Helló!
Van valakinek mostanában tapasztalata Brembo tárcsákkal és betétekkel? Főleg aki együt használja, és nem csak ezt vagy csak azt, mert olyat a régebbi bejegyzések között nem találtam.
-
S. Szabi
őstag
Szevasztok!
E90, gyári Styling 360 felni (16" átmérő, 7" széles és ET31). Nyárra is marad ez sajnos, az volt az eredeti terv, hogy nagyobb lesz.
Arra gondoltam legalább akkor nyomtávszélesítő kéne. Ti hány centiset raknátok alá? Maradnék a sima hosszított csavaros megoldásnál, szóval max 20 mm kerekenként.
Arra gondoltam, hátul 15 mm és elöl 10 mm. Vagy elöl 15 mm, hátul 20 mm, vagy elöl 12 mm és hátul 20 mm.
Ekkora szélesítés hoz látványban észrevehető javulást?
Eibach-ot néztem.
[ Szerkesztve ]
-
-
S. Szabi
őstag
válasz MPowerPH #34775 üzenetére
Nekem elég lesz majd a 17" is De amúgy most puhának érzem.
(Ja, sok minden közbe jött, fék csere lesz mindenképp esedékes, tegnap egyik gyújtótrafó neki állt szarakodni, holnap gyútrótrafó csere lesz a program, motorral kapcsolatos dolgokból csak gyári, nem épp olcsó az sem...)
Meg nyári gumim sincs, az is kell Szóval egyelőre a nagyobb felni elmarad
Polírozás is le van már beszélve időpont, tetejét fóliázni kell (madárszar maradványok, nagyon csúnyák, de fólia egyszerűbb, mint újrafényezni)
Olajcsere is megint esedékes lesz, max két hónap az is.
[ Szerkesztve ]
-
S. Szabi
őstag
válasz MPowerPH #34783 üzenetére
Mire oda jutok lehet 18" lesz, majd eldől még Én Németországban dolgozok, haza havonta megyek kb, polírozás, fólia otthon lesz csináltatva. Majd valamikor később az ablakokra is kéne nekem is Előre UV védős, hátra meg sötét, de nem teljesen sötét.
Fékkel az a bajom, hogy annyi plusz szarság közbe jött, gyári volt az eredeti terv, de teszek egy próbát Bremboval, jóval olcsóbb, mitn a gyári, aztán majd kiderül (neten német fórumokon jókat olvastam róla, ATE-kről viszont legalább annyi jót mint rosszat). De mindenképp cserélni kell.
Milyen fékek azok? Hány km-nél lettek cserélve?
-
S. Szabi
őstag
válasz MPowerPH #34787 üzenetére
Ja, néztem EBC-t, drágább, mint a gyári, viszont rosszat nem olvastam azokról.
Nekem mindenképp cserés, pár hete voltam műszakin (Németország), megadták gond nélkül, de mondták, hogy a fékeket cseréljem, mert főleg elöl nagyon kopott a tárcsa meg a betét is. 108 000 km van benne, 80-al került hozzám.
-
S. Szabi
őstag