- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
Hirdetés
-
Az e-ink minden jó tulajdonsága, de 60 Hz-en
ma A Daylight DC-1 tablet ezt ígéri egyedi LCD kijelzővel és Android rendszerrel.
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
ph A korábbról ismert termékcsalád aktuális változata 32, 48, 64 és 96 GB-os csomagokban jön.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #34687 üzenetére
Egy mostani tulaj az E39 -re nem azert kolt tobbet mert nem jo auto hanem mert atlagban ~15 evesek es ~250.000 km van bennuk legalabb.
Mikor 200e km-el vettem az E39-et majd belement mar 50-60e km, ez alatt elso fekbeteten kivul nem kelett koltenem semmire... es akkor mar jo 13 eves volt az auto. De ilyen konkret 85e km hasznalatig is csak meg 2db hatso lengokar csere jott elo. Ez nem sok semmi. Utana viszont minden jott minden kopo tema meg egy ket extra tetel... De ez mar a korral es a +300e km-el jar.
Hozzateszem jovore 4 lenges csillapito ujra esedekes lesz megint, illteve ujra 2 hatso lengkor es kutyacsont. Illetve lendkerek is szarakodik mar. Bar utobbit nem csereltem meg...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs