- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz CharlieDrop #25547 üzenetére
Markafuggetlen, de foleg cr dizelekkel
Megvan az ara is persze, de msr tobbszor lattuk, hogy nem ma kezdte. -
s7evcsenko
addikt
válasz CharlieDrop #25576 üzenetére
Hogy érted, hogy annak az antennája?
Miért kellene a telefonnak antenna?
Amúgy igen, használok..."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
s7evcsenko
addikt
válasz CharlieDrop #25578 üzenetére
lol
"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
JasL
senior tag
válasz CharlieDrop #25633 üzenetére
Az sok, de nem kell annyi pénz hozzá. $290 beterít 23 négyzetmétert. [link]
-
JasL
senior tag
válasz CharlieDrop #25635 üzenetére
Kifizethető, egy BMW alkatrészárhoz nézve nem feltétlenül sok.
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #25635 üzenetére
annyiért k@rvára megéri
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #25641 üzenetére
hát ha nem olyan tartós,akkor tényleg nem éri meg. de 1 év az nem kevés idő. szerintem megéri.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #25658 üzenetére
De extraként lehetett rendelni az e60-ba igazi állófűtést, nem? E39-ben járt a kiegészítő fűtés alapból, de ott is lehetett pluszban rendelni a komolyabb, programozható verziót.
[ Szerkesztve ]
-
tigomigocika
senior tag
válasz CharlieDrop #25675 üzenetére
Rendben köszönöm az észrevételt
Arra mi a garancia ha a gyárit bontom meg , hogy nem fog párásodni?
Íme a kiszemelt:
erre gondoltam[ Szerkesztve ]
XBOX LIVE: rolandinho007
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #25679 üzenetére
Értöm. Őszinte leszek, jelenleg Volvo T5 és BMW 30i van leginkább versenyben, persze lehet, hogy aztán mégis diesel lesz a vége.
Mindenesetre, ha a végső döntésnél a BMW mellett voksolok, akkor szerintem inkább az állapot fog dönteni, mint az, hogy 3-as vagy 5-ös.
Javarészt ketten utazunk, úgyhogy ilyen szempontból a 3-as sem lenne gond, csak megszoktam az A6-ban azt, hogy én vagyok a hajóskapitány. De ha cserébe a 3-as ugyanazzal a motorral jobban szedi a lábát, akkor nem bánom.Jut eszembe, automata váltónál olvastam pár vásárlás előtti próba trükköt, amiből jó eséllyel ki lehet deríteni a váltó állapotát. Viszont most akárhogy túrom a netet, sehol sem találom őket.
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25703 üzenetére
a csírának nem volt pénze tetőre
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25706 üzenetére
ráekecsülték valami coupéra
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25710 üzenetére
Látod-látod, gyűlnek, mint a teleköpött pocsolya... Ha elmegy megépítem az e61et olyanra, amilyent mindig is szerettem volna... Mondjuk már részben rajtavagyok:
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25718 üzenetére
A vicc az, hogy touringon nem volt gyárilag hátul 9,5" ET32,csak 8,5" ET18. Sedan alatt elfér, touringon nem Én megoldottam, kiszámoltam mennyi nyomtáv kell alá, hogy pont ne érjen bele a perembe, de legyen tisztes távolság a doblemeztől is Csak 60 mm-et engedtünk le a hátulján
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #25751 üzenetére
Fura. E39-ből még egy halom benzines volt.
Aztán mintha mindenki átállt volna dizelre.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25758 üzenetére
Baratomnak az eggyel regebbi bejott. Legalabbis nem panaszkodik meg... Van benne minden, meg azt is batran kijelenthetem, hogy modernebb, mint egy E90-es, foleg az uj gen. Persze anyagminoseg, kenyelem az gyengebb. Az elso fenyszoroi egy alom kategoriat kepviselnek, ennel mar csak a lezer lehet jobb, magasan uti az osszes gyartot. Na meg az informacios rendszere-navija is sokkal hasznalhatobb, mint a BMW-e vagy a meg rosszabb Audie. Nekem kellemes meglepi volt.
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25721 üzenetére
igen, sedanon 8,5+9,5" volt, touringon 8,5" körbe.
Nekem nagyon bejött. Mondom ezt egy rakás e39 és e46 után.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25766 üzenetére
Ó banyek, ChPh?!
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #25773 üzenetére
Nekem a következő kocsim,ha nem változik meg drasztikusan a környezetemben a mostani állapot,akkor egy F szériás szekér lesz dízelről benzinesre váltva. De amiket mostanában látok 30i vagy 35i motorral (már ha van hahu-n) akkor nem fogok majd itthonról egyet sem venni,mert fehér holló esete. E6x-ben is alig láttam hirdetve ilyen motorral. Dízelek meg rogyásig vannak.
más: e39 gyárilag alapból isofix-es?
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25773 üzenetére
Én személy szerint benzinest biztos nem vennék. Sajnos ezek az N-es motorok nem sikeredtek e legjobbra
Dízelből bármely 6 hengeressel jó jársz, csak legyen szépen karbantartott. Nekem 25d-m van, 177 lovas, vasblokkos, eu4-es, elektromos turbós, kitűnő DPF-el"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #25781 üzenetére
A hátsó szegmens az számomra olyan mint a focistadion. Csak képről találkozom vele
A bébihordót egyszer beraktam és ennyi, de lassan kinövi azt és már ülni is megtanul. De meglesem délután. -
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #25783 üzenetére
Hétvégi autó
Akkor meg a párom a gyerekkel ül hátul. Nem koszos, nincs benne evés, csak a lábbetéteket kell lesöpörnöm. -
őstag
válasz CharlieDrop #25781 üzenetére
nem baj az ha van isofix
elvileg biztonságosabb a rögzítés mint övvel
igaz drágábbak is az ilyen gyerekülésekcryptot minden termékemért elfogadom
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #25797 üzenetére
Csúnya
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25797 üzenetére
Szerintem a sok elektronika miatt nem olcso a fenntartasa. Ugye a 7er -hez minden joval dragabb, mint az 5-oshoz.
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #25803 üzenetére
Csere lesz?
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #25805 üzenetére
Én kb 6-8 év múlva váltanám az e39-et, lövésem sincs mire kéne majd váltanom a mai kínálatot tekintve. Visszafelé semmiképp.
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #25807 üzenetére
Nem vagyok elvakult, de ha nem tudok érdemben váltani akkor, ódi is szóba jöhet
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25803 üzenetére
Az alap szerviz is joval dragabb ezeknel, erdemes eloszor azt lecsekkolni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25810 üzenetére
Azok nem. Fekeket is beleszamolva ugyan ott vagy, mint egy 530D-vel. Az egyeb 'aprosagokra' gondolok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #25812 üzenetére
Mindent amit felsoroltal, es vagy kopo dolgok, annyiba kerulnek, mint az 5er-nel. En is utanneztem, mert anno 7-es is benne volt a pakliban. Egyszeruen tul sok az elektronika bennuk, ez a vesztuk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25793 üzenetére
csak mondjuk egy turbócsere van egy leömlőcsere egyértelmű hiba/jelenség egy dízelnél. Az ilyen kis alapjárat-gondokkal meg csak a baj van benzineseknél... lehet 400 féle baja
Részemről csak a dízel. Rengeteg okot sorolhatnék, de én nem akarom ráerőltetni senkire a benzinest. Aki "olyanban hisz", olyat is fog venni.
Persze, 7 számjegyű gond... Kevés mérföldes komplett 30d blokkot kapsz 50-ért kaszánál. Köszönöm... Az összes többi sallang meg egyszerűen cserélhető. Egy turbó 300 ezrenként nem drága dolog... Kérdezd meg grimbow-t, hogy mennyit költött olyan dologra, ami a dízelsége miatt kellett az autóra, pedig neki már 700 Nm és 300 ló felett van."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25820 üzenetére
Erre van egy találó hasonlatom:
Mi a közös az e65 és egy e23 között?
Ha lehúzod az e23 légtömegmérőjét, akkor nem indul el, és ha egy e65 cd-tárát húzod le, akkor az sem indul el."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25805 üzenetére
Most kérdezzem, hogy miért vettél szarkupacot? Az az autó, amit te nem akartál megvenni 370 ezer kmnél jár már. Csak "tuningot" kellett rákölteni.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25825 üzenetére
Informatikus vagy. Te raknál üvegszálat olyan helyre, ahol hajlat van? A bmwnél tettek. Ők nem voltak informatikusok.
LCI/FL után nőtt a megbízhatósága valamelyest
Múlt héten egy spanom mesélte: nem akarok cégnevet mondani, de egy elég nagy veszprémi cég ügyvezetője sok helyen járt már azzal a problémával, hogy nincs fűtés az e65jében. Senki nem oldotta meg. Haver kiolvasta: a szokásos Fűtés-csap hiba, ami már 20 éve nem jön össze hibamentesen a BMWnek Volt otthon egy e39 fűtéscsapja, átforrasztotta a csatlakozót(az más volt), És hurrá, ügyfél örülCsak kérdezem: miért akarsz te e65-öt? Nem szurkálódásból, tök komolyan!
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25831 üzenetére
Vegyél x3-at vagy x1-et az rondább
Szerk: És vágod, hogy a legszarkupacabb motort, az N42B20A-t berakták az x3ba? Amikor mentünk az e61-ért trélerrel németországba, ez volt a téma
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25833 üzenetére
Azért legalább sok pénzt kapsz amikor leadod az alcuferbe
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25835 üzenetére
nem, abban nincs valvetronic
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25838 üzenetére
Kasza meg annó drotnál előjegyzés volt ezekre a motorokra Az M57ek meg ott álltak halomban, mert nem kellett senkinek még 30-ért se, a 100 ezer mérföldes Mondjuk a rohadásmentes e46 sárvédő meg a VP44 adagoló, ami működik is ritkaságszámba megy náluk
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25840 üzenetére
Ha csináltak volna hátulvezérelt tds-t pre-facelift e46ban az lenne a világ legnagyobb szarkupaca
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25849 üzenetére
nekem is volt tikrácsom
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25852 üzenetére
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25855 üzenetére
Ha benzinista lennék, akkor azt mondanám: egy patika e36, ami nincs szétrohadva egy m52b20-25-28-al. Ha dízel, akkor erre a távra e46 20d vagy 30d, de inkább automata. Esetleg e60/90, dpf off, de csak 6 henger.
M54el is meg lehet próbálkozni, de vagy kifogsz egy jót és örülsz, vagy szívsz vele."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25857 üzenetére
extra volt az állófűtés, nem volt már olyan, hogy mindbe belerakták kiegészítő fűtésnek, mint a 39nél...De még elektromos előmelegítőről sem tudok, mint a 46-nál.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25859 üzenetére
hamar meleget fúj előmelegítő nélkül is. De gondolom te amiatt kérdezted, mert télen betrollkodnád, hogy amíg a többiek jeget kaparnak, de addig hörpinted a reggeli kofit a konyhában
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #25873 üzenetére
Egy Trabant is elvisz A-B-be.
Szerintem felesleges egy prémium márkát választani tömegmotorral...
Ha kicsi a kocsi, akkor mehet a diéta.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
McSzaby
őstag
válasz CharlieDrop #25891 üzenetére
A benzineseknél van valami hasonló betegség? 2000 után?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Something_
őstag
válasz CharlieDrop #25955 üzenetére
Nekem az E46 328Ci majdnem 1 litert csal. Csak amikor az ember varosban 13 literrel maszkal, akkor inkabb nem is akar tudni rola, hogy ez 14 liter a valosagban
Varoson kivul BC szerint 6,5, ami ugye 7,5.Miota nalam van az auto, kb 30e km, azota az atlagom bc szerint 11 liter, azaz 12..
De kb 90%-ban csak Bp.Nyaron elado lesz, jon az esszerubb auto. 5 evig volt BMW-m, most egy kicsit markat valtok, de majd 5 ev mulva veszek melle megint egy hetvegi benzinfalot :-)
Durva belegondolni, hogy 1.5 millat tankoltam el 3 ev alatt. Plusz az elozo E36 320i is bekajalta varosban a 12t.
[ Szerkesztve ]
-
Oracle
senior tag
válasz CharlieDrop #25981 üzenetére
Most már akkor is megnézem a motoron a számot, de egyelőre nem találok infót merre találom.
Haveré is külföldi az olasz.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #25988 üzenetére
a 3 millás e46-ok lassan énekelnek, olyan szépek és extrásak
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Androidos tablet topic
- Léghűtés topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Háztartási gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest