- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
Nem értettelek félre.
1700 kg-t írtam, mert 540i-ról volt szó, te keverted ide a tied, hogy milyen fasza pályán, mert csak annyit nyom, mint 1 m3. Erre írtam, hogy nem csak a tömeg számít, de az is egy (fontos) része az élménynek.
Egyéni vélemény, de én továbbra is csak automatával venném meg, dacára, hogy levesz az autózás sportélményéből, több a fogyasztás, meg a tömege is.
Ha valaki csapatni akar az más kocsival jobban jár, egy ötös nem erről szól szvsz...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Ha te tudsz üres tankkal autózni, úgy hogy nem ülsz benne, akkor jogos a 1470. Nekem még nem sikerült.
Tegyük félre amíg jó idő lesz, akkor kipróbálhatjuk. Igaz az enyém alatt csak E30 futómű van, amivel nem lehet menni...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Utazóautónak (teherautónak) tényleg ideális a dízel. Jobb a hatásfoka, mint a benzinesnek, erősebbnek érezni, hétköznap amúgy sem forgatja az ember 4000 fölé...
Cégautónál Mo-n nincs is már alternatíva, lévén, hogy nem lehet a benzint leírni, a gázolajat pedig igen.
Lesportkocsizni a TD-t nevetséges. Mivel a motorblokknak nagyobb terhelést kell kiállnia masszívabbra csinálják, ezért van hátránya. Ez olyan, mint 100 kg-mal maratont nyerni, meg lehet próbálni...
A mostani F1-ben 1,6-os benzinmotor 800-900 LE olyan karakterisztikával, ahogy akarják. A szívónál 2.0 tudta ezt, de ott kellett a nagy fordulatszám, amire jól lehetett aludni...
Turbódiesel vs szívó benzin nem szabad egy lapon említeni. A seat turbóval volt jobb, mint a szívó benzin Turbós benzinessel simán körbeautózzák a dieselt, a fogyasztás miatt érdekes, a benzinnél tényleg többet kell kiállni a 24 órásnál. A versenysportban ez szabályozás kérdése, mint a hétköznapokban is. A fogyasztási hazugság miatt kellett a benzinre turbó, hogy meglegyen a teljesítmény meg a norma is (papíron).
Turbót azért raknak az összes szuperautóra, amiért változtatható futóművet is: jobban tudják kontrollálni az autót, és jobban vezethető, több arca lesz.
Szerintem a legjobb alternatíva, a 2 autó. Egy hétköznapra közlekedni(automata, dízel, benzin, elektromos, tök mindegy), egy hétvégére autózni (szívóbenzin, amit lehet padlózni, hogy szóljon szépen)...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #33029 üzenetére
Ha már benzinesről van szó meg tuningról:
https://www.youtube.com/watch?v=rcICv-6OSdk
Ez a régi-szar E46 egy feltöltővel.
1340kg, 600hp.
0-100 4 mp alatt.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #33032 üzenetére
Én próbálok bicóval járni főleg, de nem jelentene gondot... Aki ilyen teljesítményben gondolkozik, szerintem az üzemanyagköltséget nem annyira nézi. Gumi, olaj, fék nagyobb kiadás, ha kihasználja valaki. Esetleg valami megadja magát, akkor meg...
Kérd meg a srácot, hogy VPN-nel nem tud e ránézni a kocsidra, helyben is csak azt látná...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
chess001
aktív tag
4 csavar a vezető oldalon és 2 csatlakozó az üléscsere, azt M-packet is utólag felrakható. Ha az FL tetszik, akkor olyat nézz, azt macerás átrakni.
Benzin: A hidrotőkék csattogásától nem lesz baj a motornak, csak a vezérműtengelyek kapnak kicsit nagyobb ütés. Az olajfogyasztás stílus függő, kicsit macera, hogy 1 decit rá kell néha tölteni csapatás után.
Dízelt nem tudom, majd egy traktoros válaszol...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz majnkopf #33221 üzenetére
E46-tól (kivéve M-ek) már tényleg inkább diesel illik a bmw-kbe. Nem sportkocsik, utazni meg jobb trakormotorral.
Presztizsnek, meg hangélménynek benzin, de azt meg kell fizetni, nem tudja mindenki.
A szétesés, szériahiba persze kamu. A szerelő csak a rosszakat látja.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Én sem akarok flame-lni, a powerfanaticson is valami baj van egy nemrég vett tip-top E92 325i-vel, de nekem jobbak a tapasztalataim, nyilván nem mindegy hogyan használták a kocsit előtte. A benzinesek is érzékenyek már-nem szériahibásak! A diesel olyan hatásoknak van kitéve, hogy egyből tönkremegy, a benzin még vonszolja magát egy barom után is. Szét lehet cseszni őket, van, aki meg is teszi. De a 200e KM után csere minden hülyeség. Az olajfogyasztás sem törvényszerű.
Az M50-es vas volt, az M52/54 már alu, az N52 már magnézium ötvözet. Egyre kifinomultabb és egyre érzékenyebbek lettek. 6500-ról 7000 fölé lehet kergetni a 2,5-es, 218 pacival. Valamit valamiért...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Ezt a rinyálást... Nem is tudjátok, hogy miért kell benzinnel leönteni és felgyújtani az N52-es szériát?!
Egy 20e-s alkatrész nem a legjobb minőségben rakta bele a BMW az N52-be. Akinek nem tetszik, cserélje ki a gyűrűket és nem lesz olajfogyasztás meg hidrotőke csattogást. Ezen kívül semmi gondjuk, nem úgy, mint a dízel a tuti cserés alkatrészekkel, amire biztos rá kell locsolni a pénzt.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz lali81 #33232 üzenetére
Biztos nem te szerelted.
A szívósort, ha ledugózod nem jut levegő az égéstérbe...
Beázás gondolom ilyen 18-as karika volt.
Mesélj már a hátsó hardyról, van első, meg középső is ezek szerint?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Hikvision #33246 üzenetére
A te kocsid volt szar. Próbáld meg ízlelgetni, hogy elég ha egyszer elcseszik, akkor már annyi a járatoknak. A tiednek volt 5-10 olajcseréje. Nem véletlen a 0 és az 5-ös olaj az ajánlásban sem
A hidrotőke csattogás tényleg az olajnyomás probléma miatt van, egy kis lyuk van rajta és az csillapítja a szelepek ütéseit. Ha rossz az olajnyomás, akkor nem töltődik fel. Nem egy nagy kaland levenni a hengerfejet, nem kell új belőle.
Az a gyűrűzés nem a hengerfalat jelenti, hanem a kis karikákat a dugattyúkon.
Egy hozzáértő szerelő (spec szerszám kell hozzá) egy munkanap alatt simán megcsinálja mindkettőt.
A dízelnél mindenki vállat von a költségeknél, ez benzinesnél töredéke és nem törvényszerű...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #33276 üzenetére
Tudod van olyan, hogy egy cég gyárt valamit és eladják más néven és akkor úgy emlegetik.
Az Apple telefont, ha ismered, akkor azt nem kínai telefonként árulják, hiába ott gyártják...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #33285 üzenetére
Komolyabbra fordítva: nem vagyok Castrol dolgozó, ezért nem ismerem az eljárást, de valószínűnek tartom, hogy nem csak dobozt és címkét cserének, hanem más adalék lehet benne.
A magyar Unixnak is van BMW speckós olaja, mint egy csomó másik gyártónak, nem hiszem, hogy a saját olajos teszteken eldugult olajjáratos erőforrást adott volna ki a BMW...
Te is írtad, hogy ATE fék, de mégis más a gyári BMW, amit az ATE gyárt. Lehet csak más a minőségbiztosítás, lehet kicsit más az övözet stb... A biztosat csak akkor lehet tudni, ha te csinálod.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #33289 üzenetére
Régen, volt, talán igaz sem volt...
Igen, van pár béna megoldása. Az M3-aknál is kispórolta a száraz kartert, el is billen az olaj...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #33352 üzenetére
A Vanos olajcsöve a blokkot jelenti?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #33355 üzenetére
Azt hittem, neked N52-es a motorod...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Hikvision #33462 üzenetére
Ne hidd kislány...
Annyi történt, hogy nem nethuszár módján a netet túrom, hanem fejből írtam.
Nagynyomúsú pumpa még mindig lehet olajszivattyú, mert 4 bar+ állít elő és angolul pump néven fut.
A facelift E60 simán ment N52-es motorral, ami se nem kokszosodik, se nagynyomású üzemanyagpumpa nincs benne.
Ha normálisan lett volna leírva, hogy az N53-as motorkódtól élnek a problémák, akkor nyilván nem szólok.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #33669 üzenetére
Nem rohadnak, normálisan rakták végre be a műanyag dobokat a sárvédőkbe.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #33676 üzenetére
Nem vagyok fanatikus, 3ből csak 2 bmw.
Nem hiszem, hogy városi használatra vett automata összkerekes 218 LE-s benzines autót, de majd leírja, ha akarja...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #33674 üzenetére
Az enyémnél örültek, hogy végre egy szép futómű, nem kell szenvedni.
Nem sok a különbség a dízelhez képest, csak annyi, mintha a mozit hang nélkül néznéd. Lehet a dízel 4K, a benzin meg csak 2K, de térhangzással...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #33681 üzenetére
Szívóbenzin vs td-nél, egyértelmű, hogy melyik erősebb, gyorsabb (de azért ez is szedi a lábát), azért céloztam arra, hogy a sportos az érzés jön át jobban...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #33687 üzenetére
Akkor mégegyszer: nem városban használta.
Valószínű, hogy inkább országúton elmebeteg módban.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Szerintem egy adott országból sokkal hitelesebb, ha bemondja valaki-még ha nem is táblázatot küld, mert őket nem ismered, hogy hol és hogyan használják.
Nekem volt olyan telem Budapesten, hogy az 1500-ös LADA 13 literes átlagot produkált, de nyáron országúton tudtam vele 7-8 között is menni.
Amikor egy 2,5-es kocsinak nyomod, az sokkal nagyobb szórást tud.
Tény, hogy vidéki országúton sem tudtam 7,5 alá vinni az IX automatát-et, a kézis hátul kaparós egy literrel takarékosabban eljár, de ezek nem életszerű felhasználási módban vannak...
A tempomat kb. egy liter rádob, ha van emelkedő, vagy forgalom.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
Én sem tudom a pontos méreteket, de az aeroszol és aeroszol (repülő szilárd részecske) között is van különbség. Van ami simán átmegy a tüdőn, van ami lerakódik, van ami kiszúrja a hólyagocskákat(azbeszt).
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz haddent #34250 üzenetére
Már mindegyik rohad valamennyire, vagy fog. Sajnos rosszul csinálták meg a vízelvezetést.
Én múlt héten vettem egy donort, bár olyan jó állapotban van, hogy lehet az megy a pályára, a másik meg beáll a napi rutinba...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Politika
- Alkoholista nevelde
- Egérpad topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Facebook és Messenger
- Kerékpársportok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs