- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Új HMD modell bukant fel
- Nagyobb akkuval Galaxy M35-nek hívják a Galaxy A35-öt
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
ma Fekete színben már megtalálható a Honor friss aktivitáskövetője a nagy elektronikai áruházakban.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz brekes #37046 üzenetére
Dension.hu
Nekik van adapterük hozzá, bő 100 ezer forintba kerül. Én is ilyenen gondolkodtam, aztán a végén egy sima jack dugós megoldás mellett döntöttem, mert az csak 25-be fájt, és viszonylag ritkán használom. Amíg nem szereltettem be, meg voltam őrülve érte, aztán mióta van, szerintem egy kezemen meg tudom számolni, hányszor volt használva. Nem vagyok egy nagy zeneőrült.
-
szőröscica
addikt
válasz brekes #37050 üzenetére
Kikapják a CCC-t, a hátuljára bekötnek egy jack dugót és felprogramozzák az autóra az AUX bemenetet (megjelenik az Entertainment menün belül az AM/FM/CD lehetőség mellett az AUX is). Ezt bedugod a telefonba/iPodba és elindítod rajta a zenelejátszást..
A kijelzőn semmit nem fogsz látni, nem tudsz számot sem váltani, ezeket csak a telefonon tudod megtenni. Nem a legkényelmesebb megoldás, de egy transzmitternél sokkal-sokkal jobb. Számomra ennyit ért meg a dolog. Remélem, az F11-esemben már lesz USB.
Yeffy DJ: egyetértek, szerintem is bőven elegendő a 28i teljesítménye, csak a hangélmény hiányozna. Már egy 5erben is nehezen magyarázható a 4 henger, de egy kifejezetten sportos coupéban meg aztán egyáltalán nem.
-
szőröscica
addikt
válasz Leonardo91 #37114 üzenetére
Nem jobb az E66?
-
szőröscica
addikt
válasz Leonardo91 #37117 üzenetére
Mik jottek elo az E66-nal?
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #37135 üzenetére
Sajnos már hat- és nyolchengeres sem nagyon.
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #37309 üzenetére
Nekem mindegyik nagyon tetszik, meg az E65 elso kiadasa is. Hamar lelakjak oket a tulajok, gondolom a draga fenntartas miatt, ezert sok a lefingott daab.
Nem erzem ugy, hogy hamar oregednenek a formaik. Nekem az F10 tunik most unalmasnak, a G30 nagyon patent, es elotte az E60 es E39 is.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #37335 üzenetére
Akkor valami nem kerek az autoddal szerintem.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #37338 üzenetére
Tudja a fene, az enyem is oreguras, szet kell forgatni, hogy menjen. A mai fejemmel mar 30i-t vennek, de akkor lehet, hogy meg mindig nem lenne autom. Keveset futott, jol felszerelt, benzines touringot talalni kb. lehetetlen.
Ha nem taposom, akkor egy ketliteres dizel vagy egy 1.4 turbo 150 lo korul otthagy. Padlozva, kiforgatva azert megvan az a 192 loero, akkor megy, de nincs benne az a BMW-s folenyesseg, ez tenyleg inkabb egy nagyon kenyelmes, halk utazoauto. 180-nal is. De kemenykedni nem ezzel kell.
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #37520 üzenetére
68-tol kapsz 30k-s birsagot.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #37540 üzenetére
E60-at kellett volna venni.
F11-be befer?
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #37557 üzenetére
Finn gumi, teliben kifejezetten erosek, nyariban kozepkategoriasok.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #37562 üzenetére
Főleg hóban erősek, nekem még az előző autómon volt WR-D3 és nagyon meg voltam elégedve vele. Az E61-re WR-D4-et akartam, de annyira bevált nyáriban a Dunlop, hogy télire is azt vettem, főleg, hogy tavaly az enyémhez nagyon hasonló méretben ADAC tesztet is nyert.
De még nem tettem fel, most elutazom Jordániába egy hétre, majd utána.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #37607 üzenetére
Nem a turbos motor kormolodik le, hanem a kozvetlen befecskendezeses.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #37701 üzenetére
Valtod milyen volt elotte es milyen lett utana?
-
szőröscica
addikt
válasz Maxell014 #37716 üzenetére
Mit kell javítani az E39-en? Csak azért kérdem, mert amilyen lefingott a hazai E60 populáció jelentős része, ezért lehet, hogy indulásból ugyanazt arra is rá kellene költened.
Ha ezt nem számítjuk, azt mérlegeld elsődlegesen, hogy szükséged van-e egy jobb E60-ban lévő plusz felszereltségre: pl. HUD, távolságtartó tempomat, jó hifi, komfort/sportülés, éjellátó (mondjuk ez kb esélytelen), dynamic drive, kanyarkövető fényszóró, stb.
Motor terén mi érdekelne? Benzinesből az M54 vagy esetleg egy nagyon kevesett futott N52 bevállalható, de sosem tudhatod, hogy nem-e egy olajzabáló dögöt szedsz össze. Dízelből jobb a helyzet talán és ott magasabb felszereltséget is könnyebb találni.
A fejlettebb elektronikát leszámítva nem sokkal jobb autó az E60 mint az E39 (én E39 Touringot tudok E61-hez hasonlítani, a futóműve kicsit stabilabb és némileg halkabb az utastere az újabb modellnek).
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Maxell014 #37722 üzenetére
Tehát alapvetően csak egy nagyobbacska, kopóalkatrészek cseréjéből álló szerviz jön. Az ülésedet cseréld ki egy másikra - ha nem valami spéci színű komfortülésed van, akkor bármelyik facebook csoportban találsz olcsón.
E60-nal nyugodtan számolhatsz úgy, hogy nem lesz szerviz, amit 300 ezer alatt megúszol. Én egy osztrák, vezetett szervizkönyves, 195 ezret futott autót vettem. Sok dolgot óvatosságból cseréltettem ki (vízcsövek, PCV, termosztát, vízpumpa, stb), de így is mikor összeadtam, hogy mennyit költöttem rá 20 ezer km alatt, bőven millió forint feletti végösszeg jött ki, és ebben csak 1db váratlan 50 ezres hiba volt.
És pár héten belül megint jön egy olajcsere, hátsó lengéscsillapító csere, hátsó fékcsere, néhány tömítés, apróság, és máris hatszámjegyű a szervizszámla, ami nem egyessel fog kezdődni. Csak kopókra.
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #37788 üzenetére
Neked ez az X5 az elso autod?
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #37798 üzenetére
Hetessel én sem mentem még, azt sajnálom.
A 250 megvolt már sofőrként és utasként is, A6-ban, 540i-ben és 350Z-ben.
Annyira nem vonz ez a fajta gyorsan menés, az E61-et is egyszer vagy kétszer nyomtam meg kb. 190-ig, ott is halk marad annyira az utastér, hogy lehet beszélgetni. De itthon ennyivel nem lehet menni, a németeknél meg nem járok.
Igazából itthon annyira nincsenek távok, hogy forgalom nélkül 150-re rakott tempomattal bárhova gyorsan oda lehet érni, ha meg forgalom van, akkor meg annyival sem lehet tartósan haladni.
-
szőröscica
addikt
N62B48 E61 LCI-ben vagy N63B44 F11-ben?
-
szőröscica
addikt
Neha meg mindig meglep az E61 osszeszerelesi minosegenek hitvanysaga. Az elozo Nissanom ajtoi 8 ev alatt nem fagytak be annyiszor, mint ez mult heten. Raadasul mig hideg, ilyenkor minden bukkanon nyikorognak a kederek. Atkenem ma szilikonnal este, mert ez nevetseges.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #37952 üzenetére
Vagy a 5er (cdg progman) a kereszturi uton. Jo a tipusismeretuk, atnezetni nyugodtan viheti oda is. De szerelni Ezredeshez, mert a 5er az utobbi idoben trehany lett, tul sok a melo es osszecsapjak a dolgokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- BMW topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Notebook hibák
- Telekom mobilszolgáltatások
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Honor Magic V2 - origami
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen