- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz H.Ezredes #35877 üzenetére
Ilyennel is foglalkozol? A wandlert újíttattam fel, mert az gyengélkedett már (kicsit ingadozott a fordulatszám, és 40-50 körül nem tudott dönteni, hogy összezárjon, vagy visszaváltson). Ha igen, felírnád légyszi ezt is az árajánlathoz? Már lassan nem 2 napos programnál fogunk tartani.
Nyaralás előtt az olajcsere, pcv, vízcsövek kört mindenképp meg szeretném ejteni, viszont egy mélyebb váltóturkászás az lehet, hogy csak az azt követő olajcsere idején fog beleférni, most épp kert projektben égetem a húszezreseket.
-
szőröscica
addikt
Ide is:
A megbízható benzines.
Egyelőre fogalmam sincs mi a gond, legalább itthontól nem túl messze döglött meg, nem tegnap Horvátországban, csak 10 km-re a háztól.
Először a tempomat ment el, aztán a középső kijelző kezdett villogni, majd szép lassan váltóhiba, ESP, ABS, Servotronic, töltéshiba stb. Utána meghalt az óracsoport is, majd rángatni kezdett és a leállósávban kötöttünk ki.
Áram alig van a kocsiban, a vészvillogót is csak pislákoltatni tudta. Érdekes, hogy töltéshibára csak akkor panaszkodott már, mikor minden másra is. Legalább a tréler ingyen volt, a 3500 forintos Allianz kiegészítő assisstance fedezi.
Nem ez volt életem hosszúhétvégézése, tegnap az asszonnyal szaladgáltunk kórházba, mert a szemébe ment valami, ma meg a kocsi adta fel a harcot.
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #35913 üzenetére
Feltöltötték az akkut, átvitték a szervizbe. Ékszíjtárcsa tökéletes, levették a generátort, egy csapágyat cseréltek benne, mert az már nem volt az igazi, de egyébként annak sincs semmi baja, padon is hibátlanul tölt.
Akkumulátorhibára gyanakodnak, még egy napot marad náluk, aztán elhozhatom. Nem pékek, 30 éves múlttal rendelkező önindító- és generátorszerviz, és autovillamosságban is otthon vannak.
-
szőröscica
addikt
Kész a kocsi, kizárásos alapon feszültségszabályozót cseréltek benne, mert a generátor jól tölt és az akkunak is kutya baja.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35946 üzenetére
Remélem, hogy valóban ez volt a baja, mert náluk nem jelentkezett semmi probléma miután feltöltött akkuval átvitték a szervizbe. Generátor ok, akku ok, maradt a fesszabályzó.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35949 üzenetére
Nem AGM, valami olcso akku van benne, Electric Power. 1 eves, meg az elozo tulaj vette bele. En telre veszek bele egy AGM-es Exide-et.
Lali81: igen, Budapesten, a XVII. Keruletben.
-
szőröscica
addikt
Úgy tűnik, a feszültségszabályozó cseréje megoldotta a hibát, a hétvégén mentünk egy Bp-Pécs-Miskolc-Bp. karikát, szűk 1000km össztávval, probléma nélkül.
-
szőröscica
addikt
válasz Satyricon #36014 üzenetére
Azert az M54 tervezett karbantartasara is el lehet verni egy szep osszeget, es akkor meg csak nem is zabalja az olajat. Hutes, tomitesek, ccv - tobb szazezer forint, es baja sem volt, csak biztositod, hogy nalad se legyen. Es azt is csak vasarlas utan fogod megtudni, hogy legurit-e 1 liter olajat 1-2 ezer km-enkent vagy sem: ha igen, egyuttelsz-e ezzel, vagy egy igencsak zsebbenyulos, a megbontasig meg nem is saccolhato vegosszeggel megjavittatod
Osszefoglalo meg nagyon nem lesz szvsz, minden tipusrol egy fel konyvnyit lehetne irni. A regiekrol azert mert regiek, es minden tonkremegy rajtuk a koruk miatt, az ujabbak meg szimplan fosok, es minden tonkremegy rajtuk.
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
válasz pr1mzejEE #36050 üzenetére
Keress ra H. Ezredes hozzaszolasaira az E60-al kapcsolatban. Ha kihuzod a meregfogait, akkor nagyon jo auto, de koltseges moka a fenntartasa, amennyiben nem egy lepukkant, hibakodokkal teli kocsit szeretnel. A 25i jo, de mind az M54 mind az N52 motorok szeretik az olajat.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #36070 üzenetére
Ja, nem az. Mig rönó motoros autom volt, 10 ezer km-enkent egyszer volt kiveve a nivopalca, olajcserekor. Miota BMW-m van, ezer km-enkent.
-
szőröscica
addikt
válasz KAMELOT #36080 üzenetére
Azert ha egy liter olaj elfolyna hetente a tomitesnel, annak kegyetlen egett buze kellene legyen a motorterben. Nekem csak a szelepfedeltomitesem konnyezett, es az is nagyon budos volt.
Szerintem ekkora merteku olajfogyasztasnak koze lesz a szetkopott, gyenge kompresszioju motornak is. De
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #36085 üzenetére
En nagyon gondolkodtam egy utolso evjaratos E61 550-esen vagy egy F11 550-en a mostani utodjakent, de tenyleg nagyon sok rosszat hallani roluk. Sor6 lesz majd szerintem, de a merete kerdeses. Szerintem allapot es felszereltseg fuggo, mert a teljesitmenye mar a 3 literes 23i-nek is elegendo szamomra.
-
szőröscica
addikt
válasz ADAM1337 #36089 üzenetére
Igen. meg egy E61-et tenyleg csak egy nagyon keveset futott, utolso evjaratos, full extrasat vallalnak be (ejjellato, radaros tempomat, stb), V8-al.
Kozepesen jol felszerelt benzinesem mar van, km sem sok benne, szoval masik E61-re a fenti esetet leszamitva nem lenne ertelme valtani.
Viszont egy jol extrazott F11 523i mar siman johetne.
-
szőröscica
addikt
válasz ADAM1337 #36092 üzenetére
Persze, jok a hangzatos, meno extrak az egyszerubb autokban, de sokszor nem tudjak azt, amit egy BMW-ben igen. Pl. a Nissanom azonos evjarat volt a mz E61-el, az ulesfutese megis sokkal lassabb es kisebb feluleten mukodik, az esoerzekelo idegesito, stbstb.
Hangszigetelesben es utfekvesben sincs sehol egy 2013-as octavia meg az E61-hez kepest sem. Tudom, vezettem eleget.
Nem csak az emblemat meg a nagy motort fizeted meg ezekben az autokban.
-
szőröscica
addikt
válasz KAMELOT #36101 üzenetére
Ugyanarrol az autorol van szo? ,,az olajat nem nyomja sehol" ,,technikai kontrollra... minden okes",,repul a v8 250km/h-val"
-
szőröscica
addikt
Ma elhoztam Ezredes fórumtárstól az autót, nagyon korrekt embert ismertem meg a személyében, nyugodt szívvel ajánlom bárkinek, aki lelkiismeretes szakembert keres BMW-hez.
Volt egy olaj+szűrőcsere, diffiolajcsere, stabpálcák cseréje, PCV+teljes csövezés cseréje.
Vízcsövek vannak még hátra, amint megjött az összes, csere.
Aztán következő olajcserére projekt az első két gátló, leömlőnél lévő kipufogótömítés, egy lambdaszonda csere és vezetőoldali első kédergumi csere. Plusz talán egy kartertömítés.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #36307 üzenetére
Igen, a korai evjaratokban volt N53-as 28i, 258 paciloval.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #36316 üzenetére
Egy nagy szivo azert jol megy, a 28i itt igen szeles tartomanyban lead mar 300Nm felett (2600-5000), az eleg korrekt, szepen egyenletesen novekvo tejesitmenygorbet is jelent.
Az en M54B25-omben azt nem szeretem, hogy palyan ha menni akarok a 2 literes dizelek utan, akkor vissza kell vagni negyedikbe. Ugy mar siman gyorsabb is naluk, csak mig a dizellel egy 100-rol 150-re hatodikban csuklobol megvan, addig itt ertekelheto gyorsitas negyedikben van. Nagyon hosszu a valtom, 150-nel forog 3000-et a motor, a frenetikus 245Nm-es csucsnyomatek meg 3500-nal jon meg. viszont ennek koszonhetoen 180-nal is csak a szelzaj nagyobb mint 120-nal.
-
szőröscica
addikt
CCC-s navival nem fog osszejonni a Gorogorszagba navigalas Szerbian es Macedonian at?
Nyilvan letoltom a google terkepet offline, meg papir terkep is lesz nalam, de komolyan egyik lemez sem ismeri Szerbiat es Macedoniat legalabb autopalya/fout szinten?
-
szőröscica
addikt
válasz takacsbotond #36361 üzenetére
A rozsdara. A gatyad rakoltod, ha lakatolni kell.
-
szőröscica
addikt
válasz Unsign #36397 üzenetére
Mindre nyugodtan szamolhatsz minimum fel milliot, ha nyugodt akarsz lenni, es mindent lecserelsz megelozo karbantartas jegyeben. Tomitesek, csovezes, hutes, stb, repkednek a huszezresek. Viszont egy alapbol megkimelt sokkal tovabb szep es jo auto, mint egy lefingott. Kell venni egy jo alapot dragan, kicserelni mindent, ami tipushiba lehet, ha jo, ha rossz, es lesz egy igazan fasza kocsid. Egyebkent meg allandoan csak bosszantani fognak a kisebb, nagyobb hibak.
ADAM1337: egy jo servotronic szinten egyujjas az E39-ben.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Nekem pont az tetszik, hogy lehet emberi méretű felnivel is nagy motoros autót venni a BMW-nél. Pl. E61 550i 17-es kerekekkel.
Én mindig a kis felnik pártján állok, elismerem, hogy a nagyok látványosabbak, de a menetkomfortot megölik. Ezért tolom most is 17-es nem defekttűrőkkel.
De anno az E39 530d-n a télik 15-ös acélfelnik voltak.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #36585 üzenetére
En megjartam most Gorogorszagot telefonrol futtatott google maps-szel, a poi-kat leszamitva mint autos navigacio nalam megbukott. Lehet, hogy gyarilag az Audikban jo, de telefonon nagyon buta, ennel meg az E39 Mk2-es navija is jobb volt.
Ha nem gyari szoftver, akkor meg mindig az iGo a legjobb. A Waze is csak a valos forgalmi adatok miatt jo, egyebkent mint navigacio egy kalap kaki.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #36587 üzenetére
Nincs savasszisztens, nincs alagutmod, korforgalombol kihajtasnal mindig, keresztezodeseknel pedig gyakran nem a tablakra kiirt neveket irja ki, hanem az utca nevet. Nem tul hasznos, hogy a kis jozsef utcara hajts ki, mikor kiirhatna, hogy a tablan milyen telepules van. Neha pedig indokolatlanul az alacsonyabb rendu utakat reszesiti elonyben, mentem en mar majdnem szantasban kombajn utan miatta.
Google mapsnel is nagyjabol ugyanez volt, az utolso pillanatig nem lehetett felkeszulni, hogy milyen tablakat figyelj. Nagyon sok online es offline navit kiprobaltam, az iGo az egyetlen, aminel azt lehet erezni, hogy ezzel a fejlesztok beultek a kocsiba es elmentek messzi tajakra tesztelni.
Az iGo utan pedig a gyari navi a legjobb. A Waze elonye a kozosseg, ami nem minden orszagban letezik, a Google Maps pedig az oriasi POI adatbazis miatt kiraly, de a terkepe szivatott meg a szerbeknel az autopalyan, egy szakasz letezeserol nem tudott, es macskakoves utra vitt az autopalyarol
Ingyenes offlinebol talan a Here jo meg. A tuti megoldas az elozetes utvonaltervezes, papirterkep (nekem van egy Europa autosatlaszom az autoban), es felkeszules. Igy nyugodtan lehet utazni es szukseg eseten felulbiralni a navigaciot.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #36594 üzenetére
Én a belsőt a következő sorrendben takarítom:
-portörlés mikroszálassal
-műanyagápolás lidlis W5 matt törlőkendőkkel (ez nagyon bevált nekem, egyértelműen tisztít és ápol is, de nem szárad foltosan és nem fog csillogni)
-szőnyegek, padlókárpit és ülések porszívózása
-kéthavonta pedig langyos vizes ronggyal áttörlöm a bőrt és gyári ápolóval bőségesen átkenem
-az ablakokat is át szoktam törölni mikroszálassal, néha pedig Clinnel, de azt asszonyra bízomÍgy mindig jó illat van bent és a műanyagok, valamint a bőr is szép. Ezredeshez sajna mindig koszosan jut el, szégyellem is, de mikor tiszta belülről, akkor nagyon szép állapotban van.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Tegnap egy parkoloban lattam egy csodaszep E39 touringot: faceliftes volt, M csomaggal, belul alcantara sportulesekkel, jo felszereltseggel, napfenyteto is volt. Szerintem avusblau volt, de naplementeben nem egyertelmu. A kipufogobol itelve dizel.
Kovezzetek meg, de rakivantam, visszaneztem ra tobbszor is mikozben a sajatomhoz setaltam.
Remelem, a tulaj nem lakja majd ugy le, mint Möhe tette a sajatjaval.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorolaj és szűrő topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Sweet.tv - internetes TV
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Macska topik
- Fotók, videók mobillal
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs