- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Macrodroid
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
Hirdetés
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34710 üzenetére
Először hármat kapott, aztán módosítottak a kormányoszlopon és néhány apróságon, ami után megkapta a négyet. Alapvetően nem rossz, csak már az E39 is tudott négyet, illett volna ötcsillagosra hozni.
-
szőröscica
addikt
Én ezzel nem értek egyet. Volt E39-em, nagyon magas felszereltséggel, több mint 100 ezer km-t tekertem bele, most E61-em van, szintén elég jó (bár E61 szinten még lehetne fokozni, dynamic drive, éjjellátó és távolságtartó radar sincs benne) felszereltséggel. Az E61 jobb autó: sokkal tágasabb, halkabb, jobb a futóműve, a fedélzeti rendszere is sokkal modernebb, bizonyos extrák pedig must have kategóriásak benne, pl. a HUD.
A megbízhatóságról annyit, hogy én azért vártam az 5 literes kannát az E39-el is az út szélén, mikor kicsivel negyed tank alatt egy körforgalomban alapjáraton lefulladt az átemelő szivattyú hibája miatt. Volt az E39-nek is bőven típushibája, csak idővel mindenre meglett a megoldás, és aki tudatos gazda volt, szépen kicserélt időben mindent, aztán használta a kocsit boldogan.
Az E61-nél ugyanez van, ismert már minden típushibája, ezek tudatában kell motort és felszereltséget választani, preventív jelleggel megcsináltatni a várhatóan zűrös dolgokat.
Amiben visszalépés, és ezzel egyetértek, az az anyagminőség. Ha ez szóba kerül, mindig elmondom, hogy néhol meglepően hitvány anyagokat használnak benne.
Eljön még az az idő, mikor az E60-at tartják majd egy jó BMW-nek, akkor az F10 lesz a soros, ahol már semmi sem olyan mint régen.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Én imádtam az E39-et, megjártam vele egyszer Barcelonát, kétszer pedig Gibraltárt is, és bármikor elindultam volna vele egy 5-6 ezer km-es túrára. Fantasztikus utazóautó, a mai napig kellemes emlékeket ébreszt bennem, ha meghallom egy 30d duruzsolását.
Ettől függetlenül közel nem volt annyira hibátlan konstrukció, az E60 pedig nem annyira szar, mint amennyire beállítják.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34718 üzenetére
Ezt barmilyen karbantartott auto birja, igazabol Europaban nem nagyon tudok osszehozni olyan utat, amin aggodni kellene.
-
szőröscica
addikt
M54-nél a motorolajszint ellenőrzéshez teljesen tövig vissza kell nyomni a nívópálcát, ugye?
Szívat a motorolajszint jeladóm, szerintem kontaktos, de azért jobb óvatosnak lenni. Akkor kezdte el csinálni, mikor egyszer végigzötykölődtem a Nagy Lajos király útján (azoknak a szerencséseknek, akik nem Pesten élnek: hihetetlen fos az út), megjelent a kis felkiáltójel, aztán néztem az iDrive-ban, hogy olajszint a minimumon.
Félreálltam, beprogramoztam gyorsan egy Bárdit a naviba, hogy szerezzek egy liter olajat a biztonság kedvéért, de mikor újraindítottam a motort, eltűnt a jelzés. Azért megvettem az olajat, de a hazaút maradék 20km-ében megint nem villant fel. Itthon ellenőriztem a szintet (vízszintes talajon, legalább 10 percet várva a leállítás után, tövig nyomva a pálcát, amennyire csak lehet), pontosan középen állt.
Így nem töltöttem utána, elmentem már 1000km-t vele, van, hogy 150km-en sem jelez be, de ha rázós úton megyek, vagy átkelek egy vasúti átkelőn, akkor egyből rinyál, hogy kéne neki olaj.
A fent írt módszerrel, jelenleg, 6 ezer km-el olajcsere után is középen mérem a szintet. Én cseszem el, és tényleg kevés van benne, vagy (kontakt)hibás a jeladóm? Feleslegesen rátölteni sem akarok, de már megfordult a fejemben, hogy fél litert beleöntök, hogy akkor csendben maradna-e.
-
szőröscica
addikt
Igen, az. Hibással vettem, és a vásárlás utáni olajcserekor tettünk bele egy újat. Ha nem kontakthiba, hanem tönkrement, akkor lehet, hogy inkább leköttetem a csatlakozóját.
Tudom, hogy nem elegáns megoldás, de venni bele egy másikat újabb 25 rugóért nem feltétlenül akarok, ha ennyire megbízhatatlan, úgyis ránézek két-három tankolásonként a nívón a szintre.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
Vettem ma egy szett komfortulest is, csak idom nem lesz berakatni.
-
szőröscica
addikt
Ma beraktam egy darab komfortülést.
Most hibrid az autó az utasülés már komfort, a sofőr nem. Beszereltem a komfortot az én oldalamon is, be is kötöttem, ment az összes funkciója, de azon csak egy övfeszítőnek volt kialakítva hely, erre pedig akkor jöttem rá, mikor a végén már az övet akartam felcsavarozni. Más a kialakítása a sínnek, nem lehet két övfeszítőt rátenni, mint ahogy az én gyári ülésemen volt.
Át akartam szerelni a sínt, de két csavar menetrögzítővel volt rögzítve benne, és nem volt elég nagy kulcsom ahhoz, hogy meg tudjam mozdítani őket. Így végül visszaraktam a sima ülést, és elviszem majd a 5eres srácokhoz, hogy építsenek a két székből egyet.
Úgyis gyújtanék megint légzsák lámpát, mert nem kötöttem le az akkut, miközben széthúztam az övfeszítőket. Áram nélkül meg lehetetlen lenne kivenni az üléseket, mert mozgatni kell előre-hátra, különben nem lehet mindenhez hozzáférni.
Asszony szerint marha jó amúgy az új ülés, ennek örülök.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #34835 üzenetére
Nagyon jo aron volt, 90k a ket ules osszesen, es a bor is egesz szep allapotban van. Egy alapos tisztitas es apolas utan kiraly lesz.
Igazabol nem tudom, hogy van-e ertelme programozni, teljesen elektromos ulesem volt eddig is, megy minden funkcio a komfortulesen, es a memoriaja is mukodik.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #34837 üzenetére
Kiderul majd ma, megyek jack dugot csinaltatni a fejegyseghez, ha a hibatorles utan is visszagyujtja a legzsak lampat, akkor gondolom az uj ules miatt lesz.
Remelem, hamarosan sikerul az en oldalamra is betenni, es akkor elkeszul az auto, pontosan olyan lesz, mint amilyet szeretnek.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #34839 üzenetére
Talán pénteken megcsinálják, reménykedem benne, hogy beférek.
Már a belső tér megjelenésén is rettentő sokat dob a komfortülés, egy kategóriával komolyabbnak tűnik az utastér. Az alap ülés, de még a sport is nevetségesen vékony, kis semmilyen. Nagyon várom, hogy kész legyen az autó, utána kiveszek pár nap szabit áprilisban vagy májusban, és elmegyünk kirándulni.
-
szőröscica
addikt
Ma reggel bekötötték az AUX-in-t az autóba. Királyság, beköltözött a huszadik század.
Viccet félretéve, megy tökéletesen telefonról a zene, nekem ennél több nem kell.
-
szőröscica
addikt
En evekig egy Motorola bluetoothos fm transmittert hasznaltam, de meguntam a toltogetest, a frekvenciavaltasokat, es kicsit jobb hangminoseget is szerettem volna.
Nyilvan meg kenyelmesebb lenne, ha nem csak halkitani, hangositani tudnek a kormanyrol, hanem szamokat valtani is, de arra meg az F11-ig varnom kell. Densiont nem akartam, annyira nem gyozott meg.
A kovetkezo ot evben jo lesz ez a jack csatis megoldas.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34892 üzenetére
Egyaltalan nem keves, de inkabb nezzel egy 25d-t.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34919 üzenetére
Kb M54-ig volt ez igaz, azota egykutya, fos mind.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34921 üzenetére
Nekem ettől függetlenül az F11 is benzines lesz majd, az pedig, hogy 23i, 28i vagy 35i, azt a felszereltség dönti majd el. Lesz pár dolog, amiből nem engedek már: nagy navi, komfortülés, panorámatető, HUD. Extra kívánság lenne a radaros tempomat, az a mostaniban nincs.
Egyébként csütörtökön viszem berakatni végre a komfortülésem, remélem, hétvégén már azzal furikázhatok majd.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #34947 üzenetére
Basszus, a BMW-k kékben mutatnak a legjobban. Fájdalmasan szépek.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34978 üzenetére
114 loero
-
szőröscica
addikt
Ezredes elérhetőségét meg tudja adni valaki? Illetve Bp. melyik részén dolgozik?
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34996 üzenetére
Gratula! Majd képeket várunk
Ha végre bekerül az a rohadt komfortülés, kivikszolom az autót kívül-belül (remélem, a húsvéti hosszú hétvégén sort keríthetek már rá), aztán teszek fel én is fotókat kintről, bentről.
-
szőröscica
addikt
Comfort seats in the house
Mukodnek jol, meg egy kis hibavadaszatra szukseg lesz, de eg es fold az alaphoz kepest, van oldaltartasa, stb viszont szerintem ezt sem lehet eleg alacsonyra engedni, az E39 sportulesei melyebbre mentek.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35100 üzenetére
Könnyen beszerezhető a legújabb navi lemez, csak a megfelelőt szedd le, ha Business navid van, akkor ahhoz való DVD kell. Egy jó író+jó lemez páros garantálja a sikert. Nekem a laptop írómmal rossz lett a lemez, asztali gépben Pio 110D-vel hibátlan.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35105 üzenetére
Igen, ha nagykijelzos prof navid van, az nem megy majd a business dvd-vel.
Btw, kb 10 ezer forintert eredeti 3dvd-s szettet loni a neten, 2017-est.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35126 üzenetére
+1 a potkerekre. Az RFT kinszenvedes, megvaltas volt eldobni oket tavasszal. Probald ki, olyan lesz, mintha egy masik autoban ulnel.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35132 üzenetére
Az E61ben van hely a csomagterpadlo alatt mankokereknek, a 91-ben nincs?
Az ABS jelado segitsegevel szamol kereknyomast.
-
szőröscica
addikt
Ez a komfort ules nagyon kiraly, a hetvegen mentunk egy 800 km-es kort, most lett igazi BMW az auto, ha nem kell brunyalni, ki sem szallnek belole.
Lemostam es leapoltam az uleseket, fiatalodtak is par evet, most a kovetkezo projekt a piano black diszlecek beszerzese lesz.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #35186 üzenetére
Cserelj izzot parban elso korben
-
szőröscica
addikt
válasz Skimaster #35212 üzenetére
Azert annyira gyakran nem halnak meg szerintem, vetelkor meg kell nezni. De meg ha gond is lenne vele, nem a vilag penze a csereje, ellenben szerintem praktikus, hogy sosem ul meg a feneke az autonak.
Az xdrive elvileg nyugosebb, en kulonosebben szuksegesnek sem tartom, hacsak nem valami nagyon meredek utcaban laksz, amit nem takaritanak. 20 eve jarunk sielni BMW-kkel, voltunk jopar massziv havazas reszesei, jo teligumival sosem volt gond, az Alpokban sem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest