- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Mobilarena
Ebben a topicban tehetitek fel a videokártyákkal kapcsolatos azonnali, sürgős kérdéseiteket! Javasoljuk, hogy mielőtt kérdeztek töltsétek ki az adatlapotokon a konfigurációra vonatkozó részt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReSeTer
senior tag
Egy kicsit off lesz, de valahogy mégis vga-khoz tartozik, meg a megjelenítéshez:
Azt figyeltem meg, hogy ha egy játékban nincs meg a min/stabil 60fps, és leesik 58-ra, szörnyen elkezd akadni. Ezt legfőképpen a source engine játékokban vettem észre. Olvasgattam a vsync után, aztán rájöttem arra, hogy ha lekorlátozom az fps-t a monitorom hz-ja alá 1-el, (esetemben 59fps), akkor hiába nincs meg a 60fps, mégis sokkal simábban fut az egész.
Ez amiatt lehet, mert amikor a játék 60fps fölé megy, akkor töredezik a kép (vsync off), de mivel nincs meg stabilan a 60fps, ezért a töredezés mellé még akadás is jön, és ez így együtt érződik úgy, mintha 20 fps lenne?
Vagy rosszul gondolom?Ha igazam van, akkor igazából akinek a gépe nem tudja futtatni stabil 60fps-el egy adott játékot, akkor csak annyit kellene csinálni, hogy 59-re befixálni az fpst, és legalább a töredezés nem jön elő, nem?
Itt jön a másik kérdés: Vajon ezt minden játéknál belehet korlátozni? Mert sourceban van konzol, cod részekben is van, viszont pl egy assassin creednél?
Tudom, a vsync pontosan ezt csinálja amúgy, de az meg input laggot okoz multiplayereknél és végülis ezzel az fps korláttal próbálom megkerülni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amazon Kindle
- Formula-1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen