Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ReSeTer

    senior tag

    Egy kicsit off lesz, de valahogy mégis vga-khoz tartozik, meg a megjelenítéshez:

    Azt figyeltem meg, hogy ha egy játékban nincs meg a min/stabil 60fps, és leesik 58-ra, szörnyen elkezd akadni. Ezt legfőképpen a source engine játékokban vettem észre. Olvasgattam a vsync után, aztán rájöttem arra, hogy ha lekorlátozom az fps-t a monitorom hz-ja alá 1-el, (esetemben 59fps), akkor hiába nincs meg a 60fps, mégis sokkal simábban fut az egész.

    Ez amiatt lehet, mert amikor a játék 60fps fölé megy, akkor töredezik a kép (vsync off), de mivel nincs meg stabilan a 60fps, ezért a töredezés mellé még akadás is jön, és ez így együtt érződik úgy, mintha 20 fps lenne?
    Vagy rosszul gondolom?

    Ha igazam van, akkor igazából akinek a gépe nem tudja futtatni stabil 60fps-el egy adott játékot, akkor csak annyit kellene csinálni, hogy 59-re befixálni az fpst, és legalább a töredezés nem jön elő, nem?

    Itt jön a másik kérdés: Vajon ezt minden játéknál belehet korlátozni? Mert sourceban van konzol, cod részekben is van, viszont pl egy assassin creednél?

    Tudom, a vsync pontosan ezt csinálja amúgy, de az meg input laggot okoz multiplayereknél és végülis ezzel az fps korláttal próbálom megkerülni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák